Ja had ik al naar gekeken. Maar de PS4 kaal was al te koop voor ¤350,- En deze bundel was ¤379,- Dus was allemaal al de "nieuwe" prijs.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:15 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dude, zeker weten? Je weet dat vanaf morgen een officiële prijsverlaging van kracht is?
[ afbeelding ]
Ah, prima. Congrats danquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:22 schreef Giester het volgende:
[..]
Ja had ik al naar gekeken. Maar de PS4 kaal was al te koop voor ¤350,- En deze bundel was ¤379,- Dus was allemaal al de "nieuwe" prijs.
Thanks! Uncharted bevalt mij zeer goed iig. Deel 1 al uitgespeeld en nu op de helft met deel 2. Toffe game. Denk alleen dat ik voor de multiplayers wel bij m'n Xbox One blijf, ivm de controller, XBL en vrienden.quote:
Ik heb Uncharted 3 alleen gespeeld op PS3, erg toffe game.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:26 schreef Giester het volgende:
[..]
Thanks! Uncharted bevalt mij zeer goed iig. Deel 1 al uitgespeeld en nu op de helft met deel 2. Toffe game. Denk alleen dat ik voor de multiplayers wel bij m'n Xbox One blijf, ivm de controller, XBL en vrienden.
Zou het echt baas vinden als jij de praysteeesjion gaat halen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik heb Uncharted 3 alleen gespeeld op PS3, erg toffe game.
Een bundel met A Thief's End of met de nieuwe God of War (die er natuurlijk gaat komen) en ik kom het PS4-kamp verblijden met mijn deelname. Momenteel ff andere prioriteiten, bovendien kom ik om in de games dus het is niet echt bij gebrek aan.
Ja dat is wel een beetje een probleem. Ik heb nog een backlog aan games en game al (te) veel op m'n Xbox One en soms op de pc. En nu heb ik een PS4 erbij, dus mijn collectie is weer compleet. Maar ik raak er gewoon in de war van haha, ik kan de games niet bijbenen en nu ook de consoles niet meer.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik heb Uncharted 3 alleen gespeeld op PS3, erg toffe game.
Een bundel met A Thief's End of met de nieuwe God of War (die er natuurlijk gaat komen) en ik kom het PS4-kamp verblijden met mijn deelname. Momenteel ff andere prioriteiten, bovendien kom ik om in de games dus het is niet echt bij gebrek aan.
Ik kwam er ook net achter jaquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:10 schreef DKUp het volgende:
De nieuwe Assassin's Creed komt vrijdag uit, de hype is weg.
Budgetbaktitel it is![]()
Dit wordt de eerste Assassin's Creed die ik niet ga halen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik kwam er ook net achter jahaal hem wel 2e hands over een paar weken.
twitter:PlayStationEU twitterde op dinsdag 20-10-2015 om 09:00:07System software update 3.10 goes live on PS4 today. Follow official accounts, customise your messages with brand new sticker & more! reageer retweet
Sws man, was altijd al de bedoeling, ik was een inch away van het kopen van die leipe rode MGS V-PS4.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zou het echt baas vinden als jij de praysteeesjion gaat halen.
Eerst was ik AC fanboy, tot black flag elke AC gepre-orderd. Unity op pc gespeeld, vond ik geen ene reet aan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:10 schreef DKUp het volgende:
De nieuwe Assassin's Creed komt vrijdag uit, de hype is weg.
Budgetbaktitel it is![]()
Al deze games staan ook nog gepland plus Just Cause 3 voor dit jaarquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:11 schreef Giester het volgende:
[..]
Dit wordt de eerste Assassin's Creed die ik niet ga halen.![]()
Of de reviews moeten zo denderend zijn, dan haal ik hem wel uit de budgetback.
Deze winter zit ik al gebakken met m'n Uncharted Collection, Halo 5, Black Ops III, Fallout en Star Wars Battlefront. Shit, nu ik het zo opnoem heb ik echt geen idee hoe ik dit allemaal ga spelen. Wordt denk ik een 2 deling, Uncharted, Halo en Fallout in deze volgorde uitspelen. EN BOIII en SWB voor de rest van het jaar ernaast.![]()
![]()
Dat doet Ubisoft altijd wel verdomde netjes ja. Die vergelijkingsfilmpjes van IGN zijn ook altijd tof.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:57 schreef Tortugal het volgende:
Ac games zijn altijd weer geweldig, unity was alleen al vet als Parijs simulator
Nooit The Last of Us gedaan? Haal die dan als de godsgloeiende snel in huis.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:42 schreef Giester het volgende:
Zow, deze jongen heeft ook maar een PS4 aangeschaft voor naast de Xbox One. Heb altijd al Uncharted willen spelen en had nu de perfecte gelegenheid met de Uncharted bundel.
Wel even meteen mijn DS4 controller gemod en er Xbox One sticks ingezet, dat scheelt echt dag en nacht zeg.
Ja die en Infamous: Second Son staan nog in de backlogquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:09 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Nooit The Last of Us gedaan? Haal die dan als de godsgloeiende snel in huis.
Die hoef je echt niet te spelen, kun je beter een kwartiertje naar een YT filmpje van kijken zodat je even de mooie graphics kunt zien, verder zit er niets in het spel wat langer dan 10 minuten boeit.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:22 schreef Giester het volgende:
[..]
Ja die en Infamous: Second Son staan nog in de backlog
Vorige week maandag aan begonnen en woensdag had ik em geplat, verhaal duurt max 5-10 uurtjes.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:22 schreef Giester het volgende:
[..]
Ja die en Infamous: Second Son staan nog in de backlog
Ok, dan pik ik die wel op als ik hem tegenkom voor een eurotje of 5.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:28 schreef Drankster het volgende:
[..]
Vorige week maandag aan begonnen en woensdag had ik em geplat, verhaal duurt max 5-10 uurtjes.
Eens. Daar wende ik maar niet aan. Het naar beneden parcoursen was als functie goed maar werkte niet automatisch.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:43 schreef Rossdale het volgende:
Ik kon bij unity vooral slecht wennen aan de " meer vloeiende" besturing. Wat er bij mij vaak op neer kwam dat ik naar stukken sprong wat ik totaal niet wilde....
De oude besturing was intuitief genoeg en werkte mijns inziens een stuk lekkerder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |