abonnement Unibet Coolblue
pi_156891672
Ik snap die hele hype rond Hanne niet echt eigenlijk, waar is dat op gebaseerd?

Het is een normaal meisje dat bescheiden is en sympathiek overkomt, dat wel, maar voor de rest zie ik er weinig K3 in. Een K3 meisje moet toch een beetje sexy zijn en wat meer uitstraling hebben. Qua zang steekt ze er al evenmin bovenuit dus ik vind het erg vreemd dat zij die wildcard kreeg.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 01:18:00 #27
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_156891792
Ik snap het van Hanne ook helemaal niet hoor, ze lijkt me best een toffe gezellige jongedame maar ik mis de wauw factor.
Schapen zijn relax.
pi_156891801
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 01:11 schreef berko13 het volgende:
Ik snap die hele hype rond Hanne niet echt eigenlijk, waar is dat op gebaseerd?

Het is een normaal meisje dat bescheiden is en sympathiek overkomt, dat wel, maar voor de rest zie ik er weinig K3 in. Een K3 meisje moet toch een beetje sexy zijn en wat meer uitstraling hebben. Qua zang steekt ze er al evenmin bovenuit dus ik vind het erg vreemd dat zij die wildcard kreeg.
De hype is puur gemaakt door het programma, door haar bijvoorbeeld al voor haar auditie 'thuis' op te zoeken, waar ze bij de scouting met kinderen werkte.
Zoiets schetst al een positief beeld voordat ze maar een noot had gezongen.
Dan was er nog haar nep-eliminatie, wat mensen én wakker schudde dat ze in principe elk moment af kan vallen, én het gevoel geeft van 'ach, dat meisje heeft al zoveel doorstaan..'
Verder komt ze wel sympathiek en down to earth over, oja en afgaande op interviews is ze oprecht fan van de muziek van K3 en gaat het haar heel erg om de band ipv alleen roem, maar de hype is echt gecreëerd, ws omdat studio 100 er wel iets in ziet?
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 01:18:25 #29
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_156891802
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 01:00 schreef Maartel het volgende:
Het voordeel aan dezelfde naam is ook dat de band gelijk kan teren op al het oude materiaal van K3.
En het heeft ergens ook wel weer een charme dat de kleuters van nu nog uit hun dak zullen gaan op dezelfde nummers als die van 15 jaar geleden.
ik heb ergens het idee dat zij erin ''moet'', ze werd in de voorgaande afleveringen, naar mijn mening, al enorm overdreven positief beoordeeld.

maar wtf. Laura eruit? :'( moet de uitzending nog gaan kijken, ben benieuwd.

wat ik zelf jammer vindt aan K3 met constant nieuwe leden, is dat de oude leden uitgewist worden. Hoe dat met Kathleen gegaan is, vind ik toch raar.
TEAM TAFEL
pi_156891836
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 01:18 schreef rowan634 het volgende:

[..]

ik heb ergens het idee dat zij erin ''moet'', ze werd in de voorgaande afleveringen, naar mijn mening, al enorm overdreven positief beoordeeld.

maar wtf. Laura eruit? :'( moet de uitzending nog gaan kijken, ben benieuwd.

wat ik zelf jammer vindt aan K3 met constant nieuwe leden, is dat de oude leden uitgewist worden. Hoe dat met Kathleen gegaan is, vind ik toch raar.
Er is nu wel echt een soort overdracht, en tja.. Kathleen besloot (zover ik weet) te stoppen, dan houdt t ook wel gewoon op..

Maar van mij hadden bijv op de recente Best Of idd wel de Kathleen versies van de oude hits gemogen.
Maar ik vermoed dat dat zou betekenen dat ze een extra persoon nog zouden moeten betalen.. of dat ze zo uitgaan van de huidige generatie kinderen, waar er inmiddels de nodige tussen zitten die er niets meer van zouden snappen als ze ineens een andere dame zouden horen..
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 01:24:00 #31
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_156891867
MaMaSé had bij de release toch al een 2e cd met opnieuw ingezongen nummers erbij? Google is het met me eens dus dat zal wel kloppen.Kindjes die alleen Josje kennen zullen de meest bekende zeg maar "oldies" dan ook al met de stem van Josje kennen.

Ik vind het ergens nog meevallen het wegwassen, ze wordt niet echt met naam genoemd maar ze lieten de afgelopen weken genoeg archiefbeelden zien waarin ze ook haar er nog meer uit hadden kunnen knippen.

[ Bericht 0% gewijzigd door DumpTruck op 17-10-2015 01:26:38 (Mijn spelling is kut.) ]
Schapen zijn relax.
pi_156891895
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 01:24 schreef DumpTruck het volgende:
MaMaSé had bij de release toch al een 2e cd met opnieuw ingezongen nummers erbij? Google is het met me eens dus dat zal wel kloppen.Kindjes die alleen Josje kennen zullen de meest bekende zeg maar "oldies" dan ook al met de stem van Josje kennen.
Klopt. En de nieuwe cd krijgt ook weer een 2e cd met nieuwe opnames.
Tja, die nieuwe versies zullen ze ws voor allerlei doeleinden toch nodig hebben, voor fans is het een leuke extra, maar na de komende tour is het zo wel vrij definitief gedaan met de Karen/Kristel/Josje versies van nummers..
Maarja, als de band geheel zou stoppen zou dat niet veel anders zijn.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 01:26:57 #33
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_156891903
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 01:21 schreef Maartel het volgende:

[..]

Er is nu wel echt een soort overdracht, en tja.. Kathleen besloot (zover ik weet) te stoppen, dan houdt t ook wel gewoon op..

Maar van mij hadden bijv op de recente Best Of idd wel de Kathleen versies van de oude hits gemogen.
Maar ik vermoed dat dat zou betekenen dat ze een extra persoon nog zouden moeten betalen.. of dat ze zo uitgaan van de huidige generatie kinderen, waar er inmiddels de nodige tussen zitten die er niets meer van zouden snappen als ze ineens een andere dame zouden horen..
de doelgroep, dat is het ook en het is natuurlijk ook te begrijpen. maar ergens doet het toch pijn om josje oude nummers te zien doen in echt afschuwelijke videoclips die dan het origineel moeten vervangen, voorbeeld Alle Kleuren.
TEAM TAFEL
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 01:28:15 #34
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_156891918
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 01:26 schreef Maartel het volgende:

[..]

Klopt. En de nieuwe cd krijgt ook weer een 2e cd met nieuwe opnames.
Tja, die nieuwe versies zullen ze ws voor allerlei doeleinden toch nodig hebben, voor fans is het een leuke extra, maar na de komende tour is het zo wel vrij definitief gedaan met de Karen/Kristel/Josje versies van nummers..
Maarja, als de band geheel zou stoppen zou dat niet veel anders zijn.
ik vraag me af wat K3 is als ze echt stoppen. Karen, Kristel en Kathleen? Of wordt het dan echt een kabouter Plop-iets, waarbij het enige kenmerk is meisjes met rood, zwart en blond haar?
TEAM TAFEL
pi_156891926
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 01:26 schreef rowan634 het volgende:

[..]

de doelgroep, dat is het ook en het is natuurlijk ook te begrijpen. maar ergens doet het toch pijn om josje oude nummers te zien doen in echt afschuwelijke videoclips die dan het origineel moeten vervangen, voorbeeld Alle Kleuren.
Tja, op de dvdbox met 'de beste clips' vind ik het persoonlijk zonde dat zo'n Josje clip het origineel vervangt. Dat ie in de eerste plaats gemaakt is stoort me minder, omdat dat onderdeel was van een dvd met een soort muziekfilm. Allerlei albumtracks krijgen ook die behandeling.
Maar de keuze om die versie dan de voorkeur te geven boven de échte videoclip van het nummer is wonderlijk.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 01:29:45 #36
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_156891936
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 01:28 schreef Maartel het volgende:

[..]

Tja, op de dvdbox met 'de beste clips' vind ik het persoonlijk zonde dat zo'n Josje clip het origineel vervangt. Dat ie in de eerste plaats gemaakt is stoort me minder, omdat dat onderdeel was van een dvd met een soort muziekfilm. Allerlei albumtracks krijgen ook die behandeling.
Maar de keuze om die versie dan de voorkeur te geven boven de échte videoclip van het nummer is wonderlijk.
ja precies, dat zo'n special-clip de officiële wordt -O- vind ik gewoon jammer.
TEAM TAFEL
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 01:30:41 #37
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_156891949
De originele clip van Alle Kleuren is dan ook kunst!
Neem een vrolijk nummer en leuk dansje, typische outfits van het tijdperk met bh optioneel, Kleurencorrectie en saturatie op maximaal en gaan met die banaan.
Schapen zijn relax.
pi_156891952
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 01:28 schreef rowan634 het volgende:

[..]

ik vraag me af wat K3 is als ze echt stoppen. Karen, Kristel en Kathleen? Of wordt het dan echt een kabouter Plop-iets, waarbij het enige kenmerk is meisjes met rood, zwart en blond haar?
't is niet voor het eerst dit, de Supremes hadden op een gegeven moment ook een geheel nieuwe line-up, en de Sugababes hadden na 3 wisselingen ook 3 meiden die niet in de oorspronkelijke groep zaten..
Het gaat alleen meestal wat geleidelijker dan hier..
Er zullen puristen zijn voor wie K3 altijd Karen/Kristel/Kathleen blijft, er zullen jonkies zijn die bij K3 alleen aan Lauren en co denken, en er zullen mensen zijn die 't a la Kinderen Voor Kinderen gewoon als merknaam voor een alsmaar wisselende line-up zien..
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 01:35:37 #39
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_156892018
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 01:30 schreef DumpTruck het volgende:
De originele clip van Alle Kleuren is dan ook kunst!
Neem een vrolijk nummer en leuk dansje, typische outfits van het tijdperk met bh optioneel, Kleurencorrectie en saturatie op maximaal en gaan met die banaan.
noujaaa ze hadden nog wel een groene kever!! :+ :+ :P
TEAM TAFEL
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 01:44:01 #40
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_156892145
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 01:30 schreef Maartel het volgende:

[..]

't is niet voor het eerst dit, de Supremes hadden op een gegeven moment ook een geheel nieuwe line-up, en de Sugababes hadden na 3 wisselingen ook 3 meiden die niet in de oorspronkelijke groep zaten..
Het gaat alleen meestal wat geleidelijker dan hier..
Er zullen puristen zijn voor wie K3 altijd Karen/Kristel/Kathleen blijft, er zullen jonkies zijn die bij K3 alleen aan Lauren en co denken, en er zullen mensen zijn die 't a la Kinderen Voor Kinderen gewoon als merknaam voor een alsmaar wisselende line-up zien..
ja inderdaad. het blijft gek, maar dat komt natuurlijk omdat ik met de originele K3 ben opgegroeid (en omdat Kathleen mn favoriet was vroeger :P ), dat ze uitgegroeid zijn van een vast groepje meiden tot een merk waarvan het niks uitmaakt wat de line-up is.

[ Bericht 6% gewijzigd door rowan634 op 17-10-2015 01:53:58 ]
TEAM TAFEL
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 02:01:43 #41
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_156892376
Zowel Kathleen als Josje hebben een fysiek erg grote mond/kaak dus wat dat betreft was de vervanging prima. Als je er op gaat letten valt het echt op. 8)7
Schapen zijn relax.
pi_156892922
Ik heb op één (halve auditie)aflevering na niks gezien en gister alleen een laatste tien minuten gezien, mening gevormd op basis van die kleine stukjes van alle optredens van de avond.
Een meisje als Suzan is leuk voor elke willekeurige meidengroep, maar niet voor K3, áls ze hun oude idee een beetje willen houden.
Te aandachtsgeil, te flirty, ik herken er niks K3-achtigs in. En dat heb ik bij veel meiden. Random meisjes die overal willen meedoen, maar nooit door zouden komen bij The Voice.

Een Jindra of Laura hebben wel dat oude K3 gevoel.

Mocht Gertje het allemaal hipper en wilder willen, dan heb ik niks gezegd :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 17 oktober 2015 @ 07:25:09 #43
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_156893049
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 01:11 schreef berko13 het volgende:
Ik snap die hele hype rond Hanne niet echt eigenlijk, waar is dat op gebaseerd?

Het is een normaal meisje dat bescheiden is en sympathiek overkomt, dat wel, maar voor de rest zie ik er weinig K3 in. Een K3 meisje moet toch een beetje sexy zijn en wat meer uitstraling hebben. Qua zang steekt ze er al evenmin bovenuit dus ik vind het erg vreemd dat zij die wildcard kreeg.
Idd Hanne kan er helemaal niets van! Snap ook niet dat Belgen zo'n fan van haar zijn. En dat in de grond stampen van Jindra is helemaal te erg :(
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_156893658
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 05:57 schreef Pisces29 het volgende:
Een meisje als Suzan is leuk voor elke willekeurige meidengroep, maar niet voor K3, áls ze hun oude idee een beetje willen houden.
Te aandachtsgeil, te flirty, ik herken er niks K3-achtigs in. En dat heb ik bij veel meiden. Random meisjes die overal willen meedoen, maar nooit door zouden komen bij The Voice.
Suzan aandachtsgeil? Ik vind haar juist bescheiden overkomen. :{

Jindra, díe is pas aandachtsgeil. Die zou overal in stappen, zolang het maar roem oplevert, gok ik.

Bij The Voice zouden er inderdaad weinig door komen, denk ik. Demi vind ik qua stem nog een van de beste, en vloog er destijds in de battles uit.

En wat is Hanne me tegen gevallen. T'is net alsof alle sprankeling in één keer zoek was.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2015 09:45:22 ]
pi_156893736
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 09:40 schreef female81 het volgende:

[..]

Suzan aandachtsgeil? Ik vind haar juist bescheiden overkomen. :{

Die blikken en gebaartjes in de camera heb ik Jindra niet zien maken, niet enkel bij optreden maar ook het moment van 'doorgaan'.
Maar ik ken ze dus niet al weken ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_156893989
Wel geinig dat Meneer Spaghetti (https://twitter.com/Koen_Crucke/with_replies) ook helemaal in het kamp Lauren zit.

Misschien dat Albertooo dus nog iets aan het vooroordeel van Gertje kan werken, mocht dat er nog altijd zijn... :P
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 10:25:33 #47
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_156893995
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 23:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
Nora viel mij een beetje tegen, viel me toch ook op dat die wel weer heel makkelijk werd doorgestemd door de jury.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind haar bloedmooi en ik ben fan van haar lach, maar dit optreden was toch ook niet echt super.
mee eens, ik vind nora een echt k3tje, vanaf het begin. Maar gisteravond was ze niet op haar best.
pi_156894054
qs

[ Bericht 99% gewijzigd door nicolasvermeersch op 17-10-2015 10:36:02 ]
op zoek naar iemand die handig is met proxies voor een kleine opdracht
pi_156894095
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 01:11 schreef berko13 het volgende:
Ik snap die hele hype rond Hanne niet echt eigenlijk, waar is dat op gebaseerd?

Het is een normaal meisje dat bescheiden is en sympathiek overkomt, dat wel, maar voor de rest zie ik er weinig K3 in. Een K3 meisje moet toch een beetje sexy zijn en wat meer uitstraling hebben. Qua zang steekt ze er al evenmin bovenuit dus ik vind het erg vreemd dat zij die wildcard kreeg.
Wij Vlamingen kicken op underdogs en sympathieke girl next door types. Gedreven vrouwen als Jindra vallen minder in de smaak bij onze volkscultuur
op zoek naar iemand die handig is met proxies voor een kleine opdracht
pi_156895078
Ik vond gisteravond Nora en met name Hanne de grote tegenvallers. Die stonden gewoon echt niet goed te zingen. Hanne had ik meer van verwacht, ik dacht dat ze in de afgelopen weken stevig gegroeid zou zijn qua zang. Dat valt dus vies tegen.
Oh, en de jury was ook een enorme tegenvaller. Geen kritische noot te bespeuren. Ik vermoed dat dit samenhangt met mijn verdenking dat bovenstaande twee dames naar een plekje in K3 gepropageerd moeten worden.

Suzan was de slechtste van de avond, maar die heb ik nooit goed gevonden. Onterecht dat Laura in haar plaats het veld moest ruimen, maar ook aan haar is wat mij betreft weinig verloren gegaan.

Ik kreeg kromme tenen van Klaasje haar nietszeggende politiek correcte antwoorden. Echt zo'n domineesdochter ja.

Gebaseerd op de solo's van gisteravond zijn Lisa, Jindra en Demi de beste zangeressen. Waarbij Demi mij niet overtuigde in dit andere genre. Hoe graag ze ook een andere kant wil laten zien, ze is gewoon door en door de stoere chick.

De volkomen begrijpelijke tranen van Jindra hebben haar meer fans bezorgd (naast dat ze gewoon duidelijk de beste zangeres is van het stel). Maar de haters blijven duidelijk haten.
Ik heb gisteren na de show de (a)sociale media wat zitten lezen, en man man man, wat een triest misgunnend volk bestaat er toch zeg. Echt niet meer normaal wat een 22-jarig meisje van volwassen mensen over zich heen gestort krijgt terwijl ze hen nog nooit iets aangedaan heeft. Puur op basis van (aannames over) haar karakter. Ik kan er niet bij. En dan staan we ervan te kijken dat pesten een probleem is onder kinderen. Vind je het gek met zulke ouders? Die zouden echt eens even bij zichzelf te rade moeten gaan.

Na het falende optreden van Hanne is mijn nieuwe favoriete groepje: Lauren, Demi, Jindra

[ Bericht 2% gewijzigd door UltraR op 17-10-2015 12:04:11 ]
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')