abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 oktober 2015 @ 19:03:44 #1
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_157092365

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat.. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>>> Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen. Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2015 Challenge
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Divers
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 3% gewijzigd door Corniel op 27-10-2015 10:21:38 ]
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
  ESF Reporter zondag 25 oktober 2015 @ 19:06:45 #2
87554 Cee
Welluk?
pi_157092451
Topprestatie trouwens, mytec!
  zondag 25 oktober 2015 @ 19:07:48 #3
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_157092483

Hier de haas en zijn slagschaduw tijdens een mislukte poging tot een 1:23:59 tijdens de Avantri Dijkloop van 2015. Wel een mooie 3/4 plaats (van de 83), een acceptabele : 1:26:27.

En data liegt niet: http://smashrun.com/corniel/run/3207326. Het ging niet soepel vanaf kilometer 10, en dan is zo'n HM nog best een pokkeneind.

Dank ook aan Zwabberhark en ega, voor de support en de foto's. Mijn neefje op het keerpunt: "Hup oom Corniel, hup oom Corniel", was een klein smelt-momentje.
  zondag 25 oktober 2015 @ 19:11:26 #4
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_157092603
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 19:07 schreef Corniel het volgende:
[ afbeelding ]
Hier de haas en zijn slagschaduw tijdens een mislukte poging tot een 1:23:59 tijdens de Avantri Dijkloop van 2015. Wel een mooie 3/4 plaats (van de 83), een acceptabele : 1:26:27.

En data liegt niet: http://smashrun.com/corniel/run/3207326. Het ging niet soepel vanaf kilometer 10, en dan is zo'n HM nog best een pokkeneind.

Dank ook aan Zwabberhark en ega, voor de support en de foto's. Mijn neefje op het keerpunt: "Hup oom Corniel, hup oom Corniel", was een klein smelt-momentje.
Toch een mooie tijd en plek. Better luck next time!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_157092699
Hierbij een verslag (iets langer dan ik had gedacht :@) van vanmiddag, voor zij die zich vervelen op zondagavond. :)

SPOILER
pi_157092811
@Daywalker , als ik vragen mag, wat was de reden dat je het niet heb gedaan?

@Bk, leuk verslag! Alleen wel het verkeerde stadion.... :N
pi_157092880
Hardlopen heeft niets met voetbal te maken en v.v. ook niet.

Mooi goed doel en goed gelopen ^O^
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 25 oktober 2015 @ 19:28:31 #8
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_157093116
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 19:17 schreef xMissi het volgende:
@Daywalker , als ik vragen mag, wat was de reden dat je het niet heb gedaan?

@Bk, leuk verslag! Alleen wel het verkeerde stadion.... :N
Geen idee. Heb zoiets wel vaker, maar dan verdiep ik me er niet in en blijf ik in dezelfde sleur verder gaan. Story of my life. -O-
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zondag 25 oktober 2015 @ 19:30:24 #9
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157093160
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 19:28 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Geen idee. Heb zoiets wel vaker, maar dan verdiep ik me er niet in en blijf ik in dezelfde sleur verder gaan. Story of my life. -O-
You are not the only one :D
F means you're fucked
pi_157093274
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 19:28 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Haha heb ik ook wel een beetje, maar dit denk ik nu echt al een paar maanden.. Dus misschien word het wel echt :D. Maar dan moet ik natuurlijk wel toegelaten worden enzo. Eerst maar even alles uitzoeken etc..
Het lijkt me wel echt gaaf :)
  zondag 25 oktober 2015 @ 19:38:54 #11
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_157093420
Ik heb genoten van je pro-asfalt betoog Mr B.! En ben het met je eens :)
Leuk dat jullie trouwens samen die HM in Schoonhoven gelopen hebben!

Ik heb zelf ook vanmiddag genoten van het heerlijke loopweer en 2 smashrun badges verdiend :D
En de langste duurloop in een jaar tijd gelopen, volgens smashrun :)
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_157094218
Vandaag in het Maximapark (Het Lint) gelopen, met mijn zusje. Lekker weer! Lekker gelopen!
Ik had geen balk in mijn armen. Denk ik.
pi_157094248
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:04 schreef wyccie het volgende:
Vandaag in het Maximapark (Het Lint) gelopen, met mijn zusje. Lekker weer! Lekker gelopen!
Ik had geen balk in mijn armen. Denk ik.
Hoe laat? :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_157094297
Toen de zon hoog stond. Uur of twaalf?
pi_157094354
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:06 schreef wyccie het volgende:
Ah, dan heb ik je net gemist :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_157094365
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:06 schreef wyccie het volgende:
Ah op zonnewijzer eiland dus :)
pi_157094470
:Y
Ik heb zelfs een tan line.
pi_157094587
Mytec super gedaan! Hele mooie tijd, vooral voor zo'n marathon, dat zal geen makkelijk parkoers zijn geweest. _O_

BK ook erg goed gedaan, mooie verbetering van je PR. Lijkt me een erg toffe loop en dan finishen in de ArenA *O* . Goede foto ook, mooie zweef! ^O^

Corniel helaas je tijd niet gehaald, maar toch erg knap gedaan! Die tijd komt nog wel, je had trouwens volgens mij dezelfde tijd gelopen die ik ook nog als officieel PR heb staan ;) .
  zondag 25 oktober 2015 @ 20:18:10 #19
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_157094789
TLTR: het ging kut.

Spontane acties zijn het leukst! Ik was dus aangenaam verrast toen Mr.B. opperde om mij te komen hazen tijdens de Avantri Dijkloop. Het minste wat ik hem kon aanbieden als tegenprestatie was een lift naar de start wat ik dan ook deed.

We hebben de toeristische route gereden (niet langzamer dan de route die grotendeels over de A12 gaat) en de de tijd genomen iet over elkaar te weten te komen. Ik schijn een enorme kwebbelaar te zijn, maar gezien wat ik allemaal over Mr.B. te weten ben gekomen, leert de reconstructie dat ie ook aan het woord moet zijn geweest. :)

Tijdens het inlopen voelde ik m'n rechter kuit, net als donderdag, een dag na m'n laatste training. Gelukkig verdween die al tijdens het inlopen en ik had goede moed dat het met de vorm goed zat. De omstandigheden leken ook okay. Wellicht iets meer wind dan gehoopt, maar niet te warm, en niet veel zon.

Na het startschot was het even aftasten, en dat leidde volgens mijn logje tot een wel iets te rappe eerste kilometer van 3:45. Het resultaat van een massa-start met snelle 10 km- en 6 km-lopers denk ik. Daarna het boogde tempo opgepakt.

Het bleek wat warmer dan gehoopt, maar gelukkig hadden we ook een mee-fietser met water, dus ik heb in de eerste kilometers wat gedronken. Wellicht te veel, want ik kreeg na een kilometer of zeven wat last van steek in m'n zij. Mr.B. gaf me wat tips, hoe dat te negeren en dat ging wonder wel. We kwamen in ieder geval door in 19:37 op de 5 km.

Aan het einde van de tweede vijf kilometer leek het niet zo goed meer te gaan. Het begon op werken te lijken, en soms als ik even niet oplette liet ik een gaatje vallen met Mr.B. De doorkomst was 39:43 (20:06 5 km-tijd).

Nadeel van zo'n strak schema is dat je dan ook weet dat het heel lastig gaat worden als je er op de helft van je wedstrijd al de 5km tijden niet meer loopt die nodig zijn. In de 5 km's die volgden was km 13 lekker snel (maar toegegeven, daar zat een dijkje-af in: 3:54) en de 15 km-doorkomst wast 1:00:13 (5 km-tijd 20:30). Dat is sneller dan mijn 2 deelnames aan de 7^^ (Beide 1:01), maar langzamer dan mijn doorkomst een jaar eerder toen ik een 59-er neerzette. Dat laatste maakte dat ik me ook een beetje zorgen maakte. Het ging dus helemaal niet beter dan een jaar eerder. En ik had toch veel meer trainings-kilometers? En die lange duur-trainingen gingen toch veel soepeler en sneller dan een jaar terug? Waarom dan nu niet? Ect. Ect. Malen met een hoofdletter M.

Mr.B. bleef optimistisch, was schijnbaar nog in staat om te rekenen zei iets in de trant van: Als we deze kilometer-tijden vasthouden, dan komen we nog in de 1:25 uit. Dat gaf me wat houvast, want dan zou ik wellicht toch m'n p.r. nog kunnen aanscherpen. Een betere uitslag ging het sowieso niet worden want op kilometer 9 was de later nummer twee ons voorbij gekomen, en die liep duidelijk op ons uit, als wist Mr.B. zelfs dat lang optimistisch aan me voor te spiegelen. (Ja een haas liegt wat af voor een goed resultaat).

Toch ging het niet best. Het parcours is daar deels onverhard, en hoewel we niet gestopt zijn om even een kopje soep te nuttigen en een praatje te maken (iets wat Zwabber op FB suggereerde) was de split gewoon niet best: 1:21:42 (5 km-tijd 21:29, met een 4:25 als langzaamste km).

Daarna toch nog het laatste beetje energie gevonden om een er een 4:04 uit te persen. Mr.B. Liet mij voorgaan waardoor ik de bloemen en de derde plek in ontvangst mocht nemen. Ik bood de bloemen nog aan hem aan, maar hij vreesde dat zijn kat en de bloemen geen goede combi waren. Gelukkig was daar de lieftallige van Zwabber, en die heeft ze thuis in een vaas gezet (naar verluid).

De aanmoedigingen van Zwabber en ega onderweg waren leuk, en drinken na afloop erg gezellig. Voor herhaling vatbaar. En ja, ik ben gewoon nog minder goed dan ik dacht. Dat is de conclusie. Life is a bitch...
  zondag 25 oktober 2015 @ 20:20:40 #20
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157094884
hier net een ochtendloopje achter de rug van 15km.... ook dat ging kut, maar het was wel even een mooi moment om het hoofd leeg te lopen en dingen op een rijtje te zetten
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_157094943
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:18 schreef Corniel het volgende:
TLTR: het ging kut.

Spontane acties zijn het leukst! Ik was dus aangenaam verrast toen Mr.B. opperde om mij te komen hazen tijdens de Avantri Dijkloop. Het minste wat ik hem kon aanbieden als tegenprestatie was een lift naar de start wat ik dan ook deed.

We hebben de toeristische route gereden (niet langzamer dan de route die grotendeels over de A12 gaat) en de de tijd genomen iet over elkaar te weten te komen. Ik schijn een enorme kwebbelaar te zijn, maar gezien wat ik allemaal over Mr.B. te weten ben gekomen, leert de reconstructie dat ie ook aan het woord moet zijn geweest. :)

Tijdens het inlopen voelde ik m'n rechter kuit, net als donderdag, een dag na m'n laatste training. Gelukkig verdween die al tijdens het inlopen en ik had goede moed dat het met de vorm goed zat. De omstandigheden leken ook okay. Wellicht iets meer wind dan gehoopt, maar niet te warm, en niet veel zon.

Na het startschot was het even aftasten, en dat leidde volgens mijn logje tot een wel iets te rappe eerste kilometer van 3:45. Het resultaat van een massa-start met snelle 10 km- en 6 km-lopers denk ik. Daarna het boogde tempo opgepakt.

Het bleek wat warmer dan gehoopt, maar gelukkig hadden we ook een mee-fietser met water, dus ik heb in de eerste kilometers wat gedronken. Wellicht te veel, want ik kreeg na een kilometer of zeven wat last van steek in m'n zij. Mr.B. gaf me wat tips, hoe dat te negeren en dat ging wonder wel. We kwamen in ieder geval door in 19:37 op de 5 km.

Aan het einde van de tweede vijf kilometer leek het niet zo goed meer te gaan. Het begon op werken te lijken, en soms als ik even niet oplette liet ik een gaatje vallen met Mr.B. De doorkomst was 39:43 (20:06 5 km-tijd).

Nadeel van zo'n strak schema is dat je dan ook weet dat het heel lastig gaat worden als je er op de helft van je wedstrijd al de 5km tijden niet meer loopt die nodig zijn. In de 5 km's die volgden was km 13 lekker snel (maar toegegeven, daar zat een dijkje-af in: 3:54) en de 15 km-doorkomst wast 1:00:13 (5 km-tijd 20:30). Dat is sneller dan mijn 2 deelnames aan de 7^^ (Beide 1:01), maar langzamer dan mijn doorkomst een jaar eerder toen ik een 59-er neerzette. Dat laatste maakte dat ik me ook een beetje zorgen maakte. Het ging dus helemaal niet beter dan een jaar eerder. En ik had toch veel meer trainings-kilometers? En die lange duur-trainingen gingen toch veel soepeler en sneller dan een jaar terug? Waarom dan nu niet? Ect. Ect. Malen met een hoofdletter M.

Mr.B. bleef optimistisch, was schijnbaar nog in staat om te rekenen zei iets in de trant van: Als we deze kilometer-tijden vasthouden, dan komen we nog in de 1:25 uit. Dat gaf me wat houvast, want dan zou ik wellicht toch m'n p.r. nog kunnen aanscherpen. Een betere uitslag ging het sowieso niet worden want op kilometer 9 was de later nummer twee ons voorbij gekomen, en die liep duidelijk op ons uit, als wist Mr.B. zelfs dat lang optimistisch aan me voor te spiegelen. (Ja een haas liegt wat af voor een goed resultaat).

Toch ging het niet best. Het parcours is daar deels onverhard, en hoewel we niet gestopt zijn om even een kopje soep te nuttigen en een praatje te maken (iets wat Zwabber op FB suggereerde) was de split gewoon niet best: 1:21:42 (5 km-tijd 21:29, met een 4:25 als langzaamste km).

Daarna toch nog het laatste beetje energie gevonden om een er een 4:04 uit te persen. Mr.B. Liet mij voorgaan waardoor ik de bloemen en de derde plek in ontvangst mocht nemen. Ik bood de bloemen nog aan hem aan, maar hij vreesde dat zijn kat en de bloemen geen goede combi waren. Gelukkig was daar de lieftallige van Zwabber, en die heeft ze thuis in een vaas gezet (naar verluid).

De aanmoedigingen van Zwabber en ega onderweg waren leuk, en drinken na afloop erg gezellig. Voor herhaling vatbaar. En ja, ik ben gewoon nog minder goed dan ik dacht. Dat is de conclusie. Life is a bitch...
Niet zo hard zijn voor jezelf! Blijkbaar zat het er vandaag gewoon even niet in. Maar volgens mij zou het jou ook wel helpen als je wat meer vertrouwen hebt in de goede afloop en wat minder piekert onderweg ;)
pi_157095061
Vandaag weer eens wat anders gedaan. Rondom hilversum heb je het voetstappenpad. Een route van iets meer dan 25 km. Al vaak genoeg gelopen en toch wel een favoriete route door de bossen en over de heide en helaas ook een stukje door de stad.

Nu wil het toeval dat dat stukje door de stad bijna bij Meike's moeder langs gaat. Jarenlang hebben ze wel de bewegwijzering gezien maar nooit begrepen waarvoor dat was. Nu hadden ze het plan om dat pad dan maar eens te gaan bewandelen. En dat werd uiteindelijk ook vandaag gedaan. Meike bleef bij haar moeder slapen omdat ze om 7:30 zouden gaan vertrekken.

Mijn wekkertje ging ook om 7:30 maar niet om mee te lopen maar om naar het fitnesscentrum te gaan waar ik meestal met een vriend van mij wat met gewichten kaan klooien tijdens het slap ouwehoeren. Meestal tot iets na 10 en zo nu ook weer. Snel naar huis even omkleden naar hardloopkleding naar het huis van Meike's moeder gereden en daar om een uur of 11 aan te komen, om vervolgens de achtervolging in te zetten.

Rekentechnisch zou ik ze ergens in het laatste stuk over de heide in kunnen halen. Niet heel hard gelopen puur op hartslag alhoewel de neiging om een tandje bij te zetten heel verleiderlijk is. Wel heel raar om op een andere plek te beginnen dan ik gewend was. Op de plekken waar je langskomt heb je normaal al 7 kilometer meer gelopen, alles komt dus veel eerder dan je gewend bent.

Het was erg mooi weer en goed te merken het was verschrikkelijk druk met wandelaars, hardlopers, paardrijders en mountainbikers. Na een bepaalde afstand ga je bij elke twee mensen denken dat dat ze wel eens zou kunnen zijn. Nu zit er bij een meertje een uitkijkpost wat iets van de route afligt. Hardlopend erheen even erin kijken en meteen weer door en het echtpaar wat daar stond verbijsterend achterlatend. En jawel hoor niet gek veel daarna had ik ze in het vizier net op een moment dat ze een discussie over de te volgen route hadden.

Uiteindelijk had ik ze na 18,22km ingehaald. Ze waren inderdaad bij die uitkijkpost geweest en onderweg even ergens wat gedronken, vandaar dat het wat eerder was dan ik had verwacht. De rest maar mee uitgewandeld. Was weer eens wat anders om te doen.
pi_157095083
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:11 schreef wyccie het volgende:
:Y
Ik heb zelfs een tan line.
Zonnewijzer tan line :D
  Redactie Sport zondag 25 oktober 2015 @ 20:29:02 #24
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_157095196
Grappig xMissi, denk ook aan een carriereswitch, maar ik durf dat ook niet zo goed. :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Moderator zondag 25 oktober 2015 @ 20:31:29 #25
155227 crew  Guppy
dus
pi_157095321
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:25 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Rondom hilversum heb je het voetstappenpad. Een route van iets meer dan 25 km.
Dat kende ik helemaal niet! Dat ziet er leuk uit, daar wil ik ook een keer wandelen! :9
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_157095637
Lijkt me ook wel een leuk rondje.
pi_157095958
Dat is het ook, start normaal in Hollandse rading dan heb je een klein. Aanloopstukje en kom je uiteindelijk iets over 27km uit.
pi_157096046
Leuk idee! Voor de volgende marathontraining misschien :)
pi_157096363
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:43 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Dat is het ook, start normaal in Hollandse rading dan heb je een klein. Aanloopstukje en kom je uiteindelijk iets over 27km uit.
Ik ben overtuigd. Rondje voetstappenpad gaat op de kalender voor begin 2016
  zondag 25 oktober 2015 @ 21:07:22 #30
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157097382
Er zijn te weinig weekends -O-
F means you're fucked
  zondag 25 oktober 2015 @ 21:11:00 #31
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_157097560
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 19:11 schreef Daywalk3r het volgende:

Toch een mooie tijd en plek. Better luck next time!
Plek zegt me niet zoveel. Kijk het is heel leuk een bos bloemen, maar het ligt er gewoon maar aan wat er verder komt opdraven.

En de tijd is natuurlijk niet slecht, het is mijn tweede tijd ooit (Ik liep 5 HM's in wedstrijdverband), maar ik ben een jaar verder en dacht veel progressie gemaakt te hebben. Het is dan jammer dat je 3 weken voor een m-poging daar dan geen bevestiging van ziet.

quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:22 schreef La_Tramposa het volgende:

Niet zo hard zijn voor jezelf! Blijkbaar zat het er vandaag gewoon even niet in.
Dat is wel zeker. :)

quote:
Maar volgens mij zou het jou ook wel helpen als je wat meer vertrouwen hebt in de goede afloop en wat minder piekert onderweg ;)
Dat zijn imho adviezen van het type: denk niet aan een roze olifant. ;) Toch bedankt. En ik zal het proberen.
pi_157097662
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 21:11 schreef Corniel het volgende:

[..]

Plek zegt me niet zoveel. Kijk het is heel leuk een bos bloemen, maar het ligt er gewoon maar aan wat er verder komt opdraven.

En de tijd is natuurlijk niet slecht, het is mijn tweede tijd ooit (Ik liep 5 HM's in wedstrijdverband), maar ik ben een jaar verder en dacht veel progressie gemaakt te hebben. Het is dan jammer dat je 3 weken voor een m-poging daar dan geen bevestiging van ziet.

[..]

Dat is wel zeker. :)

[..]

Dat zijn imho adviezen van het type: denk niet aan een roze olifant. ;) Toch bedankt. En ik zal het proberen.
Misschien wel, maar je kan het wel oefenen volgens mij. Ik kan de dagen, weken, uren voor een wedstrijd enorm stressen, maar onderweg probeer ik toch vooral te genieten van het feit dat ik daar loop en gewoon te doen wat ik kan.. Soms vallen de tijden tegen maar als je al op je limiet loopt kun je daar toch niets aan veranderen, al het werk is al gedaan.
pi_157098125
quote:
14s.gif Op zondag 25 oktober 2015 19:14 schreef BK. het volgende:
Hierbij een verslag (iets langer dan ik had gedacht :@) van vanmiddag, voor zij die zich vervelen op zondagavond. :)

SPOILER
Gefeli
quote:
14s.gif Op zondag 25 oktober 2015 19:14 schreef BK. het volgende:

SPOILER
Gefeliciteerd! mooi nieuw PR!
pi_157098309
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 21:07 schreef YUR het volgende:
Er zijn te weinig weekends -O-
Beter gewoon 2 weekenden in een week inderdaad.
  zondag 25 oktober 2015 @ 21:26:38 #35
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157098549
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 21:23 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Beter gewoon 2 weekenden in een week inderdaad.
Ja, minimaal! Ik heb bijna geen ruimte om goede duurlopen in te plannen :D
F means you're fucked
  zondag 25 oktober 2015 @ 21:30:02 #36
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157098818
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 21:26 schreef YUR het volgende:

[..]

Ja, minimaal! Ik heb bijna geen ruimte om goede duurlopen in te plannen :D
gewoon, zoals een echte ambtenaar betaamt, nog minder werken
  zondag 25 oktober 2015 @ 21:30:42 #37
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157098864
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 21:30 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

gewoon, zoals een echte ambtenaar betaamt, nog minder werken
Nóg minder? Onmogelijk...
F means you're fucked
pi_157099161
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 21:30 schreef YUR het volgende:

[..]

Nóg minder? Onmogelijk...

:')
pi_157099169
Ik ben er achtergekomen dat het gisteren een jubileum-HM was: mijn 30e *O*
En zo terugkijkend was het verloop van een aantal daarvan zo ongeveer gelijk aan die van gisteren. Ambitieus op PR-tempo weggaan, een goede, vlakke eerste 10 km, lopen waarbij er niets aan de hand lijkt. Maar dan lopen de km-tijden toch ineens iets op, Op een gegeven moment weet je dan dat het beoogde doel erg lastig of onhaalbaar moet worden, waardoor je ook nog eens een mentale tik krijt. Je moet dan nog een km of 8-9 afzien en proberen het verlies zoveel mogelijk te beperken.

Zo ook gisteren. Na een km of 10 hoorde ik dat Corniel het zwaarder kreeg en dat het tempo wat zakte. Als haas is dat dan lastig: moet je toch dat hoge tempo vasthouden, als een drillinstructor de gehaasde naar voren schreeuwen of zo constant mogelijk blijven proberen te lopen en te zorgen dat het de km-tijden niet al teveel oplopen. Ik deed dat laatste. En daarbij probeerde ik zoveel mogelijk positief te blijven. Niet eens bewust liegen, maar blijven hopen op een miraculeuze wederopstanding.
De doelstelling van 1:24 was ambitieus, maar haalbaar. Dan moet het wel meezitten en dat was dus gisteren helaas niet het geval. Uiteindelijk is 1:26:27 gewoon een mooie tijd en gaat die sub 1:24 er een andere keer wel komen.

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb gewoon wel lekker, ontspannen gelopen. Het was een leuk, kneuterig loopje door een erg mooie omgeving. Om met de wijze woorden van Zwabber te spreken: ik heb echt genoten ;)
pi_157099371
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 21:35 schreef Mr.B. het volgende:
En zo terugkijkend was het verloop van een aantal daarvan zo ongeveer gelijk aan die van gisteren. Ambitieus op PR-tempo weggaan, een goede, vlakke eerste 10 km, lopen waarbij er niets aan de hand lijkt. Maar dan lopen de km-tijden toch ineens iets op, Op een gegeven moment weet je dan dat het beoogde doel erg lastig of onhaalbaar moet worden, waardoor je ook nog eens een mentale tik krijt. Je moet dan nog een km of 8-9 afzien en proberen het verlies zoveel mogelijk te beperken.

Zo ook gisteren. Na een km of 10 hoorde ik dat Corniel het zwaarder kreeg en dat het tempo wat zakte. Als haas is dat dan lastig: moet je toch dat hoge tempo vasthouden, als een drillinstructor de gehaasde naar voren schreeuwen of zo constant mogelijk blijven proberen te lopen en te zorgen dat het de km-tijden niet al teveel oplopen. Ik deed dat laatste. En daarbij probeerde ik zoveel mogelijk positief te blijven. Niet eens bewust liegen, maar blijven hopen op een miraculeuze wederopstanding.
De doelstelling van 1:24 was ambitieus, maar haalbaar. Dan moet het wel meezitten en dat was dus gisteren helaas niet het geval. Uiteindelijk is 1:26:27 gewoon een mooie tijd en gaat die sub 1:24 er een andere keer wel komen.

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb gewoon wel lekker, ontspannen gelopen. Het was een leuk, kneuterig loopje door een erg mooie omgeving. Om met de wijze woorden van Zwabber te spreken: ik heb echt genoten ;)
Je bent gewoon een faalhaas. :6

Nee, tuurlijk niet. Maar klinkt wel leuk! Tof dat je gehaast hebt, jammer dat het niet helemaal naar Corniel's zin ging. Maar jij wel lekker gelopen dus ^O^
pi_157099476
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 21:39 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Je bent gewoon een faalhaas. :6
;( I know
Dat was ook de echte reden dat ik de bloemen niet wilde accepteren
pi_157099535
Extragratis zweef:

Ziet er nog lekker ontspannen uit zo, na 20 meter!
  zondag 25 oktober 2015 @ 21:47:37 #43
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157099796
Awww Corniel! Ik snap de piekerdingen wel ja. Maar denk ook dat LT gelijk heeft. Tijdens een wedstrijd moet je niet zitten rekenen. Dat doe je ervoor en tijdens het lopen probeer je per km iets te doen dat daar het meeste op lijkt.

En wie weet Was dit wel die "slechte" generale repetitie, en leidt dit tot een prachtige prestatie bij de M.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_157100231
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 21:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Soms vallen de tijden tegen maar als je al op je limiet loopt kun je daar toch niets aan veranderen, al het werk is al gedaan.
Wanneer viel een wedstrijd bij jou voor het laatst tegen dan?

@Corniel: gewoon goed gelopen. Fijn dat je toch blij was met de support, want bij 1,3 km keek je boos en bij 18,5 km keek je nog veel bozer en zei je dat het niet best ging (maar dan minder netjes).

Verder heb ik eindelijk Mr B durven aanspreken. Dat hoort eigenlijk niet bij helden, maar het zij zo. Gelukkig zijn er geen foto's van het moment waarop ik jullie op de gevoelige plaat zette.
pi_157100947
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 21:55 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Wanneer viel een wedstrijd bij jou voor het laatst tegen dan?

@Corniel: gewoon goed gelopen. Fijn dat je toch blij was met de support, want bij 1,3 km keek je boos en bij 18,5 km keek je nog veel bozer en zei je dat het niet best ging (maar dan minder netjes).

Verder heb ik eindelijk Mr B durven aanspreken. Dat hoort eigenlijk niet bij helden, maar het zij zo. Gelukkig zijn er geen foto's van het moment waarop ik jullie op de gevoelige plaat zette.
Hmm zevenheuvelenloop denk ik.. Of nee, Amersfoortse bergcross! Kreeg ik op een 8km het tempo niet onder de 5.00/km terwijl mijn hartslag >200 was..
pi_157101026
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:31 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Dat kende ik helemaal niet! Dat ziet er leuk uit, daar wil ik ook een keer wandelen! :9
Bij max 15 km wil ik wel mee :Y
(Of kun je nergens afsnijden daar?)
pi_157101178
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 21:42 schreef Jero_nimo het volgende:
Extragratis zweef:

[ afbeelding ]

Ziet er nog lekker ontspannen uit zo, na 20 meter!
En met heuse knie-inzet! Je lijkt wel een baan/wegatleet :P

quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 21:35 schreef Mr.B. het volgende:

Gefeliciteerd, mooi jubileum! Wat is jouw eigen PR op de halve eigenlijk?
  zondag 25 oktober 2015 @ 22:15:30 #48
388271 schaal_10
Tuinzadencontroleur
pi_157101278
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 04:56 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

aangezien het geen 'officiele' afstand is zie ik er geen probleem in..
Bij ons is er een lokaal loopje wat al 60 jaar georganiseerd wordt en te boek staat als een 10km road championship maar eigenlijk 6 miles is, dit is in 43 jaar (sinds de invoering van met metrische stelsel in 1972) nooit gewijzigd.

Leuk bijkomend feitje, het parkoersrcord staat al sinds race 1, 60 jaar geleden!
Grappig dat het nooit gewijzigd is. Ligt er misschien ook aan of het parcours officieel opgemeten is.

Ook bij deze loop (Marseille-Cassis) wordt bij het parcoursrecord van de afstand (die tweemaal eerder is gewijzigd) geabstraheerd. Het was verder een schitterende loop met mooie vergezichten. Met 327 meter hoogteverschil was het ook een pittig parcours. Vooral het afdalen, dat ging met hoge snelheden en dat was soms best even opletten. En... ze laten zien hoeveel kilometer je nog te gaan hebt :)

Het viel me op dat veel mensen, ook de snellere, minstens een 3/4 broek aan hadden (het was 12-16°C). Is het dan toch iets van de noordelijke landen om met bijvoorbeeld 10°C toch een korte broek aan te trekken?
pi_157101373
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 21:47 schreef Murmeli het volgende:
Awww Corniel! Ik snap de piekerdingen wel ja. Maar denk ook dat LT gelijk heeft. Tijdens een wedstrijd moet je niet zitten rekenen. Dat doe je ervoor en tijdens het lopen probeer je per km iets te doen dat daar het meeste op lijkt.

En wie weet Was dit wel die "slechte" generale repetitie, en leidt dit tot een prachtige prestatie bij de M.
Natuurlijk moet je blijven rekenen. Dat motiveert juist!

En Corniel, ik denk dat je Valencia maar gewoon moet vergeten. Dat kan niks worden op deze manier.
pi_157101409
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 22:13 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

En met heuse knie-inzet! Je lijkt wel een baan/wegatleet :P

[..]

Gefeliciteerd, mooi jubileum! Wat is jouw eigen PR op de halve eigenlijk?
1:16:39
Jero op de baan, dat zou ik wel eens willen zien. Volgens mij is hij gemaakt voor baanwedstrijden
pi_157101601
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 22:18 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Jero op de baan, dat zou ik wel eens willen zien. Volgens mij is hij gemaakt voor baanwedstrijden
Dan zal hij wel voor de steeple kiezen.
pi_157101694
:D
pi_157102668
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:18 schreef Corniel het volgende:
Mr.B. gaf me wat tips, hoe dat te negeren
Hoe dan? Ik heb zelf eigenlijk nooit steken, maar ik wed tientallen anderen wel.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_157102894
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 21:47 schreef Murmeli het volgende:

Niet rekenen? Ik ben tijdens wedstrijden continu aan het rekenen.
pi_157103231
quote:

[..]

Die tijd trouwens O+ _O_ .

Hebben we al geprobeerd, GotC was snel genoeg om het vast te leggen ;).

Deze blijft ook mooi, op blote voetjes (en met bonobo, guard, MD en kom er niet meer op.. zit jij daar ook niet bij trouwens Mr.B? :P)
:
SPOILER

[ Bericht 9% gewijzigd door Jero_nimo op 25-10-2015 23:11:39 ]
pi_157103358
quote:
99s.gif Op zondag 25 oktober 2015 22:48 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Hoe dan? Ik heb zelf eigenlijk nooit steken, maar ik wed tientallen anderen wel.
Op je ademhaling concentreren, proberen diep in en rustig uit te ademen. Geen idee waarom, maar wat ook kan werken, is je duim en wijsvinger op elkaar drukken
pi_157103690
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 23:06 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Deze blijft ook mooi, op blote voetjes (en met bonobo, guard, MD en kom er niet meer op.. zit jij daar ook niet bij trouwens Mr.B? :P)
:
SPOILER
Iedereen moet zich 120% inspannen en jij loopt er ontspannen bij terwijl je nog kunt lachen ook! :D
pi_157103733
quote:

[..]

Jero is een van de weinigen die van alle markten thuis is. Hij moet alleen nog eens zo'n colourrun met lichtjes doen. Of een Santarun.

Ik reken nooit tijdens het lopen. Waar ik op let is: ademhalen, knie optillen, enkelspieren aanspannen.
En bij een steek ga ik rustig dieper in- en uitademen.
pi_157103937
quote:

[..]

[ afbeelding ]

:
SPOILER
Ik train en post minder en word gelijk vergeten...

Het fanatieke hoofd van Bonobo in die eindsprint ook. :D ^O^
Jack does it in real time...
  maandag 26 oktober 2015 @ 03:35:54 #60
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157104812
quote:
12s.gif Op zondag 25 oktober 2015 23:39 schreef DeeBee het volgende:

[..]

pi_157104881
quote:
12s.gif Op zondag 25 oktober 2015 23:39 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Het fanatieke hoofd van Bonobo in die eindsprint ook. :D ^O^
Ooohjaa! :P Sorry!
pi_157104932
quote:

[..]

[ afbeelding ]

:
SPOILER
Lol soort Facebook memory dit, alweer een tijdje geleden, mijn eerste hardloop evenement O+
pi_157105062
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 23:25 schreef wyccie het volgende:
Ik reken nooit tijdens het lopen. Waar ik op let is: ademhalen, knie optillen, enkelspieren aanspannen.
Grappig. Als ik dat zou doen, zou ik dus totaal niet meer ontspannen en lekker lopen.
  maandag 26 oktober 2015 @ 07:25:57 #64
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157105091
Ha, toch maar mooi een foto van Jero op de baan gemaakt 8-)

En ik reken constant tijdens het lopen. Hoeveel procent ik heb gelopen, hoeveel ik nog moet, tempo, verwachtte eindtijd :+
  maandag 26 oktober 2015 @ 08:07:44 #65
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157105356
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 22:17 schreef pijll het volgende:

[..]

Natuurlijk moet je blijven rekenen. Dat motiveert juist!

En Corniel, ik denk dat je Valencia maar gewoon moet vergeten. Dat kan niks worden op deze manier.
Ik heb het geluk dat mijn denkvermogen tijdens hardlopen afneemt tot nul. Dus ik kan het ook niet. Volgens mij vind ik het daarom juist zo leuk. Eindelijk dat hoofd stil!
pi_157105373
Ik probeer wel vaak te rekenen maar ik heb een beetje hetzelfde als Murmeli, het lukt dan gewoon niet echt :P Na 5x dezelfde berekening te proberen houd ik dan maar op ;)
Daarom vond ik het polsbandje met beoogde tussentijden bij de marathon ook wel chill! Ik hoefde alleen elke 5km één keer te kijken en dan wist ik hoeveel seconden ik voor of achterliep daarop..
  maandag 26 oktober 2015 @ 08:14:28 #67
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157105391
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 08:10 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik probeer wel vaak te rekenen maar ik heb een beetje hetzelfde als Murmeli, het lukt dan gewoon niet echt :P Na 5x dezelfde berekening te proberen houd ik dan maar op ;)
Daarom vond ik het polsbandje met beoogde tussentijden bij de marathon ook wel chill! Ik hoefde alleen elke 5km één keer te kijken en dan wist ik hoeveel seconden ik voor of achterliep daarop..
Oh wow! Das handig!
En precies dat dus. En nu ik weet wat voor ramp ik daarin ben probeer ik t niet meer, of ik stop na 1 poging. Ik kijk gewoon naar mijn pace elke km (ok ik kijk 100x per km) en dan weet ik wel of t goed gaat of niet.
Sterker: mijn bruggenloop haas vorig jaar liep steeds te rekenen en die heb ik gevraagd mij niet meer te zeggen wat de verwachte eindtijd was, want ik werd er zenuwachtig van :@
pi_157105410
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 08:14 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Oh wow! Das handig!
En precies dat dus. En nu ik weet wat voor ramp ik daarin ben probeer ik t niet meer, of ik stop na 1 poging. Ik kijk gewoon naar mijn pace elke km (ok ik kijk 100x per km) en dan weet ik wel of t goed gaat of niet.
Sterker: mijn bruggenloop haas vorig jaar liep steeds te rekenen en die heb ik gevraagd mij niet meer te zeggen wat de verwachte eindtijd was, want ik werd er zenuwachtig van :@
http://www.marathonguide.com/fitnesscalcs/PaceBandCreator.cfm

Al had die van mij volgens mij ook de eerste 10 km tijden erbij, en de tijd op 21.1.
  maandag 26 oktober 2015 @ 08:24:58 #69
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157105459
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 08:17 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

http://www.marathonguide.com/fitnesscalcs/PaceBandCreator.cfm

Al had die van mij volgens mij ook de eerste 10 km tijden erbij, en de tijd op 21.1.
Oh ik dacht dat je iets Had dat zelf actief de eindtijd kon voorspellen ofzo, net als de app van de marathon Amsterdam deed :)
pi_157105930
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 08:24 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat je iets Had dat zelf actief de eindtijd kon voorspellen ofzo, net als de app van de marathon Amsterdam deed :)
Ehh nee, maar dat lijkt me onnauwkeuriger dan het op deze manier doen.
pi_157106096
Poging twee nu de inkt nog nat is.

quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 19:03 schreef Corniel het volgende:
Pssst...
Mag deze erbij?

1
2
[b]16 april 2016 - [url=http://bgdmarathon.org/]Belgrade Marathon (Belgrado)[/url][/b]
[*] Devv - HM
pi_157106453
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 08:10 schreef La_Tramposa het volgende:

Daarom vond ik het polsbandje met beoogde tussentijden bij de marathon ook wel chill!
Daar zat ik ook nog over te denken voor Vegas, maar dan voor het imperial system.
Maar eigenlijk wil ik daar niet teveel mee bezig zijn tijdens het lopen, want ik ben bang dat ik dan helemaal in de knoop kom, qua denkwerk (X miles is hoeveel km's ook alweer? ).
Misschien maar gewoon vertrouwen op mijn tomtom en de km's en tijden die die aangeeft.
pi_157106520
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 09:57 schreef Guard het volgende:

[..]

Daar zat ik ook nog over te denken voor Vegas, maar dan voor het imperial system.
Maar eigenlijk wil ik daar niet teveel mee bezig zijn tijdens het lopen, want ik ben bang dat ik dan helemaal in de knoop kom, qua denkwerk (X miles is hoeveel km's ook alweer? ).
Misschien maar gewoon vertrouwen op mijn tomtom en de km's en tijden die die aangeeft.
Tja, je kunt er altijd nog niet op kijken of hem afscheuren als je er gestresst van wordt :P
pi_157106532
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 08:14 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Oh wow! Das handig!
Wij verschillen toch wel heel veel van elkaar.

Bij de marathon berekende ik (zeker de laatste helft) iedere km de verwachte eindtijd als ik de snelheid van de afgelopen km zou volhouden, de eindtijd in het slechtste scenario als ik vanaf nu nog 7:00/km zou gaan lopen, de eindtijd als ik de laatste 5 km naar 7:00/km zou gaan, de snelheid die ik zou moeten lopen om een bepaalde eindtijd te halen, en hoe lang ik mijn huidige snelheid nog zou moeten volhouden om die eindtijd gegarandeerd te halen. En dat dan allemaal twee keer, voor het geval ik fouten maak.

En dan is er weer een kilometer voorbij :)
pi_157106679
Ik heb denk ik verkeerd een papiertje opgeraapt, en lig weer helemaal (uit 't niets) in de kreukels.. ;( :') Dus weer even rustiger aan hier, genoodzaakt.. heb nu wel een PT. Dus dat is tof. We komen er wel. #positivethoughts
Ja doei.
pi_157106709
Zo blij met mijn nieuwe schoenen... waar ik met de vorige na 5 km al een paar dagen last had van mijn enkel en na 10km een maand niet kon rennen, heb ik gisteren weer lekker 11km gelopen met een pace van 5:30 en geen centje pijn :)

Ik heb ook gedaan wat ik al een tijdje wilde doen: met de trein naar het volgende station en dan teruglopen. Ik woon naast Utrecht CS dus dat is een veelzijdig beginpunt. GIsteren dus met de trein naar Bunnik gegaan en langs het Jaagpad terug. Op zo'n mooie herfstdag is het wel slalommen tussen de wandelaars daar.
pi_157106762
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 10:00 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Tja, je kunt er altijd nog niet op kijken of hem afscheuren als je er gestresst van wordt :P
Of ik kan net als altijd maar gewoon op pad gaan zonder tussentijden overzicht.
Ik heb ook niet echt een schema waar ik op weg wil gaan, meer een "alles onder de x min/km is goed". Daar heb ik dan weer geen armband met tijden voor nodig :)
  Redactie Sport maandag 26 oktober 2015 @ 10:26:21 #78
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_157106933
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 10:01 schreef pijll het volgende:

[..]

Bij de marathon berekende ik (zeker de laatste helft) iedere km de verwachte eindtijd als ik de snelheid van de afgelopen km zou volhouden, de eindtijd in het slechtste scenario als ik vanaf nu nog 7:00/km zou gaan lopen, de eindtijd als ik de laatste 5 km naar 7:00/km zou gaan, de snelheid die ik zou moeten lopen om een bepaalde eindtijd te halen, en hoe lang ik mijn huidige snelheid nog zou moeten volhouden om die eindtijd gegarandeerd te halen. En dat dan allemaal twee keer, voor het geval ik fouten maak.

Precies ja. En als je dan dik binnen je PR aan het lopen bent, tegen jezelf zeggen dat het best langzamer mag als je het niet volhoudt want dat PR loop je nog wel (dat had ik dus bij de 4Mijl in Groningen). :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 26 oktober 2015 @ 10:37:08 #79
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_157107107
Corniel, mag deze erbij in de OP?

1
2
3
[b]3 April 2016 - [url=http://www.berliner-halbmarathon.de/en] Halve Marathon Berlijn (Berlijn)[/url][/b]
[*] SEMTEX - HM
[*] hoe-die-nie - HM
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_157107138
quote:
14s.gif Op maandag 26 oktober 2015 10:37 schreef SEMTEX het volgende:
Corniel, mag deze erbij in de OP?
[ code verwijderd ]

Wordt dat zijn eerste wedstrijd? :o
  maandag 26 oktober 2015 @ 10:44:47 #81
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_157107236
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 10:39 schreef Guard het volgende:

[..]

Wordt dat zijn eerste wedstrijd? :o
Nee, wil missch. nog de Montferland run doen en ook de Genneper parken loop hier in Eindhoven als een soort 'light' kennismaking met wedstrijden :)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 26 oktober 2015 @ 11:59:03 #82
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157108593
quote:

[..]

Zoals ik al zei, dat kan ik niet eens :X
Dat met als ik nu instort qua tempo deed ik wel bij de laatste 10km wedstrijd.
pi_157110202
quote:

[..]

Nou, ik heb donderdag een rondje met haar gelopen en het was alsof ik met jou liep.

quote:
Ikzelf houd dan nog rekening met relativistische correcties en een mogelijke tunneling door een oneindige potentiaalput. Om maar niet voor verrassingen komen te staan.
pi_157110402
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 09:57 schreef Guard het volgende:

[..]

Met mijlen werken heb je de eerste km's van de MVB al kunnen oefenen.
pi_157110503
quote:
14s.gif Op maandag 26 oktober 2015 10:11 schreef Daantke het volgende:
Zo blij met mijn nieuwe schoenen... waar ik met de vorige na 5 km al een paar dagen last had van mijn enkel en na 10km een maand niet kon rennen, heb ik gisteren weer lekker 11km gelopen met een pace van 5:30 en geen centje pijn :)

Ik heb ook gedaan wat ik al een tijdje wilde doen: met de trein naar het volgende station en dan teruglopen. Ik woon naast Utrecht CS dus dat is een veelzijdig beginpunt. GIsteren dus met de trein naar Bunnik gegaan en langs het Jaagpad terug. Op zo'n mooie herfstdag is het wel slalommen tussen de wandelaars daar.
Leuk stukje om te lopen. Zelf loop ik hem wel eens vanaf het stadion naar Odijk en weer terug.het stukje tussen Bunnik en Odijk is ook wel mooi.
  maandag 26 oktober 2015 @ 14:15:40 #86
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_157111182
quote:
99s.gif Op zondag 25 oktober 2015 22:48 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Gelukkig dachten ze dat bij RW ook: http://www.runnersweb.nl/(...)steken-in-de-zij.htm
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_157111330
Wat een geweldige herfstdagweer. Op dit soort dagen kun je gewoon niet niet gaan trainen!
'Helaas' is het voor mij alleen 4km heen en 4km terug naar de zaaltraining wanneer het al donker is :)
  maandag 26 oktober 2015 @ 14:40:38 #88
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157111609
Het is idd schitterend weer! Maar ik ga morgen :s)
pi_157111733
Dit zijn de dagen dat ik het kantoorleven echt haat :P . Ik mag nog een dag wegkwijnen en dan eindelijk vakantie *O* .
pi_157111778
quote:
99s.gif Op maandag 26 oktober 2015 07:18 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Grappig. Als ik dat zou doen, zou ik dus totaal niet meer ontspannen en lekker lopen.
Gelukkig gaat dat, op de knie optillen na, bijna volledig geautomatiseerd. Ik hoef er alleen op te letten bij het begin (ademhalen) en aan het eind als ik moe ben (enkel fixeren). De knie til ik even op en dan zakt het weer terug, want dat is geen natuurlijke houding voor mij.

Rekenen doe ik echt niet aan. Ik doe mijn best en zie vanzelf wel wat mijn tijd is.
  maandag 26 oktober 2015 @ 14:53:09 #91
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_157111847
Mijn clubgenootjes zijn net in Dublin gefinisht op de marathon. Volgens mij hondenweer daar. Rare dag om te lopen...
pi_157111891
quote:
2s.gif Op maandag 26 oktober 2015 14:53 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn clubgenootjes zijn net in Dublin gefinisht op de marathon. Volgens mij hondenweer daar. Rare dag om te lopen...
Hmmja, Boston Marathon is ook op een maandag. Ik snap de logica ook niet helemaal.
Is het ze wel goed vergaan?
  maandag 26 oktober 2015 @ 14:54:54 #93
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157111892
Bank holiday in Dublin vandaag, dus niks geks aan :)
  maandag 26 oktober 2015 @ 14:56:15 #94
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157111922
En Boston altijd op Patriot's day, dus altijd op maandag.
  maandag 26 oktober 2015 @ 14:57:35 #95
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_157111955
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 14:54 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hmmja, Boston Marathon is ook op een maandag. Ik snap de logica ook niet helemaal.
Is het ze wel goed vergaan?
Volgens mij wel, een tijd voorbij zien komen tot nu toe.
  maandag 26 oktober 2015 @ 14:58:21 #96
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157111974
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 13:23 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Nou, ik heb donderdag een rondje met haar gelopen en het was alsof ik met jou liep.

Oh, dat is gunstig voor mij want je zei dat het met pijll altijd heel leuk en relaxed is :)
pi_157111999
Ik vond het lopen met Murmeli ook wel uit te houden hoor ;) Vooral omdat we dezelfde verdwaal-kunsten hadden en het elkaar dus niet kwalijk namen dat we in een volstrekt open polder af en toe ons richtingsgevoel kwijt waren :P
pi_157112087
Laat ik ook maar eens wat posten ;) Vorige week zondag voor het eerst langer als een uur gelopen *O* Anderhalf uur LDL en ging nog beter als verwacht :)
Gisteren uurtje gelopen en aanstaande zondag de LVML. Nu heb ik voor woensdag weer een uurtje intervallen gepland staan, maar misschien niet zo handig met het oog op zondag?
Mag dan lekker door de duinen en een stuk over het strand baggeren :)
pi_157112248
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 15:06 schreef dapluiz het volgende:
Laat ik ook maar eens wat posten ;) Vorige week zondag voor het eerst langer als een uur gelopen *O* Anderhalf uur LDL en ging nog beter als verwacht :)
Gisteren uurtje gelopen en aanstaande zondag de LVML. Nu heb ik voor woensdag weer een uurtje intervallen gepland staan, maar misschien niet zo handig met het oog op zondag?
Mag dan lekker door de duinen en een stuk over het strand baggeren :)
Van een intervaltraining van een uur op woensdag ben je als het goed is ruim hersteld op zondag hoor! Gewoon niet te gek doen ;)
  maandag 26 oktober 2015 @ 15:17:22 #100
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157112268
Speaking of LVML..het lijkt mooi weer te worden zondag :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')