Dat zijn vreselijke tijden.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is ook niks inderdaad
Ik heb drie dagen achter elkaar 18:30-21:30, je kunt in ieder geval overdag nog wat leren
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Vrijdag vrij, lekker rondhuppelen in de Efteling, niks mis mee. Alleen morgen nog overleven en dan een weekendje genotquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zijn vreselijke tijden.
Ik moet vrijdag nog om 12.30 en dan is t weer voorbij
Schurrle is dan ook geweldig uit vormquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kruse
Manmanman, en dan heb je Schurrle op de bank
Ik heb mijn goal gifje al warm liggen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:10 schreef Coco98 het volgende:
KingRoland en ik vinden het tijd voor de goal.
Ik zal wat je daar deed.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Deze zag ik al aankomen. Je bent ietwat voorspelbaar aan het worden.
Ben benieuwd of het juichen.gif is, maar ik laat me graag verrassen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb mijn goal gifje al warm liggen.
Ze laten PSV een uitrazen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:11 schreef Brammess het volgende:
PSV speelt wel redelijk, dan zal straks de 1-0 wel vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |