Dat zit er dik in. Jullie speelden tegen ons gelijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaan we gewoon verliezen.
Okay bedankt scout!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Genemuiden is een bijzonder goede ploeg weet ik je te vertellen.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zolang hij die disco's maar vol krijgt hé.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ergeren? Nee hoor genietenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:19 schreef RipCity het volgende:
Ga je lekker daar ergeren aan nietszeggende Italiaanse clubjes!
Dit heb ik ook.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:22 schreef RipCity het volgende:
Krijg wel beetje EUropaleague gevoel bij deze wedstrijd..
Dan vraag ik mij af wat je in het topic van deze wedstrijd doetquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:22 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ergeren? Nee hoor genieten![]()
Beter dan Wolfsburg-Psv
Was het maar zo'n feest, dan hadden we Derksen en Genee over 10 minuten. Nu Toine, Ruud en Ronald.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:22 schreef RipCity het volgende:
Krijg wel beetje EUropaleague gevoel bij deze wedstrijd..
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:22 schreef Brammess het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Checken hoe het gaatquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:22 schreef Tagliano het volgende:
Dan vraag ik mij af wat je in het topic van deze wedstrijd doet
Niet zo spoilerenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Sinds wanneer speelt Bony bij Wolfsburg of Psv?
Vandaar de spoiler, lulquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Sinds wanneer speelt Bony bij Wolfsburg of Psv?
Mwah Wolfsburg is wel echt wel beter, maar tis van beide kanten gewoon echt niet best.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:23 schreef TheVulture het volgende:
PSV moet hier toch wel gewoon minimaal een punt mee kunnen nemen
De fanclub van De Bruyne is nog niet overgestapt naar Man Cityquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |