SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij staat al een tijdje in mijn lijst, maar ik vrees dat ik anderhalf uur zo zit 'quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:38 schreef Tortugal het volgende:
Wat een goede game is Super Meat Boy! Ben nu bij de eindbaas van wereld 4, Hell.
Voor wie erin geïnteresseerd is: op Netflix staat Indie Game: The Movie. Onder andere over SMB
Je zit eerder anderhalf uur zo 'quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij staat al een tijdje in mijn lijst, maar ik vrees dat ik anderhalf uur zo zit 'kut indies
'
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Boeien, ik heb ze allemaalquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:41 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Trophies niet sorteren op zeldzaamheid
Als je de platina hebt wat maakt het dan uitquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:41 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Trophies niet sorteren op zeldzaamheid
Heel nice. Ik kom vooralsnog niet verder dan 75% ofzo. Het is gewoon een enorme investering van tijd om al die items te unlocken.quote:
Ik moest lachen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij staat al een tijdje in mijn lijst, maar ik vrees dat ik anderhalf uur zo zit 'kut indies
'
baasquote:
Sick.quote:
Echt een heerlijke game tot nu toe, zeker als G1 TF fan.quote:
Het zal zeker helpen als je wat hebt met de Transformers, maar ook als je alleen fan bent van action-games als Bayonetta en Devil May Cry moet je dit wel spelen imo.quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind dit niks, maar dat komt denk ik omdat ik echt 0 met die Transformer dingen heb.
Er komt helaas ook veel gelijk kijken voor bepaalde items.quote:Op maandag 12 oktober 2015 07:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heel nice. Ik kom vooralsnog niet verder dan 75% ofzo. Het is gewoon een enorme investering van tijd om al die items te unlocken.
Klopt inderdaad, vrees dat ik er meer dan 500 uur in heb gestopt.quote:Op maandag 12 oktober 2015 07:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heel nice. Ik kom vooralsnog niet verder dan 75% ofzo. Het is gewoon een enorme investering van tijd om al die items te unlocken.
Ik ga nog wel even doormodderen. Mega Satan nog nooit verslagen, maar ook nog geen dedicated run voor gedaan. Geloof dat ik verder alle modes en levels heb uitgespeeld met 4 of 5 characters. Met de rest moet ik vaak nog een keertje Hard Mode of Boss Rush doen. En nog een paar challenges. Zoveel mis ik niet meer, maar de laatste dingetjes zijn echt het moeilijkst.quote:Op maandag 12 oktober 2015 13:09 schreef Cikx het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, vrees dat ik er meer dan 500 uur in heb gestopt.
Alles met The Lost gehaald? Dat samen met de super meat boy en super bandage girl secrets waren echt het meest frustrerende voor mij.quote:Op maandag 12 oktober 2015 13:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ga nog wel even doormodderen. Mega Satan nog nooit verslagen, maar ook nog geen dedicated run voor gedaan. Geloof dat ik verder alle modes en levels heb uitgespeeld met 4 of 5 characters. Met de rest moet ik vaak nog een keertje Hard Mode of Boss Rush doen. En nog een paar challenges. Zoveel mis ik niet meer, maar de laatste dingetjes zijn echt het moeilijkst.
Battlefront en Divinity Original Sin.quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:30 schreef Typisch het volgende:
Welke games gaan jullie halen tot aan de kerst?
Ik weet niet waar ik moet beginnen met prioriteiten stellen.Ik denk dat ik zelfs Fallout 4 pas later ga kopen.
Fallout 4, Binding of Isaac: Afterbirth en misschien de Witcher DLC nogquote:Op maandag 12 oktober 2015 14:30 schreef Typisch het volgende:
Ik weet niet waar ik moet beginnen met prioriteiten stellen.Ik denk dat ik zelfs Fallout 4 pas later ga kopen.
Oh ja, Afterbirth ook nog dit jaar... is een no-brainer natuurlijk.quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:34 schreef Cikx het volgende:
[..]
Fallout 4, Binding of Isaac: Afterbirth en misschien de Witcher DLC nog
Disgaea 5, Fallout 4. Denk dat ik er dan al wel ben.quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:30 schreef Typisch het volgende:
BO3, twijfelgevalletje, weet niet of zombies daarin net zo leuk is als in deel 1 en Just Cause 3 is vrijwel zekerquote:Op maandag 12 oktober 2015 14:30 schreef Typisch het volgende:
Waarschijnlijk gewoon wat oudere games die nu een beetje goedkoop in de winkel komen te liggen, of op PSN aangeboden worden. Dus Far Cry 4 GOTY, Diablo 3, wellicht Mordor GOTY, etc etc.quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:30 schreef Typisch het volgende:
Alle 3 erg tof, zeker de laatste 2.quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon wat oudere games die nu een beetje goedkoop in de winkel komen te liggen, of op PSN aangeboden worden. Dus Far Cry 4 GOTY, Diablo 3, wellicht Mordor GOTY, etc etc.
Qua nieuwe releases zijn er eigenlijk weinig games die op korte termijn zouden moeten uitkomen waar ik écht naar uitkijk.
Tja, No Man's Sky natuurlijk, maar daar is dus nog geen releasedate voor.
Diablo 3 heb ik dus geen flauw idee of mij dat zal bevallen, omdat het me qua gameplay snel lijkt te gaan vervelend. Vandaar dus dat ik wacht op een wat zachter prijsje. Er werd laatst ook een Koreaanse Diablo-achtige game getoond die er weer véél mooier uitzag, dus misschien wordt dat ook nog een keuker alternatief, maar dat is dus even afwachten.quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alle 3 erg tof, zeker de laatste 2.
Fallout 4 zeker. Black Ops 3 wil ik voor de zombiemode halen, maar die koop ik 2ehands wel een keer. Mochten de geruchten waar zijn dat die Bioshock collectie in november komt dan die ook nog. De rest is voor volgend jaar pas weer. Ben nu volop bezig met de Uncharted collectie, maar volgende maand is het echt tijd voor alleen Fallout 4quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:30 schreef Typisch het volgende:
Maakt niet uit... hoeft ook niet.quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:43 schreef aeque het volgende:
En ik snap echt niet wat iedereen nou zo tof lijkt aan No Man's Sky.
Het is mij 100% meegevallen. De game is al meer dan een jaar uit en ik speel het nog regelmatig. Als er downtime is tussen twee games in, dan is dit zo'n game die ik in de tussentijd ga spelen. De gameplay is op consoles beter dan op PC, zo precies is het getuned, het gaat razendsnel en supervloeiend en het is zo verslavend als wat. Meer dan Diablo 1 en 2 is dit digitale crack.quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Diablo 3 heb ik dus geen flauw idee of mij dat zal bevallen, omdat het me qua gameplay snel lijkt te gaan vervelend. Vandaar dus dat ik wacht op een wat zachter prijsje. Er werd laatst ook een Koreaanse Diablo-achtige game getoond die er weer véél mooier uitzag, dus misschien wordt dat ook nog een keuker alternatief, maar dat is dus even afwachten.
Voor PS4 wil ik Until Dawn nog hebben zodat ik die in de kerstvakantie kan uitspelen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:30 schreef Typisch het volgende:
Een heel universum ontdekken lijkt je niet tof?quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:43 schreef aeque het volgende:
Eigenlijk alleen Fallout 4 hier.
En ik snap echt niet wat iedereen nou zo tof lijkt aan No Man's Sky.
Over minder dan een maandje ben ik er wel klaar mee, neem je hem gewoon over van mij.quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:07 schreef PirE het volgende:
[..]
Voor PS4 wil ik Until Dawn nog hebben zodat ik die in de kerstvakantie kan uitspelen.
Battlefront sla ik over, zelfde met Fallout 4. Ben nu bezig met backlog en uncharted (ps4) totdat xcom2 uitkomt voor de pc in februari.
Vond Diablo 1 en met name 2 toch toffer.quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is mij 100% meegevallen. De game is al meer dan een jaar uit en ik speel het nog regelmatig. Als er downtime is tussen twee games in, dan is dit zo'n game die ik in de tussentijd ga spelen. De gameplay is op consoles beter dan op PC, zo precies is het getuned, het gaat razendsnel en supervloeiend en het is zo verslavend als wat. Meer dan Diablo 1 en 2 is dit digitale crack.
seasons komen op de consoles geloof ik. Aalleen moeten ze dan wat aan hackers doen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Sinds ROS is D3 echt wel een hele toffe game. Enige jammere is het ontbreken van seasons en dus echt fatsoenlijke endgame op de consoles. Pluspunt is dat je lokale coop hebt.
quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:50 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Maakt niet uit... hoeft ook niet.
Gelukkig reageren jullie niet als 12-jarige fanboys...quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Een heel universum ontdekken lijkt je niet tof?
Ok
Dan heb je met Minecraft precies een game te pakken die echt zoveel meer kan bieden dan één ding.quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:09 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig reageren jullie niet als 12-jarige fanboys...
Begrijp me niet verkeerd, de opzet van de game is erg goed bedacht. Maar het lijkt mij net een soort minecraft, er is 1 briljant aspect aan de game en meer is er eigenlijk niet te doen. In dit geval planeten ontdekken, minen etc. Ik zou daar al vrij snel op uitgekeken zijn.
Door hetzelfde account te gebruiken op vita en ps4quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:39 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Ik weet dat het een vraag is die vaker is gesteld, echter nooit nodig gehad. Maar hoe kan ik mijn ps plus abonnement zowel op PS vita gebruiken als op ps4?
Daar ben ik ook bang voorquote:Op maandag 12 oktober 2015 18:09 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Begrijp me niet verkeerd, de opzet van de game is erg goed bedacht. Maar het lijkt mij net een soort minecraft, er is 1 briljant aspect aan de game en meer is er eigenlijk niet te doen. In dit geval planeten ontdekken, minen etc. Ik zou daar al vrij snel op uitgekeken zijn.
Sommige mensen hebben echt issues zegquote:
ben ik ook een beetje bang voor, maar het kan ook goed uitpakken.quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:09 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Zoals wat dan? Want dat heb ik er namelijk niet in terug gevonden.quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan heb je met Minecraft precies een game te pakken die echt zoveel meer kan bieden dan één ding.
Wat moet ik er op zeggen dan dat jij je niet voor kan stellen dat een ander iets leuk kan vinden? Het interesseert me ook niet zoveel. Er zijn veel elementen die me er leuk aan lijken, boeiend wat een ander daar van denkt. Ik voel me niet geroepen om je over te halen ofzo.quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:09 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Google maar eens op Minecraft mods.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Zoals wat dan? Want dat heb ik er namelijk niet in terug gevonden.
Het zijn 3 full games ja .. En ik vind ze het waard maar je moet dit soort games tof vindenquote:Op maandag 12 oktober 2015 19:29 schreef Evertjan het volgende:
is de Nathan Drake Collection een must buy als je nog nooit een Uncharted game heb gespeeld?? En zijn het echt 3 full games die je koopt??
ik was erg fan van Tombraider op de PS4quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het zijn 3 full games ja .. En ik vind ze het waard maar je moet dit soort games tof vinden
Speel de demo van UC2 op de ps4quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik was erg fan van Tombraider op de PS4
Fallout 4.quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:30 schreef Typisch het volgende:
Dat begint nu best wel mijn strot uit te komen..quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:28 schreef DKUp het volgende:
Battlefront krijgt een Season Pass van 50 euro.
Volgend jaar komt er ook een nieuwe Battlefield, dus ook weer een season pass
Ja, KOPEN NUquote:Op maandag 12 oktober 2015 19:29 schreef Evertjan het volgende:
is de Nathan Drake Collection een must buy als je nog nooit een Uncharted game heb gespeeld?? En zijn het echt 3 full games die je koopt??
Met de hoeveelheid games die uitkomen, ben je haast gek om al die Season Passes te kopenquote:Op maandag 12 oktober 2015 19:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat begint nu best wel mijn strot uit te komen..
ik heb wel de season pass gekocht van Batmanquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Met de hoeveelheid games die uitkomen, ben je haast gek om al die Season Passes te kopen.
Ok, Uncharted kopen!quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik was erg fan van Tombraider op de PS4
"Crushing" is de hoogste moeilijkheidsgraad. Als je daarmee de game uitspeeld krijg je "Brutal".quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:43 schreef PirE het volgende:
Eindelijk voorbij dat laatste gevecht in de kerk in Drake's Fortune op Brutal. Crushing ga ik maar niet doen op de PS4.
Oh ja, nou ik ga in ieder geval niet nog hogerquote:Op maandag 12 oktober 2015 21:10 schreef CoExist het volgende:
[..]
"Crushing" is de hoogste moeilijkheidsgraad. Als je daarmee de game uitspeeld krijg je "Brutal".
Het is mij gelukt op Crushing.
Ik dacht trouwens dat ik alle Trophies had gehaald voor de Platinum. Moet er Godverdomme 3 levels op een speedrun worden gehaald.
Wat een kutzooi!
Tja dat had ik bij Dragon Age Inquisitionquote:Op maandag 12 oktober 2015 18:09 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
nee, de multiplayer is er uit gesloopt. Dus geen full games zoals de originelenquote:Op maandag 12 oktober 2015 19:29 schreef Evertjan het volgende:
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 07:08 schreef Griebus het volgende:
Aww yiss! Geslecteerd voor DarkSouls3 network stress test
Ik kan mij prima voorstellen dat iemand anders het leuk kan vinden en daar gaat het dan ook niet om. Het gaat er mij om dat er een enorme hype omheen hangt die een tikkeltje onterecht is als je het mij vraagt...quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:21 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Wat moet ik er op zeggen dan dat jij je niet voor kan stellen dat een ander iets leuk kan vinden? Het interesseert me ook niet zoveel. Er zijn veel elementen die me er leuk aan lijken, boeiend wat een ander daar van denkt. Ik voel me niet geroepen om je over te halen ofzo.
Ik kan je nu iig al vertellen dat de game voor 70% van de mensen ongelofelijk tegen gaat vallen, ze gaan dat gehype van Sony never nooit waar maken.
Ja en nee. De game lijkt mij leuk om eens te spelen maar het is voor mij typisch zo'n titel waar ik geen bak geld voor neer ga leggen. En Inquisition viel zwaar tegen ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tja dat had ik bij Dragon Age Inquisition. En dan zit er niet eens een briljant aspect aan.
De bedoeling is om het midden van het universum te komen. Hoe je daar gaat komen zal een geweldige ontdekkingsreis zijn. Als dat je niet tof lijkt dan weet ik het ook niet lol.
Ik ook.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 07:08 schreef Griebus het volgende:
Aww yiss! Geslecteerd voor DarkSouls3 network stress test
Ik zou het ook niet doen voor die 25 euro. Het is niet zoals alle Telltale games sinds The Walking Dead, maar meer in de stijl van Monkey Island, met zwakkere gameplay en een wisselvallig verhaal. Ik heb het hele seizoen een tijd geleden voor drie euro op mijn telefoon gespeeld en het afgelopen weekend was hij ook voor die prijs op Steam te koop. Dan is het nog wel leuk, vooral omdat de sfeer van Back to the Future wel goed weergegeven wordt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 09:32 schreef MMaRsu het volgende:
Iemand die Back to the future nog gaat halen op de ps4?
Vind 25 wel prijzig..
Enkele weken geleden aangemeld. Kan nu niet meer of je moet een code van iemand kunnen ritselenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 07:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Ik wil ook.
Oeh, dit lijkt mij ook wel wat zeg! Nog niet eerder van gehoord gek genoegquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 10:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Het liefst zou ik vandaag Wasteland 2 Director's Cut halen, maar ik heb helemaal geen tijd om ook dit nog te gaan spelen nu....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |