quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:13 schreef richolio het volgende:
Ik vind ze allemaal niks, wat een kutjes joh
Ik ga nu eerst je recap lezen, maar ik kan wel een voorstelling maken hoe het eraan toeging in de zaal. Zo zat jaren geleden een kennis van mij in de zaal bij het ESF, daar werd vol ongeloof naar de punten gekeken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:30 schreef Toeps het volgende:
Even een reactie op iemand die in het gesloten topic zei: "dus ook in de zaal gingen de geruchten?"
Ik denk dat de mensen in de zaal niet veel anders zijn dan de mensen online. (Sterker nog, Aafke naast mij zat de hele avond te twitteren 😜)
Mijn recaptitel legt de nadruk ook op het transgender-aspect, maar even eerlijk, dat reflecteert de show. Het is niet alsof ze het er in de uitzending niet over hadden...
Klopt, het werd toch wel een paar keer gezegd. May-Britt die zegt dat er geschiedenis wordt geschreven als Loiza wint, zegt eigenlijk al genoegquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:30 schreef Toeps het volgende:
Even een reactie op iemand die in het gesloten topic zei: "dus ook in de zaal gingen de geruchten?"
Ik denk dat de mensen in de zaal niet veel anders zijn dan de mensen online. (Sterker nog, Aafke naast mij zat de hele avond te twitteren 😜)
Mijn recaptitel legt de nadruk ook op het transgender-aspect, maar even eerlijk, dat reflecteert de show. Het is niet alsof ze het er in de uitzending niet over hadden...
Maar je gaat daar ook niet zeggen "ja zag t wel aankomen eigenlijk"quote:
Dan heeft ze zojuist toegegeven dat ICMYAS nep is en dat mensne niet random op straat tegengekomen wordn :dquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:55 schreef Toeps het volgende:
Wait wut, ze was al eens gescout voor ICMYAS?
Lol ja idd. Niet dat ik dat nog niet wist, maar idd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dan heeft ze zojuist toegegeven dat ICMYAS nep is en dat mensne niet random op straat tegengekomen wordn :d
Ik dacht van niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:03 schreef Fylax het volgende:
Zei Loiza nou dat ze een eigen talkshow kreeg?
Ze krijgt een blog op themodelhouse.tvquote:
Ohh, dus daar plaatst ze dan gewoon elke keer dingen ofzo?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:13 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ze krijgt een blog op themodelhouse.tv
Maar dat noemen ze "platform". Het is eigenlijk gewoon een blog van Touché Models, Nicky en Daelorian en zo werken er ook voor.
Ja of ze maken filmpjes. Ze krijgt ook een masterclass van Yfke en dat filmen ze dan ook.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ohh, dus daar plaatst ze dan gewoon elke keer dingen ofzo?
Leuk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:30 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja of ze maken filmpjes. Ze krijgt ook een masterclass van Yfke en dat filmen ze dan ook.
Na Djeez hebben we eindelijk een tweede kwaliteitsnieuwsposter op de FP.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:31 schreef Fylax het volgende:
Loiza: transgenderstempel typisch Nederlands
Graag zo realistisch mogelijk wmb. Zonder fakegedoe vind ik dat modellengebeuren al ruimschoots interessant genoeg.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:25 schreef tralalala het volgende:
Dinsdag begint het weer.
http://www.hollandsnexttopmodel.nl/kandidaten
Team Nynke
Hopelijk wat meer bitchfights, feestjes die uit de hand lopen net als in de oudere seizoenen.![]()
Ze heeft zeker potentiequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:11 schreef Greys het volgende:
Zo op het eerste gezicht lijkt Emma me de enige met internationale potentie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar vlak ook Akke Marije en Noortje niet uit![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:25 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ze heeft zeker potentieAh dat van je spoiler wist ik niet idd. Weet er verder geen bal vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar vlak ook Akke Marije en Noortje niet uitZe heeft op het eerste gezicht het meest interessante gezicht voor mij als leek.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Die vind ik juist de lelijkste. Mannelijk gezicht.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:11 schreef Greys het volgende:
Zo op het eerste gezicht lijkt Emma me de enige met internationale potentie.
Ik eigenlijk ook als je naar 'standaard mooi' kijkt, maar ze heeft een ontzettend interessant gezicht en is volgens mij rete fotogeniek. En bij die modellen zie je vaker dat iemand die niet aan de standaard schoonheidsidealen voldoet, het super doet als model. Er zitten foto's bij van belachelijk mooie meisjes, maar die stralen werkelijk niks uit.quote:Op maandag 29 augustus 2016 10:04 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Die vind ik juist de lelijkste.
Ja snap ik. Ik zie vooral veel meisjes die je eigenlijk wel vaker ziet lopen, knap maar niet bijzonder. Die Emma vind ik erg mannelijk en enigszins lelijk, maar apart is ze idd wel weer.quote:Op maandag 29 augustus 2016 10:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook als je naar 'standaard mooi' kijkt, maar ze heeft een ontzettend interessant gezicht en is volgens mij rete fotogeniek. En bij die modellen zie je vaker dat iemand die niet aan de standaard schoonheidsidealen voldoet, het super doet als model. Er zitten foto's bij van belachelijk mooie meisjes, maar die stralen werkelijk niks uit.
Wouwquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:34 schreef Fylax het volgende:
ik kom uit wauw, en ja.. ik kom iit wauw
Iddquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:36 schreef zoem het volgende:
Wat een prachtexemplaren hebben zich weer aangemeld
Iddquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Dankzij deze vooruitblik weten we zo ongeveer alles al
Die zou zelf mee moeten doen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:44 schreef Starlie het volgende:
Ik vond Anna Nousin wel leuk... maar dit is een beetje jammer
Die ene die ik net voorbij zag komen en waarvan ik de naam kwijt ben had geen wenkbrauwen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:46 schreef Fylax het volgende:
Er zitten wel knappe meiden tussen, maar een paar vind ik meh.
Nu je het zegt! Heb haar nog niet gemist.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:39 schreef zoem het volgende:
Ze hebben May-Britt dit jaar thuisgelaten?
Heerlijk, dat gebitch.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:49 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik hoop op enkele goeie sneren van FredGod
kutnijdgenotquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook onder elkaar want wees eerlijk: daar kijken we toch ook voor?
Mja, op zich ben je als model een merk en daar hoort social media ook bij, dus ik vind het wel oké als er wordt gekeken hoe de meiden zich uiten. Niet alleen maar foto's waar ze met een wijnglas in de hand op staan (*kuch* May-Britt *kuch*).quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:52 schreef Fylax het volgende:
Maar wat vinden we hier van het nieuwe vereiste? Dat selfie- en socialmedia gedoe?
Uiteraard. En dan weer een noodzakelijke FredTalk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook onder elkaar want wees eerlijk: daar kijken we toch ook voor?
Lijkt me een saaie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:03 schreef Starlie het volgende:
Anne Wytke is ook een typje gok ik zo. Welgesteld meisje ook denk ik
Die poseert te geil. Dat mag niet. Dat moet ze maar bij andere fotoshoots doen zei de fotograafquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:03 schreef Starlie het volgende:
Anne Wytke is ook een typje gok ik zo. Welgesteld meisje ook denk ik
Wie is Colette?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:04 schreef Disana het volgende:
Ik heb nog geen favoriet, maar ik vind Colette niet sympathiek.
Zei ze dat zo? Keek helaas pas later.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Het donkere meisje dat denkt dat haar kleur een pré is.
Ze zei dat ze een voordeel had ofzo omdat ze het enige donkere meisje is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:08 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Zei ze dat zo? Keek helaas pas later.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:09 schreef Wimperkruller het volgende:
Aahh die stem! Maar lief meisje!
Als dat maar geen Akke-fietje wordtquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:09 schreef Omdatappel het volgende:
Akke Marije praat alsof ze een beetje simpel is.
Dat heet "de provincie"quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:09 schreef Omdatappel het volgende:
Akke Marije praat alsof ze een beetje simpel is.
Collette keek maar lelijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:04 schreef Disana het volgende:
Ik heb nog geen favoriet, maar ik vind Colette niet sympathiek.
Nee, nee. Een donker meisje door laten gaan is altijd policor, nooit op basis van skills en looks.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 08:53 schreef Toeps het volgende:
Colette door want een meisje als zij kan gewoon goed werken voor Touché.
Doorgestoken kaart einz!!11!1quote:Op woensdag 31 augustus 2016 08:52 schreef Toeps het volgende:
RRRRECAP! http://www.toeps.nl/blog/(...)g-doorgestoken-kaart
Leuk om weer te lezenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 08:52 schreef Toeps het volgende:
RRRRECAP! http://www.toeps.nl/blog/(...)g-doorgestoken-kaart
Hey Toepsquote:Op woensdag 31 augustus 2016 08:53 schreef Toeps het volgende:
[..]
Colette door want een meisje als zij kan gewoon goed werken voor Touché.
Een zekerheidje voor Touché, om dit jaar een winnares te hebben waarvan ze zeker weten dat ze er iets mee kunnen doen?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:56 schreef Wimperkruller het volgende:
Dat van die Emma snap ik niet trouwens. Ze had er dus al een contract, waarom dan meedoen?
Ja dat mistte ik ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:39 schreef aquawoman het volgende:
Wat een fluteliminatie. Ik wil gewoon de jury zien en horen wat ze van de foto's vinden.
Dit.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:47 schreef Wimperkruller het volgende:
Ik vind die Anna Nooshin trouwens echt niks aan, haar toon van praten vind ik al saai. Begrijp niet dat zij opeens een heel ding is in de mediawereld. Maar we zullen het zien straks in de jury.
Volgens mij is dit vaak de eerste illuminatie zo, en komt dat vanaf volgende week. Maar inderdaad, ik mis het ookquote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:39 schreef aquawoman het volgende:
Wat een fluteliminatie. Ik wil gewoon de jury zien en horen wat ze van de foto's vinden.
Was vorig jaar ook bij de eerste aflevering dat een meisje naar huis moest op zo'n manier.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:38 schreef Meke het volgende:
Volgens mij is dit vaak de eerste illuminatie zo, en komt dat vanaf volgende week. Maar inderdaad, ik mis het ook
Also, hoe werkt dat nou precies met Social Media? De afvaller met de meeste volgers doet toch ineens mee aan de finale, ofzo?
Ik heb liever dat ze die massacasting weglaten - had helemaal geen zin ook, want je had al gezien welke meisjes er wel doorgingen. Enige reden om het toch uit te zenden was wat mensen voor lul zetten. Kunnen ze beter met minder mensen beginnen en het uitgespaarde geld uitgeven aan een fatsoenlijke eliminatie. Je wilt een nieuwe serie toch in aflevering 1 beter leren kennen?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook bij de eerste aflevering dat een meisje naar huis moest op zo'n manier.
de mannen hebben de afstandbedieningquote:
Ze klinkt en/of lijkt een beetje op doutzenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:57 schreef female81 het volgende:
Akke Marije en Lyanne vind ik zo op beeld best mooi (de promofoto's zijn gewoon wat zouteloos, eigenlijk bij ál die meisjes, misschien had íets minder Photoshop geholpen). Zijn qua uiterlijk ook een beetje dezelfde types.
Maar Akke Marije praat bijna alsof ze zwakbegaafd is.
dat viel mij ook al opquote:Op dinsdag 6 september 2016 20:55 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ze klinkt en/of lijkt een beetje op doutzen
Geverfd denk?quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:56 schreef mirannie het volgende:
Wenkbrauwen eraf? Dat vind ik echt debiel!
Ik hoop maar dat ze van zichzelf zo is (ja, sommige mensen hoeven er niks voor te doen), en dat ze goed eet.quote:
Ik vind haar niet lelijk hoor.quote:
Ze is niet zo knap vind ik. Wel aardig hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:35 schreef ato het volgende:
Ik vind haar niet lelijk hoor.
Zij heeft een apart gezicht op foto's.
Geweldig geschreven weer! En wat een losers, iemand anders sier laten maken met jouw idee.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:38 schreef Toeps het volgende:
http://www.toeps.nl/blog/recap/hollands-next-top-model-ep-2 JOE!
Die associatie heb ik meer bij types als Sarah en Denise. Mooi, maar ook wat 'grijs' en daardoor wel lekker veilig.quote:
Akke Marije doet mij heel erg denken aan Doutzen, zij klinkt ook niet bar intelligent tijdens interviews e.d.quote:Op woensdag 7 september 2016 09:43 schreef female81 het volgende:
Puur op uiterlijk gebaseerd ook de mijne (maar ik vind nog steeds dat Akke Marije nogal zwakbegaafd klinkt zodra ze d'r mond open doet.).
Ik vond ze met het wat langere haar wel iets opvallender lijken dan nu, zelfs al is het nu nog steeds lang.
Ja precies, dat saaie inderdaad.quote:Op woensdag 7 september 2016 09:47 schreef female81 het volgende:
Vergeleken met Akke Marije valt Doutzen nog mee. Die heeft voornamelijk een Fries accent, zonder daarnaast heel sloom over te komen. Wel wat saai, dat wel.
Ik vond de winnende foto ook onterecht! haar kin verdween en ze maakte amper contact met het mannelijk model.quote:Op woensdag 7 september 2016 09:55 schreef ato het volgende:
Ik vind de winnende foto niet terecht.
Zij moesten toch verliefd over komen?
Overigens heb ik ontdekt dat je ( tegen een kleine betaling uiteraard) bij uitzendinggemist, een week vooruit kan kijken.
Toeps wat moet dat frustrerend zijn dat je ideeën worden 'gejat'.
Leuk verslag wat ik graag lees..
Thanks!quote:Op woensdag 7 september 2016 09:55 schreef ato het volgende:
Toeps wat moet dat frustrerend zijn dat je ideeën worden 'gejat'.
Leuk verslag wat ik graag lees..
Agreed. Haar kaak komt daardoor ook heel gek naar voren en pakt het licht. (Niet lullig bedoeld naar Anne-Wytske hoor, dat komt gewoon door de foto.)quote:Op woensdag 7 september 2016 10:01 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Ik vond de winnende foto ook onterecht! haar kin verdween en ze maakte amper contact met het mannelijk model.
Mee eens. Die foto die het ene jurylid (fashionfotograaf ofzo) het beste vond, vond ik een van de beste wat betreft verliefdheiduitstralen.quote:Op woensdag 7 september 2016 10:17 schreef Greys het volgende:
Ik vond de winnende foto wel een mooie foto maar misschien zelfs wel het állerminst 'verliefd' uitstralen. Veel meer 'kijk welke toyboy ik nu weer gevangen heb'.
Foto van Noor vond ik zowel de mooiste foto als het meest verliefd.
Het verzetten van het programma van maandag naar dinsdag is misschien ook een factor. Ik als trouwe kijker was behoorlijk gewend aan de fashionmaandag bij RTL5quote:Op woensdag 7 september 2016 10:15 schreef female81 het volgende:
283.000 kijkers maar. Vorige week 290.000 kijkers. --> http://www.mediacourant.n(...)der-300-000-kijkers/
Is Nederland dit programma zat? Of hadden ze deze reeks beter moeten promoten? Het is voor mijn gevoel vrij geruisloos op het scherm gekomen.
Ze doen hun uiterste best op Facebook, maar spoilen daarmee ook al zo ongeveer alles...quote:Op woensdag 7 september 2016 10:15 schreef female81 het volgende:
283.000 kijkers maar. Vorige week 290.000 kijkers. --> http://www.mediacourant.n(...)der-300-000-kijkers/
Is Nederland dit programma zat? Of hadden ze deze reeks beter moeten promoten? Het is voor mijn gevoel vrij geruisloos op het scherm gekomen.
Leuke recap weerquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:38 schreef Toeps het volgende:
http://www.toeps.nl/blog/recap/hollands-next-top-model-ep-2 JOE!
Ideeën gejat? Mis ik iets?quote:Op woensdag 7 september 2016 10:02 schreef Toeps het volgende:
[..]
Thanks!
En ja, beetje frustrerend wel, maar aan de andere kant... Ik heb me erbij neergelegd, en ik vind het fijn dat ik nu ongestoord recaps kan maken, da's wel beter eigenlijk!
Overigens kwam ik er gister achter dat iedereen behalve Sarah, Lyanne, Akke Marije en Arantxa me hebben geblokt op Instagram... (Oh en Noor heeft me ont-blokt zie ik! Oh en Anne-Wytske ook!)
Zelfs Fred van Leer heeft me geblokt. (Erg nuttig is het overigens niet met openbare profielen, en nog wat oude accounts van mij waar ik nog bij kan...)
Hier kun je bijlezen: http://www.toeps.nl/blog/the-bizz/on-top#more-60910quote:
Dat huispak vind ik juist een plus. Kind durft gewoon raar te zijn, heerlijk.quote:Op donderdag 8 september 2016 08:01 schreef ato het volgende:
Noor is al vanaf het begin mijn favoriet.
Enige minpuntje haar pyama/zebra huispak..
Eens.quote:Op donderdag 8 september 2016 10:46 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dat huispak vind ik juist een plus. Kind durft gewoon raar te zijn, heerlijk.
Ben bang dat de andere partij dat niet zo ziet, aangezien er geen getekende opdrachtbevestiging was oid. Toch?quote:Op donderdag 8 september 2016 11:11 schreef MaJo het volgende:
Toeps toffe de recap weer, kijk er altijd naar uit! Wel slecht dat ze met je ideeën aan de haal zijn gegaanik mag hopen dat je wel een factuur voor je werkzaamheden hebt gestuurd?
Ja dat, en ze zeggen dat zij het toevallig zelf óók net hadden verzonenn natuurlijk.quote:Op donderdag 8 september 2016 11:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben bang dat de andere partij dat niet zo ziet, aangezien er geen getekende opdrachtbevestiging was oid. Toch?
Waarom hebben ze bij haar niet een beetje haar wenkbrauwen meegekleurd?quote:Op donderdag 8 september 2016 08:01 schreef ato het volgende:
Noor is al vanaf het begin mijn favoriet.
Enige minpuntje haar pyama/zebra huispak..
Ja dat is het fuckerige in dit geval.. Hoogstwaarschijnlijk hebben ze het vast via jou, maar op zich zóu het ook kunnen (al is het wrs niet zo) dat iemand dat zelf daar had bedacht om het wat te moderniseren qua social media.quote:Op donderdag 8 september 2016 11:31 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja dat, en ze zeggen dat zij het toevallig zelf óók net hadden verzonenn natuurlijk.
Lastig, met een opdrachtbevestiging sta je wel meer in je recht. Aan de andere kant telt een mondelinge overeenkomst ook, vooral als je ook echt werkzaamheden hebt geleverd. Pm me anders even voor meer info (ben jij toeps trouwens?quote:Op donderdag 8 september 2016 11:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben bang dat de andere partij dat niet zo ziet, aangezien er geen getekende opdrachtbevestiging was oid. Toch?
Nee, ik ben gewoon iemand die zich ermee bemoeitquote:Op donderdag 8 september 2016 11:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lastig, met een opdrachtbevestiging sta je wel meer in je recht. Aan de andere kant telt een mondelinge overeenkomst ook, vooral als je ook echt werkzaamheden hebt geleverd. Pm me anders even voor meer info (ben jij toeps trouwens?)
Nvm je bent niet toeps zie ik
Zoals ik het begreep heeft ze een dag met de modellen gewerkt, daar doel ik opquote:Op donderdag 8 september 2016 11:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon iemand die zich ermee bemoeit
Maar er was volgens mij ook geen bindende mondelinge overeenkomst, omdat er volgens mij - maar misschien heb ik dat mis of gemist - nog helemaal geen vastomlijnde opdracht was afgesproken wat Toeps voor hen zou gaan doen. Er was alleen een 'zullen we er eens over praten' afspraak. Die hebben wij op de zaak ook regelmatig met mensen, maar dat geeft die mensen (uiteraard) nog geen enkel recht op enige aanspraak tot opdrachten.
Ik ben op de hand van Toeps hier hoor, in dit geval, laat daar geen misverstand over bestaan. Heel flauw hoe dit waarschijnlijk gegaan is. Maar als ik morgen bedenk dat de The Voice stoelen in een volgend seizoen misschien beter linksom kunnen draaien ipv rechtsom en ze gaan dat daadwerkelijk doen, heb ik ook helemaal nergens recht op. Want op zích had de halve wereld dat ook kunnen bedenken
Oh sorry! Dan lees ik haar blog wellicht verkeerd. Ik dacht uit ditquote:Op donderdag 8 september 2016 12:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zoals ik het begreep heeft ze een dag met de modellen gewerkt, daar doel ik ophet geval dat ze haar ideeën gejat hebben kun je inderdaad niks mee helaas.
op te maken dat er uiteindelijk helemaal geen 'teach' is gegeven door Toeps. Dat de plannen er wel waren maar dat het nooit is doorgegaan. Maar nogmaals, dat kan ik verkeerd begrijpen. Als ze daadwerkelijk voor ze heeft gewerkt een aantal uren is een factuur uiteraard volstrekt logischquote:Ik ging weg met een vrijgemaakte dag in mijn agenda, maar zonder concrete toezegging:
Ik dacht juist door het stukjequote:Op donderdag 8 september 2016 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh sorry! Dan lees ik haar blog wellicht verkeerd. Ik dacht uit dit
[..]
op te maken dat er uiteindelijk helemaal geen 'teach' is gegeven door Toeps. Dat de plannen er wel waren maar dat het nooit is doorgegaan. Maar nogmaals, dat kan ik verkeerd begrijpen. Als ze daadwerkelijk voor ze heeft gewerkt een aantal uren is een factuur uiteraard volstrekt logisch
Dat er al een opname had plaatsgevonden, maar denk inderdaad dat jij gelijkt hebtquote:"Ik ging weg met een vrijgemaakte dag in mijn agenda, maar zonder concrete toezegging: “We kunnen je niet beloven dat het op tv komt. Mocht er een bitchfight in het huis uitbreken, dan zijn de teaches het eerste dat we schrappen.” Maar, dan zou het alsnog online komen. Nou goed, later meer."
Sorry voor mijn late reply hier!quote:Op donderdag 8 september 2016 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh sorry! Dan lees ik haar blog wellicht verkeerd. Ik dacht uit dit
[..]
op te maken dat er uiteindelijk helemaal geen 'teach' is gegeven door Toeps. Dat de plannen er wel waren maar dat het nooit is doorgegaan. Maar nogmaals, dat kan ik verkeerd begrijpen. Als ze daadwerkelijk voor ze heeft gewerkt een aantal uren is een factuur uiteraard volstrekt logisch
#SPON!quote:Op maandag 12 september 2016 15:10 schreef Meke het volgende:
Dat gele jasje gaat echt rond bij de meiden, hè?Of zouden ze allemaal dezelfde hebben gekocht?
[ afbeelding ]
En Anne-Wytske had 'm in de aflevering aan
Misschien lagen er een paar op de achterbanken van al die gesponsorde auto'squote:Op maandag 12 september 2016 15:10 schreef Meke het volgende:
Dat gele jasje gaat echt rond bij de meiden, hè?Of zouden ze allemaal dezelfde hebben gekocht?
[ afbeelding ]
En Anne-Wytske had 'm in de aflevering aan
Echt heel stom en onaardig hoe ze dat met jou gedaan hebben.quote:Op maandag 12 september 2016 18:35 schreef Toeps het volgende:
[..]
Sorry voor mijn late reply hier!
Ik heb idd uiteindelijk niet voor ze gewerkt. De teach werd afgeketst want Anna Nooshin, toen zouden we misschien een shoot doen maar dat werd doorgeschoven en doorgeschoven en zou alleen voor online zijn, en toen hoorde ik maar niks en wist ik dat ze naar Ibiza zouden gaan (en ik had nog steeds niks gehoord) dus toen was het wel klaar.
Aha. Nee, ik kijk geen voetbal.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:45 schreef zoem het volgende:
[..]
Champions League met PSV tegen Atletico.
Lijkt op een focusoefening.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zit nu naar de ijsklontjesmarteling te kijken. Wat is de zin hiervan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |