Of ik kan net als altijd maar gewoon op pad gaan zonder tussentijden overzicht.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Tja, je kunt er altijd nog niet op kijken of hem afscheuren als je er gestresst van wordt
Precies ja. En als je dan dik binnen je PR aan het lopen bent, tegen jezelf zeggen dat het best langzamer mag als je het niet volhoudt want dat PR loop je nog wel (dat had ik dus bij de 4Mijl in Groningen).quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:01 schreef pijll het volgende:
[..]
Wij verschillen toch wel heel veel van elkaar.
Bij de marathon berekende ik (zeker de laatste helft) iedere km de verwachte eindtijd als ik de snelheid van de afgelopen km zou volhouden, de eindtijd in het slechtste scenario als ik vanaf nu nog 7:00/km zou gaan lopen, de eindtijd als ik de laatste 5 km naar 7:00/km zou gaan, de snelheid die ik zou moeten lopen om een bepaalde eindtijd te halen, en hoe lang ik mijn huidige snelheid nog zou moeten volhouden om die eindtijd gegarandeerd te halen. En dat dan allemaal twee keer, voor het geval ik fouten maak.
En dan is er weer een kilometer voorbij
| 1 2 3 | [b]3 April 2016 - [url=http://www.berliner-halbmarathon.de/en] Halve Marathon Berlijn (Berlijn)[/url][/b] [*] SEMTEX - HM [*] hoe-die-nie - HM |
Wordt dat zijn eerste wedstrijd?quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:37 schreef SEMTEX het volgende:
Corniel, mag deze erbij in de OP?
[ code verwijderd ]
Nee, wil missch. nog de Montferland run doen en ook de Genneper parken loop hier in Eindhoven als een soort 'light' kennismaking met wedstrijdenquote:
Zoals ik al zei, dat kan ik niet eensquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:01 schreef pijll het volgende:
[..]
Bij de marathon berekende ik (zeker de laatste helft) iedere km de verwachte eindtijd als ik de snelheid van de afgelopen km zou volhouden, de eindtijd in het slechtste scenario als ik vanaf nu nog 7:00/km zou gaan lopen, de eindtijd als ik de laatste 5 km naar 7:00/km zou gaan, de snelheid die ik zou moeten lopen om een bepaalde eindtijd te halen, en hoe lang ik mijn huidige snelheid nog zou moeten volhouden om die eindtijd gegarandeerd te halen. En dat dan allemaal twee keer, voor het geval ik fouten maak.
En dan is er weer een kilometer voorbij
Nou, ik heb donderdag een rondje met haar gelopen en het was alsof ik met jou liep.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:01 schreef pijll het volgende:
[..]
Ikzelf houd dan nog rekening met relativistische correcties en een mogelijke tunneling door een oneindige potentiaalput. Om maar niet voor verrassingen komen te staan.quote:Bij de marathon berekende ik (zeker de laatste helft) iedere km de verwachte eindtijd als ik de snelheid van de afgelopen km zou volhouden, de eindtijd in het slechtste scenario als ik vanaf nu nog 7:00/km zou gaan lopen, de eindtijd als ik de laatste 5 km naar 7:00/km zou gaan, de snelheid die ik zou moeten lopen om een bepaalde eindtijd te halen, en hoe lang ik mijn huidige snelheid nog zou moeten volhouden om die eindtijd gegarandeerd te halen. En dat dan allemaal twee keer, voor het geval ik fouten maak.
Met mijlen werken heb je de eerste km's van de MVB al kunnen oefenen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Daar zat ik ook nog over te denken voor Vegas, maar dan voor het imperial system.
Maar eigenlijk wil ik daar niet teveel mee bezig zijn tijdens het lopen, want ik ben bang dat ik dan helemaal in de knoop kom, qua denkwerk (X miles is hoeveel km's ook alweer? ).
Misschien maar gewoon vertrouwen op mijn tomtom en de km's en tijden die die aangeeft.
Leuk stukje om te lopen. Zelf loop ik hem wel eens vanaf het stadion naar Odijk en weer terug.het stukje tussen Bunnik en Odijk is ook wel mooi.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:11 schreef Daantke het volgende:
Zo blij met mijn nieuwe schoenen... waar ik met de vorige na 5 km al een paar dagen last had van mijn enkel en na 10km een maand niet kon rennen, heb ik gisteren weer lekker 11km gelopen met een pace van 5:30 en geen centje pijn
Ik heb ook gedaan wat ik al een tijdje wilde doen: met de trein naar het volgende station en dan teruglopen. Ik woon naast Utrecht CS dus dat is een veelzijdig beginpunt. GIsteren dus met de trein naar Bunnik gegaan en langs het Jaagpad terug. Op zo'n mooie herfstdag is het wel slalommen tussen de wandelaars daar.
Gelukkig dachten ze dat bij RW ook: http://www.runnersweb.nl/(...)steken-in-de-zij.htmquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:48 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik heb zelf eigenlijk nooit steken, maar ik wed tientallen anderen wel.
Gelukkig gaat dat, op de knie optillen na, bijna volledig geautomatiseerd. Ik hoef er alleen op te letten bij het begin (ademhalen) en aan het eind als ik moe ben (enkel fixeren). De knie til ik even op en dan zakt het weer terug, want dat is geen natuurlijke houding voor mij.quote:Op maandag 26 oktober 2015 07:18 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Grappig. Als ik dat zou doen, zou ik dus totaal niet meer ontspannen en lekker lopen.
Hmmja, Boston Marathon is ook op een maandag. Ik snap de logica ook niet helemaal.quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:53 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn clubgenootjes zijn net in Dublin gefinisht op de marathon. Volgens mij hondenweer daar. Rare dag om te lopen...
Volgens mij wel, een tijd voorbij zien komen tot nu toe.quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmmja, Boston Marathon is ook op een maandag. Ik snap de logica ook niet helemaal.
Is het ze wel goed vergaan?
Oh, dat is gunstig voor mij want je zei dat het met pijll altijd heel leuk en relaxed isquote:Op maandag 26 oktober 2015 13:23 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Nou, ik heb donderdag een rondje met haar gelopen en het was alsof ik met jou liep.
Van een intervaltraining van een uur op woensdag ben je als het goed is ruim hersteld op zondag hoor! Gewoon niet te gek doenquote:Op maandag 26 oktober 2015 15:06 schreef dapluiz het volgende:
Laat ik ook maar eens wat postenVorige week zondag voor het eerst langer als een uur gelopen
Anderhalf uur LDL en ging nog beter als verwacht
Gisteren uurtje gelopen en aanstaande zondag de LVML. Nu heb ik voor woensdag weer een uurtje intervallen gepland staan, maar misschien niet zo handig met het oog op zondag?
Mag dan lekker door de duinen en een stuk over het strand baggeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |