Wouwquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:34 schreef Fylax het volgende:
ik kom uit wauw, en ja.. ik kom iit wauw
Iddquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:36 schreef zoem het volgende:
Wat een prachtexemplaren hebben zich weer aangemeld
Iddquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Dankzij deze vooruitblik weten we zo ongeveer alles al
Die zou zelf mee moeten doen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:44 schreef Starlie het volgende:
Ik vond Anna Nousin wel leuk... maar dit is een beetje jammer
Die ene die ik net voorbij zag komen en waarvan ik de naam kwijt ben had geen wenkbrauwen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:46 schreef Fylax het volgende:
Er zitten wel knappe meiden tussen, maar een paar vind ik meh.
Nu je het zegt! Heb haar nog niet gemist.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:39 schreef zoem het volgende:
Ze hebben May-Britt dit jaar thuisgelaten?
Heerlijk, dat gebitch.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:49 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik hoop op enkele goeie sneren van FredGod
kutnijdgenotquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook onder elkaar want wees eerlijk: daar kijken we toch ook voor?
Mja, op zich ben je als model een merk en daar hoort social media ook bij, dus ik vind het wel oké als er wordt gekeken hoe de meiden zich uiten. Niet alleen maar foto's waar ze met een wijnglas in de hand op staan (*kuch* May-Britt *kuch*).quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:52 schreef Fylax het volgende:
Maar wat vinden we hier van het nieuwe vereiste? Dat selfie- en socialmedia gedoe?
Uiteraard. En dan weer een noodzakelijke FredTalk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook onder elkaar want wees eerlijk: daar kijken we toch ook voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |