twitter:babettevanveen twitterde op donderdag 15-10-2015 om 22:56:19Das n kruising tussen cava en xanax, kan alleen maar een heel vrolijk leven worden! reageer retweet
Ach, Yo heeft het tenminste niet met Bas Westerweel hoeven doenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:01 schreef bloempje-moi het volgende:
twitter:babettevanveen twitterde op donderdag 15-10-2015 om 22:56:19Das n kruising tussen cava en xanax, kan alleen maar een heel vrolijk leven worden! reageer retweet
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:01 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik gok op Ekses Eksavaquote:
het is wel een exces(s), deze naam.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:44 schreef MaLo het volgende:
Net als je denkt dat het niet erger kan qua namen, verzinnen Yo en Wes dit
Nee. Wel een nieuw model tablet van Alcatel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Is dat geen Spaanse naam?! Want Yo heeft Spaanse bloed.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee. Wel een nieuw model tablet van Alcatel.
Aha. We voegen hem toe aan de theorieënquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
omdat een familielid van me Xuxa heet en dat spreek je uit als 'Zoeksa'.
Oh ik dacht ksabjeequote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:40 schreef IJsmuts het volgende:
Xavie spreek je volgens mij uit als 'Tjaabie' > dus dan zou dit iets als Tjes Tjaaba..
wel gefeliciteerd trouwens!
zou ook maar zo kunnen..maar als het spaans is dan wordt de V uitgesproken als een B, dat weet ik wel zeker, dus dan is de 2e naam iets van Ksaaba of Tjaabaquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee. Wel een nieuw model tablet van Alcatel.
Aldus Xania, de manager.quote:"De eerste naam is een mix van Yolanthes zusje Xelly en de naam van Wes en de laatste S is van Wes' moeder Sylvia. De tweede naam is een andere vorm van de naam van Yolanthes vader Xavier."
Als ik Xenia was geweest, had ik zonder blikken of blozen gezegd: 'De Xe is natuurlijk naar mij'quote:
Echt? Ik dat dat de S van Scoren zou zijn, want dat werd wel weer eens tijdquote:
👎Wat gemeen van je om zo iets te zeggen😕quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:11 schreef bombmannl het volgende:
xxs, nu snap ik waarom t zo'n moeite kostte om yolanthe zwanger te maken.
Moeten ze dat kind maar niet opzadelen met dat soort initialen. Dat is vragen om grappen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:38 schreef Haaibaaike het volgende:
👎Wat gemeen van je om zo iets te zeggen😕
Ik heb zo het idee dat ze daar niet over nagedacht hebben.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moeten ze dat kind maar niet opzadelen met dat soort initialen. Dat is vragen om grappen.
Zo stupide verwacht ik ze inderdaad ook nog wel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:44 schreef Ole het volgende:
Ik heb zo het idee dat ze daar niet over nagedacht hebben.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo stupide verwacht ik ze inderdaad ook nog wel.
Ja echt hequote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo stupide verwacht ik ze inderdaad ook nog wel.
quote:Yolanthe (30) en haar echtgenoot Wesley Sneijder (31) zijn met een verklaring gekomen van de naam die ze hebben gegeven aan hun donderdagavond geboren zoontje Xess Xava. Volgens Xenia Kasper, de manager van Yo, gaat het om een combinatie van meerdere namen die samenkomen in de naam die de baby kreeg. Yo heeft haar familieleden vrijdag een ketting gegeven met daaraan in goud de initialen XX van de boreling.
De naam Xess blijkt een mix van Xelly (de jongere zus van Yolanthe), Wes (de afkorting en roepnaam van Wesley) terwijl de laatste 's' een verwijzing is naar Sylvia: de moeder van Wesley Sneijder. De tweede naam van de baby - Xava - is volgens het stel een andere vorm van de naam van Yolanthes vader Xavier. Xavier overleed in 2007 op 53-jarige leeftijd op het Spaanse eiland Ibiza waar Yolanthe opgroeide. Hij ligt daar begraven. Yolanthe, die samen met Wesley een strandvilla heeft op het eiland, bezoekt haar vader als ze daar is.
Ketting met initialen
Xelly, Yolanthes zus, heeft vrijdag een foto op Instagram (zie onder) gezet. Daarop is een halsketting te zien waaraan de goudkleurige initialen van Xess Xava zijn bevestigd. ,,Een kado van mijn zus''. Xelly is blij dat ze is vernoemd, zo laat ze weten. ,,Ik voel me gezegend dat ik, mijn vader, Xess' grootmoeder en Wesley zijn vernoemd''. Turkse fans van Wesley hebben vrijdag een afbeelding van het geboortekaartje op Instagram gezet (zie onder). Of het om het officiële kaartje gaat is onbekend.
Xess Xava kwam donderdagavond ter wereld in een ziekenhuis in de Turkse stad Istanbul. Xenia Kasper verklaarde donderdag dat Yolanthe op een natuurlijk manier is bevallen. Het kerngezonde kleintje weegt ruim 3500 gram en is 53 centimeter lang. Yolanthe en Wesley keken langs uit naar gezinsuitbreiding. Dat lukte aanvankelijk niet wegens problemen met de vruchtbaarheid. Na een eierstokoperatie en hormooninjecties bleek Yo toch nog zwanger. Ze vertelde het goede nieuws op 14 februari (Valentijnsdag) aan haar man.
De reacties op de gekozen babynaam zijn divers. Vooral de afkorting van de voornamen en achternaam (XXS) doet de nodige wenkbrauwen fronsen, omdat extra extra small in verband wordt gebracht met de geringe lengte van de trotse vader.
Yolanthe maakte het goed, zo meldde haar manager donderdag toen het nieuws over de geboorte bekend werd. ,,Zij en Wes zijn heel gelukkig''. Familieleden van Yolanthe en Wesley verblijven momenteel in Istanbul om bij het gelukkige gezin te kunnen zijn. Wesley heeft uit een eerder huwelijk als een zoontje: Jessey (9).
Waarom hebben ze hem dan geen Wilhelmus genoemd?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Is dat geen Spaanse naam?! Want Yo heeft Spaanse bloed.
Proestquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 04:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom hebben ze hem dan geen Wilhelmus genoemd?
bronquote:XESS XAVA; zeven pond geluk voor ’Wes & Yo’
Lijdensweg voor BABY-WONDER!
Dat nu in Istanboel de kleine, twee dagen oude XESS XAVA in zijn wiegje ligt, is tegelijk het grote wonder van WESLEY SNEIJDER en zijn echtgenote YOLANTHE SNEIJDER-CABAU. Zes jaar na de eerste foto’s van het destijds veelbesproken liefdespaar ging hun lang gekoesterde babywens eindelijk in vervulling.
Jarenlang reageerde Yolanthe quasi nonchalant op vragen naar hun babyplannen. „Het komt als de tijd rijp is”, antwoordde ze dan. Of: „Er staat nu nog zoveel werk op stapel, we weten niet waar Wesley gaat spelen en waar we gaan wonen, we gaan ons eerst maar eens settelen.”
Slechts ingewijden wisten welk drama zich achter de voordeur van hun huizen in Milaan en Istanboel afspeelde. Yolanthe wilde haar Wes het liefst zo snel mogelijk een broertje of zusje voor zijn zoon JESSEY (9), uit zijn eerste huwelijk met RAMONA, geven. Maar dat geluk ging niet ’vanzelf’ in vervulling.
Het was dan ook geen wonder dat Wesley zijn aanstaande vadergeluk in maart al van de daken schreeuwde door een doelpunt van KLAAS-JAN HUNTELAAR tegen Turkije te vieren door de bal onder zijn shirt te stoppen en zijn rechterduim in zijn mond te stoppen. Miljoenen kijkers wisten direct welk heuglijk feit te vieren viel. En in de nabeschouwing vertelde hij het ook nog even, voor de kijkers die de aanwijzingen nog niet hadden begrepen.
Eind vorig jaar had ’Yo’ voor het eerst zelf gezegd dat het ’nu tijd was voor een baby’. Vrijwel vanaf datzelfde moment hield zij zich opvallend stil op social media. En een maand voordat Wesley zijn ontboezeming deed, ging zij zelfs helemaal offline. Wat toen nog vrijwel niemand wist, is dat het spannende weken waren voor Yolanthe, die op dat moment net had gehoord inderdaad zwanger te zijn en dat ze rustig aan moest doen, vanwege complicaties waarmee zij eerder te maken kreeg.
Met zware medicijnen, dito hormoonkuren en een operatie waarbij cystes aan haar eierstokken werden verwijderd, was datgene gelukt waarvan zij lange tijd had gedacht dat dit niet binnen haar bereik lag. Yolanthe had op het vliegveld van haar geboorte-eiland Ibiza twee zwangerschapstesten gekocht en concludeerde daar ter plekke, na, om absoluut zeker te zijn, twéé keer de proef op de som te hebben genomen, dat ze eindelijk zwanger was!
Deelde ze het goede nieuws weliswaar direct bij aankomst in Turkije tijdens een romantisch Valentijnsdiner met Wesley, voor de buitenwereld hielden ze het nog even geheim. Na zes weken besloot ’Wes’ stiekem het nieuws, létterlijk, wereldkundig te maken na een doelpunt van Oranje – dat in die tijd nog geen uitzondering was. Hij deelde zijn plannetje wel met zijn ouders, maar niet met Yolanthe die thuis voor de televisie tot haar stomme verbazing zag wat er gebeurde, en welke mediastorm direct opstak. Ook zag ze het grote geluk op het gezicht van haar man, dat meteen alle pijn en spanningen van de jaren daarvoor deed vergeten.
Pas te gast in de Zomerweek van LINDA DE MOL maakte zij het grote publiek deelgenoot van de spanningen en teleurstellingen die zij in de eerste jaren van haar huwelijk met Wesley in de besloten sfeer van hun luxe appartementen in Italië en Turkije alleen met hem en een paar ingewijden had gedeeld. Toen kwam ook haar reactie op alle ophef toen zij te gast was bij HUMBERTO TAN, en de sporen van hormonenkuren op haar gezicht te zien waren geweest. Dat, in combinatie met slecht studiolicht, ontging de kijker niet en de kritiek op haar doorgaans oogverblindende uiterlijk was op social media niet mals.
Het ging de door alle injecties – drie per dag! – extra gevoelige Yo dan ook niet in de koude kleren zitten. De dag na de veelbesproken uitzending vluchtte zij naar Spanje. „De hele dag heb ik”, zo vertelde zij interviewster Linda, „aan het graf van mijn vader gezeten. Ik wilde professioneel zijn en was op dat moment ook niet zwanger, ik wist zelfs nog niet of ik wel zwanger kon raken. En ik wilde ook niet zeggen dat mijn buik helemaal blauw was van alle spuitjes.” Ook Wesley trok zich de kritiek erg aan: „Als ik een slechte wedstrijd speel, mag de hele wereld over me heen vallen. Maar zulke dingen… en dan ook nog eens over je vrouw; ja, dat raakt je.”
Yolanthe ging zelfs nog een stapje verder: „Soms keek ik naar Wesley en dacht ’Ik ben een slechte vrouw. Ik kan hem geen kindje geven…’” De ontlading nu de zwangerschap tot een goed einde is gebracht is dan ook groot en wordt met de voltallige familie Sneijder en Cabau gevierd. De afgelopen dagen werden broers, oma’s en opa ingevlogen en is zelfs Yolanthes overleden vader, wiens villa op Ibiza zij met Wesley helemaal heeft opgeknapt, er een beetje bij. Immers Xess Xava’s tweede naam is een verwijzing naar XAVIER CABAU, die in 2007 op 53-jarige leeftijd overleed. De eerste naam is een samentrekking van Yolanthes zusje XELLY en papa Wesley. De tweede ’s’ komt van Wesleys moeder SYLVIA.
De hele familie verdringt zich op dit moment rond de kleine, die dit weekend thuis wordt verwacht na de bevalling in het Amerikan Hospital in Istanboel. Het jongetje krijgt een dubbele nationaliteit, maar zal als hij het talent van de Sneijder-familie blijkt te hebben, van zijn vader alleen voor Oranje mogen uitkomen.
„Het is er nog niet van gekomen om foto’s te maken”, liet Yolanthes manager XENIA KASPER weten. Het jongetje van wie Wesley op de avond van de geboorte al tegen De Telegraaf zei: „Xess Xava heeft een prachtig koppie!” Een prachtig koppie waar bovendien lang naar is uitgekeken!
Kan dat kindje niks aan doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:41 schreef Copycat het volgende:
Moeten ze dat kind maar niet opzadelen met dat soort initialen. Dat is vragen om grappen.
Daarom. Die groeit op voor galg en rad met zo'n naam. Dankzij zijn xchatten van ouders.quote:
Nope, maar de ouders wel. Dan ben je goed bezig het je kind nú al moeilijk te maken.quote:
Klopt Wes en Yo kunnen er iets aan doen. Niet slim van ze om het kindje zo te noemen...quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 10:01 schreef Cynix ® het volgende:
Nope, maar de ouders wel. Dan ben je goed bezig het je kind nú al moeilijk te maken.
De Spaanse denk ik, vanwege Yo's achtergrond, waarom zou je je kind Turks staatsburger maken als je er maar een paar jaar woontquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 11:01 schreef utrecht1970 het volgende:
Heeft Xess nu de nl en Turkse nationaliteit? Fijn mag hij in dienst in Turkije. Daar bestaat de dienstplicht nog
Beide foto's zijn overigens met nichtje Roqi, ze zijn nota bene direct na elkaar op haar instagram geplaatst.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 23:43 schreef Kim-Holland het volgende:
Eerste foto van XXS Cabauter van Sneijder en Kasbergen?![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)va__in_omloop__.html
Joh..quote:Op zondag 18 oktober 2015 00:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beide foto's zijn overigens met nichtje Roqi, ze zijn nota bene direct na elkaar op haar instagram geplaatst.
De telegraaf doet net alsof die foto waarbij de baby op de rug te zien is een andere baby is dan nichtje Roqi.quote:
quote:De eerste heeft Yolanthe zelf al in juni vorig jaar geplaatst en de andere foto is een afbeelding met hun nichtje Roqi en is ook al meer dan een jaar oud.
twitter:sneijder101010 twitterde op zondag 18-10-2015 om 11:44:54My life right now. New contract @Galatasaraysk 👊🏻⚽️ No Euro2016😔, birth of my son Xess Xava🍼💙 & 3 points yesterday👍🏻 http://t.co/N816bpHbYg reageer retweet
First things first. Prioriteiten prioriteiten....quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:43 schreef bloempje-moi het volgende:
En waarom zou je ook de geboorte van je zoon vooraan zetten?twitter:sneijder101010 twitterde op zondag 18-10-2015 om 11:44:54My life right now. New contract @Galatasaraysk 👊🏻⚽️ No Euro2016😔, birth of my son Xess Xava🍼💙 & 3 points yesterday👍🏻 http://t.co/N816bpHbYg reageer retweet
Gewoon op chronologische volgorde, daar zie ik dan weinig kwaads inquote:Op zondag 18 oktober 2015 19:43 schreef bloempje-moi het volgende:
En waarom zou je ook de geboorte van je zoon vooraan zetten?twitter:sneijder101010 twitterde op zondag 18-10-2015 om 11:44:54My life right now. New contract @Galatasaraysk 👊🏻⚽ No Euro2016😔, birth of my son Xess Xava🍼💙 & 3 points yesterday👍🏻 http://t.co/N816bpHbYg reageer retweet
Ach het is ook niet zijn eerste kind... en idd wellicht volgorde dagen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:43 schreef bloempje-moi het volgende:
En waarom zou je ook de geboorte van je zoon vooraan zetten?twitter:sneijder101010 twitterde op zondag 18-10-2015 om 11:44:54My life right now. New contract @Galatasaraysk 👊🏻⚽️ No Euro2016😔, birth of my son Xess Xava🍼💙 & 3 points yesterday👍🏻 http://t.co/N816bpHbYg reageer retweet
Aan de foto te zien verwacht ik dat de roepnaam Xess wordt.quote:Op zondag 18 oktober 2015 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
Is het nou Xess als roepnaam (net als Lola Lilygewoon Lola is, dacht ik), of echt een dubbele naam?
Ik zou 'm zo adopterenquote:Op maandag 19 oktober 2015 12:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja? Ik heb echt niks met babies...
Is gewoon een opsomming op volgorde.quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:43 schreef bloempje-moi het volgende:
Nou ik niet, met die genenmix.quote:Op maandag 19 oktober 2015 12:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou 'm zo adopteren
Het is dat m'n eierstokken te dof zijn om nog te rammelen, maar anders...
quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaat dit over dezelfde Yolanthe
Zo zit het maar net! Ik denk dat het met twee jaar al een vervelend ventje is.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou ik niet, met die genenmix.
Schattige baby's worden tamelijk gauw gewoon grote mensen he?
Mensen die, wanneer je iets heel doms hebt gedaan, heel vaak roepen dat dat echt echt echt heel heel heel erg dom was, zijn vaak erg nare mensen...quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
"Nee geeft niet, ik bestel wel wat"![]()
Vanaf ongeveer 13.30 dat ze fout tanken en vanaf 17.25 dat ze de boel klaar heeft en hij belt dat ze met panne bij de pomp staan.
http://www.npo.nl/gewoon-jan-smit/23-05-2008/TROS_1149208
Ach en dat van die rode kool dan, wat ontzettend liefquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
"Nee geeft niet, ik bestel wel wat"![]()
Vanaf ongeveer 13.30 dat ze fout tanken en vanaf 17.25 dat ze de boel klaar heeft en hij belt dat ze met panne bij de pomp staan.
http://www.npo.nl/gewoon-jan-smit/23-05-2008/TROS_1149208
Waren reality soaps toen nog zonder script?quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ach en dat van die rode kool dan, wat ontzettend lief![]()
Ik heb echt zo'n hekel aan Jantje Shit he...Hij belt ook lekker op tijd dan, de lul
jaquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:35 schreef Markeerstift het volgende:
Heet die zus eigenlijk ook Tsjellie?
Baby's zijn altijd goed gelukt.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 08:04 schreef Noek het volgende:
Ja gut, het is net een baby.
Goed gelukt trouwens.Baby's
Lijst wel een mislukte fotoshop.quote:Op dinsdag 22 december 2015 08:11 schreef roos85 het volgende:
Wes heeft een XXL tattoo van XXS laten zetten:
[ afbeelding ]
Nou, dat heeft nog lang geduurd eigenlijk.... ik neem aan dat Mariska inmiddels van de kerstkaartenlijst verdwenen is.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:35 schreef bloempje-moi het volgende:
Geboortekaartje van XX
https://www.instagram.com/p/_mOGaFHHJb/
In dezelfde sfeer als het Martin Morero trouwpak van Wesquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Serieus? Smakeloos, lelijk en goedkoop (terwijl het ongetwijfeld een van de duurstr kaartjes ooit is)
En terecht. Of zou ze bij iedere #newborn in de familie een foto op ig knallen?quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, dat heeft nog lang geduurd eigenlijk.... ik neem aan dat Mariska inmiddels van de kerstkaartenlijst verdwenen is.
Misschien heel simpel omdat hij niet bij Wes was op het moment van schrijven?quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:35 schreef roos85 het volgende:
Mooi kindje hoor!
Wel apart idd dat hij Jessey niet noemt. Heeft hij trouwens een tattoo van Jessey zijn naam?
Jes, Wes, Xess, het blijft een kermisattractiequote:Op zaterdag 26 december 2015 20:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Hij heeft nou een nieuwe puppyArme Jes...
Zou Ramoon Jessey weggehouden hebben van Wes?quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien heel simpel omdat hij niet bij Wes was op het moment van schrijven?
Nee, samen delen met kerstquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zou Ramoon Jessey weggehouden hebben van Wes?
Die 1e foto is minstens 25x opnieuw gemaakt.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:24 schreef letmehearyouscream het volgende:
https://www.instagram.com/p/_wuu0Mh6MY/
Het lijkt net een pop.
Verder valt het me op dat hij een kerstwens namens zijn vrouw en XXS doet en zijn andere zoontje niet noemt.
https://www.instagram.com/p/_woCzEB6MV/
Ja, aan de binnenkant van z'n arm.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:35 schreef roos85 het volgende:
Mooi kindje hoor!
Wel apart idd dat hij Jessey niet noemt. Heeft hij trouwens een tattoo van Jessey zijn naam?
Yo kan niet zonder filter, dus XXS moet er ook aan geloven.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:30 schreef Wimperkruller het volgende:
Whahahahah kennelijk ben ik de enige.. Maar dat baby'tje zó fotoshoppen vind ik echt heel erg lachwekkend. Prachtig.
Het zal me verbazen als ze uberhaupt op het kind heeft gelet toen ze zo aan het soepen was.... Die was bezig met haar eigen rimpels en wallenquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:47 schreef Wimperkruller het volgende:
heb nog nooit zoiets gezien. Kind van een paar maanden even door de fotoshop met als resultaat een baby born. Ik vind het toch wel verbazingwekkend.
Ik zie niet eens dat het hetzelfde kind is op die foto'squote:Op zaterdag 26 december 2015 20:24 schreef letmehearyouscream het volgende:
Het lijkt net een pop.
Verder valt het me op dat hij een kerstwens namens zijn vrouw en XXS doet en zijn andere zoontje niet noemt.
Nou inderdaad.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het zal me verbazen als ze uberhaupt op het kind heeft gelet toen ze zo aan het soepen was.... Die was bezig met haar eigen rimpels en wallen
Ik dacht eerst ook dat het een soort van...grap was met een pop. Waar ik dan niet de grap van inzag hoor. Ik weet nog wel dat manager Xenia verdedigde dat Yo zichzelf soepte en vrienden op dezelfde foto niet. In die docu over die man die obsessief anti-yolanthe was.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie niet eens dat het hetzelfde kind is op die foto's
Ik denk dat ze vooral enorm onzeker is. Alle uiterlijkheden waar ze kritiek op kreeg, heeft ze "gefixt " terwijl ze al zo mooi was.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:31 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Nou inderdaad.Het lijkt mij serieus een vet lief mens. En Sneijder ook. Maar als ik dan zo'n gefotoshopte baby zie vraag ik me weleens af of ze beide het iq hebben van een pinda? Zo'n baby fotoshoppen doe je toch niet (en al helemaal niet zo extreem) of ligt het aan mij?
Ik geloof oprecht niet dat ze de baby gesoept heeft; die is alleen meegegaan in het procesquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:31 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Nou inderdaad.Het lijkt mij serieus een vet lief mens. En Sneijder ook. Maar als ik dan zo'n gefotoshopte baby zie vraag ik me weleens af of ze beide het iq hebben van een pinda? Zo'n baby fotoshoppen doe je toch niet (en al helemaal niet zo extreem) of ligt het aan mij?
Maar je soept altijd per hoofd. Hier zit niet alleen een filtertje overheen.quote:Op zondag 27 december 2015 02:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik geloof oprecht niet dat ze de baby gesoept heeft; die is alleen meegegaan in het proces
Ik denk niet dat zij daar zo handig mee is. Ik gok op filtertje na filtertje na filtertje. Of zo. Als ze er iets van kon, had het er wel anders uitgezienquote:Op zondag 27 december 2015 09:47 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Maar je soept altijd per hoofd. Hier zit niet alleen een filtertje overheen.
quote:Op zondag 27 december 2015 12:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zij daar zo handig mee is. Ik gok op filtertje na filtertje na filtertje. Of zo. Als ze er iets van kon, had het er wel anders uitgezien
Je krijgt geen poppen ogen van filtertje na filtertje.quote:Op zondag 27 december 2015 12:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zij daar zo handig mee is. Ik gok op filtertje na filtertje na filtertje. Of zo. Als ze er iets van kon, had het er wel anders uitgezien
Ja en dan is dat ongetwijfeld gewoon 'pas aan', dat ding zal toch zelf wel ogen detecteren neem ik aan? Yo lijkt me niet het type dat haar lieve baby'tje mooier wil maken, maar het type dat het kind per ongeluk meeneemt. Althans, zo schat ik haar inquote:Op zondag 27 december 2015 13:23 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Je krijgt geen poppen ogen van filtertje na filtertje.Dit is de app perfect365. Je krijgt precies hetzelfde effect als je foto's daarmee bewerkt.
Als het goed is dan is ze nog zo verliefd dat haar kind sowieso niet perfecter kan worden dan het is, dus dat zou een behoorlijke shocker moeten zijn als de baby meegefilterd wordt....quote:Op zondag 27 december 2015 13:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja en dan is dat ongetwijfeld gewoon 'pas aan', dat ding zal toch zelf wel ogen detecteren neem ik aan? Yo lijkt me niet het type dat haar lieve baby'tje mooier wil maken, maar het type dat het kind per ongeluk meeneemt. Althans, zo schat ik haar in
Nee, je kan maar 1 gezicht per keer bewerken. Ik weet wel zeker dat het die app is. Als je de app download en uitprobeert zie je het meteen.quote:Op zondag 27 december 2015 13:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja en dan is dat ongetwijfeld gewoon 'pas aan', dat ding zal toch zelf wel ogen detecteren neem ik aan? Yo lijkt me niet het type dat haar lieve baby'tje mooier wil maken, maar het type dat het kind per ongeluk meeneemt. Althans, zo schat ik haar in
Ik zat me al te verheugen op een pareltje van Evert & co:quote:
quote:Wesley Sneijder heeft alleen nog oog voor Xess Xava
Topvoetballer Wesley Sneijder deelde via Instagram een opvallend bericht.
Namens zijn vrouw YOLANTHE en zoontje XESS XAVA wenste Wesley zijn volgers fijne KERSTDAGEN en een gelukkig nieuw JAAR. Vele fans waren VERBAASD, waar was JESSEY?
JESSEY is de zoon van Wesley die werd geboren uit zijn huwelijk met RAMONA. Betrouwbare bronnen hebben ons gemeld dat RAMONA er bewust voor heeft gekozen, JESSEY niet naar Istanbul te laten gaan deze kerstvakantie!
RAMONA wil niet dat JESSEY op foto's van het gelukkige gezin SNEIJDER-CABEAU komt te staan. De aandacht zal teveel uitgaan naar XESS XAVA.
Nee, ikquote:Op zondag 27 december 2015 18:11 schreef Pisces29 het volgende:
En dat schudt Eef weer even uit zijn koker?
Heeft Ramona inmiddels ook niet een tweede kind uit haar relatie na Wes?
Het arme kind lijkt op Wes.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:24 schreef letmehearyouscream het volgende:
Het lijkt net een pop.
B ij Yolanthe heeft xxsy super blauwe ogen en bij Wes donkere ogenquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:24 schreef letmehearyouscream het volgende:
Het lijkt net een pop.
Het is een opvallend mooie baby.quote:
Ik las het ff als extasyquote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:10 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
B ij Yolanthe heeft xxsy super blauwe ogen en bij Wes donkere ogen
Zijn vorm van hoofd en ogen , kijk maar naar de foto beide in pak.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:33 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het is een opvallend mooie baby.
Afgezien van de lengte zie ik weinig overeenkomsten met Wesley.
Dat kind wordt vet bewerkt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:33 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het is een opvallend mooie baby.
Afgezien van de lengte zie ik weinig overeenkomsten met Wesley.
Uit een STV horrormovie.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:24 schreef letmehearyouscream het volgende:
Het lijkt net een pop.
Komkommertijd is de zomer, als het kabinet in reces is en de rest van Nederland op vakantie is.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:08 schreef WRH het volgende:
Moet toch ook niet erger worden. Nu is het al voorpagina nieuws op de Telegraaf als ze uit eten gaan, die komkommer tijd wordt wel heel erg nu.
http://www.telegraaf.nl/p(...)_het_spannend__.html
quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:17 schreef totebel het volgende:
T valt me nu bij de topictitel pas op...wat hebben ze dat kind aangedaan met die initialen? Alsof een eh horizontal challenged person als vader al niet genoeg de nadruk legt op het missen van lengte
quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:24 schreef letmehearyouscream het volgende:
Het lijkt net een pop.
Dan hebben ze het gewoon een tijdje uit de verkoop gehaald, het staat er idd sinds vandaag weer nieuw op, maar in 2011 stond het ook al (voor dezelfde prijs) te koop.quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:47 schreef borisz het volgende:
Het Amsterdamse optrekje van Wes en Yo staat te koop.
http://www.bekendeburen.n(...)nappartement-te-koop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |