SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Even opgezocht en je hebt gelijk. In maart pas.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:25 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Hitman is sowieso al uitgesteld dacht ik...
Geen Apple dopjes gebruiken, met die mic doe je niemand een plezier.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:02 schreef johnson555 het volgende:
ik probeerdus mn apple oordopjes te gebruiken voor m ps4. Dit ging goed totdat mn controller kapot ging, nu ik een nieuwe heb lijkt mijn microfoon niet meer te doen
Iemand een oplossing ervoor?
Is Heroes al uit dan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:35 schreef wdn het volgende:
Binnen:
Dragon Quest
Disgea 5
Tales of Zestiria
In de PS4:
TESO
Waar zal ik mijn middag aan besteden?
jazeker, gisteren binnen gekregenquote:
mijn tijdquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
jazeker, gisteren binnen gekregen
haha ja same, schiet echt niet op allemaalquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:07 schreef Drankster het volgende:
[..]
mijn tijd![]()
nog volop in witcher 3, mgs v moet ik nog halen en fallout over een klein maandje.
quote:
jazeker! mocht vanaf gisteren verkocht wordenquote:
Regen is toch ook best leuk!?quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:59 schreef Jungle_Jim het volgende:
Die events in driveclub zijn na een tijdje ook niet meer leuk, 1 op de 2 events heeft regen
Niet in de normale tour hoorquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:59 schreef Jungle_Jim het volgende:
Die events in driveclub zijn na een tijdje ook niet meer leuk, 1 op de 2 events heeft regen
als je t in 1 op de 10 races krijgt wel ja, niet 1 op de 2. Dat glijden is nog wel te doen maar je ziet ook nog eens geen kut.quote:
nee, wel met de season pass.quote:
Ik baal een beetje van Witcher 3 want ik heb misschien niet goed genoeg opgelet tijdens die battle-tutorial in het begin, maar qua magic en moves heb ik vaak geen idee wat ik nou moet doen, welk zwaard ik moet gebruiken, etc etc.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Witcher 3 is weer erg gaaf. Kom in gebieden waar ik helemaal nog niet geweest wasMooi ook dat je kunt kiezen tussen verschillende manieren om Hearts of Stone te integreren in de game. Ik ben verder gegaan met mijn huidige save, maar je kunt het ook via NG+ spelen, of helemaal los met een kant-en-klaar personage.
Game lijkt nu wel wat pittiger, veel lvl. 30/35 vijanden die hard slaan en misschien ietsje slimmer lijken.
Zeker doen. Is hartstikke simpel.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik baal een beetje van Witcher 3 want ik heb misschien niet goed genoeg opgelet tijdens die battle-tutorial in het begin, maar qua magic en moves heb ik vaak geen idee wat ik nou moet doen, welk zwaard ik moet gebruiken, etc etc.
Ik denk erover om overnieuw te beginnen, aangezien ik toch nog redelijk in het begin zit...
Hij selecteert automatisch het goede zwaard. Zilver is voor beesten en staal is voor menselijke vijanden. Als je in je bestiary kijkt zie je welke vijanden zwak zijn voor welke spells. Maar als je een beetje verschillende signs uitprobeert kom je er toch wel achter wat ze doen? Igni is een vuurbal, Aard blaast de vijand weg, Quen is een schild, Axii is een soort mindcontrol etc. Het is trouwens ook wel handig om een beetje te kunnen dodgen en parryen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik baal een beetje van Witcher 3 want ik heb misschien niet goed genoeg opgelet tijdens die battle-tutorial in het begin, maar qua magic en moves heb ik vaak geen idee wat ik nou moet doen, welk zwaard ik moet gebruiken, etc etc.
Ik denk erover om overnieuw te beginnen, aangezien ik toch nog redelijk in het begin zit...
Geralt pakt automatisch het juiste zwaard, zilver voor monsters, steel voor humans.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ai dat laatste punt doet het een nou net voor Yi-Long. Hij kan niet zo goed parryen en dodgen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:15 schreef Cikx het volgende:
[..]
Hij selecteert automatisch het goede zwaard. Zilver is voor beesten en staal is voor menselijke vijanden. Als je in je bestiary kijkt zie je welke vijanden zwak zijn voor welke spells. Maar als je een beetje verschillende signs uitprobeert kom je er toch wel achter wat ze doen? Igni is een vuurbal, Aard blaast de vijand weg, Quen is een schild, Axii is een soort mindcontrol etc. Het is trouwens ook wel handig om een beetje te kunnen dodgen en parryen.
Hearts of Stome speelf zich voor een deel af in aan Novigrad en Velen aangeplakte nieuwe gebiedjes.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Witcher 3 is weer erg gaaf. Kom in gebieden waar ik helemaal nog niet geweest wasMooi ook dat je kunt kiezen tussen verschillende manieren om Hearts of Stone te integreren in de game. Ik ben verder gegaan met mijn huidige save, maar je kunt het ook via NG+ spelen, of helemaal los met een kant-en-klaar personage.
Game lijkt nu wel wat pittiger, veel lvl. 30/35 vijanden die hard slaan en misschien ietsje slimmer lijken.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:13 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Hearts of Stone speelf zich voor een deel af in aan Novigrad en Velen aangeplakte nieuwe gebiedjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |