Dan zal hij wel voor de steeple kiezen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:18 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
1:16:39
Jero op de baan, dat zou ik wel eens willen zien. Volgens mij is hij gemaakt voor baanwedstrijden
Hoe dan? Ik heb zelf eigenlijk nooit steken, maar ik wed tientallen anderen wel.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:18 schreef Corniel het volgende:
Mr.B. gaf me wat tips, hoe dat te negeren
Niet rekenen? Ik ben tijdens wedstrijden continu aan het rekenen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:47 schreef Murmeli het volgende:
Awww Corniel! Ik snap de piekerdingen wel ja. Maar denk ook dat LT gelijk heeft. Tijdens een wedstrijd moet je niet zitten rekenen. Dat doe je ervoor en tijdens het lopen probeer je per km iets te doen dat daar het meeste op lijkt.
En wie weet Was dit wel die "slechte" generale repetitie, en leidt dit tot een prachtige prestatie bij de M.
Die tijd trouwensquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:18 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Jero op de baan, dat zou ik wel eens willen zien. Volgens mij is hij gemaakt voor baanwedstrijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Jero_nimo op 25-10-2015 23:11:39 ]
Op je ademhaling concentreren, proberen diep in en rustig uit te ademen. Geen idee waarom, maar wat ook kan werken, is je duim en wijsvinger op elkaar drukkenquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:48 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik heb zelf eigenlijk nooit steken, maar ik wed tientallen anderen wel.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:06 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Die tijd trouwens![]()
.
Hebben we al geprobeerd, GotC was snel genoeg om het vast te leggen.
[ afbeelding ]
Deze blijft ook mooi, op blote voetjes (en met bonobo, guard, MD en kom er niet meer op.. zit jij daar ook niet bij trouwens Mr.B?)
:Iedereen moet zich 120% inspannen en jij loopt er ontspannen bij terwijl je nog kunt lachen ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jero is een van de weinigen die van alle markten thuis is. Hij moet alleen nog eens zo'n colourrun met lichtjes doen. Of een Santarun.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:18 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
[..]
Die tijd trouwens![]()
.
[ afbeelding ]
Deze blijft ook mooi, op blote voetjes (en met bonobo, guard, MD en kom er niet meer op.. zit jij daar ook niet bij trouwens Mr.B?)
:Ik train en post minder en word gelijk vergeten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het fanatieke hoofd van Bonobo in die eindsprint ook.![]()
Jack does it in real time...
quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik train en post minder en word gelijk vergeten...
Ooohjaa!quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik train en post minder en word gelijk vergeten...
Het fanatieke hoofd van Bonobo in die eindsprint ook.![]()
[..]
Die tijd trouwens![]()
.
[ afbeelding ]
:Lol soort Facebook memory dit, alweer een tijdje geleden, mijn eerste hardloop evenementSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Grappig. Als ik dat zou doen, zou ik dus totaal niet meer ontspannen en lekker lopen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:25 schreef wyccie het volgende:
Ik reken nooit tijdens het lopen. Waar ik op let is: ademhalen, knie optillen, enkelspieren aanspannen.
Ik heb het geluk dat mijn denkvermogen tijdens hardlopen afneemt tot nul. Dus ik kan het ook niet. Volgens mij vind ik het daarom juist zo leuk. Eindelijk dat hoofd stil!quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:17 schreef pijll het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je blijven rekenen. Dat motiveert juist!
En Corniel, ik denk dat je Valencia maar gewoon moet vergeten. Dat kan niks worden op deze manier.
Oh wow! Das handig!quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:10 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik probeer wel vaak te rekenen maar ik heb een beetje hetzelfde als Murmeli, het lukt dan gewoon niet echtNa 5x dezelfde berekening te proberen houd ik dan maar op
Daarom vond ik het polsbandje met beoogde tussentijden bij de marathon ook wel chill! Ik hoefde alleen elke 5km één keer te kijken en dan wist ik hoeveel seconden ik voor of achterliep daarop..
http://www.marathonguide.com/fitnesscalcs/PaceBandCreator.cfmquote:Op maandag 26 oktober 2015 08:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh wow! Das handig!
En precies dat dus. En nu ik weet wat voor ramp ik daarin ben probeer ik t niet meer, of ik stop na 1 poging. Ik kijk gewoon naar mijn pace elke km (ok ik kijk 100x per km) en dan weet ik wel of t goed gaat of niet.
Sterker: mijn bruggenloop haas vorig jaar liep steeds te rekenen en die heb ik gevraagd mij niet meer te zeggen wat de verwachte eindtijd was, want ik werd er zenuwachtig van
Oh ik dacht dat je iets Had dat zelf actief de eindtijd kon voorspellen ofzo, net als de app van de marathon Amsterdam deedquote:Op maandag 26 oktober 2015 08:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
http://www.marathonguide.com/fitnesscalcs/PaceBandCreator.cfm
Al had die van mij volgens mij ook de eerste 10 km tijden erbij, en de tijd op 21.1.
Ehh nee, maar dat lijkt me onnauwkeuriger dan het op deze manier doen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je iets Had dat zelf actief de eindtijd kon voorspellen ofzo, net als de app van de marathon Amsterdam deed
Mag deze erbij?quote:
| 1 2 | [b]16 april 2016 - [url=http://bgdmarathon.org/]Belgrade Marathon (Belgrado)[/url][/b] [*] Devv - HM |
Daar zat ik ook nog over te denken voor Vegas, maar dan voor het imperial system.quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:10 schreef La_Tramposa het volgende:
Daarom vond ik het polsbandje met beoogde tussentijden bij de marathon ook wel chill!
Tja, je kunt er altijd nog niet op kijken of hem afscheuren als je er gestresst van wordtquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Daar zat ik ook nog over te denken voor Vegas, maar dan voor het imperial system.
Maar eigenlijk wil ik daar niet teveel mee bezig zijn tijdens het lopen, want ik ben bang dat ik dan helemaal in de knoop kom, qua denkwerk (X miles is hoeveel km's ook alweer? ).
Misschien maar gewoon vertrouwen op mijn tomtom en de km's en tijden die die aangeeft.
Wij verschillen toch wel heel veel van elkaar.quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh wow! Das handig!
En precies dat dus. En nu ik weet wat voor ramp ik daarin ben probeer ik t niet meer, of ik stop na 1 poging. Ik kijk gewoon naar mijn pace elke km (ok ik kijk 100x per km) en dan weet ik wel of t goed gaat of niet.
Sterker: mijn bruggenloop haas vorig jaar liep steeds te rekenen en die heb ik gevraagd mij niet meer te zeggen wat de verwachte eindtijd was, want ik werd er zenuwachtig van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |