Dat weet ik ook niet. Is 1.03 en kan er niks over vinden op internet.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:00 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind het sowieso bullshit dat ze wel bannen op basis van messages maar niet op basis van voice chat.
Als hij allah wil neuken laat hem lekker.
Rijst wat doet die update?
Voice chat is moeilijk te controleren. messages zijn snel automatisch te scannen op specifieke scheldwoorden.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:00 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind het sowieso bullshit dat ze wel bannen op basis van messages maar niet op basis van voice chat.
Je kan je ook volwassen gedragen i.p.v. dat kinderachtige gedoe.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:00 schreef MMaRsu het volgende:
Ja nee dat snap ik ook wel maar komop man. De beste man een week bannen omdat hij een niet bestaande god zou neukenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Voice chat is moeilijk te controleren. messages zijn snel automatisch te scannen op specifieke scheldwoorden.
Nee terecht, als hij zo'n slechte opvoeding heeft gehad dat hij zo nodig moet schelden dan vind ik het ernstig dat een bedrijf als Sony op moet treden om deze kleuter een lesje te leren.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja nee dat snap ik ook wel maar komop man. De beste man een week bannen omdat hij een niet bestaande god zou neukenwel triest
Wat een tegenstrijdigheid in 1 postquote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je kan je ook volwassen gedragen i.p.v. dat kinderachtige gedoe.
Hopelijk krijgt hij een permban, kan die mooi naar de kleuters van xbox.
De PS4 is hier al te halen voor 360 euro.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:13 schreef lord_bono het volgende:
Iemand enig idee wanneer de Playstation hier in Nederland/Europa goedkoper wordt? Ik had verwacht dat na de bekendmaking hiervan in USA het hier ook wel zou worden doorgevoerd.
Hij is alleen gebanned omdat die andere zijn bericht report... Als je voice chat opneemt is het ook wel mogelijk lijkt mequote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:00 schreef MMaRsu het volgende:
Klopt, hij is her en der onder de adviesprijs van ¤399,- te vinden. Maar het gaat mij ook meer om de adviesprijs van bundels en dergelijke, die zijn in USA ook allen afgeprijsd. Verschil van +/- ¤50,- is toch weer goed voor 1-2 games. Vandaar mijn vraagquote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De PS4 is hier al te halen voor 360 euro.
De verlaging in US zal niet reflecteren op de sales in europa.
Je kan alleen voicechat van anderen opnemen binnen je partychat en dan alleen als je specifiek toestemming krijgt van de mensen binnen je party.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hij is alleen gebanned omdat die andere zijn bericht report... Als je voice chat opneemt is het ook wel mogelijk lijkt me
Ik zeg toch ook dat het makkelijker is met een gewoon bericht?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:57 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Je kan alleen voicechat van anderen opnemen binnen je partychat en dan alleen als je specifiek toestemming krijgt van de mensen binnen je party.
De Playstation wordt voortdurend goedkoper. Wat bedoel je precies?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:13 schreef lord_bono het volgende:
Iemand enig idee wanneer de Playstation hier in Nederland/Europa goedkoper wordt? Ik had verwacht dat na de bekendmaking hiervan in USA het hier ook wel zou worden doorgevoerd.
Mja de bundels zijn niet echt goedkoper, ik verwacht dat ze wellicht op de PGW een aankondiging doen van een prijsverlaging, maar in europa hebben ze dat echt niet nodig..quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:52 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Klopt, hij is her en der onder de adviesprijs van ¤399,- te vinden. Maar het gaat mij ook meer om de adviesprijs van bundels en dergelijke, die zijn in USA ook allen afgeprijsd. Verschil van +/- ¤50,- is toch weer goed voor 1-2 games. Vandaar mijn vraag
Ja en dat het ook mogelijk is als je voicechat opneemt, waarop ik zeg dat dat niet mogelijk isquote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat het makkelijker is met een gewoon bericht?
Dit.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De Playstation wordt voortdurend goedkoper. Wat bedoel je precies?
Oke, bedankt voor de tipquote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mja de bundels zijn niet echt goedkoper, ik verwacht dat ze wellicht op de PGW een aankondiging doen van een prijsverlaging, maar in europa hebben ze dat echt niet nodig..
http://tweakers.net/price(...)msLC5JLMnMz1MwUaoFAA
Ik zou die met 2 controllers halen en je games van MP.nl oppikken of hier op Fok!
Het is wel mogelijk.. Alleen niet bij iedereenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:14 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja en dat het ook mogelijk is als je voicechat opneemt, waarop ik zeg dat dat niet mogelijk is
Zonder specifieke toestemming (lijkt me sterk als je die gaat geven als je vervolgens iemand verrot gaat scheldenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het is wel mogelijk.. Alleen niet bij iedereen
Ja, zij geven het 1 dag van tevoren aan dat 'ie in de verkoop gaat. Als ze zo'n actie doen dan geven ze dat nooit ruim van tevoren aan, omdat niemand ze anders voor de oude prijs meer zal kopen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:15 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Oke, bedankt voor de tip
Na een ban sta je onder verscherpt toezicht.. Doe je nog 1x iets, hoe klein dan ook, of wordt je aangegeven door een snotneus.. dan volgt er meteen een ban voor enkele maanden of permquote:Op woensdag 14 oktober 2015 01:43 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Volgens deze mail is mijn account een week geschorst. Waarom zou dat een permban worden volgens jou?
We hebben gemerkt dat je online activiteiten in Group Messaging op 11-10-2015 de algemene voorwaarden van PlayStationŽNetwork hebben geschonden. De schendig betreft het volgende: .
Als gevolg van deze activiteiten is je Sony Entertainment Network-account 1 week geschorst. Deze tijdelijke schorsing wordt op 19-10-2015 opgeheven. Hou er rekening mee dat enige andere schendingen van de algemene voorwaarden van de service kunnen resulteren in een langere of zelfs permanente schorsing van je account.
We vragen je om goed na te denken over je online gedrag en je bedachtzamer tegenover andere Sony Entertainment Network-gebruikers op te stellen. We hopen op je begrip voor onze verplichting aan de gehele community en aan de rechten van andere gebruikers om niet aan storend of beledigend gedrag te worden onderworpen.
Ah ja dat is wel klote voor je.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:16 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Na een ban sta je onder verscherpt toezicht.. Doe je nog 1x iets, hoe klein dan ook, of wordt je aangegeven door een snotneus.. dan volgt er meteen een ban voor enkele maanden of perm![]()
Zelf kreeg ik een ban van een maand.. nadat die over was 0x online gespeeld of geweest maar alsnog een permban ontvangen
Hoop eigenlijk wel dat je een permban ontvangt.. Allah zomaar uitscheldenLaat elkaar toch eens in zijn waarde
![]()
Die lijkt me wel leuk maar dan moet je eerst weer veel moeite doen om die te unlocken op een irritante manier (floodgates openen en dan 5 mensen killen terwijl je zwemt(!), en dat soort ongein.quote:
Kon je die sukkel niet gewoon muten? Volgens mij heb ik sowieso alle stemmen van andere mensen uitstaan tijdens games, en wanneer iemand me al eens een vervelende PM stuurt, dan negeer ik die meestal gewoon. Gaat toch meestal nergens over.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:33 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Wat heeft mijn leeftijd er mee te maken?
Als ik wil schelden, dan is dat aan mij. Sony heeft daar helemaal niets mee te maken.
Die dude scheldt mij de hele game uit omdat ie verliest. Vervolgens stuur ik wat terug en dan word ik geschorst.. yeah right.
Ik snap niet waarom je jezelf als een debiel gedraagt wanneer je scheld trouwens.
Mij met een debiel vergelijken is overigens net zo goed schelden. Beetje hypocriet en tegenstrijdig om exact hetzelfde te doen.
Je account wordt geband, niet je PS4quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:19 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Ah ja dat is wel klote voor je.
Normaal speel ik gewoon en zit niet in chats en dergelijke, dus het zal wel meevallen verder lijkt me.
Maar goed, mochten ze me permbannen dan koop ik wel een nieuwe ps4.
Was tijdens een potje fifa. Heb nog nooit iemand gemute dus omdat in die 12 minuten even uit te zoeken en terwijl de game aan de gang is, was niet echt doenbaar. Zal wel even uitzoeken hoe je iemand moet muten inderdaadquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kon je die sukkel niet gewoon muten? Volgens mij heb ik sowieso alle stemmen van andere mensen uitstaan tijdens games, en wanneer iemand me al eens een vervelende PM stuurt, dan negeer ik die meestal gewoon. Gaat toch meestal nergens over.
Betekent dat dat je enkel je save games en online content kwijt bent en dus gewoon een nieuwe account aan kan maken?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:38 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Je account wordt geband, niet je PS4
Hey man als je een nieuwe ps4 haalt is je probleem.niet perse verholpen. Ze bannen dan namelijk je account waardoor je je trophies en digitaal gekochte games verliest.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:19 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Ah ja dat is wel klote voor je.
Normaal speel ik gewoon en zit niet in chats en dergelijke, dus het zal wel meevallen verder lijkt me.
Maar goed, mochten ze me permbannen dan koop ik wel een nieuwe ps4.
Ok thanksquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hey man als je een nieuwe ps4 haalt is je probleem.niet perse verholpen. Ze bannen dan namelijk je account waardoor je je trophies en digitaal gekochte games verliest.
Dus gewoon ff btje oppassen en schijt hebben aan mensen die lopen te schelden, gewoon muten dude.
Voor zover ik weet bannen ze niet je console bij dit soort gevallen, alleen je account.
Sony had een x mijn ps3 een permban gegeven vanwege custom firmware maar niet mijn account
Laat ze eerst eens wat doen aan de discutabele namen en plaatjes in bijv. Battlefield. Af en toe vliegen nog net niet de hakenkruizen over m'n schermquote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja want Sony wil echt scheldende mensen hebben op hun systeem
En ok je gedraagt je als een kleuter is dat beter?
Nope, doe mij maar Divinity.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:59 schreef MMaRsu het volgende:
Heeft iemand hier trouwens Wasteland 2 gekocht? Die lijkt me zo dope
Kan ook gewoon dat ze het laten wachten een dag hoor...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:18 schreef Rijst het volgende:
Wuuut yourgamezone heeft Tales of Zesteria verzonden. Had verwacht dat ze het morgen zouden doen aangezien het spel vrijdag uit komt. Maar niceeee
Dan zouden ze die mail toch niet versturen. Maar we zullen zien morgen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Kan ook gewoon dat ze het laten wachten een dag hoor...
Ik heb vaker al gehad dat ik bericht kreeg van bart smit en dan moest ik 2 dagen wachtenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan zouden ze die mail toch niet versturen. Maar we zullen zien morgen.
Ja maar dan heb je het over Bart Smitquote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb vaker al gehad dat ik bericht kreeg van bart smit en dan moest ik 2 dagen wachten
Hahah fair enoughquote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je het over Bart Smit
Meestal wanneer ik online games koop dan doe ik dat altijd bij yourgamezone eigenlijk. Goede prijzen en snelle levering hebben ze.
Je spreekt met een pure atheist, geen zorgen op dat gebied maar het tijdperk dat we kansloos mensen uit gaan schelden zijn we toch wel voorbij mag ik "bidden"? Voor zover ik dat ooit gedaan heb. Leek me helder dat ik daar op doelde, en niet op het al dan niet bestaan van een God.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:46 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Waarom? Je gelooft toch niet in sprookjes hoop ik. Over gezond verstand gesproken zeg
Oja, die kwam ook nogquote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:09 schreef poker4lifee het volgende:
disgaea 5 review
http://www.playstationlif(...)a-5-review/#/slide/1
hmm
Gisteren mee begonnen. Zoals gewoonlijk weer heel leuk. Zeker als het lang geleden is dat je voor de laatste keer gespeeld hebt, zoals ik. Heb deel 4 overgeslagen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:09 schreef poker4lifee het volgende:
disgaea 5 review
hmm
ik ben het ermee eens, maar dat komt omdat mijn conclusie van mijn review op fok wel overeenkomt met die van hunquote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:09 schreef poker4lifee het volgende:
disgaea 5 review
hmm
al bijna een weekquote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:30 schreef Gezicht het volgende:
Is de Battlefront beta afgelopen? Krijg al sinds gisteravond de melding dat de EA servers offline zijn.
Heb hem afgelopen zarerdag nog gespeeld hoor. Jammer, had graag nog wat meer gespeeld. In totaal misschien 2 uur gespeeld maar het beviel me zeer goed.quote:
Ja, godverdommequote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Gewoon heel Q3-4 van dit jaarecht teveel games
Reviewcopy. Hele vette game, al zitten er nogal behoorlijk wat grote bugs in. Verder is het niet ideaal met een controller, interacten met (kleine) objecten is soms een ramp.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:59 schreef MMaRsu het volgende:
Heeft iemand hier trouwens Wasteland 2 gekocht? Die lijkt me zo dope
neogafquote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:31 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik ga denk echt veel shit overslaan in Q3 Q4 en goedkoop in 2016 scoren.
Oh trouwens, wat is een beetje een chille site/forum voor PS4 nieuws etc? En dan zonder racistische kleuters zoals op Fok! :p
N4G.com is een vrij goede site qua nieuws, en Gamefaqs is OK qua fora, alleen blijft daar niets bewaard van je postings, dus na een maand is een topic waarin niet meer gereageerd wordt ook 'gesloten' en dus 'weg'.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:31 schreef ThePlaneteer het volgende:
Oh trouwens, wat is een beetje een chille site/forum voor PS4 nieuws etc? En dan zonder racistische kleuters zoals op Fok! :p
goty.yilong.hkquote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:31 schreef ThePlaneteer het volgende:
kan allemaal in 1 potje.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die lijkt me wel leuk maar dan moet je eerst weer veel moeite doen om die te unlocken op een irritante manier (floodgates openen en dan 5 mensen killen terwijl je zwemt(!), en dat soort ongein.
Ik heb liever dat ALS je al met unlocks werkt, dat het gewoon lekker na verloop van tijd/level/XP whatever gaat.
kijk zelf altijd op http://www.playstationlifestyle.net/quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:31 schreef ThePlaneteer het volgende:
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik ben het ermee eens, maar dat komt omdat mijn conclusie van mijn review op fok wel overeenkomt met die van hun
Snel gedaan dan.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:45 schreef CoExist het volgende:
Hoppa! Platinum Trophy bij Uncharted!
Die Speed Runs vind ik echt naar.
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:32 schreef ForzaMilan het volgende:
Iemand hier Jstars Victory VS+ weleens gespeeld? Is het een aanradertje? Prijs is flink gezakt laatst.
Die van Rocket League is wel goed te doen!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:42 schreef RickoKun het volgende:
Heb nimmer een platinum gehaaldTeveel tijd aan kwijt
vind alle achievements zonde van mn tijdquote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:42 schreef RickoKun het volgende:
Mwah t zijn toch een soort extra doelen, je kan wel zeggen dat je dan meer van t spel hebt uitgespeeld sort ofquote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:37 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
vind alle achievements zonde van mn tijd
Het uitspelen van een game is ook geen doel voor mij. Zodra ik er voor mijn gevoel niet zoveel plezier meer in heb leg ik de game weg.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mwah t zijn toch een soort extra doelen, je kan wel zeggen dat je dan meer van t spel hebt uitgespeeld sort of
Precies, genoeg andere games tot onze beschikking.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het uitspelen van een game is ook geen doel voor mij. Zodra ik er voor mijn gevoel niet zoveel plezier meer in heb leg ik de game weg.
doelloze doelen. Vroeger wel de eerste mgs 3x uitgespeeld omdat je dan een tuxedo kreegquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mwah t zijn toch een soort extra doelen, je kan wel zeggen dat je dan meer van t spel hebt uitgespeeld sort of
Ik speel liever een potje FIFA dan te grinden voor een (platinum) trophy.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik plat alleen games die ik heel erg tof vind... zoals Diablo 3 en ben nu bezig met MGSV. Ik haal toch meer uit mijn game en zoals nu komt het gewoon goed uit aangezien Fallout4 er aan zit te komen en ik wil tussentijds geen cash uitgeven aan andere games.
Wat maakt een doel dan wel nuttig in een game?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:35 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
doelloze doelen. Vroeger wel de eerste mgs 3x uitgespeeld omdat je dan een tuxedo kreeg
Ik beleef plezier aan het grinden in games die ik tof vind, vandaar dat ik ook alleen mijn favouriete games plat. En tussendoor speel ik uiteraard PES. Op het moment dat het platten aan voelt als werk dan kap ik er ook snel mee maar alles missies S halen in MGSV bijvoorbeeld is echt wel heel erg leuk.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik speel liever een potje FIFA dan te grinden voor een (platinum) trophy.
Prima toch? Ieder zo zijn ding, ik heb dan al snel het gevoel dat ik het meer doe omdat het 'moet' en dan haak ik af. Deed ik vroeger overigens ook wel hoor, met Crackdown had ik ook alle achievements bijvoorbeeld. Man, wat vond ik dat een vette game.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:42 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Wat maakt een doel dan wel nuttig in een game?Als je er plezier aan beleeft dan heeft het een doel imo.
[..]
Ik beleef plezier aan het grinden in games die ik tof vind, vandaar dat ik ook alleen mijn favouriete games plat. En tussendoor speel ik uiteraard PES. Op het moment dat het platten aan voelt als werk dan kap ik er ook snel mee maar alles missies S halen in MGSV bijvoorbeeld is echt wel heel erg leuk.
Ja dat sowieso... dat dwangmatige wat sommigen hebben met het behalen van trophies dat heb ik totaal niet. Is mijn gametijd ook te kostbaar voor ook trouwens.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Prima toch? Ieder zo zijn ding, ik heb dan al snel het gevoel dat ik het meer doe omdat het 'moet' en dan haak ik af.
In t begin van die spellen (vooral de freeroams) wil ik alles halen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Yep.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het uitspelen van een game is ook geen doel voor mij. Zodra ik er voor mijn gevoel niet zoveel plezier meer in heb leg ik de game weg.
tuxedo'squote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:42 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Wat maakt een doel dan wel nuttig in een game?Als je er plezier aan beleeft dan heeft het een doel imo.
Ligt aan de game. Ik speel lineaire games minder vaak uit dan free roam games. Vaak omdat je bij een lineaire game een frustrerend punt tegen komt waar je niet voorbij komt. Dan probeer ik het 10 keer, maar daarna is de lol er wel af en ga ik wat anders doen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tis maar net waar je voldoening.uit haalt toch. Ik heb ook maar 1 platinum.hoor, van the walking dead haha.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:35 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
doelloze doelen. Vroeger wel de eerste mgs 3x uitgespeeld omdat je dan een tuxedo kreeg
Maarja zo hoef je het dus niet te spelen je kan gewoon rambo style gaanquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:44 schreef Tortugal het volgende:
Mgsv wordt de eerste 'echte' (dus niet ps+) game in tijden die ik niet af ga maken. Vind het zo eentonig worden. Sneak hiernaartoe, extract/kill die, ga weer weg.
Zo geweldig ben ik niet.quote:
Lolquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 02:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zo geweldig ben ik niet.
De Battlefield/EA servers lagen er laat op de avond trouwens voor veel mensen uit, helaas. Toen maar even verder gegaan met SMB.
Nu halverwege Rapture. Nog even de laatste loodjes.
Highscores halen vind ik ook leuk. Vooral in shmups en roguelikes. Maar dat is gelukkig wat anders dan frustrerend moeilijke bottlenecks in verhalen waardoor je het eind niet kunt halen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik beleef veel plezier met highscores. Bij een paar games heb ik daar veel moeite voor gedaan, maar uiteraard alleen bij games die ik echt tof vind. Monotoon grinden voor een trophy gaat mij al snel tegenstaan, maar hoe moeilijker sommige uitdagingen zijn, hoe leuker het wordt.
Ik wil eigenlijk altijd wel op zijn minst de story missions uitspelen. Gewoon puur omdat ik wil weten hoe het af loopt, hoe slecht de game ook isquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik koop het wel met dat doel. In de praktijk lukt het niet altijd als ik het gewoon niet leuk vind. MGSV is zo'n game, heb het tot missie 15 gespeeld maar ik ben er gewoon klaar mee.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat heb ik meestal ook. Gekke is ook dat als ik t verhaal eenmaal heb uitgespeeld ik meteen ook uitgekeken ben op t spel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 08:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk altijd wel op zijn minst de story missions uitspelen. Gewoon puur omdat ik wil weten hoe het af loopt, hoe slecht de game ook isOf ik daarnaast nog veel sidemissions etc doe ligt er maar net aan hoe tof ik de game vind
Dat heb ik ook, eerst doe ik expres alle sidequests omdat ik daar na de story missions nooit zin meer in heb. Bij The Witcher 3 ook eerst alle side quests gedaan voordat ik de story uitspeelde gewoon omdat ik wist dat ik daar anders nooit meer aan zou beginnen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:53 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
dat heb ik meestal ook. Gekke is ook dat als ik t verhaal eenmaal heb uitgespeeld ik meteen ook uitgekeken ben op t spel.
Disgaea 5 is weer zo verdomd goed hequote:
Enchanted Arms heeft maar 1 throphy: uitspelen is platinumquote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:42 schreef RickoKun het volgende:
Die zal in Engels en Japans uitkomen hier. Morgen kan ik hem halen <3quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:02 schreef Rijst het volgende:
Hmm tales pf Zestiria in japans of engels?
Engels is fijner.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Enchanted Arms heeft maar 1 throphy: uitspelen is platinum
Dus mocht je er 1 willen...
[..]
Die zal in Engels en Japans uitkomen hier. Morgen kan ik hem halen <3
Samen met 'quest.
Sowieso echt turn based heaven de laatste tijd met Disgaea, Wasteland 2 en straks Divinity (die je ook nog kan coopenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Disgaea 5 is weer zo verdomd goed he
Gaat zo weer 300 uur inzitten.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:06 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Sowieso echt turn based heaven de laatste tijd met Disgaea, Wasteland 2 en straks Divinity (die je ook nog kan coopen). Zeer goede zaak.
Heel erg vet dat je je omgevingen kan manipuleren bij combat... doet me erg denken aan Magicka. Zo jammer dat deze game vlak voor fallout 4 uit komt, moet echt ff geduld hebben. Het zou beter zijn om fallout 4 nog even te laten liggen aangezien die wel buggy as hell zal worden maar ik weet nu al dat me dat niet gaat lukkenquote:
Is er geen Playstation app?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 18:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kun je je PS4 eigenlijk op afstand aanzetten en besturen? Dat zou best handig zijn!
<3quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Enchanted Arms heeft maar 1 throphy: uitspelen is platinum
Dus mocht je er 1 willen...
[..]
Die zal in Engels en Japans uitkomen hier. Morgen kan ik hem halen <3
Samen met 'quest.
Er komt een remote voor uit. Geldklopperij, natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 18:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kun je je PS4 eigenlijk op afstand aanzetten en besturen? Dat zou best handig zijn!
Dit heb ik bij Gta ook gedaan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, eerst doe ik expres alle sidequests omdat ik daar na de story missions nooit zin meer in heb. Bij The Witcher 3 ook eerst alle side quests gedaan voordat ik de story uitspeelde gewoon omdat ik wist dat ik daar anders nooit meer aan zou beginnen.
Jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 18:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je hebt geen smartphone?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik bedoel met een app of via een website ofzo eigenlijk
Jawel, daarom vraag ik ook of het kan. Is er een app, zo ja, welke?quote:
Ik zou zeggen zoek eens in de appstore op playstationquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jawel, daarom vraag ik ook of het kan. Is er een app, zo ja, welke?
Niets te vinden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen zoek eens in de appstore op playstation
Je kan hem niet missen
Windows Phone.quote:
Ik wist niet dat Sony een eigen mobile OS had?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja daar ga je dan he
Voor de concurrent zullen ze vast software maken
Windows is van MS ja? En wat is nog meer van MS? de fucking xboxquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Sony een eigen mobile OS had?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Windows is van MS ja? En wat is nog meer van MS? de fucking xbox
bron?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:59 schreef Rijst het volgende:
Er komt geen Mass Effect remake. Jammer , juist die games willen we zien op de ps4.
Ik ben geen fan van EA, maar de woorden van Peter zijn waarheid als een koe.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:59 schreef Rijst het volgende:
Er komt geen Mass Effect remake. Jammer , juist die games willen we zien op de ps4.
quote:For a lot of companies, remakes are a way to drive revenue. It's sub-cost, it's an IP that's there, you can remaster, and that's great. We don't do that here. I don't think that’s ever been in our culture.
quote:feels like pushing stuff out because you've run out of ideas
En maar fifa remaster elk jaarquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van EA, maar de woorden van Peter zijn waarheid als een koe.
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Jij bent ook een brok negativiteit zeg. Heb je wel lol in je leven?quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij bent ook een brok negativiteit zeg. Heb je wel lol in je leven?
Goedzo, straks stellen ze Andromeda uit vanwege die remasters.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:59 schreef Rijst het volgende:
Liever zie ik gewoon helemaal geen remakes op de PS4. Dus 'we' moet je even wijzigen in ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:59 schreef Rijst het volgende:
dit.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:40 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Mass EffectGelukkig geen remake.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 10:26 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
dit.
Enige leuke aan mass effect vond ik dat ze de febo erin hebben verwerkt
Looool nooit gewetenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 10:26 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
dit.
Enige leuke aan mass effect vond ik dat ze de febo erin hebben verwerkt
Hitman is sowieso al uitgesteld dacht ik...quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik twijfel nog of ik Hitman direct koop of wacht tot hij op disc uitkomt. Bij de launch, in november geloof ik, kan je hem alleen digitaal voor 60 euro kopen. Pas een jaar later komt hij op disc uit. Maar het is wel een bazenspel, dus misschien is het dat waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |