Heb hem afgelopen zarerdag nog gespeeld hoor. Jammer, had graag nog wat meer gespeeld. In totaal misschien 2 uur gespeeld maar het beviel me zeer goed.quote:
Ja, godverdommequote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Gewoon heel Q3-4 van dit jaarecht teveel games
Reviewcopy. Hele vette game, al zitten er nogal behoorlijk wat grote bugs in. Verder is het niet ideaal met een controller, interacten met (kleine) objecten is soms een ramp.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:59 schreef MMaRsu het volgende:
Heeft iemand hier trouwens Wasteland 2 gekocht? Die lijkt me zo dope
neogafquote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:31 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik ga denk echt veel shit overslaan in Q3 Q4 en goedkoop in 2016 scoren.
Oh trouwens, wat is een beetje een chille site/forum voor PS4 nieuws etc? En dan zonder racistische kleuters zoals op Fok! :p
N4G.com is een vrij goede site qua nieuws, en Gamefaqs is OK qua fora, alleen blijft daar niets bewaard van je postings, dus na een maand is een topic waarin niet meer gereageerd wordt ook 'gesloten' en dus 'weg'.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:31 schreef ThePlaneteer het volgende:
Oh trouwens, wat is een beetje een chille site/forum voor PS4 nieuws etc? En dan zonder racistische kleuters zoals op Fok! :p
goty.yilong.hkquote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:31 schreef ThePlaneteer het volgende:
kan allemaal in 1 potje.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die lijkt me wel leuk maar dan moet je eerst weer veel moeite doen om die te unlocken op een irritante manier (floodgates openen en dan 5 mensen killen terwijl je zwemt(!), en dat soort ongein.
Ik heb liever dat ALS je al met unlocks werkt, dat het gewoon lekker na verloop van tijd/level/XP whatever gaat.
kijk zelf altijd op http://www.playstationlifestyle.net/quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:31 schreef ThePlaneteer het volgende:
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik ben het ermee eens, maar dat komt omdat mijn conclusie van mijn review op fok wel overeenkomt met die van hun
Snel gedaan dan.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:45 schreef CoExist het volgende:
Hoppa! Platinum Trophy bij Uncharted!
Die Speed Runs vind ik echt naar.
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:32 schreef ForzaMilan het volgende:
Iemand hier Jstars Victory VS+ weleens gespeeld? Is het een aanradertje? Prijs is flink gezakt laatst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |