Ik wil eigenlijk altijd wel op zijn minst de story missions uitspelen. Gewoon puur omdat ik wil weten hoe het af loopt, hoe slecht de game ook isquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het uitspelen van een game is ook geen doel voor mij. Zodra ik er voor mijn gevoel niet zoveel plezier meer in heb leg ik de game weg.
Ik koop het wel met dat doel. In de praktijk lukt het niet altijd als ik het gewoon niet leuk vind. MGSV is zo'n game, heb het tot missie 15 gespeeld maar ik ben er gewoon klaar mee.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het uitspelen van een game is ook geen doel voor mij. Zodra ik er voor mijn gevoel niet zoveel plezier meer in heb leg ik de game weg.
dat heb ik meestal ook. Gekke is ook dat als ik t verhaal eenmaal heb uitgespeeld ik meteen ook uitgekeken ben op t spel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 08:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk altijd wel op zijn minst de story missions uitspelen. Gewoon puur omdat ik wil weten hoe het af loopt, hoe slecht de game ook isOf ik daarnaast nog veel sidemissions etc doe ligt er maar net aan hoe tof ik de game vind
Dat heb ik ook, eerst doe ik expres alle sidequests omdat ik daar na de story missions nooit zin meer in heb. Bij The Witcher 3 ook eerst alle side quests gedaan voordat ik de story uitspeelde gewoon omdat ik wist dat ik daar anders nooit meer aan zou beginnen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:53 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
dat heb ik meestal ook. Gekke is ook dat als ik t verhaal eenmaal heb uitgespeeld ik meteen ook uitgekeken ben op t spel.
Disgaea 5 is weer zo verdomd goed hequote:
Enchanted Arms heeft maar 1 throphy: uitspelen is platinumquote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:42 schreef RickoKun het volgende:
Heb nimmer een platinum gehaaldTeveel tijd aan kwijt
Die zal in Engels en Japans uitkomen hier. Morgen kan ik hem halen <3quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:02 schreef Rijst het volgende:
Hmm tales pf Zestiria in japans of engels?
Engels is fijner.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Enchanted Arms heeft maar 1 throphy: uitspelen is platinum
Dus mocht je er 1 willen...
[..]
Die zal in Engels en Japans uitkomen hier. Morgen kan ik hem halen <3
Samen met 'quest.
Sowieso echt turn based heaven de laatste tijd met Disgaea, Wasteland 2 en straks Divinity (die je ook nog kan coopenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Disgaea 5 is weer zo verdomd goed he
Gaat zo weer 300 uur inzitten.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:06 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Sowieso echt turn based heaven de laatste tijd met Disgaea, Wasteland 2 en straks Divinity (die je ook nog kan coopen). Zeer goede zaak.
Heel erg vet dat je je omgevingen kan manipuleren bij combat... doet me erg denken aan Magicka. Zo jammer dat deze game vlak voor fallout 4 uit komt, moet echt ff geduld hebben. Het zou beter zijn om fallout 4 nog even te laten liggen aangezien die wel buggy as hell zal worden maar ik weet nu al dat me dat niet gaat lukkenquote:
Is er geen Playstation app?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 18:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kun je je PS4 eigenlijk op afstand aanzetten en besturen? Dat zou best handig zijn!
<3quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Enchanted Arms heeft maar 1 throphy: uitspelen is platinum
Dus mocht je er 1 willen...
[..]
Die zal in Engels en Japans uitkomen hier. Morgen kan ik hem halen <3
Samen met 'quest.
Er komt een remote voor uit. Geldklopperij, natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 18:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kun je je PS4 eigenlijk op afstand aanzetten en besturen? Dat zou best handig zijn!
Dit heb ik bij Gta ook gedaan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, eerst doe ik expres alle sidequests omdat ik daar na de story missions nooit zin meer in heb. Bij The Witcher 3 ook eerst alle side quests gedaan voordat ik de story uitspeelde gewoon omdat ik wist dat ik daar anders nooit meer aan zou beginnen.
Jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 18:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je hebt geen smartphone?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik bedoel met een app of via een website ofzo eigenlijk
Jawel, daarom vraag ik ook of het kan. Is er een app, zo ja, welke?quote:
Ik zou zeggen zoek eens in de appstore op playstationquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jawel, daarom vraag ik ook of het kan. Is er een app, zo ja, welke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |