hashtag carequote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:17 schreef bianconeri het volgende:
Weten mensen niet dat er een topic is voor andere wedstrijden dan Wolfsburg-Psv?![]()
![]()
Jij snapt er niks van.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zaterdag was iedereen behalve Hendrix walgelijk.
Ze zijn aardig op wegquote:
Nee leg uit.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:17 schreef bianconeri het volgende:
Weten mensen niet dat er een topic is voor andere wedstrijden dan Wolfsburg-Psv?![]()
![]()
Zijn er vanavond nog andere wedstrijden?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:17 schreef bianconeri het volgende:
![]()
Niemand geeft een fuckquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:17 schreef bianconeri het volgende:
![]()
Ga je lekker daar ergeren aan nietszeggende Italiaanse clubjes!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:05 schreef bianconeri het volgende:
Mooie sfeeracties bij Juve in het stadion.
Cuadrado erger ik me nu in deze 20 minuten al weer net zo aan als afgelopen weekend tegen Inter...
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:19 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ga je lekker daar ergeren aan nietszeggende Italiaanse clubjes!
Die gaan we gewoon verliezen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:20 schreef RipCity het volgende:
Een Narsingh is handig voor in een wedstrijd tegen SC Genemuiden.
Genemuiden is een bijzonder goede ploeg weet ik je te vertellen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:20 schreef RipCity het volgende:
Een Narsingh is handig voor in een wedstrijd tegen SC Genemuiden.
Zolang hij die disco's maar vol krijgt hé.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Propper heeft de draaicirkel van een tank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |