quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:02 schreef Brammess het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:04 schreef RipCity het volgende:
Bijna nog verneukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat probeerde ik ook Henk.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:04 schreef Coco98 het volgende:
KingRoland als je de lapo hebt is het beleefd om dan ook de OP te maken.
haha ja knapquote:
Nee tis vreselijk slecht.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:05 schreef Tagliano het volgende:
Zo, ik kan nu ook kijken
Het aangluren waard?
Nee.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:05 schreef Tagliano het volgende:
Zo, ik kan nu ook kijken
Het aangluren waard?
Was ik dan maar gisteren een uur eerder klaar met tentamenquote:
PSV denkt dat ze kans maken maar die gaan zo blunderen en tegengoal krijgenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:05 schreef Tagliano het volgende:
Zo, ik kan nu ook kijken
Het aangluren waard?
Wolfsburg minder sterk dan United/CSKA, ik zie kansenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:05 schreef Tagliano het volgende:
Zo, ik kan nu ook kijken
Het aangluren waard?
Ik had vanochtend tentamen om 6 uur moest ik op, dus ook geimstquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Was ik dan maar gisteren een uur eerder klaar met tentamen
Goedkope auto'squote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:05 schreef Monolith het volgende:
Hier valt nog wel wat te halen voor PSV vandaag.
Dat is ook niks inderdaadquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had vanochtend tentamen
Philips vs Volkswagenquote:
Dat zijn vreselijke tijden.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is ook niks inderdaad
Ik heb drie dagen achter elkaar 18:30-21:30, je kunt in ieder geval overdag nog wat leren
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Vrijdag vrij, lekker rondhuppelen in de Efteling, niks mis mee. Alleen morgen nog overleven en dan een weekendje genotquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zijn vreselijke tijden.
Ik moet vrijdag nog om 12.30 en dan is t weer voorbij
Schurrle is dan ook geweldig uit vormquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kruse
Manmanman, en dan heb je Schurrle op de bank
Ik heb mijn goal gifje al warm liggen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:10 schreef Coco98 het volgende:
KingRoland en ik vinden het tijd voor de goal.
Ik zal wat je daar deed.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Deze zag ik al aankomen. Je bent ietwat voorspelbaar aan het worden.
Ben benieuwd of het juichen.gif is, maar ik laat me graag verrassen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb mijn goal gifje al warm liggen.
Ze laten PSV een uitrazen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:11 schreef Brammess het volgende:
PSV speelt wel redelijk, dan zal straks de 1-0 wel vallen
Guardado is onzichtbaar vandaag.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hendrix is een baas. Ik weet nog dat GGMM beweerde dat hij er niets van kan.
Die ontwikkelt zich prima ja, nu maar hopen dat ie voorlopig nog een paar jaar in Nederland blijft en niet ergens op een bank gaat zitten verpieterenquote:
Maar dan de betere uitvoering.quote:
Terwijl bijvoorbeeld Stijn wel fan van hem was.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waar is GGMM eigenlijk?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als ie ook nog doeltreffend was, dan had hij niet bij PSV gespeeld.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Narsingh, die moet je pas na 5 kansen in de gaten gaan houden, die eerste 5 zijn altijd mis
Wie?quote:
Moussa?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sow dat was wel een lekkere voorzet
oh, diequote:
Aissati ookquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:12 schreef KingRoland het volgende:
Maher, dat was een supertalent paar jaar geleden althans volgens de media dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |