Geverfd denk?quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:56 schreef mirannie het volgende:
Wenkbrauwen eraf? Dat vind ik echt debiel!
Ik hoop maar dat ze van zichzelf zo is (ja, sommige mensen hoeven er niks voor te doen), en dat ze goed eet.quote:
Ik vind haar niet lelijk hoor.quote:
Ze is niet zo knap vind ik. Wel aardig hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:35 schreef ato het volgende:
Ik vind haar niet lelijk hoor.
Zij heeft een apart gezicht op foto's.
Geweldig geschreven weer! En wat een losers, iemand anders sier laten maken met jouw idee.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:38 schreef Toeps het volgende:
http://www.toeps.nl/blog/recap/hollands-next-top-model-ep-2 JOE!
Die associatie heb ik meer bij types als Sarah en Denise. Mooi, maar ook wat 'grijs' en daardoor wel lekker veilig.quote:
Akke Marije doet mij heel erg denken aan Doutzen, zij klinkt ook niet bar intelligent tijdens interviews e.d.quote:Op woensdag 7 september 2016 09:43 schreef female81 het volgende:
Puur op uiterlijk gebaseerd ook de mijne (maar ik vind nog steeds dat Akke Marije nogal zwakbegaafd klinkt zodra ze d'r mond open doet.).
Ik vond ze met het wat langere haar wel iets opvallender lijken dan nu, zelfs al is het nu nog steeds lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |