Geef aan mij dan.quote:Op zondag 18 oktober 2015 20:31 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Until Dawn is nog een stukje toffer/mooier dan ik verwacht had, prima game zeg
quote:Op zondag 18 oktober 2015 20:31 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Hoi Souls-vrinden.quote:
Nedgame verkoopt 'm alweer voor 38 euro. Nog even en Sinterklaas heeft een goedkoop jaar voor mijquote:Op zondag 18 oktober 2015 20:31 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Wat, ik heb 'm full priced gehaald zaterdagquote:Op zondag 18 oktober 2015 21:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nedgame verkoopt 'm alweer voor 38 euro. Nog even en Sinterklaas heeft een goedkoop jaar voor mij
Ik wil er zo min mogelijk over weten... ik ga er helemaal blind inquote:
AWWWWWMAHHGEERRRRRRDDD!!!quote:
Nice man, zal hem denk ik ook rond kerst halen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nedgame verkoopt 'm alweer voor 38 euro. Nog even en Sinterklaas heeft een goedkoop jaar voor mij
Toch gekeken... gameplay ziet er heerlijk soepel en snel uit, doet me erg denken aan de bloodborne gameplay. Retestrak weer allemaal, verder:quote:
er is zeker dual wieldingquote:Op maandag 19 oktober 2015 10:50 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Toch gekeken... gameplay ziet er heerlijk soepel en snel uit, doet me erg denken aan de bloodborne gameplay. Retestrak weer allemaal, verder:
- backstabs
- fatsoenlijke hitboxes tov DS2
enige negatieve wat me op valt:
- geen dual wielding?? Ik ben groot fan van dual wielding, ik wil weer lekker kunnen powerstancen.
Ja ik twijfel ook nog, heb je de content al gezien die op de launch beschikbaar is? Lijkt mij echt super mager alleen de gameplay videos zijn er echt heel tof uit.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Even opgezocht en je hebt gelijk. In maart pas.
Nou ja, hoef ik me ook voorlopig niet af te vragen of ik hem op launch day al wil hebben.
Ze gaan in het eerste jaar elke week speelbare content toevoegen die niet op de fysieke disc te krijgen zal zijn als die na een jaar verschijnt.quote:Op maandag 19 oktober 2015 12:27 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ja ik twijfel ook nog, heb je de content al gezien die op de launch beschikbaar is? Lijkt mij echt super mager alleen de gameplay videos zijn er echt heel tof uit.
Wss haal ik hem als er meer levels voor uit zijn
Duh. Is altijd namelijk, een maand nadat ik hem koopquote:Op zondag 18 oktober 2015 21:24 schreef 2dope het volgende:
PlayStation 4 krijgt volgende week prijsverlaging
Oeh
Betaalde DLC zeker?quote:Op maandag 19 oktober 2015 12:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ze gaan in het eerste jaar elke week speelbare content toevoegen die niet op de fysieke disc te krijgen zal zijn als die na een jaar verschijnt.
nee, gratis.quote:Op maandag 19 oktober 2015 12:53 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Betaalde DLC zeker?
Heb nog echt mn twijfels bij die concept namelijk, een game fysiek uitbrengen waar amper content op staat. Snap dit hele idee niet
Bij mij was t een bundel, dus heb er "geen geld aan uitgegeven" (wel dus).quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:07 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Wat, ik heb 'm full priced gehaald zaterdagMaar even terugsturen en die van Nedgame op de kop tikken dan.
Ben benieuwd, eerst maa even aankijken dan. Hitman is sowieso altijd al top geweest!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |