volgens google translate:quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze zijn een zinnetje vergeten te vertalen bij The Witcher dlc. Iemand hier die Pools leest?
[ afbeelding ]
SPOILER: Over het einde:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
PES kopen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:56 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik heb een probleem. Ik kan opeens geen FIFA 16 meer spelen. Heb het spel zelf gekocht via de Amerikaanse PS store. Waarom zit hier een slotje op, hoe open ik het weer? Er staat namelijk dat ik het moet kopen (terwijl ik het al 1 maand gespeeld heb)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hearts of Stone uitgespeeld, weinig nieuwe sidequests, maar de main quest is érg goed. Veel afwisseling, humor.
Heb al nieuwe gear (twee zwaarden én volledige kleding) voor de volgende dlc klaar staan. Het is draagbaar vanaf lvl 39, zit nu halverwege lvl 38.Ik moet wachten tot ik level 62 ben. Recent begonnen met NG+ en de oude save verwijderd, nu level 49.SPOILER: Over het einde:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor je 2e account deze ps4 de main ps4 maken en dan restore lisencesquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:56 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik heb een probleem. Ik kan opeens geen FIFA 16 meer spelen. Heb het spel zelf gekocht via de Amerikaanse PS store. Waarom zit hier een slotje op, hoe open ik het weer? Er staat namelijk dat ik het moet kopen (terwijl ik het al 1 maand gespeeld heb)
[ afbeelding ]
Ik kan alleen een subaccount maken via de PC staat er, dat wordt automatisch Nederland, geen USA?quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Voor je 2e account deze ps4 de main ps4 maken en dan restore lisences
Je heb een USA en een NL account neem ik aan?quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:14 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik kan alleen een subaccount maken via de PC staat er, dat wordt automatisch Nederland, geen USA?
Had een USA account, is blijkbaar verwijderd om de één of andere manier en weet de gegevens niet meer.quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je heb een USA en een NL account neem ik aan?
Hoe kom je in hemelsnaam zo hoog? Quests spelen levert me nauwelijks nog xp op bijvoorbeeld...quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:59 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik moet wachten tot ik level 62 ben. Recent begonnen met NG+ en de oude save verwijderd, nu level 49.
Vreemd verhaal...quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:22 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Had een USA account, is blijkbaar verwijderd om de één of andere manier en weet de gegevens niet meer.
Dat klopt. Als je een spel digitaal koopt via de PS store kan je het dus niet meer spelen als je je PSN account (waarop je het spel op kocht) vergeten bent ofzo?quote:
Ja je moet wel in kunnen loggen natuurlijk.quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:46 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dat klopt. Als je een spel digitaal koopt via de PS store kan je het dus niet meer spelen als je je PSN account (waarop je het spel op kocht) vergeten bent ofzo?
Bij NG+ gaan de levels bijna 2x omhoog; beesten slachten, quests behalen en Gwent potjes winnen leveren dus ook bijna dubbel zoveel xp op. Bij een normale playtrough krijg je voor een gewonnen Gwent potje 25xp, bij NG+ 40xp etc. Voor equipment geldt volgens mij hetzelfde. Heb nu Mastercrafted Feline Armor die je kan dragen vanaf level 34. De volgende: Legendary Feline Armor kan je pas dragen op level 53 volgens mij.quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe kom je in hemelsnaam zo hoog? Quests spelen levert me nauwelijks nog xp op bijvoorbeeld...
Hoe raak je die kwijt als je net een game er gekocht hebt? Zat je weer zo'n accountshare ding te kopen?quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:22 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Had een USA account, is blijkbaar verwijderd om de één of andere manier en weet de gegevens niet meer.
until dawn is dan ook na de plat niet meer tofquote:Op maandag 19 oktober 2015 20:43 schreef Rijst het volgende:
Heb mn Until Dawn geruild voor Arkham Knight.
Ben Gotham aan het kijken en had zin in een Batman spel. Die zal ik wel spelen na Tales of Zestiria em FO4.
Ah okay, ik doe geen NG+. Speel de dlc gewoon met m'n huidige save.quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:49 schreef Drankster het volgende:
[..]
Bij NG+ gaan de levels bijna 2x omhoog; beesten slachten, quests behalen en Gwent potjes winnen leveren dus ook bijna dubbel zoveel xp op. Bij een normale playtrough krijg je voor een gewonnen Gwent potje 25xp, bij NG+ 40xp etc. Voor equipment geldt volgens mij hetzelfde. Heb nu Mastercrafted Feline Armor die je kan dragen vanaf level 34. De volgende: Legendary Feline Armor kan je pas dragen op level 53 volgens mij.
Toen mijn NG+ begon was ik 34, nu, bijna aan het eind van de Baron questline, al 49.
Sowieso is het slim om in het begin zoveel mogelijk Gwent te spelen omdat je zo makkelijk en snel veel xp krijgt.
ah, ik ben niet de enigequote:Op dinsdag 20 oktober 2015 07:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gwent snap ik bovendien niet, dus dat speel ik ook niet
Ga er maar vanuit van wel. Typisch een digitaal account buy gevalquote:Op maandag 19 oktober 2015 23:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hoe raak je die kwijt als je net een game er gekocht hebt? Zat je weer zo'n accountshare ding te kopen?
Dude, zeker weten? Je weet dat vanaf morgen een officiële prijsverlaging van kracht is?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:42 schreef Giester het volgende:
Zow, deze jongen heeft ook maar een PS4 aangeschaft voor naast de Xbox One. Heb altijd al Uncharted willen spelen en had nu de perfecte gelegenheid met de Uncharted bundel.
Wel even meteen mijn DS4 controller gemod en er Xbox One sticks ingezet, dat scheelt echt dag en nacht zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |