Goed gezongen jaquote:
Daar kan ik me wel in vinden. Vanaf het begin is alles wat ze doet enorm strak, maar misschien net iets te, iets meer personality zou mogen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:09 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Lauren is prima. Ziet er goed uit, zingt mooi. Maar toch mis ik een beetje spontaniteit.
Die is gewoon door en door (media-)getraind dankzij haar jarenlange showbizz-ervaring.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:09 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Lauren is prima. Ziet er goed uit, zingt mooi. Maar toch mis ik een beetje spontaniteit.
Maar Lisa was toch ook geweldig vandaag? Straalde wat mij betreft echt meer uit.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:11 schreef female81 het volgende:
[..]
Die is gewoon door en door (media-)getraind dankzij haar jarenlange showbizz-ervaring.
Haha vet, ben benieuwd naar je verhaal.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:23 schreef Toeps het volgende:
Ik heb net Demi en Jindra gesproken 😁
Ze zijn trouwens helemaal niet zo lang, Lauren en Hanne zijn gewoon heel mini!
Morgen ga ik even een blogje schrijven over al mijn ervaringen, want omg ik stuiter nog na! We gingen eigenlijk gewoon naar de studio omdat de tv in het hotel geen VTM had en de wifi kut was 😂🙊🎉
Lauren deed het echt ontzettend goed met de kindjes na de show, ze hadden ook echt tekeningen voor haar en zo, zo schattig!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:09 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Jij hebt er dicht opgezeten dus ik neem je mening heel serieus. Wat zijn jouw favorieten nu je ze van dichtbij gezien hebt? En hoe was Lisa? (mijn favoriet)quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:25 schreef Toeps het volgende:
[..]
Lauren deed het echt ontzettend goed met de kindjes na de show, ze hadden ook echt tekeningen voor haar en zo, zo schattig!
Super! Kijk uit naar je recap, en kijk op de avond en meiden!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:23 schreef Toeps het volgende:
Morgen ga ik even een blogje schrijven over al mijn ervaringen, want omg ik stuiter nog na! We gingen eigenlijk gewoon naar de studio omdat de tv in het hotel geen VTM had en de wifi kut was 😂🙊🎉
Heb Lisa niet echt gezien na de show. (Tijdens zaten we in een kantoor met een tv...) Jindra was erg in trek bij de pers, net als Hanne. Volgens mijn vriend zei Josje (K3 stond ook op het podium) op een gegeven moment tegen Karen: "weet jij nou wat de bedoeling hiervan is?" 😂 Was idd nogal een chaos na de show, mensen komen opruimen, kinderen willen een handtekening, pers wil foto's of een praatje...quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:27 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Jij hebt er dicht opgezeten dus ik neem je mening heel serieus. Wat zijn jouw favorieten nu je ze van dichtbij gezien hebt? En hoe was Lisa? (mijn favoriet)
Tja, het social media-slachtoffer en de wildcard winnaar, da's niet heel verrassend denk ik..quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:31 schreef Toeps het volgende:
Jindra was erg in trek bij de pers, net als Hanne.
Vind ik wel wat inzitten ja. Je zou bijvoorbeeld Suzan, Demi en Lisa eens in één groep moeten zetten, dan krijg je pas echt een topoptreden, ben ik van overtuigd. Natuurlijk, allesbehalve K3, maar het zou wel een ontzettend leuke popgroep kunnen vormen. Jammer dat dat soort talent waarschijnlijk verloren gaat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:31 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk... Om eerlijk te zijn, vind ik deze hele zoektocht kut. Het gaat om het opvolgen van K3, maar volgens mij valt dat niet op te volgen en moet je dat uberhaupt niet willen. Ja, marketingtechnisch is het natuurlijk briljant...
K3 is Karen, Kristel en Kathleen, een fenomeen. Josje is daar in meer of mindere mate onderdeel van. De opzet moet wat mij betreft niet een nieuwe K3 vormen zijn, maar het vormen van een nieuw groepje voor de kinderen (en natuurlijk in zekere mate ook voor secundaire doelgroepen).
De opzet en doel van de zoektocht is kut. Het zou het einde van K3 moeten betekenen en het begin van een nieuwe groep. Daar kan net zo goed gebruik bij worden gemaakt van de ervaring die is opgedaan bij K3.
Hm oké, interesting. Maar Lauren kwam volgens jou dus heel spontaan over? Nog andere dames die goed overkwamen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:31 schreef Toeps het volgende:
[..]
Heb Lisa niet echt gezien na de show. (Tijdens zaten we in een kantoor met een tv...) Jindra was erg in trek bij de pers, net als Hanne. Volgens mijn vriend zei Josje (K3 stond ook op het podium) op een gegeven moment tegen Karen: "weet jij nou wat de bedoeling hiervan is?" 😂 Was idd nogal een chaos na de show, mensen komen opruimen, kinderen willen een handtekening, pers wil foto's of een praatje...
Ik denk dat met alle media aandacht voor de afvallers ook nog wel deurtjes open gaan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Vind ik wel wat inzitten ja. Je zou bijvoorbeeld Suzan, Demi en Lisa eens in één groep moeten zetten, dan krijg je pas echt een topoptreden, ben ik van overtuigd. Natuurlijk, allesbehalve K3, maar het zou wel een ontzettend leuke popgroep kunnen vormen. Jammer dat dat soort talent waarschijnlijk verloren gaat.
Hm, ik verwacht toch dat het meeste talent weer vrij snel doodbloedt. Suzan gaat weer lekker mest kruien in Noord-Holland, Demi gaat weer lekker het uitgaansleven in, en Lisa wordt waarschijnlijk modelquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:37 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik denk dat met alle media aandacht voor de afvallers ook nog wel deurtjes open gaan.
't is alleen ff afwachten in hoeverre ze geen wurgcontracten hebben getekend dat ze de komende maanden niets mogen uitbrengen oid.
Dit is wel echt een heel goed optreden inderdaadquote:
Echt 1m50 mini?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:23 schreef Toeps het volgende:
Volgens mij wel! Heb net op mijn insta een foto gepost met Demi (zit op mobiel met crap internet maar t is @fashionmilk), en ik ben nog best groter dan zij en ik ben 1,83. En dan is Demi een van de langsten!quote:
Zoals we allemaal weten is de keuze voor een nieuwe K3 is puur merknaam en marktbinding met de doelgroep op die manier (en continuïteit met de liedjes enzo natuurlijk), Wij als volwassenen kijken er misschien nog moeilijker naar dan de grootste kinderdoelgroep.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:31 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk... Om eerlijk te zijn, vind ik deze hele zoektocht kut. Het gaat om het opvolgen van K3, maar volgens mij valt dat niet op te volgen en moet je dat uberhaupt niet willen. Ja, marketingtechnisch is het natuurlijk briljant...
K3 is Karen, Kristel en Kathleen, een fenomeen. Josje is daar in meer of mindere mate onderdeel van. De opzet moet wat mij betreft niet een nieuwe K3 vormen zijn, maar het vormen van een nieuw groepje voor de kinderen (en natuurlijk in zekere mate ook voor secundaire doelgroepen).
De opzet en doel van de zoektocht is kut. Het zou het einde van K3 moeten betekenen en het begin van een nieuwe groep. Daar kan net zo goed gebruik bij worden gemaakt van de ervaring die is opgedaan bij K3.
De hype is puur gemaakt door het programma, door haar bijvoorbeeld al voor haar auditie 'thuis' op te zoeken, waar ze bij de scouting met kinderen werkte.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:11 schreef berko13 het volgende:
Ik snap die hele hype rond Hanne niet echt eigenlijk, waar is dat op gebaseerd?
Het is een normaal meisje dat bescheiden is en sympathiek overkomt, dat wel, maar voor de rest zie ik er weinig K3 in. Een K3 meisje moet toch een beetje sexy zijn en wat meer uitstraling hebben. Qua zang steekt ze er al evenmin bovenuit dus ik vind het erg vreemd dat zij die wildcard kreeg.
ik heb ergens het idee dat zij erin ''moet'', ze werd in de voorgaande afleveringen, naar mijn mening, al enorm overdreven positief beoordeeld.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:00 schreef Maartel het volgende:
Het voordeel aan dezelfde naam is ook dat de band gelijk kan teren op al het oude materiaal van K3.
En het heeft ergens ook wel weer een charme dat de kleuters van nu nog uit hun dak zullen gaan op dezelfde nummers als die van 15 jaar geleden.
Er is nu wel echt een soort overdracht, en tja.. Kathleen besloot (zover ik weet) te stoppen, dan houdt t ook wel gewoon op..quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:18 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik heb ergens het idee dat zij erin ''moet'', ze werd in de voorgaande afleveringen, naar mijn mening, al enorm overdreven positief beoordeeld.
maar wtf. Laura eruit?moet de uitzending nog gaan kijken, ben benieuwd.
wat ik zelf jammer vindt aan K3 met constant nieuwe leden, is dat de oude leden uitgewist worden. Hoe dat met Kathleen gegaan is, vind ik toch raar.
Klopt. En de nieuwe cd krijgt ook weer een 2e cd met nieuwe opnames.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:24 schreef DumpTruck het volgende:
MaMaSé had bij de release toch al een 2e cd met opnieuw ingezongen nummers erbij? Google is het met me eens dus dat zal wel kloppen.Kindjes die alleen Josje kennen zullen de meest bekende zeg maar "oldies" dan ook al met de stem van Josje kennen.
de doelgroep, dat is het ook en het is natuurlijk ook te begrijpen. maar ergens doet het toch pijn om josje oude nummers te zien doen in echt afschuwelijke videoclips die dan het origineel moeten vervangen, voorbeeld Alle Kleuren.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:21 schreef Maartel het volgende:
[..]
Er is nu wel echt een soort overdracht, en tja.. Kathleen besloot (zover ik weet) te stoppen, dan houdt t ook wel gewoon op..
Maar van mij hadden bijv op de recente Best Of idd wel de Kathleen versies van de oude hits gemogen.
Maar ik vermoed dat dat zou betekenen dat ze een extra persoon nog zouden moeten betalen.. of dat ze zo uitgaan van de huidige generatie kinderen, waar er inmiddels de nodige tussen zitten die er niets meer van zouden snappen als ze ineens een andere dame zouden horen..
ik vraag me af wat K3 is als ze echt stoppen. Karen, Kristel en Kathleen? Of wordt het dan echt een kabouter Plop-iets, waarbij het enige kenmerk is meisjes met rood, zwart en blond haar?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:26 schreef Maartel het volgende:
[..]
Klopt. En de nieuwe cd krijgt ook weer een 2e cd met nieuwe opnames.
Tja, die nieuwe versies zullen ze ws voor allerlei doeleinden toch nodig hebben, voor fans is het een leuke extra, maar na de komende tour is het zo wel vrij definitief gedaan met de Karen/Kristel/Josje versies van nummers..
Maarja, als de band geheel zou stoppen zou dat niet veel anders zijn.
Tja, op de dvdbox met 'de beste clips' vind ik het persoonlijk zonde dat zo'n Josje clip het origineel vervangt. Dat ie in de eerste plaats gemaakt is stoort me minder, omdat dat onderdeel was van een dvd met een soort muziekfilm. Allerlei albumtracks krijgen ook die behandeling.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:26 schreef rowan634 het volgende:
[..]
de doelgroep, dat is het ook en het is natuurlijk ook te begrijpen. maar ergens doet het toch pijn om josje oude nummers te zien doen in echt afschuwelijke videoclips die dan het origineel moeten vervangen, voorbeeld Alle Kleuren.
ja precies, dat zo'n special-clip de officiële wordtquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:28 schreef Maartel het volgende:
[..]
Tja, op de dvdbox met 'de beste clips' vind ik het persoonlijk zonde dat zo'n Josje clip het origineel vervangt. Dat ie in de eerste plaats gemaakt is stoort me minder, omdat dat onderdeel was van een dvd met een soort muziekfilm. Allerlei albumtracks krijgen ook die behandeling.
Maar de keuze om die versie dan de voorkeur te geven boven de échte videoclip van het nummer is wonderlijk.
't is niet voor het eerst dit, de Supremes hadden op een gegeven moment ook een geheel nieuwe line-up, en de Sugababes hadden na 3 wisselingen ook 3 meiden die niet in de oorspronkelijke groep zaten..quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:28 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik vraag me af wat K3 is als ze echt stoppen. Karen, Kristel en Kathleen? Of wordt het dan echt een kabouter Plop-iets, waarbij het enige kenmerk is meisjes met rood, zwart en blond haar?
noujaaa ze hadden nog wel een groene kever!!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:30 schreef DumpTruck het volgende:
De originele clip van Alle Kleuren is dan ook kunst!
Neem een vrolijk nummer en leuk dansje, typische outfits van het tijdperk met bh optioneel, Kleurencorrectie en saturatie op maximaal en gaan met die banaan.
ja inderdaad. het blijft gek, maar dat komt natuurlijk omdat ik met de originele K3 ben opgegroeid (en omdat Kathleen mn favoriet was vroegerquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:30 schreef Maartel het volgende:
[..]
't is niet voor het eerst dit, de Supremes hadden op een gegeven moment ook een geheel nieuwe line-up, en de Sugababes hadden na 3 wisselingen ook 3 meiden die niet in de oorspronkelijke groep zaten..
Het gaat alleen meestal wat geleidelijker dan hier..
Er zullen puristen zijn voor wie K3 altijd Karen/Kristel/Kathleen blijft, er zullen jonkies zijn die bij K3 alleen aan Lauren en co denken, en er zullen mensen zijn die 't a la Kinderen Voor Kinderen gewoon als merknaam voor een alsmaar wisselende line-up zien..
Idd Hanne kan er helemaal niets van! Snap ook niet dat Belgen zo'n fan van haar zijn. En dat in de grond stampen van Jindra is helemaal te ergquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:11 schreef berko13 het volgende:
Het is een normaal meisje dat bescheiden is en sympathiek overkomt, dat wel, maar voor de rest zie ik er weinig K3 in. Een K3 meisje moet toch een beetje sexy zijn en wat meer uitstraling hebben. Qua zang steekt ze er al evenmin bovenuit dus ik vind het erg vreemd dat zij die wildcard kreeg.
Suzan aandachtsgeil? Ik vind haar juist bescheiden overkomen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 05:57 schreef Pisces29 het volgende:
Een meisje als Suzan is leuk voor elke willekeurige meidengroep, maar niet voor K3, áls ze hun oude idee een beetje willen houden.
Te aandachtsgeil, te flirty, ik herken er niks K3-achtigs in. En dat heb ik bij veel meiden. Random meisjes die overal willen meedoen, maar nooit door zouden komen bij The Voice.
Die blikken en gebaartjes in de camera heb ik Jindra niet zien maken, niet enkel bij optreden maar ook het moment van 'doorgaan'.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 09:40 schreef female81 het volgende:
[..]
Suzan aandachtsgeil? Ik vind haar juist bescheiden overkomen.
mee eens, ik vind nora een echt k3tje, vanaf het begin. Maar gisteravond was ze niet op haar best.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
Nora viel mij een beetje tegen, viel me toch ook op dat die wel weer heel makkelijk werd doorgestemd door de jury.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind haar bloedmooi en ik ben fan van haar lach, maar dit optreden was toch ook niet echt super.
Wij Vlamingen kicken op underdogs en sympathieke girl next door types. Gedreven vrouwen als Jindra vallen minder in de smaak bij onze volkscultuurquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:11 schreef berko13 het volgende:
Fijn zo'n samenvatting van de avondquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 11:57 schreef UltraR het volgende:
Ik vond gisteravond Nora en met name Hanne de grote tegenvallers. Die stonden gewoon echt niet goed te zingen. Hanne had ik meer van verwacht, ik dacht dat ze in de afgelopen weken stevig gegroeid zou zijn qua zang. Dat valt dus vies tegen.
Oh, en de jury was ook een enorme tegenvaller. Geen kritische noot te bespeuren. Ik vermoed dat dit samenhangt met mijn verdenking dat bovenstaande twee dames naar een plekje in K3 gepropageerd moeten worden.
Suzan was de slechtste van de avond, maar die heb ik nooit goed gevonden. Onterecht dat Laura in haar plaats het veld moest ruimen, maar ook aan haar is wat mij betreft weinig verloren gegaan.
Ik kreeg kromme tenen van Klaasje haar nietszeggende politiek correcte antwoorden. Echt zo'n domineesdochter ja.
Gebaseerd op de solo's van gisteravond zijn Lisa, Jindra en Demi de beste zangeressen. Waarbij Demi mij niet overtuigde in dit andere genre. Hoe graag ze ook een andere kant wil laten zien, ze is gewoon door en door de stoere chick.
De volkomen begrijpelijke tranen van Jindra hebben haar meer fans bezorgd (naast dat ze gewoon duidelijk de beste zangeres is van het stel). Maar de haters blijven duidelijk haten.
Ik heb gisteren na de show de (a)sociale media wat zitten lezen, en man man man, wat een triest misgunnend volk bestaat er toch zeg. Echt niet meer normaal wat een 22-jarig meisje van volwassen mensen over zich heen gestort krijgt terwijl ze hen nog nooit iets aangedaan heeft. Puur op basis van (aannames over) haar karakter. Ik kan er niet bij. En dan staan we ervan te kijken dat pesten een probleem is onder kinderen. Vind je het gek met zulke ouders? Die zouden echt eens even bij zichzelf te rade moeten gaan.
Na het falende optreden van Hanne is mijn nieuwe favoriete groepje: Lauren, Demi, Jindra
Vlaamse media lijken ook in het complot te zittenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 11:57 schreef UltraR het volgende:
Ik vond gisteravond Nora en met name Hanne de grote tegenvallers. Die stonden gewoon echt niet goed te zingen. Hanne had ik meer van verwacht, ik dacht dat ze in de afgelopen weken stevig gegroeid zou zijn qua zang. Dat valt dus vies tegen.
Oh, en de jury was ook een enorme tegenvaller. Geen kritische noot te bespeuren. Ik vermoed dat dit samenhangt met mijn verdenking dat bovenstaande twee dames naar een plekje in K3 gepropageerd moeten worden.
En gewoon een slimme meid, dat ze mensen niet tegen zich in het harnas jaagt. Met dergelijk gedrag is veel te bereiken, al houd ik er zelf ook niet van.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 11:57 schreef UltraR het volgende:
Ik kreeg kromme tenen van Klaasje haar nietszeggende politiek correcte antwoorden. Echt zo'n domineesdochter ja.
Het verbaasde me daarna dan juist weer dat ze op de vraag wie zij graag in K3 zou zien wel gewoon een naam noemde.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:16 schreef female81 het volgende:
[..]
En gewoon een slimme meid, dat ze mensen niet tegen zich in het harnas jaagt. Met dergelijk gedrag is veel te bereiken, al houd ik er zelf ook niet van.
Wat leuk, ik sprak gister de journalist die aan dit stuk aan het werken was! Zag dit zo op z'n scherm staan. Hij had twee versies, een om 22:00 en een om 23:30, met Laura.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:16 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vlaamse media lijken ook in het complot te zitten![]()
![]()
[ afbeelding ]
Is Hanne toevallig ook zijn persoonlijke favoriet? Echt journalistiek kun je zo'n stuk toch niet noemen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:21 schreef Toeps het volgende:
[..]
Wat leuk, ik sprak gister de journalist die aan dit stuk aan het werken was! Zag dit zo op z'n scherm staan. Hij had twee versies, een om 22:00 en een om 23:30, met Laura.
Ik vind K3 ook niet bijster knap eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:42 schreef DumpTruck het volgende:
Hanne is gewoon niet knap, ik snap het niet waarom mensen haar zo leuk vinden. Wel een leuk innerlijk (de ultieme dooddoener ik weet het...) denk ik maar toch...
Over smaak valt niet te twisten. Ik vind haar heel leuk om naar te kijken. Mooi meisje.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:42 schreef DumpTruck het volgende:
Hanne is gewoon niet knap, ik snap het niet waarom mensen haar zo leuk vinden. Wel een leuk innerlijk (de ultieme dooddoener ik weet het...) denk ik maar toch...
Ik begrijp niet hoe je Hanne "niet knap" kan vinden. Dat je ze niet de lekkerste van de 10 kandidates is, en ze niet Miss NL gaat winnen: OK. Maar ze is toch allerminst onaantrekkelijk.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:42 schreef DumpTruck het volgende:
Josje geeft sws weinig kritiek.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:32 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Sexy als ik dans..
[ afbeelding ]
Parijs..
[ afbeelding ]
Maar totaal geen kritische noten hoor dames..
hanne heeft een frisse kop, onschuldige uitstraling ook.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:42 schreef DumpTruck het volgende:
Ik denk dat ze het gewoon niet meer mogen van de grote baas, nu deze fase is aangebroken. Van Josje kwam nooit al echt fellere kritiek, maar Kristel is vaak genoeg al strenger geweest bij de audities.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:32 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Sexy als ik dans..
[ afbeelding ]
Parijs..
[ afbeelding ]
Maar totaal geen kritische noten hoor dames..
2quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
De k3 staat echt wel al vast hoor. De shows zijn een leuke financiele bijkomstigheid voor sbs,vtm Gert en de oude k3.
Leuk weer!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:53 schreef Toeps het volgende:
Mijn verslag van gisteren: http://www.fashionmilk.com/recap/hallo-k3 (enorme lap tekst!)
Mijn (vlaamse kant) tante is een tikje homofoob, in de trend van "Ja ik zeg niet dat het niet mag maar het is wel vies" maar ze vind Gerard geweldig en kijkt voor hem. Mensen zijn soms moeilijk te volgen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:01 schreef roos94 het volgende:
Volgens mij mogen alle Belgen Gerard niet. Kandidaten + jury heb ik het over.
Wat een typ. De Nederlandse Laura?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:21 schreef Toeps het volgende:
[..]
Wat leuk, ik sprak gister de journalist die aan dit stuk aan het werken was! Zag dit zo op z'n scherm staan. Hij had twee versies, een om 22:00 en een om 23:30, met Laura.
Deze journalist hoorde Hanne blijkbaar ook een compleet ander liedje zingen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:19 schreef photolex het volgende:
[..]
Wat een typ. De Nederlandse Laura?
Ah zo!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:45 schreef bogtrotter het volgende:
Ik bedoelde natuurlijk dat Hanne niet "Beroemd" zong (zoals in het artikel staat). Dat nummer heet "Ster".
Dit. En 't wordt elke week duidelijker.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:31 schreef iBenny het volgende:
Precies. Wat ik al eerder heb gezegd. Je kan zomaar met een uiteindelijke K3 van Klaasje, Nora en Hanne eindigen. Dan heb je dus 3 van de 4 minste zangeressen te pakken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:59 schreef female81 het volgende:
Het rotte is dat degenen die het slechtst zingen (Nora, Klaasje) voor de rést precies in het plaatje passen.
Een paar van de betere zangeressen als Lisa en Demi vind ik weer niet zo K3, ik zie ze niet in die mierzoete jurkjes rondhupsen. Demi in dat roze 'engeltjes'-jurkje, zie je het voor je? Ik vind haar wel heel leuk, dat dan weer wel.
Dat kan nog weleens een groot probleem worden als ze gaan touren, tenzij ze heel veel gaan playbacken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:01 schreef UltraR het volgende:
[..]
Precies. Wat ik al eerder heb gezegd. Je kan zomaar met een uiteindelijke K3 van Klaasje, Nora en Hanne eindigen. Dan heb je dus 3 van de 4 minste zangeressen te pakken.
Op dit niveau gaan touren voor nieuwelingen, dat wordt zeker intensief. Het drietal zal gelijk een enorme vuurdoop ondergaan. Wat de samenstelling van het nieuwe groepje ook wordt, ze hebben hele grote schoenen om te vullen. K3 is op natuurlijke wijze gegroeid tot het fenomeen dat ze geworden zijn. Maar de nieuwe groep stapt meteen in een geoliede professionele machine. Dat gaat echt loodzwaar worden voor ze. Studio 100 heeft ongetwijfeld grote verdere plannen. Niet alleen concerten, maar ze zullen vast al denken aan een televisieserie, musicals, films.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:12 schreef female81 het volgende:
Dat touren schijnt nogal intensief te zijn.
En dan lig je tegenwoordig ook nog voortdurend onder een vergrootglas, zeker in dit tijdperk vol social media. Er komt ook nog bij dat elke misstap vastgelegd kan worden door elk willekeurig anoniempje met een camera, want zowat iedereen draagt dat nu bij zich (daar hadden Karen en Kristel tot een jaar of vijf terug terug nog geen last van). De meiden komen in een zeer strak keurslijf te zitten. Altijd aardig zijn, geen negatieve emoties tonen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:29 schreef DumpTruck het volgende:
Instuderen nummers en dansjes, eigen concerten, musicals, films, de tvprogramma's, optredens op andere dingen zoals (dorps)feesten, gastoptredens in programma's, hier en daar als individueel misschien nog een schnabbel en dan ook nog een privéleven.
Als ik een jongedame was had ik zeker auditie gedaan, maar mijn god wat is dat een zware baan zodra het weer op volle touren gaat draaien.
Dit. Hoewel er waarschijnlijk wel een leuk groepje uitkomt, zal het altijd in de schaduw staan van de oorspronkelijke K3. Misschien zal het wel eerder een Djumbo zijn dan een nieuwe K3quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:31 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dit. En 't wordt elke week duidelijker.
Welke combinatie er ook overblijft, het blijft een geforceerd en slap aftreksel van het origineel.
Ik zie liever Suzan als eerste vertrekken. Karen en Gert zijn volgens mij té positief over Demi om haar naar huis te sturen. Lisa vind ik wat moeilijk - ik zie haar uiteindelijk niet in K3 eindigen maar ik vind haar verdomme wel goed.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:11 schreef Maartenfr12 het volgende:Waar ik vooral benieuwd naar ben is wat ze volgende week gaan zeggen als Lisa en Demi weer van het podium afknallen en het droomtrio weer tegenvalt. Je kunt dan toch moeilijk Lisa of Demi naar huis sturen? (wat ik dus wel verwacht) Ik verwacht echt meer objectiviteit om eerlijk te zijn.
En nogmaals Klaasje en Nora, niks mis mee, maar het ligt er allemaal te dik bovenop. Ik hoop op een scherpere jury volgende week.
Haha "Karen is al 27".quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:10 schreef Maartenfr12 het volgende:
Toch even wat vergelijkingsmateriaal, toen de 'echte K3' ongeveer even oud was als de meeste meiden nu. Kijk dit filmpje terug en je bent meteen verliefd op ze. Spontaan, vrolijk, sexy. Karen, Kristel en Kathleen hadden alledrie ook echt een goede klik met elkaar in dit filmpje. Misschien een beetje giechelig en kinderachtig maar ik wordt er vrolijk van.
Ik vrees echt dat het onmogelijk wordt dat we dit ook bij de nieuwe K3 gaan zien. Dan verwacht ik toch het meest van Nora, Klaasje en (nog steeds niet mijn favoriet) Hanne als het groepje dat het onschuldigst overkomt.
Er spelen zoveel factoren mee dat ik er voor mezelf ook nog steeds niet uit ben wat ik nou het belangrijkst vind.
Mijn zesjarige zal het inderdaad worst wezen wie of wat er zingt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze waren gewoon de perfecte combinatie van alle factoren. Dat wordt zo goed als onmogelijk om te evenaren. Maar aan de andere kant, laten we ook de ware doelgroep niet vergeten. Kids zullen er toch anders tegenaan kijken. Vooral de jongsten, die straks niets anders zullen kennen dan de nieuwe groep.
Ik zie dat zeker wel. Vind haar de meest complete kandidate, maar op de één of andere manier is ze toch wat grijs.quote:Op zondag 18 oktober 2015 11:40 schreef Maartenfr12 het volgende:
Toch ook nog even een lans breken voor Lisa. Als je van zo'n waanzinnig slecht nummer (sorry, ik haat Nielson) toch zo'n geweldige act weet te maken en geen noot verkeerd zingt, dan doe je echt iets heel goed. Ik begrijp werkelijk niet waarom andere mensen dat niet zien. Zeker als je alle slechte optredens van vrijdag hiermee contrasteert.
Enige kritiek vond ik haar kledingkeuze. Beetje een grijze, saaie, kleur. (het was donkerblauw maar je snapt m'n punt) Daardoor spring je er ook niet echt uit, misschien is daar nog meer vooruitgang in te boeken.quote:Op zondag 18 oktober 2015 11:51 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ik zie dat zeker wel. Vind haar de meest complete kandidate, maar op de één of andere manier is ze toch wat grijs.
Ken je dit al?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:28 schreef DumpTruck het volgende:
Kusje van jou is tof, kende ik nog niet. Lekker vrolijke clip ook, keukenhof is een leuk decor natuurlijk.
Heel akkoord. Ik heb dat nummer altijd vreselijk gevonden, maar als ik Lisa het zie zingen, word ik er toch best vrolijk van. Ze zingt er inderdaad knal op. Ik ben eigenlijk ook wel fan van haar uitspraak - vooral haar g is geen Vlaamse g maar ook geen harde Nederlandse g.quote:Op zondag 18 oktober 2015 11:40 schreef Maartenfr12 het volgende:Toch ook nog even een lans breken voor Lisa. Als je van zo'n waanzinnig slecht nummer (sorry, ik haat Nielson) toch zo'n geweldige act weet te maken en geen noot verkeerd zingt, dan doe je echt iets heel goed. Ik begrijp werkelijk niet waarom andere mensen dat niet zien. Zeker als je alle slechte optredens van vrijdag hiermee contrasteert.
Wat heerlijk dubbelzinnigquote:Op zondag 18 oktober 2015 12:06 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ken je dit al?
Komt allemaal uit de muziekspecial K3 In Nederland.
Viva Viool: Zaanse Schans
Kusje Van Jou: Keukenhof
En Ik Dans: Rotterdam
Drums Gaan Boem: Amsterdam
Vind je? Ik heb toch aardig wat noten gehoord waarvan ik denk "hmmm.. dit kun je beter niet doen" en in het openingsnummer ging ze al helemaal de mist in.quote:Op zondag 18 oktober 2015 11:40 schreef Maartenfr12 het volgende:
Toch ook nog even een lans breken voor Lisa. Als je van zo'n waanzinnig slecht nummer (sorry, ik haat Nielson) toch zo'n geweldige act weet te maken en geen noot verkeerd zingt, dan doe je echt iets heel goed. Ik begrijp werkelijk niet waarom andere mensen dat niet zien. Zeker als je alle slechte optredens van vrijdag hiermee contrasteert.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:54 schreef Guanabana het volgende:
Daarbij denk ik zelfs dat sommigen 'te goed' zijn voor K3, of laat ik het zo zeggen, het zou zonde zijn om ze voor jaren vast te leggen in een trio met zo'n reportoire en een beperkte reikwijdte.
Ik weet niet wat je daar mee wil zeggen. Ja, dat ze veel werk gaan krijgen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..].
Welke andere groep of zangeres verkoopt in 1 weekend 6 keer een zaal uit? En dat weekend na weekend na weekend na weekend na weekend. Na weekend. En dan nog een paar keer?
Die andere 3 kende ik dus al wel, Kitty doet me aan een soort kinderversie van een James bond nummer denken om de een of andere reden.quote:Op zondag 18 oktober 2015 12:06 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ken je dit al?
Komt allemaal uit de muziekspecial K3 In Nederland.
Viva Viool: Zaanse Schans
Kusje Van Jou: Keukenhof
En Ik Dans: Rotterdam
Drums Gaan Boem: Amsterdam
Laten we het hopen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:32 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet niet wat je daar mee wil zeggen. Ja, dat ze veel werk gaan krijgen.
Maar wie zegt dat ze niet na een jaar al dat kinderrepertoire en dat strakke keurslijf zat worden?
Demi, die al auditie gedaan heeft voor The Voice, en dus duidelijk alleen 'iets met zingen' wil doen, en Lisa die ook best veel in haar mars heeft.
Een hoop meisjes van deze groep zie ik echt geen jaren meegaan.
Volgens mij was het de bedoeling dat het een soort K3 versie van Thriller, of Everybody (Backstreet's Back), zou worden. Soort horror-dingetje. Als je de muziek luistert en het dansje bekijkt...quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:45 schreef DumpTruck het volgende:
Die andere 3 kende ik dus al wel, Kitty doet me aan een soort kinderversie van een James bond nummer denken om de een of andere reden.![]()
Ben ik best wel bekend? Haha, wow.quote:Ben jij trouwens die best wel bekende man die ontzettend fan is? Klikte eens op je youtube en wat tof.
Nee, je begrijpt me nog steeds verkeerd.quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:49 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Laten we het hopen..
Wat ik er mee wil zeggen is dat het misschien makkelijke liedjes lijken, maar dat wil niet zeggen dat het makkelijke liedjes zijn. Het laatste refrein van Mamasé, na de modulatie, is super moeilijk om te zingen. Los van het feit dat het maar wat Afrikaanse lettergrepen zijn.
Ik denk dat veel mensen K3 onderschatten. Jouw post is daar een voorbeeld van (denk. ik.).
Zelfde met die dansjes... Het lijkt allemaal zo simpel, maar ga er maar eens aan staan:
Het feit dat iets gericht is op kinderen wil niet zeggen dat het allemaal simpel en minderwaardig is, ofzo..
Ah, zo bedoel je. Ja, daar heb je helemaal gelijk in. En ik denk ook echt dat de wat wildere types, zoals Demi, die opoffering niet scherp hebben en onderschatten. (Sterker nog: ik denk dat alle kandidaten het onderschatten.) Als je ziet wat Josje een drek over zich heen krijgt wanneer ze een tattoo of neuspiercing neemt. Niet te zuinig, en dat raakt haar vervolgens ook echt. Deze rol is niet alleen je baan, maar je hele leven. Of althans, dat wordt wel van je verwacht.quote:Op zondag 18 oktober 2015 20:31 schreef Guanabana het volgende:
Nee, je begrijpt me nog steeds verkeerd.
Het gaat er niet om of het makkelijk is, dat beweer ik ook helemaal niet, waar lees je dat? (integendeel). Maar wel dat het een heel specifieke doelgroep heeft, met alles dat daarbij hoort. Je vlekkeloos gedragen, in je werk altijd rekening moeten houden dat het voor kinderen is, enz enz.
Karen en Kristel zijn daar 15 jaar lang ingegroeid en het is hun tweede natuur geworden, maar voor deze meisjes zal dat toch wel een zware kluif worden. Ik zie niet voor me dat bijvoorbeeld een stoere Demi 5+ jaar lang K3 kan/wil zijn.
Qua uiteindelijke line-up zijn dit idd 3 van degenen waarvan ik denk dat ze zeker af zullen vallen, maar als zij 3 nog voor de finale sneuvelen is wel meteen héél duidelijk voor de finale dat het weer 2 donkerharige Vlaamsen en 1 blonde hollandse gaan worden.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:53 schreef Japepk het volgende:
Ik neem aan dat de finale met 6 finalisten is. Dan gaan Suzan, Lisa en Demi nog afvallen.
Die reikwijdte zou ik toch niet onderschatten, dat zijn praktische alle Nederlandse en Vlaamse kinderen. In het geval van de oude K3 zelfs meerdere generaties. Ik denk dat menige 'volwassen' artiest alleen maar mag dromen van zo'n bereik en fanbase.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:54 schreef Guanabana het volgende:
Het is een goed optreden, maar ik zie Lisa toch totaal niet in K3, en daar is wat het om gaat. Daarbij denk ik zelfs dat sommigen 'te goed' zijn voor K3, of laat ik het zo zeggen, het zou zonde zijn om ze voor jaren vast te leggen in een trio met zo'n reportoire en een beperkte reikwijdte. Eigenlijk vind ik dat van Lauren ook, zij is echt wel heel goed in wat ze doet, en zou eigenlijk gewoon los van K3 verder moeten kunnen gaan.
Dat er toch mogelijk nog zo naar de haarkleur wordt gekeken vind ik onwenselijk eigenlijk. De driekleur bij de oude groep is leuk, maar hoeft absoluut niet gehandhaafd te blijven.quote:Op zondag 18 oktober 2015 20:36 schreef Maartel het volgende:
[..]
Qua uiteindelijke line-up zijn dit idd 3 van degenen waarvan ik denk dat ze zeker af zullen vallen, maar als zij 3 nog voor de finale sneuvelen is wel meteen héél duidelijk voor de finale dat het weer 2 donkerharige Vlaamsen en 1 blonde hollandse gaan worden.
En toch denk ik dat het gaat gebeuren... Marketingtechnisch en voor de kinderen is het namelijk makkelijker... Papa's die zeggen dat die blonde lekkerder is dan die rooie, kinderen die ze gegarandeerd met de verschillende haarkleuren tekenen, etc., etc. Het is ergens toch wel een beetje de K3-factor.quote:Op zondag 18 oktober 2015 20:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat er toch mogelijk nog zo naar de haarkleur wordt gekeken vind ik onwenselijk eigenlijk. De driekleur bij de oude groep is leuk, maar hoeft absoluut niet gehandhaafd te blijven.
Tuurlijk, wat denk je van alle merchandise?quote:Op zondag 18 oktober 2015 20:44 schreef iBenny het volgende:
En toch denk ik dat het gaat gebeuren... Marketingtechnisch en voor de kinderen is het namelijk makkelijker... Papa's die zeggen dat die blonde lekkerder is dan die rooie, kinderen die ze gegarandeerd met de verschillende haarkleuren tekenen, etc., etc. Het is ergens toch wel een beetje de K3-factor.
Nouja, als er in de finale alleen 2 blonde Nederlanders staan dan lijkt het me wel vrij zeker dat eentje hiervan een plekje krijgt (en de ander niet)quote:Op zondag 18 oktober 2015 20:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat er toch mogelijk nog zo naar de haarkleur wordt gekeken vind ik onwenselijk eigenlijk. De driekleur bij de oude groep is leuk, maar hoeft absoluut niet gehandhaafd te blijven.
Als 24-jarige iBenny zou ik zeggen: Das een blonde popquote:Op zondag 18 oktober 2015 20:46 schreef Gellarboy het volgende:
Is dit Kathleen, Josje of Suzan?
[ afbeelding ]
uquote:Op zondag 18 oktober 2015 20:46 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Klaasje natuurlijk!quote:Op zondag 18 oktober 2015 20:46 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen van de productie om de belichting te controleren, daarom worden er ook stoelen in het publiek gefilmd, dat zijn de zitplaatsen van familie/vrienden van diegene die aaan het zingen is.quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:33 schreef kweetutniet het volgende:
Ik heb ook even de repetitiefilmpjes gekeken van Klaasje, Lauren en Marthe. Los van het feit dat ik Llaasje daarvan het minste vind zingen zou ik willen weten wie er in die filmpjes op de Jurystoelen zitten. Gert zit op zijn eigen plek. Maar wie zitten er op die drie andere plekken. Zeer zeker niet K3.
Oh dat zijn gewoon stand-ins voor de licht- en cameramensen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:33 schreef kweetutniet het volgende:
Ik heb ook even de repetitiefilmpjes gekeken van Klaasje, Lauren en Marthe. Los van het feit dat ik Llaasje daarvan het minste vind zingen zou ik willen weten wie er in die filmpjes op de Jurystoelen zitten. Gert zit op zijn eigen plek. Maar wie zitten er op die drie andere plekken. Zeer zeker niet K3.
Oh ja dat wou ik dus ook zeggen, maar mijn internet in de trein is om te huilenquote:Op maandag 19 oktober 2015 11:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mensen van de productie om de belichting te controleren, daarom worden er ook stoelen in het publiek gefilmd, dat zijn de zitplaatsen van familie/vrienden van diegene die aaan het zingen is.
Oh, begrijp me niet verkeerd, ik vind Demi heel goed hoor. Alleen niet voor K3. Ik realiseer me nu wel dat mijn stukje wellicht nogal negatief overkomt. Dat was niet helemaal de bedoelingquote:Op maandag 19 oktober 2015 13:54 schreef UltraR het volgende:
Leuk stukje. Kan me redelijk goed in je meningen vinden. Alleen over Demi (geweldig), Laura en Marthe (matig) denk ik anders.
Wel grappig trouwens hoe enthousiast ik nu over Demi ben, terwijl ik toen bij de Voice helemaal voor dat piepkleine tegenstandertje van haar was.
Behoorlijk veel dingen waar ik het absoluut niet mee eens ben. Hanne een leuk kopje en een leuk figuur? Kom op, het is echt het standaardmeisje dat iedereen mag, maar wat mij betreft steekt ze er absoluut niet bovenuit.quote:Op maandag 19 oktober 2015 13:28 schreef RoyalGala het volgende:
Och, ik vind dit toch zo’n heerlijke show. Het is allemaal heel fout natuurlijk en de drie nieuwe K3’tjes zijn natuurlijk allang door Gertje vooraf bepaald, maar wat is het toch een vermakelijke show om te volgen![]()
Even mijn mening over de kandidaten n.a.v. alle voorafgaande afleveringen en dan voornamelijk afgelopen vrijdag.
Hanne: Ik snap helemaal waarom zij zo populair isZang kan nog verbeterd worden inderdaad, maar bedenk wel dat ze heel weinig ervaring heeft. Spontane meid met een leuk koppie. Ik werd er meteen vrolijk van toen ze begon te zingen bij de openingsact “Zwaai als je verliefd bent”. En haar solo-optreden was gewoon heel aandoenlijk. Die kleding had anders gekund maar met dat figuurtje staat alles eigenlijk wel leuk. Ik ben fan.
Laura: Ach, ik hoopte nog zo dat ze het tot de finale zou schoppen! Echt een knappe, spontane meid die volgens mij nog een leuk karakter heeft ook. Haar zang was goed en ze was eigenlijk gewoon een soort knappere editie van KristelEeuwig zonde dat ze haar hebben laten afvallen en Nora en Suzan hebben laten doorgaan.
Klaasje: Ik snap het enthousiasme rond haar niet. Klaasje is niet professioneel genoeg, komt jong en naïef over, en het was duidelijk ook niet haar sterkste punt om snel en adequaat op live vragen te reageren. Haar zang vond ik niet goed genoeg en ik weet niet waarom, maar Klaasje staat mij gewoon niet aanVast een aardig meisje, maar ik hoop wel dat Jindra de nieuwe Josje wordt in plaats van dit meisje.
Lisa: Totaal niet geschikt voor K3, al zingt ze zeker niet slecht. Ik vind wel dat het eens tijd is dat de jury ophoudt met opmerkingen maken over Lisa’s uiterlijk, want zo lekker is ze ook weer niet..Die solo performance van “Sexy als ik dans” vond ik tenenkrommend en helemaal niet bij K3 passen, laat staan bij kinderen, dus ik hoop dat ze snel het veld ruimt want ook zij hoort eerder in een kroeg thuis naast Suzan en Demi.
Marthe: Haar auditie vond ik goed en schattig, en in de bootcamps was ze één van de sterksten. Ze heeft wel een apart gezicht, maar omdat ze zo goed kan zingen en dansen nemen we dat voor lief. Afgelopen vrijdag vond ik haar zang echter niet optimaal, voornamelijk bij het gezamenlijke nummer, want toen ging ze zelfs vals. Ze hoeft er van mij zeker (nog) niet uit maar ik hoop wel dat die valse noten éénmalig waren.
Mijn favorieten zijn dus Hanne, Jindra, Lauren en Marthe.
Hoe hypocriet kan je zijn zeg. Ze is haar allereerste auditie begonnen met de woorden "Ik ben 100% Marokkaanse (..) het zou fijn zijn als een kleurtje in K3 zit"quote:Nora (21) is de toespelingen op haar afkomst en godsdienst dan weer beu. ‘Já, ik ben een moslima en ik heb Marokkaanse roots. So what? Studio 100 zoekt drie toffe, getalenteerde meisjes die goed met elkaar en met kinderen kunnen opschieten. Dáár draait het om. Kleur en geloof zouden er niet toe mogen doen.’
Linkje? Edit: http://www.gva.be/cnt/dmf(...)-critici-lik-op-stukquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:45 schreef nicolasvermeersch het volgende:
[..]
Hoe hypocriet kan je zijn zeg. Ze is haar allereerste auditie begonnen met de woorden "Ik ben 100% Marokkaanse (..) het zou fijn zijn als een kleurtje in K3 zit"
I don't like her
Die aflevering heb ik toevallig gezien bij de schoonfamilie.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:45 schreef nicolasvermeersch het volgende:
[..]
Hoe hypocriet kan je zijn zeg. Ze is haar allereerste auditie begonnen met de woorden "Ik ben 100% Marokkaanse (..) het zou fijn zijn als een kleurtje in K3 zit"
I don't like her
quote:Gert Verhulst zal de komende weken de opvolgsters van Karen, Josje en Kristel kennen. De Studio 100-baas vertelde aan Qmusic dat hij nu nog geen idee heeft wie 'K3 zoekt K3' zal winnen.
"Het is echt spannend. Ik had gedacht dat we onder elkaar wel snel zouden weten wie het zou worden, maar we weten het dus nog echt niet", aldus Verhulst.
Nog drie afvallers
"Dat Suzan mocht blijven en Laura niet? Je begrijpt dat ik daarover niets mag zeggen. Het wordt elke week wel echt moeilijker en moeilijker. Het is een cliché, maar het is echt waar. We gaan naar de finale met zes meisjes. Er moeten er dus nog drie afvallen."
Heeft ze hier niet gewoon gekleurd haar?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:24 schreef Groeneg2 het volgende:
Jindra blijkt helemaal geen blondine te zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat een blondine op het VWO haar haar donker verft als ze een optreden heeft lijkt me veel realistischer dan andersomquote:Heeft ze hier niet gewoon gekleurd haar?
Iets irriteert me aan haar. Ze heeft een knap gezicht, maar ik zou haar toch echt niet binnen K3 willen zien.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:24 schreef Groeneg2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit oogt toch een stuk natuurlijker, én je kunt aan de uitgroei die ze soms heeft goed zien dat ze van zichzelf niet platinablond is.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heeft ze hier niet gewoon gekleurd haar?
Dat mag je wel zeggen jaquote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:39 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Raar maar waar: Hoe verder ik naar beneden scroll op haar instagram, hoe leuker ik haar vind.
zo.. dat zou dan een flinke teleurstelling wordenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:25 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Dit word denk ik wel K3.
Het gaat bij haar gewoon mis met haar ponyquote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:39 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Raar maar waar: Hoe verder ik naar beneden scroll op haar instagram, hoe leuker ik haar vind.
Zo is ze toch kei anders..https://instagram.com/p/agneL2EcTt/?taken-by=jindravs
Hanne lijkt me ook een zekerheid, al is er iets twijfel bij me ontstaan na haar zangprestatie in de eerste liveshow.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:25 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Dit word denk ik wel K3.
Nummer 6 voor de finale wordt dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:06 schreef UltraR het volgende:
[..]
Hanne lijkt me ook een zekerheid, al is er iets twijfel bij me ontstaan na haar zangprestatie in de eerste liveshow.
Tweede plek zal of Lauren of Nora worden. Professionaliteit en kwaliteit versus politiek correcte multicul.
Derde plek of Jindra of Klaasje. Professionaliteit en kwaliteit versus aaibaarheid.
Demi!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nummer 6 voor de finale wordt dan?
Demi of Lisa lijkt me, aangezien de jury hen allebei heel goed vindt. En dan heb je 3 Vlamingen en 3 Nederlanders in de finale. Als het Marthe wordt is het 4-2, lijkt me niet dat dat zal gebeuren.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nummer 6 voor de finale wordt dan?
Nou ja, het is ook wel overduidelijk dat zij doodgeblondeerd is.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:24 schreef Groeneg2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Donker staat haar stukken beter. Nu heeft haar haar dezelfde kleur als haar huid. Lelijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:28 schreef UltraR het volgende:
Zit ook ff Jindra haar instagram te bekijken. Ennuh, poeh![]()
[ afbeelding ]
Ik zie plotseling mogelijkheden voor zowel Klaasje als Jindra in K3.
Ik ook, ik vond Lauren toch wel een leuke indruk maken tijdens de laatste show. Toonde een leuk gevoel voor humor. Klaasje vind ik (volgens mij als een van de weinigen) erg leuk en spontaan, ik word echt vrolijk van haar. Hanne heb ik helaas niets mee, maar het lijkt echt onvermijdelijk dat zij onderdeel van het uiteindelijke trio wordt. Ook vanwege haar haarkleur.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:26 schreef L3viathan het volgende:
Lauren, Klaasje en Hanne zou ik nog mee kunnen leven...
Me too. Zou het eigenlijk een prima combi vinden. Wel enigszins een K3-ripoff, maar he... Dat schijnt ook de bedoeling te zijn van dit hele trajectquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:26 schreef L3viathan het volgende:
Lauren, Klaasje en Hanne zou ik nog mee kunnen leven...
quote:
quote:Zes meisjes moeten zich blootgeven in 'K3 zoekt K3'
Nog negen meisjes maken kans op een finaleplaats in K3 zoekt K3. In de tweede liveshow valt opnieuw iemand af, maar dit keer valt geen wildcard te verdienen. De eerste opdracht voor vanavond: breng in groepjes van drie de nummers I love you Baby, Drums gaan Boem en Verliefd. De vakjury selecteert de twee beste groepen, de kijker stuurt het best trio door naar de volgende liveshow. De zes overblijvers moeten elk uit het K3-repertoire een nummer kiezen dat aansluit bij een persoonlijke ervaring. Enkel met een nummer dat hen persoonlijk raakt, kunnen ze beter doen dan K3 zelf.
Nora kan wellicht nog Alle Kleuren doen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:09 schreef bogtrotter het volgende:
"Drums gaan boem" heeft Nora bij haar auditie gezongen en Marthe zong toen "Verliefd". Het lijkt mij dat ze die meisjes dus niet opnieuw hetzelfde nummer gaan laten zingen - of misschien kan het de productie juist helemaal niets schelen.
Een nummer dat aansluit bij een persoonlijke ervaring vind ik wel wat moeilijker. 't Is nu inderdaad niet zo dat je bij pakweg "Kuma Hé" emotionele flashbacks krijgt. Ze willen sowieso ook geen 6 trage nummers horen, dus ik vraag me af hoe de opdracht echt uitgelegd wordt. Bovendien hebben de 9 meisjes nu zeker een ander nummer moeten kiezen - dus de interpretatie van de opdracht zal wel wat breder zijn dan "ballads van K3".
Maar "ik ben zelf ook heel erg verliefd geweest op Leonardo Dicaprio" lijkt me dan ook weer niet genoeg.
Als Nora nu ook nog alle kleuren gaat zingen wordt het echt way too much.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:16 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nora kan wellicht nog Alle Kleuren doen.
Misschien heeft 1 van de dames ook wel eens haar hart verloren in de discotheek, en is een ander helemaal gek met haar oma. Maar ik ben idd wel benieuwd naar de invulling (en of die weer net zo knullig als vorige week).
En misschien is één van hen ooit wel een vis geweest. Blub.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:16 schreef Maartel het volgende:
[..]
Misschien heeft 1 van de dames ook wel eens haar hart verloren in de discotheek, en is een ander helemaal gek met haar oma. Maar ik ben idd wel benieuwd naar de invulling (en of die weer net zo knullig als vorige week).
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:28 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
En misschien is één van hen ooit wel een vis geweest. Blub.
Dat is inderdaad leuk vergelijken. Zie bijvoorbeeld de audities van Lauren en Klaasje die hetzelfde nummer zongen. Dan blijkt Lauren echt de oneindig veel betere zangeres.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:21 schreef kweetutniet het volgende:
De invulling van de opdrachten vorige week was Ruk. Ruk in die zin dat een lied als "België" van het Goede Doel beter bij het thema past dan wat we voorgeschoteld kregen. Maar het zou wel mooi zijn als de meiden nummers kiezen die een andere meid heeft gezongen bij de audities. Dan kunnen we echt gaan vergelijken. Die auditie van Lauren vind ik nog steeds 1 van de beste en eigenlijk mooier dan het origineel. haar stem klinkt wat minder iel dan het origineel).
Hoewel ik niet zo'n grote fan ben van Hanne haar zang, besef ik nu pas dat ze er hier wel écht heel leuk uitziet. Ik weet niet hoe hard ze hier gestyled zijn, maar ik vind het hier zo wel echt een mooi meisje.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:07 schreef nicolasvermeersch het volgende:
Ik moet lachen als Klaasje zingt:
"doe het nog 1 keer zo oya lele"
"mijn hart staat in vuur en in vlam als je mij verwent"
Volgens mij heeft ze daar zelf nog geen ervaring mee
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:44 schreef Revanches het volgende:
Was nog steeds niet onder de indruk van Hanne haar stem.
gelukkig maarquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Oe, ze zijn kritischer dan vorige week!
Die lok is een beetje sufquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Kristel ziet er weer eens topfijn uit. Leuk kapsel zo.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:56 schreef Momo... het volgende:
Gaan ze ook een nummer grunten met deze andere versies?
Een k3 optie inderdaadquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:58 schreef iBenny het volgende:
Marthe - Suzan - Demi,
Dus zometeen Jindra - Hanne - Lauren... Interessant
Hanne had vorige week wel een live solo, Lauren niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:59 schreef Jaarsma93 het volgende:
Derde groepje idd favoriet om geheel door te gaan, ergens wel terecht voor lauren en jindra. Wel ergens raar dat Hanne dan weer geen solo hoeft te doen.(waar ze dus door de mand mee kan vallen, want in groepsverband doet ze het wel goed namelijk)
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:02 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Vorige week geen kritiek en nu ineens heel veel..
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:05 schreef Nielsch het volgende:
Lauren en Hanne zijn vocaal echt slecht...
Da's duidelijk hun tactiek om de stemmen richting iedereen behalve Hanne te sturen...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:07 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
[..]
En geen kritiek natuurlijk hahahahha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |