abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157101601
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 22:18 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

1:16:39
Jero op de baan, dat zou ik wel eens willen zien. Volgens mij is hij gemaakt voor baanwedstrijden
Dan zal hij wel voor de steeple kiezen.
pi_157101694
:D
pi_157102668
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:18 schreef Corniel het volgende:
Mr.B. gaf me wat tips, hoe dat te negeren
Hoe dan? Ik heb zelf eigenlijk nooit steken, maar ik wed tientallen anderen wel.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_157102894
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 21:47 schreef Murmeli het volgende:
Awww Corniel! Ik snap de piekerdingen wel ja. Maar denk ook dat LT gelijk heeft. Tijdens een wedstrijd moet je niet zitten rekenen. Dat doe je ervoor en tijdens het lopen probeer je per km iets te doen dat daar het meeste op lijkt.

En wie weet Was dit wel die "slechte" generale repetitie, en leidt dit tot een prachtige prestatie bij de M.
Niet rekenen? Ik ben tijdens wedstrijden continu aan het rekenen.
pi_157103231
quote:

[..]

Jero op de baan, dat zou ik wel eens willen zien. Volgens mij is hij gemaakt voor baanwedstrijden
Die tijd trouwens O+ _O_ .

Hebben we al geprobeerd, GotC was snel genoeg om het vast te leggen ;).

Deze blijft ook mooi, op blote voetjes (en met bonobo, guard, MD en kom er niet meer op.. zit jij daar ook niet bij trouwens Mr.B? :P)
:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door Jero_nimo op 25-10-2015 23:11:39 ]
pi_157103358
quote:
99s.gif Op zondag 25 oktober 2015 22:48 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Hoe dan? Ik heb zelf eigenlijk nooit steken, maar ik wed tientallen anderen wel.
Op je ademhaling concentreren, proberen diep in en rustig uit te ademen. Geen idee waarom, maar wat ook kan werken, is je duim en wijsvinger op elkaar drukken
pi_157103690
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 23:06 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Deze blijft ook mooi, op blote voetjes (en met bonobo, guard, MD en kom er niet meer op.. zit jij daar ook niet bij trouwens Mr.B? :P)
:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen moet zich 120% inspannen en jij loopt er ontspannen bij terwijl je nog kunt lachen ook! :D
pi_157103733
quote:

[..]

Jero is een van de weinigen die van alle markten thuis is. Hij moet alleen nog eens zo'n colourrun met lichtjes doen. Of een Santarun.

Ik reken nooit tijdens het lopen. Waar ik op let is: ademhalen, knie optillen, enkelspieren aanspannen.
En bij een steek ga ik rustig dieper in- en uitademen.
pi_157103937
quote:

[..]

[ afbeelding ]

:
SPOILER
Ik train en post minder en word gelijk vergeten...

Het fanatieke hoofd van Bonobo in die eindsprint ook. :D ^O^
Jack does it in real time...
  maandag 26 oktober 2015 @ 03:35:54 #60
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157104812
quote:
12s.gif Op zondag 25 oktober 2015 23:39 schreef DeeBee het volgende:

[..]

'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_157104881
quote:
12s.gif Op zondag 25 oktober 2015 23:39 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Het fanatieke hoofd van Bonobo in die eindsprint ook. :D ^O^
Ooohjaa! :P Sorry!
pi_157104932
quote:

[..]

[ afbeelding ]

:
SPOILER
Lol soort Facebook memory dit, alweer een tijdje geleden, mijn eerste hardloop evenement O+
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_157105062
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 23:25 schreef wyccie het volgende:
Ik reken nooit tijdens het lopen. Waar ik op let is: ademhalen, knie optillen, enkelspieren aanspannen.
Grappig. Als ik dat zou doen, zou ik dus totaal niet meer ontspannen en lekker lopen.
  maandag 26 oktober 2015 @ 07:25:57 #64
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157105091
Ha, toch maar mooi een foto van Jero op de baan gemaakt 8-)

En ik reken constant tijdens het lopen. Hoeveel procent ik heb gelopen, hoeveel ik nog moet, tempo, verwachtte eindtijd :+
  maandag 26 oktober 2015 @ 08:07:44 #65
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157105356
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 22:17 schreef pijll het volgende:

[..]

Natuurlijk moet je blijven rekenen. Dat motiveert juist!

En Corniel, ik denk dat je Valencia maar gewoon moet vergeten. Dat kan niks worden op deze manier.
Ik heb het geluk dat mijn denkvermogen tijdens hardlopen afneemt tot nul. Dus ik kan het ook niet. Volgens mij vind ik het daarom juist zo leuk. Eindelijk dat hoofd stil!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_157105373
Ik probeer wel vaak te rekenen maar ik heb een beetje hetzelfde als Murmeli, het lukt dan gewoon niet echt :P Na 5x dezelfde berekening te proberen houd ik dan maar op ;)
Daarom vond ik het polsbandje met beoogde tussentijden bij de marathon ook wel chill! Ik hoefde alleen elke 5km één keer te kijken en dan wist ik hoeveel seconden ik voor of achterliep daarop..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 26 oktober 2015 @ 08:14:28 #67
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157105391
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 08:10 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik probeer wel vaak te rekenen maar ik heb een beetje hetzelfde als Murmeli, het lukt dan gewoon niet echt :P Na 5x dezelfde berekening te proberen houd ik dan maar op ;)
Daarom vond ik het polsbandje met beoogde tussentijden bij de marathon ook wel chill! Ik hoefde alleen elke 5km één keer te kijken en dan wist ik hoeveel seconden ik voor of achterliep daarop..
Oh wow! Das handig!
En precies dat dus. En nu ik weet wat voor ramp ik daarin ben probeer ik t niet meer, of ik stop na 1 poging. Ik kijk gewoon naar mijn pace elke km (ok ik kijk 100x per km) en dan weet ik wel of t goed gaat of niet.
Sterker: mijn bruggenloop haas vorig jaar liep steeds te rekenen en die heb ik gevraagd mij niet meer te zeggen wat de verwachte eindtijd was, want ik werd er zenuwachtig van :@
pi_157105410
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 08:14 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Oh wow! Das handig!
En precies dat dus. En nu ik weet wat voor ramp ik daarin ben probeer ik t niet meer, of ik stop na 1 poging. Ik kijk gewoon naar mijn pace elke km (ok ik kijk 100x per km) en dan weet ik wel of t goed gaat of niet.
Sterker: mijn bruggenloop haas vorig jaar liep steeds te rekenen en die heb ik gevraagd mij niet meer te zeggen wat de verwachte eindtijd was, want ik werd er zenuwachtig van :@
http://www.marathonguide.com/fitnesscalcs/PaceBandCreator.cfm

Al had die van mij volgens mij ook de eerste 10 km tijden erbij, en de tijd op 21.1.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 26 oktober 2015 @ 08:24:58 #69
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157105459
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 08:17 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

http://www.marathonguide.com/fitnesscalcs/PaceBandCreator.cfm

Al had die van mij volgens mij ook de eerste 10 km tijden erbij, en de tijd op 21.1.
Oh ik dacht dat je iets Had dat zelf actief de eindtijd kon voorspellen ofzo, net als de app van de marathon Amsterdam deed :)
pi_157105930
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 08:24 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat je iets Had dat zelf actief de eindtijd kon voorspellen ofzo, net als de app van de marathon Amsterdam deed :)
Ehh nee, maar dat lijkt me onnauwkeuriger dan het op deze manier doen.
pi_157106096
Poging twee nu de inkt nog nat is.

quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 19:03 schreef Corniel het volgende:
Pssst...
Mag deze erbij?

1
2
[b]16 april 2016 - [url=http://bgdmarathon.org/]Belgrade Marathon (Belgrado)[/url][/b]
[*] Devv - HM
pi_157106453
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 08:10 schreef La_Tramposa het volgende:

Daarom vond ik het polsbandje met beoogde tussentijden bij de marathon ook wel chill!
Daar zat ik ook nog over te denken voor Vegas, maar dan voor het imperial system.
Maar eigenlijk wil ik daar niet teveel mee bezig zijn tijdens het lopen, want ik ben bang dat ik dan helemaal in de knoop kom, qua denkwerk (X miles is hoeveel km's ook alweer? ).
Misschien maar gewoon vertrouwen op mijn tomtom en de km's en tijden die die aangeeft.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_157106520
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 09:57 schreef Guard het volgende:

[..]

Daar zat ik ook nog over te denken voor Vegas, maar dan voor het imperial system.
Maar eigenlijk wil ik daar niet teveel mee bezig zijn tijdens het lopen, want ik ben bang dat ik dan helemaal in de knoop kom, qua denkwerk (X miles is hoeveel km's ook alweer? ).
Misschien maar gewoon vertrouwen op mijn tomtom en de km's en tijden die die aangeeft.
Tja, je kunt er altijd nog niet op kijken of hem afscheuren als je er gestresst van wordt :P
pi_157106532
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 08:14 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Oh wow! Das handig!
Wij verschillen toch wel heel veel van elkaar.

Bij de marathon berekende ik (zeker de laatste helft) iedere km de verwachte eindtijd als ik de snelheid van de afgelopen km zou volhouden, de eindtijd in het slechtste scenario als ik vanaf nu nog 7:00/km zou gaan lopen, de eindtijd als ik de laatste 5 km naar 7:00/km zou gaan, de snelheid die ik zou moeten lopen om een bepaalde eindtijd te halen, en hoe lang ik mijn huidige snelheid nog zou moeten volhouden om die eindtijd gegarandeerd te halen. En dat dan allemaal twee keer, voor het geval ik fouten maak.

En dan is er weer een kilometer voorbij :)
pi_157106679
Ik heb denk ik verkeerd een papiertje opgeraapt, en lig weer helemaal (uit 't niets) in de kreukels.. ;( :') Dus weer even rustiger aan hier, genoodzaakt.. heb nu wel een PT. Dus dat is tof. We komen er wel. #positivethoughts
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')