Niets te vinden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen zoek eens in de appstore op playstation
Je kan hem niet missen
Windows Phone.quote:
Ik wist niet dat Sony een eigen mobile OS had?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja daar ga je dan he
Voor de concurrent zullen ze vast software maken
Windows is van MS ja? En wat is nog meer van MS? de fucking xboxquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Sony een eigen mobile OS had?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Windows is van MS ja? En wat is nog meer van MS? de fucking xbox
bron?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:59 schreef Rijst het volgende:
Er komt geen Mass Effect remake. Jammer , juist die games willen we zien op de ps4.
Ik ben geen fan van EA, maar de woorden van Peter zijn waarheid als een koe.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:59 schreef Rijst het volgende:
Er komt geen Mass Effect remake. Jammer , juist die games willen we zien op de ps4.
quote:For a lot of companies, remakes are a way to drive revenue. It's sub-cost, it's an IP that's there, you can remaster, and that's great. We don't do that here. I don't think that’s ever been in our culture.
quote:feels like pushing stuff out because you've run out of ideas
En maar fifa remaster elk jaarquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van EA, maar de woorden van Peter zijn waarheid als een koe.
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Jij bent ook een brok negativiteit zeg. Heb je wel lol in je leven?quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij bent ook een brok negativiteit zeg. Heb je wel lol in je leven?
Goedzo, straks stellen ze Andromeda uit vanwege die remasters.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:59 schreef Rijst het volgende:
Liever zie ik gewoon helemaal geen remakes op de PS4. Dus 'we' moet je even wijzigen in ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:59 schreef Rijst het volgende:
dit.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:40 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Mass EffectGelukkig geen remake.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 10:26 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
dit.
Enige leuke aan mass effect vond ik dat ze de febo erin hebben verwerkt
Looool nooit gewetenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 10:26 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
dit.
Enige leuke aan mass effect vond ik dat ze de febo erin hebben verwerkt
Hitman is sowieso al uitgesteld dacht ik...quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik twijfel nog of ik Hitman direct koop of wacht tot hij op disc uitkomt. Bij de launch, in november geloof ik, kan je hem alleen digitaal voor 60 euro kopen. Pas een jaar later komt hij op disc uit. Maar het is wel een bazenspel, dus misschien is het dat waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |