Ik koop gewoon minder games.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Met de hoeveelheid games die uitkomen, ben je haast gek om al die Season Passes te kopen.
Heb beide met premiumquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:08 schreef Lastpost het volgende:
Bij BF heb ik juist premium genomen omdat Hardline me echt niets leek.
Dat weet ik.. heb hem zelf destijds op de PS3 al gespeeld. Maar ze hebben nu de stem van de echte Biff erin zitten.. en ik ben een enorm BTTF fanquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 10:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen voor die 25 euro. Het is niet zoals alle Telltale games sinds The Walking Dead, maar meer in de stijl van Monkey Island, met zwakkere gameplay en een wisselvallig verhaal. Ik heb het hele seizoen een tijd geleden voor drie euro op mijn telefoon gespeeld en het afgelopen weekend was hij ook voor die prijs op Steam te koop. Dan is het nog wel leuk, vooral omdat de sfeer van Back to the Future wel goed weergegeven wordt.
Voor 25 euro zal ik hem absoluut links laten liggen.
Ik heb bf4 voor 25 euro gekocht inclusief alle DLC en dat is goed te doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:19 schreef MMaRsu het volgende:
BF4 met premium is de moeite waard, zeker omdat ik die voor 12 euro heb kunnen oppikken op de pSN store
Hardline vond ik niks aan.
Deel 1 was de voorloper van de Fallout serie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:04 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Oeh, dit lijkt mij ook wel wat zeg! Nog niet eerder van gehoord gek genoeg
Heb me even wat ingelezen, en dat blijkt inderdaad zo. Wel interessantquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Deel 1 was de voorloper van de Fallout serie.
Wasteland is meer gericht op quests, keuzes etc. terwijl Divinity meer gericht is op de combat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:49 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Heb me even wat ingelezen, en dat blijkt inderdaad zo. Wel interessant
Al is Divinity Sin ook een leuke optie
Ik ook zeker, ga 'm ook nog wel aanschaffen maar eerst even wat andere games (uit)spelen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:58 schreef MMaRsu het volgende:
MHHHHHHHH MUST HAVE WASTELAND 2 NU
Shit man wat ziet dat er dope uit
En ik ben zwaar fan van Xcom achtige combat
65quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb 65 eu voor BF4 en 50 eu voor BF4 Premium betaald...
Maar aangezien ik zo'n 300 uur heb gespeeld vind ik het uiteindelijk wel meevallen allemaal.
Het is ook dezelfde soort setting als FO4. Daarom wacht ik er ook nog wel even mee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:16 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik schuif hem ook door naar volgend jaar... eerst FA4, daarna Divinity en tegen de tijd dat ik daar klaar mee ben is wasteland ook een stukje cheaper wsl.
hoop dat die nieuwe xcom ook naar de ps4 komt..quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:58 schreef MMaRsu het volgende:
MHHHHHHHH MUST HAVE WASTELAND 2 NU
Shit man wat ziet dat er dope uit
En ik ben zwaar fan van Xcom achtige combat
twitter:PlayStationEU twitterde op dinsdag 13-10-2015 om 13:01:48Bloodborne Game of the Year Edition launches on 25th November. Find out what’s included: http://t.co/XLoOYm6lJx http://t.co/BQ9GWakSEB reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Souls games fan maar misschien haal ik hem wel.
[ Bericht 3% gewijzigd door Drankster op 13-10-2015 14:01:16 ]
O tof wist niet dat die eraan zat te komen. Gaat hier ook komen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:01 schreef Rijst het volgende:
Tales of Zestiria staat op de pre order.
alleen de deagle is de moeite.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:48 schreef Yi-Long het volgende:
BF4 inclusief Premium vorig jaar voor zo'n 40 euro gekocht, en waarschijnlijk beste value-for-money aankoop dat jaar. Blijft nog steeds een heerlijke game. Gisteravond ook weer een paar uur prima mee vermaakt.
Had trouwens wel een probleem dat ik de Magnum heb unlocked (tenminste, die melding kreeg ik in beeld), maar ik kon hem daarna nog niet selecteren, dus dat is een beetje vervelend/vaag.
Ander probleem met BF4 is dat die DLC soms bijna niet gespeeld wordt.
Dat vind ik ook een nadeel. De spelers worden teveel verspreid door de dlc wildgroei.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:48 schreef Yi-Long het volgende:
BF4 inclusief Premium vorig jaar voor zo'n 40 euro gekocht, en waarschijnlijk beste value-for-money aankoop dat jaar. Blijft nog steeds een heerlijke game. Gisteravond ook weer een paar uur prima mee vermaakt.
Had trouwens wel een probleem dat ik de Magnum heb unlocked (tenminste, die melding kreeg ik in beeld), maar ik kon hem daarna nog niet selecteren, dus dat is een beetje vervelend/vaag.
Ander probleem met BF4 is dat die DLC soms bijna niet gespeeld wordt.
Ik dubbelquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb 65 eu voor BF4 en 50 eu voor BF4 Premium betaald...
Maar aangezien ik zo'n 300 uur heb gespeeld vind ik het uiteindelijk wel meevallen allemaal.
Eindelijk een jrpg voor op de ps4quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
O tof wist niet dat die eraan zat te komen. Gaat hier ook komen.
Tales Of serie![]()
![]()
Je bedoelt dat je een dikzak bent?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wie breed heeft laat breed hangen.
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:18 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Ik begrijp niet helemaal waarom Sony zich hiermee bemoeid en waarom je niet zou mogen schelden in berichten.
Of je negeert die kut squeekers gewoon en je gedraagt je zelf niet als een debielquote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:23 schreef MMaRsu het volgende:
Ik snap hem wel wtf is dat met die bullshit censuur
Wat heeft mijn leeftijd er mee te maken?quote:
Ja want Sony wil echt scheldende mensen hebben op hun systeemquote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:33 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Wat heeft mijn leeftijd er mee te maken?
Als ik wil schelden, dan is dat aan mij. Sony heeft daar helemaal niets mee te maken.
Die dude scheldt mij de hele game uit omdat ie verliest. Vervolgens stuur ik wat terug en dan word ik geschorst.. yeah right.
Ik snap niet waarom je jezelf als een debiel gedraagt wanneer je scheld trouwens.
Mij met een debiel vergelijken is overigens net zo goed schelden. Beetje hypocriet en tegenstrijdig om exact hetzelfde te doen.
Censuur is iets voor dictatoriale regimes. Niet voor een service van spelcomputer waar je abonnementsgeld voor betaald. Laat ze snel opflikkeren en laat mij lekker Allah neuken in de weekenden.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja want Sony wil echt scheldende mensen hebben op hun systeem
En ok je gedraagt je als een kleuter is dat beter?
Nou succes met je permaban binnekortquote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:56 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Censuur is iets voor dictatoriale regimes. Niet voor een service van spelcomputer waar je abonnementsgeld voor betaald. Laat ze snel opflikkeren en laat mij lekker Allah neuken in de weekenden.
Ik ga het uiteraard niet nog een keer doen. Neemt niet weg dat ik het belachelijk vind.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 01:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nou succes met je permaban binnekort
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 01:16 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Ik ga het uiteraard niet nog een keer doen. Neemt niet weg dat ik het belachelijk vind.
Jij hebt er blijkbaar geen problemen mee dat er overal maar regels worden gesteld en overal controle op is. Ik heb daar een bloedhekel aan.
Dat wordt een permban... Spreek uit ervaringquote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:18 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Lol, m'n ps+ account is zojuist geschorst voor een week.
Een of andere moslim zat de hele game te roepen door zn microfoon dat ie m'n moeder zou neuken en weet ik veel wat allemaal. Aangezien ik geen microfoon heb, heb ik een berichtje gestuurd dat ik Allah neuk.
Ik begrijp niet helemaal waarom Sony zich hiermee bemoeid en waarom je niet zou mogen schelden in berichten.
Volgens deze mail is mijn account een week geschorst. Waarom zou dat een permban worden volgens jou?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 01:37 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Dat wordt een permban... Spreek uit ervaring![]()
Sony vindt tietjes over hun chat ook niet echt leuk
Het gaat er gewoon om dat Sony geen gezeik wil.. En ja voice chat in de gaten houden is wat moeilijk dan de messengerquote:Op woensdag 14 oktober 2015 01:25 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Ja, je onvermogen om inhoudelijk te reageren was me al na je eerste reactie duidelijk.
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 07:12 schreef Rossdale het volgende:
Prima zo'n ban, moet je maar normaal doen
Je bent toch echt zelf akkoord gegaan met de voorwaarden die dit 'dictatoriale regime' stelt aan het gebruik van hun service. Maar die zul je vast niet gelezen hebben voordat je het kocht/activeerde en dan toch achteraf klagen. Dat je betaald hebt voor een service betekent nog niet dat je meteen recht hebt om alles te doen en laten wat je lief is. Dus de vraag hoe oud je bent is helemaal niet zo gek, omdat dit gedrag meestal voorkomt onder pubers, lekker tegen de stroming ingaan.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:56 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Censuur is iets voor dictatoriale regimes. Niet voor een service van spelcomputer waar je abonnementsgeld voor betaald. Laat ze snel opflikkeren en laat mij lekker Allah neuken in de weekenden.
Dat weet ik ook niet. Is 1.03 en kan er niks over vinden op internet.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:00 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind het sowieso bullshit dat ze wel bannen op basis van messages maar niet op basis van voice chat.
Als hij allah wil neuken laat hem lekker.
Rijst wat doet die update?
Voice chat is moeilijk te controleren. messages zijn snel automatisch te scannen op specifieke scheldwoorden.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:00 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind het sowieso bullshit dat ze wel bannen op basis van messages maar niet op basis van voice chat.
Je kan je ook volwassen gedragen i.p.v. dat kinderachtige gedoe.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:00 schreef MMaRsu het volgende:
Ja nee dat snap ik ook wel maar komop man. De beste man een week bannen omdat hij een niet bestaande god zou neukenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Voice chat is moeilijk te controleren. messages zijn snel automatisch te scannen op specifieke scheldwoorden.
Nee terecht, als hij zo'n slechte opvoeding heeft gehad dat hij zo nodig moet schelden dan vind ik het ernstig dat een bedrijf als Sony op moet treden om deze kleuter een lesje te leren.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja nee dat snap ik ook wel maar komop man. De beste man een week bannen omdat hij een niet bestaande god zou neukenwel triest
Wat een tegenstrijdigheid in 1 postquote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je kan je ook volwassen gedragen i.p.v. dat kinderachtige gedoe.
Hopelijk krijgt hij een permban, kan die mooi naar de kleuters van xbox.
De PS4 is hier al te halen voor 360 euro.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:13 schreef lord_bono het volgende:
Iemand enig idee wanneer de Playstation hier in Nederland/Europa goedkoper wordt? Ik had verwacht dat na de bekendmaking hiervan in USA het hier ook wel zou worden doorgevoerd.
Hij is alleen gebanned omdat die andere zijn bericht report... Als je voice chat opneemt is het ook wel mogelijk lijkt mequote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:00 schreef MMaRsu het volgende:
Klopt, hij is her en der onder de adviesprijs van ¤399,- te vinden. Maar het gaat mij ook meer om de adviesprijs van bundels en dergelijke, die zijn in USA ook allen afgeprijsd. Verschil van +/- ¤50,- is toch weer goed voor 1-2 games. Vandaar mijn vraagquote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De PS4 is hier al te halen voor 360 euro.
De verlaging in US zal niet reflecteren op de sales in europa.
Je kan alleen voicechat van anderen opnemen binnen je partychat en dan alleen als je specifiek toestemming krijgt van de mensen binnen je party.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hij is alleen gebanned omdat die andere zijn bericht report... Als je voice chat opneemt is het ook wel mogelijk lijkt me
Ik zeg toch ook dat het makkelijker is met een gewoon bericht?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:57 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Je kan alleen voicechat van anderen opnemen binnen je partychat en dan alleen als je specifiek toestemming krijgt van de mensen binnen je party.
De Playstation wordt voortdurend goedkoper. Wat bedoel je precies?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:13 schreef lord_bono het volgende:
Iemand enig idee wanneer de Playstation hier in Nederland/Europa goedkoper wordt? Ik had verwacht dat na de bekendmaking hiervan in USA het hier ook wel zou worden doorgevoerd.
Mja de bundels zijn niet echt goedkoper, ik verwacht dat ze wellicht op de PGW een aankondiging doen van een prijsverlaging, maar in europa hebben ze dat echt niet nodig..quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:52 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Klopt, hij is her en der onder de adviesprijs van ¤399,- te vinden. Maar het gaat mij ook meer om de adviesprijs van bundels en dergelijke, die zijn in USA ook allen afgeprijsd. Verschil van +/- ¤50,- is toch weer goed voor 1-2 games. Vandaar mijn vraag
Ja en dat het ook mogelijk is als je voicechat opneemt, waarop ik zeg dat dat niet mogelijk isquote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat het makkelijker is met een gewoon bericht?
Dit.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De Playstation wordt voortdurend goedkoper. Wat bedoel je precies?
Oke, bedankt voor de tipquote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mja de bundels zijn niet echt goedkoper, ik verwacht dat ze wellicht op de PGW een aankondiging doen van een prijsverlaging, maar in europa hebben ze dat echt niet nodig..
http://tweakers.net/price(...)msLC5JLMnMz1MwUaoFAA
Ik zou die met 2 controllers halen en je games van MP.nl oppikken of hier op Fok!
Het is wel mogelijk.. Alleen niet bij iedereenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:14 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja en dat het ook mogelijk is als je voicechat opneemt, waarop ik zeg dat dat niet mogelijk is
Zonder specifieke toestemming (lijkt me sterk als je die gaat geven als je vervolgens iemand verrot gaat scheldenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het is wel mogelijk.. Alleen niet bij iedereen
Ja, zij geven het 1 dag van tevoren aan dat 'ie in de verkoop gaat. Als ze zo'n actie doen dan geven ze dat nooit ruim van tevoren aan, omdat niemand ze anders voor de oude prijs meer zal kopen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:15 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Oke, bedankt voor de tip
Na een ban sta je onder verscherpt toezicht.. Doe je nog 1x iets, hoe klein dan ook, of wordt je aangegeven door een snotneus.. dan volgt er meteen een ban voor enkele maanden of permquote:Op woensdag 14 oktober 2015 01:43 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Volgens deze mail is mijn account een week geschorst. Waarom zou dat een permban worden volgens jou?
We hebben gemerkt dat je online activiteiten in Group Messaging op 11-10-2015 de algemene voorwaarden van PlayStationŽNetwork hebben geschonden. De schendig betreft het volgende: .
Als gevolg van deze activiteiten is je Sony Entertainment Network-account 1 week geschorst. Deze tijdelijke schorsing wordt op 19-10-2015 opgeheven. Hou er rekening mee dat enige andere schendingen van de algemene voorwaarden van de service kunnen resulteren in een langere of zelfs permanente schorsing van je account.
We vragen je om goed na te denken over je online gedrag en je bedachtzamer tegenover andere Sony Entertainment Network-gebruikers op te stellen. We hopen op je begrip voor onze verplichting aan de gehele community en aan de rechten van andere gebruikers om niet aan storend of beledigend gedrag te worden onderworpen.
Ah ja dat is wel klote voor je.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:16 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Na een ban sta je onder verscherpt toezicht.. Doe je nog 1x iets, hoe klein dan ook, of wordt je aangegeven door een snotneus.. dan volgt er meteen een ban voor enkele maanden of perm![]()
Zelf kreeg ik een ban van een maand.. nadat die over was 0x online gespeeld of geweest maar alsnog een permban ontvangen
Hoop eigenlijk wel dat je een permban ontvangt.. Allah zomaar uitscheldenLaat elkaar toch eens in zijn waarde
![]()
Die lijkt me wel leuk maar dan moet je eerst weer veel moeite doen om die te unlocken op een irritante manier (floodgates openen en dan 5 mensen killen terwijl je zwemt(!), en dat soort ongein.quote:
Kon je die sukkel niet gewoon muten? Volgens mij heb ik sowieso alle stemmen van andere mensen uitstaan tijdens games, en wanneer iemand me al eens een vervelende PM stuurt, dan negeer ik die meestal gewoon. Gaat toch meestal nergens over.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:33 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Wat heeft mijn leeftijd er mee te maken?
Als ik wil schelden, dan is dat aan mij. Sony heeft daar helemaal niets mee te maken.
Die dude scheldt mij de hele game uit omdat ie verliest. Vervolgens stuur ik wat terug en dan word ik geschorst.. yeah right.
Ik snap niet waarom je jezelf als een debiel gedraagt wanneer je scheld trouwens.
Mij met een debiel vergelijken is overigens net zo goed schelden. Beetje hypocriet en tegenstrijdig om exact hetzelfde te doen.
Je account wordt geband, niet je PS4quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:19 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Ah ja dat is wel klote voor je.
Normaal speel ik gewoon en zit niet in chats en dergelijke, dus het zal wel meevallen verder lijkt me.
Maar goed, mochten ze me permbannen dan koop ik wel een nieuwe ps4.
Was tijdens een potje fifa. Heb nog nooit iemand gemute dus omdat in die 12 minuten even uit te zoeken en terwijl de game aan de gang is, was niet echt doenbaar. Zal wel even uitzoeken hoe je iemand moet muten inderdaadquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kon je die sukkel niet gewoon muten? Volgens mij heb ik sowieso alle stemmen van andere mensen uitstaan tijdens games, en wanneer iemand me al eens een vervelende PM stuurt, dan negeer ik die meestal gewoon. Gaat toch meestal nergens over.
Betekent dat dat je enkel je save games en online content kwijt bent en dus gewoon een nieuwe account aan kan maken?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:38 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Je account wordt geband, niet je PS4
Hey man als je een nieuwe ps4 haalt is je probleem.niet perse verholpen. Ze bannen dan namelijk je account waardoor je je trophies en digitaal gekochte games verliest.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:19 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Ah ja dat is wel klote voor je.
Normaal speel ik gewoon en zit niet in chats en dergelijke, dus het zal wel meevallen verder lijkt me.
Maar goed, mochten ze me permbannen dan koop ik wel een nieuwe ps4.
Ok thanksquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hey man als je een nieuwe ps4 haalt is je probleem.niet perse verholpen. Ze bannen dan namelijk je account waardoor je je trophies en digitaal gekochte games verliest.
Dus gewoon ff btje oppassen en schijt hebben aan mensen die lopen te schelden, gewoon muten dude.
Voor zover ik weet bannen ze niet je console bij dit soort gevallen, alleen je account.
Sony had een x mijn ps3 een permban gegeven vanwege custom firmware maar niet mijn account
Laat ze eerst eens wat doen aan de discutabele namen en plaatjes in bijv. Battlefield. Af en toe vliegen nog net niet de hakenkruizen over m'n schermquote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja want Sony wil echt scheldende mensen hebben op hun systeem
En ok je gedraagt je als een kleuter is dat beter?
Nope, doe mij maar Divinity.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:59 schreef MMaRsu het volgende:
Heeft iemand hier trouwens Wasteland 2 gekocht? Die lijkt me zo dope
Kan ook gewoon dat ze het laten wachten een dag hoor...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:18 schreef Rijst het volgende:
Wuuut yourgamezone heeft Tales of Zesteria verzonden. Had verwacht dat ze het morgen zouden doen aangezien het spel vrijdag uit komt. Maar niceeee
Dan zouden ze die mail toch niet versturen. Maar we zullen zien morgen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Kan ook gewoon dat ze het laten wachten een dag hoor...
Ik heb vaker al gehad dat ik bericht kreeg van bart smit en dan moest ik 2 dagen wachtenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan zouden ze die mail toch niet versturen. Maar we zullen zien morgen.
Ja maar dan heb je het over Bart Smitquote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb vaker al gehad dat ik bericht kreeg van bart smit en dan moest ik 2 dagen wachten
Hahah fair enoughquote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je het over Bart Smit
Meestal wanneer ik online games koop dan doe ik dat altijd bij yourgamezone eigenlijk. Goede prijzen en snelle levering hebben ze.
Je spreekt met een pure atheist, geen zorgen op dat gebied maar het tijdperk dat we kansloos mensen uit gaan schelden zijn we toch wel voorbij mag ik "bidden"? Voor zover ik dat ooit gedaan heb. Leek me helder dat ik daar op doelde, en niet op het al dan niet bestaan van een God.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:46 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Waarom? Je gelooft toch niet in sprookjes hoop ik. Over gezond verstand gesproken zeg
Oja, die kwam ook nogquote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:09 schreef poker4lifee het volgende:
disgaea 5 review
http://www.playstationlif(...)a-5-review/#/slide/1
hmm
Gisteren mee begonnen. Zoals gewoonlijk weer heel leuk. Zeker als het lang geleden is dat je voor de laatste keer gespeeld hebt, zoals ik. Heb deel 4 overgeslagen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:09 schreef poker4lifee het volgende:
disgaea 5 review
hmm
ik ben het ermee eens, maar dat komt omdat mijn conclusie van mijn review op fok wel overeenkomt met die van hunquote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:09 schreef poker4lifee het volgende:
disgaea 5 review
hmm
al bijna een weekquote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:30 schreef Gezicht het volgende:
Is de Battlefront beta afgelopen? Krijg al sinds gisteravond de melding dat de EA servers offline zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |