quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:02 schreef Brammess het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:04 schreef RipCity het volgende:
Bijna nog verneukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat probeerde ik ook Henk.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:04 schreef Coco98 het volgende:
KingRoland als je de lapo hebt is het beleefd om dan ook de OP te maken.
haha ja knapquote:
Nee tis vreselijk slecht.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:05 schreef Tagliano het volgende:
Zo, ik kan nu ook kijken
Het aangluren waard?
Nee.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:05 schreef Tagliano het volgende:
Zo, ik kan nu ook kijken
Het aangluren waard?
Was ik dan maar gisteren een uur eerder klaar met tentamenquote:
PSV denkt dat ze kans maken maar die gaan zo blunderen en tegengoal krijgenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:05 schreef Tagliano het volgende:
Zo, ik kan nu ook kijken
Het aangluren waard?
Wolfsburg minder sterk dan United/CSKA, ik zie kansenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:05 schreef Tagliano het volgende:
Zo, ik kan nu ook kijken
Het aangluren waard?
Ik had vanochtend tentamen om 6 uur moest ik op, dus ook geimstquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Was ik dan maar gisteren een uur eerder klaar met tentamen
Goedkope auto'squote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:05 schreef Monolith het volgende:
Hier valt nog wel wat te halen voor PSV vandaag.
Dat is ook niks inderdaadquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had vanochtend tentamen
Philips vs Volkswagenquote:
Dat zijn vreselijke tijden.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is ook niks inderdaad
Ik heb drie dagen achter elkaar 18:30-21:30, je kunt in ieder geval overdag nog wat leren
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Vrijdag vrij, lekker rondhuppelen in de Efteling, niks mis mee. Alleen morgen nog overleven en dan een weekendje genotquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zijn vreselijke tijden.
Ik moet vrijdag nog om 12.30 en dan is t weer voorbij
Schurrle is dan ook geweldig uit vormquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kruse
Manmanman, en dan heb je Schurrle op de bank
Ik heb mijn goal gifje al warm liggen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:10 schreef Coco98 het volgende:
KingRoland en ik vinden het tijd voor de goal.
Ik zal wat je daar deed.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Deze zag ik al aankomen. Je bent ietwat voorspelbaar aan het worden.
Ben benieuwd of het juichen.gif is, maar ik laat me graag verrassen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb mijn goal gifje al warm liggen.
Ze laten PSV een uitrazen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:11 schreef Brammess het volgende:
PSV speelt wel redelijk, dan zal straks de 1-0 wel vallen
Guardado is onzichtbaar vandaag.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hendrix is een baas. Ik weet nog dat GGMM beweerde dat hij er niets van kan.
Die ontwikkelt zich prima ja, nu maar hopen dat ie voorlopig nog een paar jaar in Nederland blijft en niet ergens op een bank gaat zitten verpieterenquote:
Maar dan de betere uitvoering.quote:
Terwijl bijvoorbeeld Stijn wel fan van hem was.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waar is GGMM eigenlijk?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als ie ook nog doeltreffend was, dan had hij niet bij PSV gespeeld.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Narsingh, die moet je pas na 5 kansen in de gaten gaan houden, die eerste 5 zijn altijd mis
Wie?quote:
Moussa?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sow dat was wel een lekkere voorzet
oh, diequote:
Aissati ookquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:12 schreef KingRoland het volgende:
Maher, dat was een supertalent paar jaar geleden althans volgens de media dan.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:14 schreef Brammess het volgende:
* Dit PSV speelde thuis tegen Excelsior gelijk
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:14 schreef Brammess het volgende:
* Dit PSV speelde thuis tegen Excelsior gelijk
Ik begin hem steeds irritanter te vinden met zijn maniertjes, hangt steeds meer het mannetje uitquote:
hahaquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:15 schreef RipCity het volgende:
[spoiler]PREMIER LEAGUE BESTE COMPETITIE TER WERELD![/SPOILER
Komt door mensen als Cavaliers die hem ophemelen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik begin hem steeds irritanter te vinden met zijn maniertjes, hangt steeds meer het mannetje uit
Caveliers heeft alleen verstand van mandjegooien.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Komt door mensen als Cavaliers die hem ophemelen.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Guardado is na terugkeer van zijn blessure ook vrij zwak
quote:
Nee. Dat kan echt niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:16 schreef TheVulture het volgende:
Die Engelse clubs kunnen zomaar allemaal sneuvelen in de groepsfase
Alleen in topwedstrijden wordt hij getest. Tegen Excelsior komt zijn potentie niet goed uit.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:14 schreef Rabieluh het volgende:
Wordt dit weer zo'n rare topwedstrijd van Brenet.
Dan heb je er geen kijk op.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zaterdag was iedereen behalve Hendrix walgelijk.
hashtag carequote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:17 schreef bianconeri het volgende:
Weten mensen niet dat er een topic is voor andere wedstrijden dan Wolfsburg-Psv?![]()
![]()
Jij snapt er niks van.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zaterdag was iedereen behalve Hendrix walgelijk.
Ze zijn aardig op wegquote:
Nee leg uit.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:17 schreef bianconeri het volgende:
Weten mensen niet dat er een topic is voor andere wedstrijden dan Wolfsburg-Psv?![]()
![]()
Zijn er vanavond nog andere wedstrijden?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:17 schreef bianconeri het volgende:
![]()
Niemand geeft een fuckquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:17 schreef bianconeri het volgende:
![]()
Ga je lekker daar ergeren aan nietszeggende Italiaanse clubjes!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:05 schreef bianconeri het volgende:
Mooie sfeeracties bij Juve in het stadion.
Cuadrado erger ik me nu in deze 20 minuten al weer net zo aan als afgelopen weekend tegen Inter...
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:19 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ga je lekker daar ergeren aan nietszeggende Italiaanse clubjes!
Die gaan we gewoon verliezen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:20 schreef RipCity het volgende:
Een Narsingh is handig voor in een wedstrijd tegen SC Genemuiden.
Genemuiden is een bijzonder goede ploeg weet ik je te vertellen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:20 schreef RipCity het volgende:
Een Narsingh is handig voor in een wedstrijd tegen SC Genemuiden.
Zolang hij die disco's maar vol krijgt hé.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Propper heeft de draaicirkel van een tank.
Dat zit er dik in. Jullie speelden tegen ons gelijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaan we gewoon verliezen.
Okay bedankt scout!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Genemuiden is een bijzonder goede ploeg weet ik je te vertellen.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zolang hij die disco's maar vol krijgt hé.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ergeren? Nee hoor genietenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:19 schreef RipCity het volgende:
Ga je lekker daar ergeren aan nietszeggende Italiaanse clubjes!
Dit heb ik ook.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:22 schreef RipCity het volgende:
Krijg wel beetje EUropaleague gevoel bij deze wedstrijd..
Dan vraag ik mij af wat je in het topic van deze wedstrijd doetquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:22 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ergeren? Nee hoor genieten![]()
Beter dan Wolfsburg-Psv
Was het maar zo'n feest, dan hadden we Derksen en Genee over 10 minuten. Nu Toine, Ruud en Ronald.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:22 schreef RipCity het volgende:
Krijg wel beetje EUropaleague gevoel bij deze wedstrijd..
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:22 schreef Brammess het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Checken hoe het gaatquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:22 schreef Tagliano het volgende:
Dan vraag ik mij af wat je in het topic van deze wedstrijd doet
Niet zo spoilerenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Sinds wanneer speelt Bony bij Wolfsburg of Psv?
Vandaar de spoiler, lulquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Sinds wanneer speelt Bony bij Wolfsburg of Psv?
Mwah Wolfsburg is wel echt wel beter, maar tis van beide kanten gewoon echt niet best.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:23 schreef TheVulture het volgende:
PSV moet hier toch wel gewoon minimaal een punt mee kunnen nemen
De fanclub van De Bruyne is nog niet overgestapt naar Man Cityquote:
Nee, er is een speciaal topic voor andere wedstrijden....quote:
verdommequote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Krijg je bij zo'n club zonder ziel.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:25 schreef KingRoland het volgende:
Leuk geweest jongens. Alle informatie over andere wedstrijden naast Wolfsburg - PSV naar -> VBL / [Champions League] Matchcenter
Als je uitslagen wil posten kan je dat in een spoiler doen en daarop reageren doe je dan ook in een spoiler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Fijn zo'n minderheid van 1 mod en 1 lid.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:25 schreef KingRoland het volgende:
Leuk geweest jongens. Alle informatie over andere wedstrijden naast Wolfsburg - PSV naar -> VBL / [Champions League] Matchcenter
Als je uitslagen wil posten kan je dat in een spoiler doen en daarop reageren doe je dan ook in een spoiler.
Ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:25 schreef Slobeend het volgende:
Zijn jullie al op de hoogte van de lobby om Marco Asensio in oranje te krijgen?
Leuk geweest jongens. Alle informatie over andere wedstrijden behalve Wolfsburg - PSV naar -> VBL / [Champions League] Matchcenter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Jaquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:25 schreef Slobeend het volgende:
Zijn jullie al op de hoogte van de lobby om Marco Asensio in oranje te krijgen?
Leuk geweest jongens. Alle informatie over andere wedstrijden behalve Wolfsburg - PSV naar -> VBL / [Champions League] Matchcenter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Dat soort uitspraken zijn altijd een beetje dom ja, vooral als je over een paar jaar een Feyenoord of PSV-shirt aan trekt om lekker af te bouwenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met z'n ajaxpyjama. Kutspeler.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
DOE EENS NORMAAL!quote:
Ik las vandaag nog een leuk mopje over pannenkoeken.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Kampioenschap weg.
Bedankt Marco, pannekoek!
Ist verboten, teveel smoke.quote:
vertelquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik las vandaag nog een leuk mopje over pannenkoeken.
Okay Makkelie!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:29 schreef Bos81 het volgende:
Mwa ik vind dit geen penalty-waardige handsbal..
Maher heeft scorend vermogen maar mist ook teveel.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:29 schreef Monolith het volgende:
Als Maher en Narsingh nou scorend vermogen hadden gehad, dan had PSV een goed elftal gehad.
Anders kan De Jong hem zowat vrij aannemen denk ikquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:29 schreef Bos81 het volgende:
Dan moet je de spelregels aanpassen, maar volgens het boekje is dit niet eens een twijfelgeval.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:29 schreef Bos81 het volgende:
Dat is geen schot op goal.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Anders kan De Jong hem zowat vrij aannemen denk ik
Armen wijd en de bal geblokt zodat een Psv'er er niet bij kon. Hoeveel erger wil jij het krijgen dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:29 schreef Bos81 het volgende:
was het in de 16, want je zegt dat t hands wasquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:29 schreef Bos81 het volgende:
KingRoland is een baas.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
DOE EENS NORMAAL!
Sinds wanneer mogen Mods zomaar alles aanpassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |