Die van Rocket League is wel goed te doen!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:42 schreef RickoKun het volgende:
Heb nimmer een platinum gehaaldTeveel tijd aan kwijt
vind alle achievements zonde van mn tijdquote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:42 schreef RickoKun het volgende:
Heb nimmer een platinum gehaaldTeveel tijd aan kwijt
Mwah t zijn toch een soort extra doelen, je kan wel zeggen dat je dan meer van t spel hebt uitgespeeld sort ofquote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:37 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
vind alle achievements zonde van mn tijd
Het uitspelen van een game is ook geen doel voor mij. Zodra ik er voor mijn gevoel niet zoveel plezier meer in heb leg ik de game weg.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mwah t zijn toch een soort extra doelen, je kan wel zeggen dat je dan meer van t spel hebt uitgespeeld sort of
Precies, genoeg andere games tot onze beschikking.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het uitspelen van een game is ook geen doel voor mij. Zodra ik er voor mijn gevoel niet zoveel plezier meer in heb leg ik de game weg.
doelloze doelen. Vroeger wel de eerste mgs 3x uitgespeeld omdat je dan een tuxedo kreegquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mwah t zijn toch een soort extra doelen, je kan wel zeggen dat je dan meer van t spel hebt uitgespeeld sort of
Ik speel liever een potje FIFA dan te grinden voor een (platinum) trophy.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik plat alleen games die ik heel erg tof vind... zoals Diablo 3 en ben nu bezig met MGSV. Ik haal toch meer uit mijn game en zoals nu komt het gewoon goed uit aangezien Fallout4 er aan zit te komen en ik wil tussentijds geen cash uitgeven aan andere games.
Wat maakt een doel dan wel nuttig in een game?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:35 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
doelloze doelen. Vroeger wel de eerste mgs 3x uitgespeeld omdat je dan een tuxedo kreeg
Ik beleef plezier aan het grinden in games die ik tof vind, vandaar dat ik ook alleen mijn favouriete games plat. En tussendoor speel ik uiteraard PES. Op het moment dat het platten aan voelt als werk dan kap ik er ook snel mee maar alles missies S halen in MGSV bijvoorbeeld is echt wel heel erg leuk.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik speel liever een potje FIFA dan te grinden voor een (platinum) trophy.
Prima toch? Ieder zo zijn ding, ik heb dan al snel het gevoel dat ik het meer doe omdat het 'moet' en dan haak ik af. Deed ik vroeger overigens ook wel hoor, met Crackdown had ik ook alle achievements bijvoorbeeld. Man, wat vond ik dat een vette game.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:42 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Wat maakt een doel dan wel nuttig in een game?Als je er plezier aan beleeft dan heeft het een doel imo.
[..]
Ik beleef plezier aan het grinden in games die ik tof vind, vandaar dat ik ook alleen mijn favouriete games plat. En tussendoor speel ik uiteraard PES. Op het moment dat het platten aan voelt als werk dan kap ik er ook snel mee maar alles missies S halen in MGSV bijvoorbeeld is echt wel heel erg leuk.
Ja dat sowieso... dat dwangmatige wat sommigen hebben met het behalen van trophies dat heb ik totaal niet. Is mijn gametijd ook te kostbaar voor ook trouwens.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Prima toch? Ieder zo zijn ding, ik heb dan al snel het gevoel dat ik het meer doe omdat het 'moet' en dan haak ik af.
In t begin van die spellen (vooral de freeroams) wil ik alles halen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Yep.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het uitspelen van een game is ook geen doel voor mij. Zodra ik er voor mijn gevoel niet zoveel plezier meer in heb leg ik de game weg.
tuxedo'squote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:42 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Wat maakt een doel dan wel nuttig in een game?Als je er plezier aan beleeft dan heeft het een doel imo.
Ligt aan de game. Ik speel lineaire games minder vaak uit dan free roam games. Vaak omdat je bij een lineaire game een frustrerend punt tegen komt waar je niet voorbij komt. Dan probeer ik het 10 keer, maar daarna is de lol er wel af en ga ik wat anders doen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tis maar net waar je voldoening.uit haalt toch. Ik heb ook maar 1 platinum.hoor, van the walking dead haha.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:35 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
doelloze doelen. Vroeger wel de eerste mgs 3x uitgespeeld omdat je dan een tuxedo kreeg
Maarja zo hoef je het dus niet te spelen je kan gewoon rambo style gaanquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:44 schreef Tortugal het volgende:
Mgsv wordt de eerste 'echte' (dus niet ps+) game in tijden die ik niet af ga maken. Vind het zo eentonig worden. Sneak hiernaartoe, extract/kill die, ga weer weg.
Zo geweldig ben ik niet.quote:
Lolquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 02:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zo geweldig ben ik niet.
De Battlefield/EA servers lagen er laat op de avond trouwens voor veel mensen uit, helaas. Toen maar even verder gegaan met SMB.
Nu halverwege Rapture. Nog even de laatste loodjes.
Highscores halen vind ik ook leuk. Vooral in shmups en roguelikes. Maar dat is gelukkig wat anders dan frustrerend moeilijke bottlenecks in verhalen waardoor je het eind niet kunt halen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik beleef veel plezier met highscores. Bij een paar games heb ik daar veel moeite voor gedaan, maar uiteraard alleen bij games die ik echt tof vind. Monotoon grinden voor een trophy gaat mij al snel tegenstaan, maar hoe moeilijker sommige uitdagingen zijn, hoe leuker het wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |