Ik koop gewoon minder games.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Met de hoeveelheid games die uitkomen, ben je haast gek om al die Season Passes te kopen.
Heb beide met premiumquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:08 schreef Lastpost het volgende:
Bij BF heb ik juist premium genomen omdat Hardline me echt niets leek.
Dat weet ik.. heb hem zelf destijds op de PS3 al gespeeld. Maar ze hebben nu de stem van de echte Biff erin zitten.. en ik ben een enorm BTTF fanquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 10:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen voor die 25 euro. Het is niet zoals alle Telltale games sinds The Walking Dead, maar meer in de stijl van Monkey Island, met zwakkere gameplay en een wisselvallig verhaal. Ik heb het hele seizoen een tijd geleden voor drie euro op mijn telefoon gespeeld en het afgelopen weekend was hij ook voor die prijs op Steam te koop. Dan is het nog wel leuk, vooral omdat de sfeer van Back to the Future wel goed weergegeven wordt.
Voor 25 euro zal ik hem absoluut links laten liggen.
Ik heb bf4 voor 25 euro gekocht inclusief alle DLC en dat is goed te doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:19 schreef MMaRsu het volgende:
BF4 met premium is de moeite waard, zeker omdat ik die voor 12 euro heb kunnen oppikken op de pSN store
Hardline vond ik niks aan.
Deel 1 was de voorloper van de Fallout serie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:04 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Oeh, dit lijkt mij ook wel wat zeg! Nog niet eerder van gehoord gek genoeg
Heb me even wat ingelezen, en dat blijkt inderdaad zo. Wel interessantquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Deel 1 was de voorloper van de Fallout serie.
Wasteland is meer gericht op quests, keuzes etc. terwijl Divinity meer gericht is op de combat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:49 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Heb me even wat ingelezen, en dat blijkt inderdaad zo. Wel interessant
Al is Divinity Sin ook een leuke optie
Ik ook zeker, ga 'm ook nog wel aanschaffen maar eerst even wat andere games (uit)spelen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:58 schreef MMaRsu het volgende:
MHHHHHHHH MUST HAVE WASTELAND 2 NU
Shit man wat ziet dat er dope uit
En ik ben zwaar fan van Xcom achtige combat
65quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb 65 eu voor BF4 en 50 eu voor BF4 Premium betaald...
Maar aangezien ik zo'n 300 uur heb gespeeld vind ik het uiteindelijk wel meevallen allemaal.
Het is ook dezelfde soort setting als FO4. Daarom wacht ik er ook nog wel even mee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:16 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik schuif hem ook door naar volgend jaar... eerst FA4, daarna Divinity en tegen de tijd dat ik daar klaar mee ben is wasteland ook een stukje cheaper wsl.
hoop dat die nieuwe xcom ook naar de ps4 komt..quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:58 schreef MMaRsu het volgende:
MHHHHHHHH MUST HAVE WASTELAND 2 NU
Shit man wat ziet dat er dope uit
En ik ben zwaar fan van Xcom achtige combat
twitter:PlayStationEU twitterde op dinsdag 13-10-2015 om 13:01:48Bloodborne Game of the Year Edition launches on 25th November. Find out what’s included: http://t.co/XLoOYm6lJx http://t.co/BQ9GWakSEB reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Souls games fan maar misschien haal ik hem wel.
[ Bericht 3% gewijzigd door Drankster op 13-10-2015 14:01:16 ]
O tof wist niet dat die eraan zat te komen. Gaat hier ook komen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:01 schreef Rijst het volgende:
Tales of Zestiria staat op de pre order.
alleen de deagle is de moeite.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:48 schreef Yi-Long het volgende:
BF4 inclusief Premium vorig jaar voor zo'n 40 euro gekocht, en waarschijnlijk beste value-for-money aankoop dat jaar. Blijft nog steeds een heerlijke game. Gisteravond ook weer een paar uur prima mee vermaakt.
Had trouwens wel een probleem dat ik de Magnum heb unlocked (tenminste, die melding kreeg ik in beeld), maar ik kon hem daarna nog niet selecteren, dus dat is een beetje vervelend/vaag.
Ander probleem met BF4 is dat die DLC soms bijna niet gespeeld wordt.
Dat vind ik ook een nadeel. De spelers worden teveel verspreid door de dlc wildgroei.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:48 schreef Yi-Long het volgende:
BF4 inclusief Premium vorig jaar voor zo'n 40 euro gekocht, en waarschijnlijk beste value-for-money aankoop dat jaar. Blijft nog steeds een heerlijke game. Gisteravond ook weer een paar uur prima mee vermaakt.
Had trouwens wel een probleem dat ik de Magnum heb unlocked (tenminste, die melding kreeg ik in beeld), maar ik kon hem daarna nog niet selecteren, dus dat is een beetje vervelend/vaag.
Ander probleem met BF4 is dat die DLC soms bijna niet gespeeld wordt.
Ik dubbelquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb 65 eu voor BF4 en 50 eu voor BF4 Premium betaald...
Maar aangezien ik zo'n 300 uur heb gespeeld vind ik het uiteindelijk wel meevallen allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |