abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 22:41:14 #276
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_156887954
Hopen dat ze volgende week een minder hoog kusje kroel gehalte hebben.
pi_156888005

Ik begin langzaam in Marthe ook een heeeel klein beetje potentie te zien.
Lauren is de enige waar ik momenteel écht achter sta. Hanne heeft een gunfactor die elke keer dat ze zingt minder wordt. Demi zou ik persoonlijk wel erg leuk vinden, en na vanavond heb ik ook weer een heeeel klein beetje hoop voor Jindra. Maar da's ook gewoon wegens Klaasje -O-
pi_156888040
Ik denk dat iedereen zich wel kan vinden in de keuze voor Laura. Was zeker geen topfavoriet, al vond ik haar er wel leuk uitzien vanavond. Volgende week hopelijk Marthe eruit, want daar wordt een mens echt niet vrolijk van. Maar het kan haast niet dat ze haar kiezen.

Tja Hanne, was eigenlijk dramatisch maar goed, blijkbaar móét die gewoon in K3. De andere dames stuk voor stuk: Top gedaan. Ook Demi en Suzan.
pi_156888063
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 22:43 schreef Maartel het volgende:

Ik begin langzaam in Marthe ook een heeeel klein beetje potentie te zien.
Lauren is de enige waar ik momenteel écht achter sta. Hanne heeft een gunfactor die elke keer dat ze zingt minder wordt. Demi zou ik persoonlijk wel erg leuk vinden, en na vanavond heb ik ook weer een heeeel klein beetje hoop voor Jindra. Maar da's ook gewoon wegens Klaasje -O-
Please geen Marthe, stem niet op haar. Doe het niet. :N
pi_156888116
Als Marthe een kanshebster was hadden ze die broer wel voor een latere week bewaard.
Tenzij dit alvast was zodat we 't haar straks allemaal gunnen als ie over 3 weken als verrassing in de studio verschijnt..
pi_156888146
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 22:35 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Ik heb de aflevering nog niet gezien, maar ik vind haar echt teveel een (overjarige) studentikoos type.
Haha geweldig, dat was dus ook echt ontzettend de associatie die ik bij haar had. Studentje die er hier in Utrecht en Amsterdam genoeg rondlopen.
  Donald Duck held vrijdag 16 oktober 2015 @ 22:48:17 #282
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_156888171
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 22:43 schreef Maartel het volgende:

Ik begin langzaam in Marthe ook een heeeel klein beetje potentie te zien.
Lauren is de enige waar ik momenteel écht achter sta. Hanne heeft een gunfactor die elke keer dat ze zingt minder wordt. Demi zou ik persoonlijk wel erg leuk vinden, en na vanavond heb ik ook weer een heeeel klein beetje hoop voor Jindra. Maar da's ook gewoon wegens Klaasje -O-
Dat openingsnummer vond ik wel een erg leuke keuze, het is ook een van m'n favoriete liedjes. Het meest afgespeelde van ze in m'n iTunes ook.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_156888179
Ik hoop op Lisa, Klaasje en Marthe
pi_156888196
Lauren is inderdaad de enige waar ik echt niks op aan te merken vind. Voor de rest, pff. Ik zie het allemaal nog niet zo gebeuren.
Koel en donker bewaren
pi_156888220
Even serieus: Bang bang hart was Klaasjes nummer? (dat optreden had ik ff gemist) Hoe kom je er in vredesnaam op om dat te gaan zingen?
pi_156888235
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 22:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
Even serieus: Bang bang hart was Klaasjes nummer? (dat optreden had ik ff gemist) Hoe kom je er in vredesnaam op om dat te gaan zingen?
Het heet Bangerhart, en wat is er precies mis mee?
Koel en donker bewaren
pi_156888264
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 22:50 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Het heet Bangerhart, en wat is er precies mis mee?
Ik vind dat echt helemaal geen nummer voor een vrouw. Ik vind het sws geen mooi nummer eerlijk gezegd.
pi_156888272
Groep 1 bestond dus uit de, op dat moment nog volledig gehate, Jindra en de uiteindelijk 2 minst favorieten Suzan en Laura. Konden ze 't nog duidelijker maken dat die groep op een nederlaag afstevende?

Daar staat tegenover dat groep 2 echt als hét groepje werd neergezet vanavond, word interessant om te zien wie in de best beoordeelde groep zit elke week. Maar Lauren trekt 't niveau sowieso wel 'n eind omhoog.
pi_156888293
Ik ben een beetje verliefd op Lauren *;
Koel en donker bewaren
pi_156888315
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 22:51 schreef Maartel het volgende:
Groep 1 bestond dus uit de, op dat moment nog volledig gehate, Jindra en de uiteindelijk 2 minst favorieten Suzan en Laura. Konden ze 't nog duidelijker maken dat die groep op een nederlaag afstevende?

Daar staat tegenover dat groep 2 echt als hét groepje werd neergezet vanavond, word interessant om te zien wie in de best beoordeelde groep zit elke week. Maar Lauren trekt 't niveau sowieso wel 'n eind omhoog.
Suzan en Demi worden het echt niet, dat is onmogelijk. Gaven echt prima shows weg, dat is het probleem niet. Maar die vliegen er vanzelf uit. Als Hanne zo doorgaat, vliegt ze er ook uit. Want ze zag er absoluut niet goed uit vandaag (qua looks) en dan ook nog zo zingen: Tja, dat kan gewoon niet.
pi_156888321
#teamKlaasje
pi_156888323
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 22:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
Even serieus: Bang bang hart was Klaasjes nummer? (dat optreden had ik ff gemist) Hoe kom je er in vredesnaam op om dat te gaan zingen?
Waar zijn de liedjeskeuzes te zien voor het kwartet dat al door was?
pi_156888346
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 22:52 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op Lauren *;
Nu pas? >:) O+
pi_156888359
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 22:54 schreef showtimer het volgende:

[..]

Nu pas? >:) O+
Nee :P
Koel en donker bewaren
pi_156888365
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 22:53 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Suzan en Demi worden het echt niet, dat is onmogelijk. Gaven echt prima shows weg, dat is het probleem niet. Maar die vliegen er vanzelf uit. Als Hanne zo doorgaat, vliegt ze er ook uit. Want ze zag er absoluut niet goed uit vandaag (qua looks) en dan ook nog zo zingen: Tja, dat kan gewoon niet.
Hanne is vanaf het begin zo als favoriet neergezet en is momenteel de kijkerslieveling dat ik me haast niet voor kan stellen dat ze haar nog weg kúnnen sturen.
pi_156888367
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 22:53 schreef iBenny het volgende:
#teamKlaasje
Ik vind Klaasje er echt fantastisch uitzien, maar goed, haar zang is gewoon niet heel denderend. Maar goed, als 21-jarige man ga ik ook echt vooral voor de looks, dus ik ben in die zin misschien gewoon niet objectief.
pi_156888403
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 22:54 schreef showtimer het volgende:

[..]

Waar zijn de liedjeskeuzes te zien voor het kwartet dat al door was?
pi_156888405
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 22:55 schreef Maartel het volgende:

[..]

Hanne is vanaf het begin zo als favoriet neergezet en is momenteel de kijkerslieveling dat ik me haast niet voor kan stellen dat ze haar nog weg kúnnen sturen.
Zit wat in maar ik vind het wel echt belachelijk. Eerste optreden stelde al niet zo heel veel voor en toen al riep iedereen heel overdreven dat ze zo spontaan en leuk was. Vorige week zie ik haar vrij vals zingen en roepen Miguel en die zangcoach allebei in koor dat ze zo'n supertalent is. Het is zo overdreven allemaal.
pi_156888466
Goed optreden van Lauren zeg, afgezien van de laatste noot. :P
Koel en donker bewaren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')