SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij staat al een tijdje in mijn lijst, maar ik vrees dat ik anderhalf uur zo zit 'quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:38 schreef Tortugal het volgende:
Wat een goede game is Super Meat Boy! Ben nu bij de eindbaas van wereld 4, Hell.
Voor wie erin geïnteresseerd is: op Netflix staat Indie Game: The Movie. Onder andere over SMB
Je zit eerder anderhalf uur zo 'quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij staat al een tijdje in mijn lijst, maar ik vrees dat ik anderhalf uur zo zit 'kut indies
'
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Boeien, ik heb ze allemaalquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:41 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Trophies niet sorteren op zeldzaamheid
Als je de platina hebt wat maakt het dan uitquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:41 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Trophies niet sorteren op zeldzaamheid
Heel nice. Ik kom vooralsnog niet verder dan 75% ofzo. Het is gewoon een enorme investering van tijd om al die items te unlocken.quote:
Ik moest lachen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij staat al een tijdje in mijn lijst, maar ik vrees dat ik anderhalf uur zo zit 'kut indies
'
baasquote:
Sick.quote:
Echt een heerlijke game tot nu toe, zeker als G1 TF fan.quote:
Het zal zeker helpen als je wat hebt met de Transformers, maar ook als je alleen fan bent van action-games als Bayonetta en Devil May Cry moet je dit wel spelen imo.quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind dit niks, maar dat komt denk ik omdat ik echt 0 met die Transformer dingen heb.
Er komt helaas ook veel gelijk kijken voor bepaalde items.quote:Op maandag 12 oktober 2015 07:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heel nice. Ik kom vooralsnog niet verder dan 75% ofzo. Het is gewoon een enorme investering van tijd om al die items te unlocken.
Klopt inderdaad, vrees dat ik er meer dan 500 uur in heb gestopt.quote:Op maandag 12 oktober 2015 07:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heel nice. Ik kom vooralsnog niet verder dan 75% ofzo. Het is gewoon een enorme investering van tijd om al die items te unlocken.
Ik ga nog wel even doormodderen. Mega Satan nog nooit verslagen, maar ook nog geen dedicated run voor gedaan. Geloof dat ik verder alle modes en levels heb uitgespeeld met 4 of 5 characters. Met de rest moet ik vaak nog een keertje Hard Mode of Boss Rush doen. En nog een paar challenges. Zoveel mis ik niet meer, maar de laatste dingetjes zijn echt het moeilijkst.quote:Op maandag 12 oktober 2015 13:09 schreef Cikx het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, vrees dat ik er meer dan 500 uur in heb gestopt.
Alles met The Lost gehaald? Dat samen met de super meat boy en super bandage girl secrets waren echt het meest frustrerende voor mij.quote:Op maandag 12 oktober 2015 13:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ga nog wel even doormodderen. Mega Satan nog nooit verslagen, maar ook nog geen dedicated run voor gedaan. Geloof dat ik verder alle modes en levels heb uitgespeeld met 4 of 5 characters. Met de rest moet ik vaak nog een keertje Hard Mode of Boss Rush doen. En nog een paar challenges. Zoveel mis ik niet meer, maar de laatste dingetjes zijn echt het moeilijkst.
Battlefront en Divinity Original Sin.quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:30 schreef Typisch het volgende:
Welke games gaan jullie halen tot aan de kerst?
Ik weet niet waar ik moet beginnen met prioriteiten stellen.Ik denk dat ik zelfs Fallout 4 pas later ga kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |