quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:14 schreef Brammess het volgende:
* Dit PSV speelde thuis tegen Excelsior gelijk
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:14 schreef Brammess het volgende:
* Dit PSV speelde thuis tegen Excelsior gelijk
Ik begin hem steeds irritanter te vinden met zijn maniertjes, hangt steeds meer het mannetje uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
hahaquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:15 schreef RipCity het volgende:
[spoiler]PREMIER LEAGUE BESTE COMPETITIE TER WERELD![/SPOILER
Komt door mensen als Cavaliers die hem ophemelen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik begin hem steeds irritanter te vinden met zijn maniertjes, hangt steeds meer het mannetje uit
Caveliers heeft alleen verstand van mandjegooien.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Komt door mensen als Cavaliers die hem ophemelen.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Guardado is na terugkeer van zijn blessure ook vrij zwak
quote:
Nee. Dat kan echt niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:16 schreef TheVulture het volgende:
Die Engelse clubs kunnen zomaar allemaal sneuvelen in de groepsfase
Alleen in topwedstrijden wordt hij getest. Tegen Excelsior komt zijn potentie niet goed uit.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:14 schreef Rabieluh het volgende:
Wordt dit weer zo'n rare topwedstrijd van Brenet.
Dan heb je er geen kijk op.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zaterdag was iedereen behalve Hendrix walgelijk.
hashtag carequote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:17 schreef bianconeri het volgende:
Weten mensen niet dat er een topic is voor andere wedstrijden dan Wolfsburg-Psv?![]()
![]()
Jij snapt er niks van.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zaterdag was iedereen behalve Hendrix walgelijk.
Ze zijn aardig op wegquote:
Nee leg uit.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:17 schreef bianconeri het volgende:
Weten mensen niet dat er een topic is voor andere wedstrijden dan Wolfsburg-Psv?![]()
![]()
Zijn er vanavond nog andere wedstrijden?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:17 schreef bianconeri het volgende:
![]()
Niemand geeft een fuckquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:17 schreef bianconeri het volgende:
![]()
Ga je lekker daar ergeren aan nietszeggende Italiaanse clubjes!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:05 schreef bianconeri het volgende:
Mooie sfeeracties bij Juve in het stadion.
Cuadrado erger ik me nu in deze 20 minuten al weer net zo aan als afgelopen weekend tegen Inter...
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:19 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ga je lekker daar ergeren aan nietszeggende Italiaanse clubjes!
Die gaan we gewoon verliezen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:20 schreef RipCity het volgende:
Een Narsingh is handig voor in een wedstrijd tegen SC Genemuiden.
Genemuiden is een bijzonder goede ploeg weet ik je te vertellen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:20 schreef RipCity het volgende:
Een Narsingh is handig voor in een wedstrijd tegen SC Genemuiden.
Zolang hij die disco's maar vol krijgt hé.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Propper heeft de draaicirkel van een tank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |