SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Even opgezocht en je hebt gelijk. In maart pas.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:25 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Hitman is sowieso al uitgesteld dacht ik...
Geen Apple dopjes gebruiken, met die mic doe je niemand een plezier.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:02 schreef johnson555 het volgende:
ik probeerdus mn apple oordopjes te gebruiken voor m ps4. Dit ging goed totdat mn controller kapot ging, nu ik een nieuwe heb lijkt mijn microfoon niet meer te doen
Iemand een oplossing ervoor?
Is Heroes al uit dan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:35 schreef wdn het volgende:
Binnen:
Dragon Quest
Disgea 5
Tales of Zestiria
In de PS4:
TESO
Waar zal ik mijn middag aan besteden?
jazeker, gisteren binnen gekregenquote:
mijn tijdquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
jazeker, gisteren binnen gekregen
haha ja same, schiet echt niet op allemaalquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:07 schreef Drankster het volgende:
[..]
mijn tijd![]()
nog volop in witcher 3, mgs v moet ik nog halen en fallout over een klein maandje.
quote:
jazeker! mocht vanaf gisteren verkocht wordenquote:
Regen is toch ook best leuk!?quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:59 schreef Jungle_Jim het volgende:
Die events in driveclub zijn na een tijdje ook niet meer leuk, 1 op de 2 events heeft regen
Niet in de normale tour hoorquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:59 schreef Jungle_Jim het volgende:
Die events in driveclub zijn na een tijdje ook niet meer leuk, 1 op de 2 events heeft regen
als je t in 1 op de 10 races krijgt wel ja, niet 1 op de 2. Dat glijden is nog wel te doen maar je ziet ook nog eens geen kut.quote:
nee, wel met de season pass.quote:
Ik baal een beetje van Witcher 3 want ik heb misschien niet goed genoeg opgelet tijdens die battle-tutorial in het begin, maar qua magic en moves heb ik vaak geen idee wat ik nou moet doen, welk zwaard ik moet gebruiken, etc etc.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Witcher 3 is weer erg gaaf. Kom in gebieden waar ik helemaal nog niet geweest wasMooi ook dat je kunt kiezen tussen verschillende manieren om Hearts of Stone te integreren in de game. Ik ben verder gegaan met mijn huidige save, maar je kunt het ook via NG+ spelen, of helemaal los met een kant-en-klaar personage.
Game lijkt nu wel wat pittiger, veel lvl. 30/35 vijanden die hard slaan en misschien ietsje slimmer lijken.
Zeker doen. Is hartstikke simpel.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik baal een beetje van Witcher 3 want ik heb misschien niet goed genoeg opgelet tijdens die battle-tutorial in het begin, maar qua magic en moves heb ik vaak geen idee wat ik nou moet doen, welk zwaard ik moet gebruiken, etc etc.
Ik denk erover om overnieuw te beginnen, aangezien ik toch nog redelijk in het begin zit...
Hij selecteert automatisch het goede zwaard. Zilver is voor beesten en staal is voor menselijke vijanden. Als je in je bestiary kijkt zie je welke vijanden zwak zijn voor welke spells. Maar als je een beetje verschillende signs uitprobeert kom je er toch wel achter wat ze doen? Igni is een vuurbal, Aard blaast de vijand weg, Quen is een schild, Axii is een soort mindcontrol etc. Het is trouwens ook wel handig om een beetje te kunnen dodgen en parryen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik baal een beetje van Witcher 3 want ik heb misschien niet goed genoeg opgelet tijdens die battle-tutorial in het begin, maar qua magic en moves heb ik vaak geen idee wat ik nou moet doen, welk zwaard ik moet gebruiken, etc etc.
Ik denk erover om overnieuw te beginnen, aangezien ik toch nog redelijk in het begin zit...
Geralt pakt automatisch het juiste zwaard, zilver voor monsters, steel voor humans.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ai dat laatste punt doet het een nou net voor Yi-Long. Hij kan niet zo goed parryen en dodgen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:15 schreef Cikx het volgende:
[..]
Hij selecteert automatisch het goede zwaard. Zilver is voor beesten en staal is voor menselijke vijanden. Als je in je bestiary kijkt zie je welke vijanden zwak zijn voor welke spells. Maar als je een beetje verschillende signs uitprobeert kom je er toch wel achter wat ze doen? Igni is een vuurbal, Aard blaast de vijand weg, Quen is een schild, Axii is een soort mindcontrol etc. Het is trouwens ook wel handig om een beetje te kunnen dodgen en parryen.
Hearts of Stome speelf zich voor een deel af in aan Novigrad en Velen aangeplakte nieuwe gebiedjes.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Witcher 3 is weer erg gaaf. Kom in gebieden waar ik helemaal nog niet geweest wasMooi ook dat je kunt kiezen tussen verschillende manieren om Hearts of Stone te integreren in de game. Ik ben verder gegaan met mijn huidige save, maar je kunt het ook via NG+ spelen, of helemaal los met een kant-en-klaar personage.
Game lijkt nu wel wat pittiger, veel lvl. 30/35 vijanden die hard slaan en misschien ietsje slimmer lijken.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:13 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Hearts of Stone speelf zich voor een deel af in aan Novigrad en Velen aangeplakte nieuwe gebiedjes.
Geef aan mij dan.quote:Op zondag 18 oktober 2015 20:31 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Until Dawn is nog een stukje toffer/mooier dan ik verwacht had, prima game zeg
quote:Op zondag 18 oktober 2015 20:31 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Hoi Souls-vrinden.quote:
Nedgame verkoopt 'm alweer voor 38 euro. Nog even en Sinterklaas heeft een goedkoop jaar voor mijquote:Op zondag 18 oktober 2015 20:31 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Wat, ik heb 'm full priced gehaald zaterdagquote:Op zondag 18 oktober 2015 21:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nedgame verkoopt 'm alweer voor 38 euro. Nog even en Sinterklaas heeft een goedkoop jaar voor mij
Ik wil er zo min mogelijk over weten... ik ga er helemaal blind inquote:
AWWWWWMAHHGEERRRRRRDDD!!!quote:
Nice man, zal hem denk ik ook rond kerst halen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nedgame verkoopt 'm alweer voor 38 euro. Nog even en Sinterklaas heeft een goedkoop jaar voor mij
Toch gekeken... gameplay ziet er heerlijk soepel en snel uit, doet me erg denken aan de bloodborne gameplay. Retestrak weer allemaal, verder:quote:
er is zeker dual wieldingquote:Op maandag 19 oktober 2015 10:50 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Toch gekeken... gameplay ziet er heerlijk soepel en snel uit, doet me erg denken aan de bloodborne gameplay. Retestrak weer allemaal, verder:
- backstabs
- fatsoenlijke hitboxes tov DS2
enige negatieve wat me op valt:
- geen dual wielding?? Ik ben groot fan van dual wielding, ik wil weer lekker kunnen powerstancen.
Ja ik twijfel ook nog, heb je de content al gezien die op de launch beschikbaar is? Lijkt mij echt super mager alleen de gameplay videos zijn er echt heel tof uit.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Even opgezocht en je hebt gelijk. In maart pas.
Nou ja, hoef ik me ook voorlopig niet af te vragen of ik hem op launch day al wil hebben.
Ze gaan in het eerste jaar elke week speelbare content toevoegen die niet op de fysieke disc te krijgen zal zijn als die na een jaar verschijnt.quote:Op maandag 19 oktober 2015 12:27 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ja ik twijfel ook nog, heb je de content al gezien die op de launch beschikbaar is? Lijkt mij echt super mager alleen de gameplay videos zijn er echt heel tof uit.
Wss haal ik hem als er meer levels voor uit zijn
Duh. Is altijd namelijk, een maand nadat ik hem koopquote:Op zondag 18 oktober 2015 21:24 schreef 2dope het volgende:
PlayStation 4 krijgt volgende week prijsverlaging
Oeh
Betaalde DLC zeker?quote:Op maandag 19 oktober 2015 12:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ze gaan in het eerste jaar elke week speelbare content toevoegen die niet op de fysieke disc te krijgen zal zijn als die na een jaar verschijnt.
nee, gratis.quote:Op maandag 19 oktober 2015 12:53 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Betaalde DLC zeker?
Heb nog echt mn twijfels bij die concept namelijk, een game fysiek uitbrengen waar amper content op staat. Snap dit hele idee niet
Bij mij was t een bundel, dus heb er "geen geld aan uitgegeven" (wel dus).quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:07 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Wat, ik heb 'm full priced gehaald zaterdagMaar even terugsturen en die van Nedgame op de kop tikken dan.
Ben benieuwd, eerst maa even aankijken dan. Hitman is sowieso altijd al top geweest!quote:
volgens google translate:quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze zijn een zinnetje vergeten te vertalen bij The Witcher dlc. Iemand hier die Pools leest?
[ afbeelding ]
SPOILER: Over het einde:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
PES kopen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:56 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik heb een probleem. Ik kan opeens geen FIFA 16 meer spelen. Heb het spel zelf gekocht via de Amerikaanse PS store. Waarom zit hier een slotje op, hoe open ik het weer? Er staat namelijk dat ik het moet kopen (terwijl ik het al 1 maand gespeeld heb)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hearts of Stone uitgespeeld, weinig nieuwe sidequests, maar de main quest is érg goed. Veel afwisseling, humor.
Heb al nieuwe gear (twee zwaarden én volledige kleding) voor de volgende dlc klaar staan. Het is draagbaar vanaf lvl 39, zit nu halverwege lvl 38.Ik moet wachten tot ik level 62 ben. Recent begonnen met NG+ en de oude save verwijderd, nu level 49.SPOILER: Over het einde:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor je 2e account deze ps4 de main ps4 maken en dan restore lisencesquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:56 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik heb een probleem. Ik kan opeens geen FIFA 16 meer spelen. Heb het spel zelf gekocht via de Amerikaanse PS store. Waarom zit hier een slotje op, hoe open ik het weer? Er staat namelijk dat ik het moet kopen (terwijl ik het al 1 maand gespeeld heb)
[ afbeelding ]
Ik kan alleen een subaccount maken via de PC staat er, dat wordt automatisch Nederland, geen USA?quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Voor je 2e account deze ps4 de main ps4 maken en dan restore lisences
Je heb een USA en een NL account neem ik aan?quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:14 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik kan alleen een subaccount maken via de PC staat er, dat wordt automatisch Nederland, geen USA?
Had een USA account, is blijkbaar verwijderd om de één of andere manier en weet de gegevens niet meer.quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je heb een USA en een NL account neem ik aan?
Hoe kom je in hemelsnaam zo hoog? Quests spelen levert me nauwelijks nog xp op bijvoorbeeld...quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:59 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik moet wachten tot ik level 62 ben. Recent begonnen met NG+ en de oude save verwijderd, nu level 49.
Vreemd verhaal...quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:22 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Had een USA account, is blijkbaar verwijderd om de één of andere manier en weet de gegevens niet meer.
Dat klopt. Als je een spel digitaal koopt via de PS store kan je het dus niet meer spelen als je je PSN account (waarop je het spel op kocht) vergeten bent ofzo?quote:
Ja je moet wel in kunnen loggen natuurlijk.quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:46 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dat klopt. Als je een spel digitaal koopt via de PS store kan je het dus niet meer spelen als je je PSN account (waarop je het spel op kocht) vergeten bent ofzo?
Bij NG+ gaan de levels bijna 2x omhoog; beesten slachten, quests behalen en Gwent potjes winnen leveren dus ook bijna dubbel zoveel xp op. Bij een normale playtrough krijg je voor een gewonnen Gwent potje 25xp, bij NG+ 40xp etc. Voor equipment geldt volgens mij hetzelfde. Heb nu Mastercrafted Feline Armor die je kan dragen vanaf level 34. De volgende: Legendary Feline Armor kan je pas dragen op level 53 volgens mij.quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe kom je in hemelsnaam zo hoog? Quests spelen levert me nauwelijks nog xp op bijvoorbeeld...
Hoe raak je die kwijt als je net een game er gekocht hebt? Zat je weer zo'n accountshare ding te kopen?quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:22 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Had een USA account, is blijkbaar verwijderd om de één of andere manier en weet de gegevens niet meer.
until dawn is dan ook na de plat niet meer tofquote:Op maandag 19 oktober 2015 20:43 schreef Rijst het volgende:
Heb mn Until Dawn geruild voor Arkham Knight.
Ben Gotham aan het kijken en had zin in een Batman spel. Die zal ik wel spelen na Tales of Zestiria em FO4.
Ah okay, ik doe geen NG+. Speel de dlc gewoon met m'n huidige save.quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:49 schreef Drankster het volgende:
[..]
Bij NG+ gaan de levels bijna 2x omhoog; beesten slachten, quests behalen en Gwent potjes winnen leveren dus ook bijna dubbel zoveel xp op. Bij een normale playtrough krijg je voor een gewonnen Gwent potje 25xp, bij NG+ 40xp etc. Voor equipment geldt volgens mij hetzelfde. Heb nu Mastercrafted Feline Armor die je kan dragen vanaf level 34. De volgende: Legendary Feline Armor kan je pas dragen op level 53 volgens mij.
Toen mijn NG+ begon was ik 34, nu, bijna aan het eind van de Baron questline, al 49.
Sowieso is het slim om in het begin zoveel mogelijk Gwent te spelen omdat je zo makkelijk en snel veel xp krijgt.
ah, ik ben niet de enigequote:Op dinsdag 20 oktober 2015 07:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gwent snap ik bovendien niet, dus dat speel ik ook niet
Ga er maar vanuit van wel. Typisch een digitaal account buy gevalquote:Op maandag 19 oktober 2015 23:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hoe raak je die kwijt als je net een game er gekocht hebt? Zat je weer zo'n accountshare ding te kopen?
Dude, zeker weten? Je weet dat vanaf morgen een officiële prijsverlaging van kracht is?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:42 schreef Giester het volgende:
Zow, deze jongen heeft ook maar een PS4 aangeschaft voor naast de Xbox One. Heb altijd al Uncharted willen spelen en had nu de perfecte gelegenheid met de Uncharted bundel.
Wel even meteen mijn DS4 controller gemod en er Xbox One sticks ingezet, dat scheelt echt dag en nacht zeg.
Ja had ik al naar gekeken. Maar de PS4 kaal was al te koop voor ¤350,- En deze bundel was ¤379,- Dus was allemaal al de "nieuwe" prijs.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:15 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dude, zeker weten? Je weet dat vanaf morgen een officiële prijsverlaging van kracht is?
[ afbeelding ]
Ah, prima. Congrats danquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:22 schreef Giester het volgende:
[..]
Ja had ik al naar gekeken. Maar de PS4 kaal was al te koop voor ¤350,- En deze bundel was ¤379,- Dus was allemaal al de "nieuwe" prijs.
Thanks! Uncharted bevalt mij zeer goed iig. Deel 1 al uitgespeeld en nu op de helft met deel 2. Toffe game. Denk alleen dat ik voor de multiplayers wel bij m'n Xbox One blijf, ivm de controller, XBL en vrienden.quote:
Ik heb Uncharted 3 alleen gespeeld op PS3, erg toffe game.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:26 schreef Giester het volgende:
[..]
Thanks! Uncharted bevalt mij zeer goed iig. Deel 1 al uitgespeeld en nu op de helft met deel 2. Toffe game. Denk alleen dat ik voor de multiplayers wel bij m'n Xbox One blijf, ivm de controller, XBL en vrienden.
Zou het echt baas vinden als jij de praysteeesjion gaat halen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik heb Uncharted 3 alleen gespeeld op PS3, erg toffe game.
Een bundel met A Thief's End of met de nieuwe God of War (die er natuurlijk gaat komen) en ik kom het PS4-kamp verblijden met mijn deelname. Momenteel ff andere prioriteiten, bovendien kom ik om in de games dus het is niet echt bij gebrek aan.
Ja dat is wel een beetje een probleem. Ik heb nog een backlog aan games en game al (te) veel op m'n Xbox One en soms op de pc. En nu heb ik een PS4 erbij, dus mijn collectie is weer compleet. Maar ik raak er gewoon in de war van haha, ik kan de games niet bijbenen en nu ook de consoles niet meer.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik heb Uncharted 3 alleen gespeeld op PS3, erg toffe game.
Een bundel met A Thief's End of met de nieuwe God of War (die er natuurlijk gaat komen) en ik kom het PS4-kamp verblijden met mijn deelname. Momenteel ff andere prioriteiten, bovendien kom ik om in de games dus het is niet echt bij gebrek aan.
Ik kwam er ook net achter jaquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:10 schreef DKUp het volgende:
De nieuwe Assassin's Creed komt vrijdag uit, de hype is weg.
Budgetbaktitel it is![]()
Dit wordt de eerste Assassin's Creed die ik niet ga halen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik kwam er ook net achter jahaal hem wel 2e hands over een paar weken.
twitter:PlayStationEU twitterde op dinsdag 20-10-2015 om 09:00:07System software update 3.10 goes live on PS4 today. Follow official accounts, customise your messages with brand new sticker & more! reageer retweet
Sws man, was altijd al de bedoeling, ik was een inch away van het kopen van die leipe rode MGS V-PS4.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zou het echt baas vinden als jij de praysteeesjion gaat halen.
Eerst was ik AC fanboy, tot black flag elke AC gepre-orderd. Unity op pc gespeeld, vond ik geen ene reet aan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:10 schreef DKUp het volgende:
De nieuwe Assassin's Creed komt vrijdag uit, de hype is weg.
Budgetbaktitel it is![]()
Al deze games staan ook nog gepland plus Just Cause 3 voor dit jaarquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:11 schreef Giester het volgende:
[..]
Dit wordt de eerste Assassin's Creed die ik niet ga halen.![]()
Of de reviews moeten zo denderend zijn, dan haal ik hem wel uit de budgetback.
Deze winter zit ik al gebakken met m'n Uncharted Collection, Halo 5, Black Ops III, Fallout en Star Wars Battlefront. Shit, nu ik het zo opnoem heb ik echt geen idee hoe ik dit allemaal ga spelen. Wordt denk ik een 2 deling, Uncharted, Halo en Fallout in deze volgorde uitspelen. EN BOIII en SWB voor de rest van het jaar ernaast.![]()
![]()
Dat doet Ubisoft altijd wel verdomde netjes ja. Die vergelijkingsfilmpjes van IGN zijn ook altijd tof.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:57 schreef Tortugal het volgende:
Ac games zijn altijd weer geweldig, unity was alleen al vet als Parijs simulator
Nooit The Last of Us gedaan? Haal die dan als de godsgloeiende snel in huis.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:42 schreef Giester het volgende:
Zow, deze jongen heeft ook maar een PS4 aangeschaft voor naast de Xbox One. Heb altijd al Uncharted willen spelen en had nu de perfecte gelegenheid met de Uncharted bundel.
Wel even meteen mijn DS4 controller gemod en er Xbox One sticks ingezet, dat scheelt echt dag en nacht zeg.
Ja die en Infamous: Second Son staan nog in de backlogquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:09 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Nooit The Last of Us gedaan? Haal die dan als de godsgloeiende snel in huis.
Die hoef je echt niet te spelen, kun je beter een kwartiertje naar een YT filmpje van kijken zodat je even de mooie graphics kunt zien, verder zit er niets in het spel wat langer dan 10 minuten boeit.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:22 schreef Giester het volgende:
[..]
Ja die en Infamous: Second Son staan nog in de backlog
Vorige week maandag aan begonnen en woensdag had ik em geplat, verhaal duurt max 5-10 uurtjes.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:22 schreef Giester het volgende:
[..]
Ja die en Infamous: Second Son staan nog in de backlog
Ok, dan pik ik die wel op als ik hem tegenkom voor een eurotje of 5.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:28 schreef Drankster het volgende:
[..]
Vorige week maandag aan begonnen en woensdag had ik em geplat, verhaal duurt max 5-10 uurtjes.
Eens. Daar wende ik maar niet aan. Het naar beneden parcoursen was als functie goed maar werkte niet automatisch.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:43 schreef Rossdale het volgende:
Ik kon bij unity vooral slecht wennen aan de " meer vloeiende" besturing. Wat er bij mij vaak op neer kwam dat ik naar stukken sprong wat ik totaal niet wilde....
De oude besturing was intuitief genoeg en werkte mijns inziens een stuk lekkerder.
Die komt er ook wel, WD is gewoon opgezet als een nieuw IP.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:31 schreef DKUp het volgende:
Ik blijf het apart vinden dat de volgende Watch Dogs nog niet officieel is aangekondigd. Watch Dogs is namelijk ontzettend veel verkocht. Het spel is matig tot goed te noemen.
Hopelijk komt er een vervolg, die wel uitstekend is grafisch, verhaal en gameplay-technisch.
Alleen al door Ezio vind ik deel 1 beter. Wat een douche was dat.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Assassin's Creed 1 was nou ook niet echt fantastisch te noemen, maar deel 2 fixte alles wat mis was met deel 1
Ik heb er ook helemaal niks mee. Met geen enkele ubisoft game overigens.quote:
Ook niet met Splinter Cell? Blacklist was erg goed. En het is jammer dat er geen Brothers in Arms games meer gemaakt worden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:36 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik heb er ook helemaal niks mee. Met geen enkele ubisoft game overigens.
Ass Reet XDquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:11 schreef Yi-Long het volgende:
Ass Creed 2 was geweldig. Een van mijn favoriete games last-gen.
Moeten ze even remasteren voor PS4.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:11 schreef Yi-Long het volgende:
Ass Creed 2 was geweldig. Een van mijn favoriete games last-gen.
Wil je de controls lezen dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:45 schreef StateOfMind het volgende:
Ik had bij Bol.com Alien Isolation (nieuw, en dus niet gebruikt) besteld en bij thuiskomst lag ie op de mat.
Echter zit er geen boekje/blaadje in het doosje.
Die hoort er wel in te zitten neem ik aan? I
Zo te zien alleen nietszeggende papiertjes of een pre-order bonus maar die actie zal wel vervallen zijn.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:45 schreef StateOfMind het volgende:
Ik had bij Bol.com Alien Isolation (nieuw, en dus niet gebruikt) besteld en bij thuiskomst lag ie op de mat.
Echter zit er geen boekje/blaadje in het doosje.
Die hoort er wel in te zitten neem ik aan? I
Nee, maar als ik een product koop wil ik het complete product hebben, inclusief alles wat er in en bij hoort.quote:
Niet overal zitten boekjes bij toch?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee, maar als ik een product koop wil ik het complete product hebben, inclusief alles wat er in en bij hoort.
Vaak niet idd, maar dan zit er wel vaak een of meerdere inlays in, en nu helemaal niks, dat vond ik eigenlijk wel vreemd, omdat er altijd wel íets in zit.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Niet overal zitten boekjes bij toch?
Ik heb de normale versie, niet de Nostromo Edition.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:11 schreef Vault111Survivor het volgende:
Klopt inderdaad.
Maar heb je echt de versie waar alleen Alien Isolation op staat? Staat er niks anders op de voorkant van het hoesje?
Ging me meer om die Nostromo Edition. Ja dan heb je helaas een kale versie zonder boekjes etcquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb de normale versie, niet de Nostromo Edition.
Op de voorkant staan verder nog aan de rechterkant onder elkaar 'Game of the year 2014 Playstation Official Magazine UK', 'Best game 2014 Pocketlint', '***** The Guardian.com' en '***** Empire'.
Ik heb er ¤28,99 voor betaald bij Bol, die van ¤47,99 is de Nostromo Edition. Dat was me wat te gortig.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:34 schreef Vault111Survivor het volgende:
[..]
Ging me meer om die Nostromo Edition. Ja dan heb je helaas een kale versie zonder boekjes etcBij de Nostromo Edition krijg je dan nog een voucher met een code voor een dlc.
Maar nieuw bij Bol gekocht? Waarom niet veel goedkoper bij een andere shop? 47,99 euro is toch wel aardig wat voor zo'n game. Hier kan je zien of je hem goedkoper kan kopen: http://www.budgetgaming.nl/game-profile/alien:+isolation_PS4.html
Ah dat valt al mee inderdaad. Ik zie de normale helemaal niet staan joh.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb er ¤28,99 voor betaald bij Bol, die van ¤47,99 is de Nostromo Edition. Dat was me wat te gortig.
Die eerste nacht is fucking creepyquote:Op woensdag 21 oktober 2015 00:29 schreef Tortugal het volgende:
Begonnen aan Dying Light. En jezus, die eerste nacht
Ik zat totaal verkrampt op de bankquote:Op woensdag 21 oktober 2015 00:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Die eerste nacht is fucking creepy
Je vergeet nog een paar games:quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Fallout 4 in de plus natuurlijk.
Zijn er serieus nog mensen ouder dan 12 die die CoD flater games blijven kopen?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:09 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je vergeet nog een paar games:
Star Wars Battlefront, Uncharted TNDC, COD BLOPS 3, Just Cause 3, NMS en Rime
This is for the players![]()
!
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:55 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Zijn er serieus nog mensen ouder dan 12 die die CoD flater games blijven kopen?
Hotline Miami voor maar ¤3quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sale!
https://psprices.com/region-nl/index?platform=PS4
In mijn ogen nog steeds de beste indies ever.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 14:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hotline Miami voor maar ¤3![]()
Als je hem nu nog niet koopt
Oh, en Hotline Miami 2 voor maar ¤6. Die kan ik dan mooi kopen
Ik vond de Beta van Blops 3 uiterst vermakelijk. Ik speel COD voor tussendoorquote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:55 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Zijn er serieus nog mensen ouder dan 12 die die CoD flater games blijven kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |