O tof wist niet dat die eraan zat te komen. Gaat hier ook komen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:01 schreef Rijst het volgende:
Tales of Zestiria staat op de pre order.
alleen de deagle is de moeite.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:48 schreef Yi-Long het volgende:
BF4 inclusief Premium vorig jaar voor zo'n 40 euro gekocht, en waarschijnlijk beste value-for-money aankoop dat jaar. Blijft nog steeds een heerlijke game. Gisteravond ook weer een paar uur prima mee vermaakt.
Had trouwens wel een probleem dat ik de Magnum heb unlocked (tenminste, die melding kreeg ik in beeld), maar ik kon hem daarna nog niet selecteren, dus dat is een beetje vervelend/vaag.
Ander probleem met BF4 is dat die DLC soms bijna niet gespeeld wordt.
Dat vind ik ook een nadeel. De spelers worden teveel verspreid door de dlc wildgroei.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:48 schreef Yi-Long het volgende:
BF4 inclusief Premium vorig jaar voor zo'n 40 euro gekocht, en waarschijnlijk beste value-for-money aankoop dat jaar. Blijft nog steeds een heerlijke game. Gisteravond ook weer een paar uur prima mee vermaakt.
Had trouwens wel een probleem dat ik de Magnum heb unlocked (tenminste, die melding kreeg ik in beeld), maar ik kon hem daarna nog niet selecteren, dus dat is een beetje vervelend/vaag.
Ander probleem met BF4 is dat die DLC soms bijna niet gespeeld wordt.
Ik dubbelquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb 65 eu voor BF4 en 50 eu voor BF4 Premium betaald...
Maar aangezien ik zo'n 300 uur heb gespeeld vind ik het uiteindelijk wel meevallen allemaal.
Eindelijk een jrpg voor op de ps4quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
O tof wist niet dat die eraan zat te komen. Gaat hier ook komen.
Tales Of serie![]()
![]()
Je bedoelt dat je een dikzak bent?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wie breed heeft laat breed hangen.
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:18 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Ik begrijp niet helemaal waarom Sony zich hiermee bemoeid en waarom je niet zou mogen schelden in berichten.
Of je negeert die kut squeekers gewoon en je gedraagt je zelf niet als een debielquote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:23 schreef MMaRsu het volgende:
Ik snap hem wel wtf is dat met die bullshit censuur
Wat heeft mijn leeftijd er mee te maken?quote:
Ja want Sony wil echt scheldende mensen hebben op hun systeemquote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:33 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Wat heeft mijn leeftijd er mee te maken?
Als ik wil schelden, dan is dat aan mij. Sony heeft daar helemaal niets mee te maken.
Die dude scheldt mij de hele game uit omdat ie verliest. Vervolgens stuur ik wat terug en dan word ik geschorst.. yeah right.
Ik snap niet waarom je jezelf als een debiel gedraagt wanneer je scheld trouwens.
Mij met een debiel vergelijken is overigens net zo goed schelden. Beetje hypocriet en tegenstrijdig om exact hetzelfde te doen.
Censuur is iets voor dictatoriale regimes. Niet voor een service van spelcomputer waar je abonnementsgeld voor betaald. Laat ze snel opflikkeren en laat mij lekker Allah neuken in de weekenden.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja want Sony wil echt scheldende mensen hebben op hun systeem
En ok je gedraagt je als een kleuter is dat beter?
Nou succes met je permaban binnekortquote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:56 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Censuur is iets voor dictatoriale regimes. Niet voor een service van spelcomputer waar je abonnementsgeld voor betaald. Laat ze snel opflikkeren en laat mij lekker Allah neuken in de weekenden.
Ik ga het uiteraard niet nog een keer doen. Neemt niet weg dat ik het belachelijk vind.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 01:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nou succes met je permaban binnekort
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 01:16 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Ik ga het uiteraard niet nog een keer doen. Neemt niet weg dat ik het belachelijk vind.
Jij hebt er blijkbaar geen problemen mee dat er overal maar regels worden gesteld en overal controle op is. Ik heb daar een bloedhekel aan.
Dat wordt een permban... Spreek uit ervaringquote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:18 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Lol, m'n ps+ account is zojuist geschorst voor een week.
Een of andere moslim zat de hele game te roepen door zn microfoon dat ie m'n moeder zou neuken en weet ik veel wat allemaal. Aangezien ik geen microfoon heb, heb ik een berichtje gestuurd dat ik Allah neuk.
Ik begrijp niet helemaal waarom Sony zich hiermee bemoeid en waarom je niet zou mogen schelden in berichten.
Volgens deze mail is mijn account een week geschorst. Waarom zou dat een permban worden volgens jou?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 01:37 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Dat wordt een permban... Spreek uit ervaring![]()
Sony vindt tietjes over hun chat ook niet echt leuk
Het gaat er gewoon om dat Sony geen gezeik wil.. En ja voice chat in de gaten houden is wat moeilijk dan de messengerquote:Op woensdag 14 oktober 2015 01:25 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Ja, je onvermogen om inhoudelijk te reageren was me al na je eerste reactie duidelijk.
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 07:12 schreef Rossdale het volgende:
Prima zo'n ban, moet je maar normaal doen
Je bent toch echt zelf akkoord gegaan met de voorwaarden die dit 'dictatoriale regime' stelt aan het gebruik van hun service. Maar die zul je vast niet gelezen hebben voordat je het kocht/activeerde en dan toch achteraf klagen. Dat je betaald hebt voor een service betekent nog niet dat je meteen recht hebt om alles te doen en laten wat je lief is. Dus de vraag hoe oud je bent is helemaal niet zo gek, omdat dit gedrag meestal voorkomt onder pubers, lekker tegen de stroming ingaan.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:56 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Censuur is iets voor dictatoriale regimes. Niet voor een service van spelcomputer waar je abonnementsgeld voor betaald. Laat ze snel opflikkeren en laat mij lekker Allah neuken in de weekenden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |