En terecht. Of zou ze bij iedere #newborn in de familie een foto op ig knallen?quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, dat heeft nog lang geduurd eigenlijk.... ik neem aan dat Mariska inmiddels van de kerstkaartenlijst verdwenen is.
Misschien heel simpel omdat hij niet bij Wes was op het moment van schrijven?quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:35 schreef roos85 het volgende:
Mooi kindje hoor!
Wel apart idd dat hij Jessey niet noemt. Heeft hij trouwens een tattoo van Jessey zijn naam?
Jes, Wes, Xess, het blijft een kermisattractiequote:Op zaterdag 26 december 2015 20:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Hij heeft nou een nieuwe puppyArme Jes...
Zou Ramoon Jessey weggehouden hebben van Wes?quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien heel simpel omdat hij niet bij Wes was op het moment van schrijven?
Nee, samen delen met kerstquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zou Ramoon Jessey weggehouden hebben van Wes?
Die 1e foto is minstens 25x opnieuw gemaakt.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:24 schreef letmehearyouscream het volgende:
https://www.instagram.com/p/_wuu0Mh6MY/
Het lijkt net een pop.
Verder valt het me op dat hij een kerstwens namens zijn vrouw en XXS doet en zijn andere zoontje niet noemt.
https://www.instagram.com/p/_woCzEB6MV/
Ja, aan de binnenkant van z'n arm.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:35 schreef roos85 het volgende:
Mooi kindje hoor!
Wel apart idd dat hij Jessey niet noemt. Heeft hij trouwens een tattoo van Jessey zijn naam?
Yo kan niet zonder filter, dus XXS moet er ook aan geloven.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:30 schreef Wimperkruller het volgende:
Whahahahah kennelijk ben ik de enige.. Maar dat baby'tje zó fotoshoppen vind ik echt heel erg lachwekkend. Prachtig.
Het zal me verbazen als ze uberhaupt op het kind heeft gelet toen ze zo aan het soepen was.... Die was bezig met haar eigen rimpels en wallenquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:47 schreef Wimperkruller het volgende:
heb nog nooit zoiets gezien. Kind van een paar maanden even door de fotoshop met als resultaat een baby born. Ik vind het toch wel verbazingwekkend.
Ik zie niet eens dat het hetzelfde kind is op die foto'squote:Op zaterdag 26 december 2015 20:24 schreef letmehearyouscream het volgende:
Het lijkt net een pop.
Verder valt het me op dat hij een kerstwens namens zijn vrouw en XXS doet en zijn andere zoontje niet noemt.
Nou inderdaad.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het zal me verbazen als ze uberhaupt op het kind heeft gelet toen ze zo aan het soepen was.... Die was bezig met haar eigen rimpels en wallen
Ik dacht eerst ook dat het een soort van...grap was met een pop. Waar ik dan niet de grap van inzag hoor. Ik weet nog wel dat manager Xenia verdedigde dat Yo zichzelf soepte en vrienden op dezelfde foto niet. In die docu over die man die obsessief anti-yolanthe was.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie niet eens dat het hetzelfde kind is op die foto's
Ik denk dat ze vooral enorm onzeker is. Alle uiterlijkheden waar ze kritiek op kreeg, heeft ze "gefixt " terwijl ze al zo mooi was.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:31 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Nou inderdaad.Het lijkt mij serieus een vet lief mens. En Sneijder ook. Maar als ik dan zo'n gefotoshopte baby zie vraag ik me weleens af of ze beide het iq hebben van een pinda? Zo'n baby fotoshoppen doe je toch niet (en al helemaal niet zo extreem) of ligt het aan mij?
Ik geloof oprecht niet dat ze de baby gesoept heeft; die is alleen meegegaan in het procesquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:31 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Nou inderdaad.Het lijkt mij serieus een vet lief mens. En Sneijder ook. Maar als ik dan zo'n gefotoshopte baby zie vraag ik me weleens af of ze beide het iq hebben van een pinda? Zo'n baby fotoshoppen doe je toch niet (en al helemaal niet zo extreem) of ligt het aan mij?
Maar je soept altijd per hoofd. Hier zit niet alleen een filtertje overheen.quote:Op zondag 27 december 2015 02:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik geloof oprecht niet dat ze de baby gesoept heeft; die is alleen meegegaan in het proces
Ik denk niet dat zij daar zo handig mee is. Ik gok op filtertje na filtertje na filtertje. Of zo. Als ze er iets van kon, had het er wel anders uitgezienquote:Op zondag 27 december 2015 09:47 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Maar je soept altijd per hoofd. Hier zit niet alleen een filtertje overheen.
quote:Op zondag 27 december 2015 12:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zij daar zo handig mee is. Ik gok op filtertje na filtertje na filtertje. Of zo. Als ze er iets van kon, had het er wel anders uitgezien
Je krijgt geen poppen ogen van filtertje na filtertje.quote:Op zondag 27 december 2015 12:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zij daar zo handig mee is. Ik gok op filtertje na filtertje na filtertje. Of zo. Als ze er iets van kon, had het er wel anders uitgezien
Ja en dan is dat ongetwijfeld gewoon 'pas aan', dat ding zal toch zelf wel ogen detecteren neem ik aan? Yo lijkt me niet het type dat haar lieve baby'tje mooier wil maken, maar het type dat het kind per ongeluk meeneemt. Althans, zo schat ik haar inquote:Op zondag 27 december 2015 13:23 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Je krijgt geen poppen ogen van filtertje na filtertje.Dit is de app perfect365. Je krijgt precies hetzelfde effect als je foto's daarmee bewerkt.
Als het goed is dan is ze nog zo verliefd dat haar kind sowieso niet perfecter kan worden dan het is, dus dat zou een behoorlijke shocker moeten zijn als de baby meegefilterd wordt....quote:Op zondag 27 december 2015 13:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja en dan is dat ongetwijfeld gewoon 'pas aan', dat ding zal toch zelf wel ogen detecteren neem ik aan? Yo lijkt me niet het type dat haar lieve baby'tje mooier wil maken, maar het type dat het kind per ongeluk meeneemt. Althans, zo schat ik haar in
Nee, je kan maar 1 gezicht per keer bewerken. Ik weet wel zeker dat het die app is. Als je de app download en uitprobeert zie je het meteen.quote:Op zondag 27 december 2015 13:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja en dan is dat ongetwijfeld gewoon 'pas aan', dat ding zal toch zelf wel ogen detecteren neem ik aan? Yo lijkt me niet het type dat haar lieve baby'tje mooier wil maken, maar het type dat het kind per ongeluk meeneemt. Althans, zo schat ik haar in
Ik zat me al te verheugen op een pareltje van Evert & co:quote:
quote:Wesley Sneijder heeft alleen nog oog voor Xess Xava
Topvoetballer Wesley Sneijder deelde via Instagram een opvallend bericht.
Namens zijn vrouw YOLANTHE en zoontje XESS XAVA wenste Wesley zijn volgers fijne KERSTDAGEN en een gelukkig nieuw JAAR. Vele fans waren VERBAASD, waar was JESSEY?
JESSEY is de zoon van Wesley die werd geboren uit zijn huwelijk met RAMONA. Betrouwbare bronnen hebben ons gemeld dat RAMONA er bewust voor heeft gekozen, JESSEY niet naar Istanbul te laten gaan deze kerstvakantie!
RAMONA wil niet dat JESSEY op foto's van het gelukkige gezin SNEIJDER-CABEAU komt te staan. De aandacht zal teveel uitgaan naar XESS XAVA.
Nee, ikquote:Op zondag 27 december 2015 18:11 schreef Pisces29 het volgende:
En dat schudt Eef weer even uit zijn koker?
Heeft Ramona inmiddels ook niet een tweede kind uit haar relatie na Wes?
Het arme kind lijkt op Wes.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:24 schreef letmehearyouscream het volgende:
Het lijkt net een pop.
B ij Yolanthe heeft xxsy super blauwe ogen en bij Wes donkere ogenquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:24 schreef letmehearyouscream het volgende:
Het lijkt net een pop.
Het is een opvallend mooie baby.quote:
Ik las het ff als extasyquote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:10 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
B ij Yolanthe heeft xxsy super blauwe ogen en bij Wes donkere ogen
Zijn vorm van hoofd en ogen , kijk maar naar de foto beide in pak.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:33 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het is een opvallend mooie baby.
Afgezien van de lengte zie ik weinig overeenkomsten met Wesley.
Dat kind wordt vet bewerkt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:33 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het is een opvallend mooie baby.
Afgezien van de lengte zie ik weinig overeenkomsten met Wesley.
Uit een STV horrormovie.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:24 schreef letmehearyouscream het volgende:
Het lijkt net een pop.
Komkommertijd is de zomer, als het kabinet in reces is en de rest van Nederland op vakantie is.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:08 schreef WRH het volgende:
Moet toch ook niet erger worden. Nu is het al voorpagina nieuws op de Telegraaf als ze uit eten gaan, die komkommer tijd wordt wel heel erg nu.
http://www.telegraaf.nl/p(...)_het_spannend__.html
quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:17 schreef totebel het volgende:
T valt me nu bij de topictitel pas op...wat hebben ze dat kind aangedaan met die initialen? Alsof een eh horizontal challenged person als vader al niet genoeg de nadruk legt op het missen van lengte
quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:24 schreef letmehearyouscream het volgende:
Het lijkt net een pop.
Dan hebben ze het gewoon een tijdje uit de verkoop gehaald, het staat er idd sinds vandaag weer nieuw op, maar in 2011 stond het ook al (voor dezelfde prijs) te koop.quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:47 schreef borisz het volgende:
Het Amsterdamse optrekje van Wes en Yo staat te koop.
http://www.bekendeburen.n(...)nappartement-te-koop
Wilden ze die niet zoveel mogelijk uit de media houden?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:55 schreef DeNiAs het volgende:
Ik lees niets meet over Jessy of Jessy op de foto met zijn broertje .
Het is xxsy voor en na
http://www.nu.nl/achterkl(...)nog-niet-gezien.htmlquote:'Zus Yolanthe Cabau van Kasbergen heeft Xess Xava nog niet gezien'
Rebecca en Yolanthe Cabau van Kasbergen zouden al enige tijd onenigheid hebben. De oudere zus van de presentatrice zou haar neefje Xess Xava daarom nog niet gezien hebben.
"Door de foto’s die Yolanthe op social media post, weet ik hoe hij eruitziet. Maar in het echt heb ik hem nog niet mogen zien, laat staan vasthouden", zegt Rebecca in gesprek met Story.
Rebecca Cabau van Kasbergen wil in het interview niet uitweiden over de achtergrond van de ruzie, maar zegt er wel erg onder te lijden. Vooral omdat haar moeder in de ruzie betrokken lijkt te zijn.
"Het doet heel veel pijn en hoe langer het duurt, hoe erger ik het vind. Zeker nu mijn moeder ook met mij heeft gebroken. Dat heeft alles met de ruzie tussen Yolanthe en mij te maken. Ze vindt het heel moeilijk om daar mee om te gaan en daarom zie ik haar ook niet meer. Een heel nare situatie."
Ibiza
De kans is aanwezig dat Yolanthe en Rebecca elkaar op Ibiza, het eiland waarop ze allebei hebben gewoond, deze zomer tegenkomen. Rebecca zegt echter niet te weten wat ze zal doen als ze haar zusje tegen het lijft loopt.
"Misschien moet ik gewoon op haar afstappen. Want ik hoop echt dat het ooit weer goed komt. Wat er tussen ons is voorgevallen, ligt heel gevoelig. Maar het kan toch niet zo zijn dat dit voor altijd is?"
Door: NU.nl
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)sen-om-huis-op-ibizaquote:Bonje Yolanthe en zussen om huis op Ibiza
Bonje Yolanthe en zussen om huis op Ibiza
© ANP
Het is bloedbonje in de familie van Yolanthe Schneider-Cabau. Dit heeft te maken met vastgoed dat Yolanthes vader Xavier op Ibiza heeft nagelaten na zijn overlijden in 2007. Volgens zus Rebecca heeft Yolanthe zich een deel van die erfenis onrechtmatig toegeëigend.
Het botert niet echt tussen een deel van de zusjes Cabau. Er is gedoe rond de nalatenschap van vader Xavier en dat leidt nu zelfs tot een rechtszaak. Volgens zus Rebecca, die op Ibiza woont, heeft Yo zich een deel van de erfenis van vader Xavier, waaronder de villa die hij aan Rebecca had nagelaten, ten onrechte toegeëigend. Yolanthe zou juist van mening zijn dat zij in haar recht staat omdat zij degene is die voor bepaalde kosten heeft opgedraaid, zoals de erfpacht over het vastgoed. Wesley en Yolanthe hebben dat voorgeschoten, maar niet iedereen binnen de familie zou dat hebben kunnen of willen terugbetalen.
Geen contact
Rebecca bevestigt aan RTL Boulevard dat er een rechtszaak loopt. Rebecca zegt al jaren geen contact meer te hebben met haar zussen en haar moeder Richarda. Ook tussen een deel van de andere zusjes zou geen contact zijn. Alleen Yolanthe, visagiste Xelly en moeder Richarda zitten met elkaar op een lijn.
Privézaak
Xenia Casper, manager van Yolanthe, wil er tegenover RTL Boulevard niets over zeggen omdat het om een privézaak gaat.
Yolanthe heeft zeven broers en zussen, en nog vijf halfbroers en -zussen uit het tweede huwelijk van haar vader.
je vergeet erbij te vermelden dat, buiten palinggate, in al die zaken die je noemt ze uiteindelijk t gelijk aan hun zijde kregenquote:Op woensdag 1 juni 2016 08:15 schreef empa1010 het volgende:
Gutje verwacht het niet he....
Eerst betaalden ze Rosanne Kluivert al niet met de bruiloft.
Toen een rechtszaak met een aannemer die allerlei plannen had moeten maken.
En nu ditohja en gastendoekjesgate nog natuurlijk.
quote:Op woensdag 1 juni 2016 08:19 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
je vergeet erbij te vermelden dat, buiten palinggate, in al die zaken die je noemt ze uiteindelijk t gelijk aan hun zijde kregen
Dat.quote:Op woensdag 1 juni 2016 08:50 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat is een bekende uitspraak van slechte verliezers ja
dat is het zo ongeveer ja, erfpacht ed moesten worden afgekocht en zij was de enige die het kon betalenquote:Op woensdag 1 juni 2016 09:59 schreef Wimperkruller het volgende:
Dus ze vindt dat die villa van haar is omdat ze er veel geld tegenaan gegooid heeft. En sommige familieleden kunnen en willen dat niet terugbetalen. Zoiets? Of begrijp ik het verkeerd?
Als ze werkelijk voor tonnen heeft laten renoveren, dan denk ik dat er idd geld over de balk is gesmeten.quote:Op woensdag 1 juni 2016 10:18 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat is het zo ongeveer ja, erfpacht ed moesten worden afgekocht en zij was de enige die het kon betalen
ook stond de villa zo ongeveer op instorten en heeft ze het voor tonnen (?) euros laten renoveren
ik vind t een beetje dubbel
En dat is idd de andere kant.quote:Op woensdag 1 juni 2016 10:24 schreef Copycat het volgende:
Dat lijkt me wel kut van degene binnen de familie te zijn die barst van het geld. Van die familieleden die vinden dat jij maar alles moet 'voorschieten'/betalen, want jij kan het toch. En dan gaan janken als de goedgevulde zussenbeurs gesloten blijft dan wel om terugbetaling vraagt.
volgens boulevard:quote:Op woensdag 1 juni 2016 10:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze werkelijk voor tonnen heeft laten renoveren, dan denk ik dat er idd geld over de balk is gesmeten.
Ik kan een vrijstaand huisje van een ton ook wel voor 5 ton renoveren, maar dat maakt er nog geen huis van 6 ton van, daarbij is het dan idd de vraag of mijn broers en zussen hun deel van de kosten dan nog wel zouden kunnen dragen, als er bij wijze van spreken voor een verbouwing van een ton ook een prima vakantiewoning was ontstaan.
de verbouwing heeft een jaar geduurd, dus dat was geen kwestie van een paar dakpannen vervangenquote:Op woensdag 1 juni 2016 10:36 schreef Leandra het volgende:
Beetje raar verhaal, als degene die het laat verbouwen daar allemaal hi-tech beveiliging in laat zetten en het interieur laat ontwerpen door Eric Kusters, en net doet alsof het haar villa is, maar ondertussen wel van de rest verwacht dat ze hun deel van de verbouwingskosten dragen.
Als alleen de offerte van die eerste niet betaalde aannemer als door de rechter is vastgesteld op ¤ 21.000 (te betalen door W&Y) dan wil ik niet weten wat die verbouwing daadwerkelijk gekost heeft, en in hoeverre dat een realistische prijs is voor het opknappen van een vakantiewoning op Ibiza die je met een dozijn broers en zussen moet delen.
http://www.show.nl/video/(...)p-ibiza-bijna-klaar/
En dan wat, zou je ze tienduizenden euro's cadeau doen? Je kan als erfgenaam niet wel de lusten (het bezit) en niet de lasten (kosten van dat bezit) hebben. Kijk, ik zou ze vooraf afstand hebben laten doen om elke schijn en discussie te voorkomen, maar ik weet dan ook hoe vreselijk hebberig mensen kunnen zijn en hoe doodnormaal ze het vinden dat jij hun dingen maar betaalt. En dan ben ik niet eens rijk (was ik dat maarquote:Op woensdag 1 juni 2016 10:21 schreef Wimperkruller het volgende:
Hmm. Ik snap haar áls er is afgesproken dat er terugbetaald zou worden en dat niet wordt gedaan. Maar als dat niet is afgesproken en mensen het echt niet kunnen betalen , vind ik het enigszins flauw van haar kant.
Ze had de rest op voorhand moeten uitkopen als ze er een jetset villa van wilde maken.quote:Op woensdag 1 juni 2016 10:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dan wat, zou je ze tienduizenden euro's cadeau doen? Je kan als erfgenaam niet wel de lusten (het bezit) en niet de lasten (kosten van dat bezit) hebben. Kijk, ik zou ze vooraf afstand hebben laten doen om elke schijn en discussie te voorkomen, maar ik weet dan ook hoe vreselijk hebberig mensen kunnen zijn en hoe doodnormaal ze het vinden dat jij hun dingen maar betaalt. En dan ben ik niet eens rijk (was ik dat maar). Yolanthe had die ervaring kennelijk nog niet (voldoende).
Nou ja, uitkopen... ik denk dat zij haar geld toe hadden moeten geven.quote:Op woensdag 1 juni 2016 10:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze had de rest op voorhand moeten uitkopen als ze er een jetset villa van wilde maken.
Maar wist zij dan niet van te voren dat haar zussen/broers zulke bedragen niet hebben?quote:Op woensdag 1 juni 2016 10:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, uitkopen... ik denk dat zij haar geld toe hadden moeten geven.
Misschien wel en dat ze het daarom niet op de spits heeft willen drijven en de discussie niet aan heeft willen gaan? Niet dat ik zeg dat dat slim is, maar dat zou een verklaring kunnen zijn. Kijk, die verbouwing, da's een ander verhaal, maar als je niet eens geld hebt voor de erfpacht.....quote:Op woensdag 1 juni 2016 11:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar wist zij dan niet van te voren dat haar zussen/broers zulke bedragen niet hebben?
Mwah, dat is de vraag nog maar....quote:Op woensdag 1 juni 2016 10:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, uitkopen... ik denk dat zij haar geld toe hadden moeten geven.
Een deel van die broers en zussen was bij het overlijden van vader toch nog minderjarig?quote:Op woensdag 1 juni 2016 11:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien wel en dat ze het daarom niet op de spits heeft willen drijven en de discussie niet aan heeft willen gaan? Niet dat ik zeg dat dat slim is, maar dat zou een verklaring kunnen zijn. Kijk, die verbouwing, da's een ander verhaal, maar als je niet eens geld hebt voor de erfpacht.....
Dat zeg ik toch ook? Het is dom en totaal niet zakelijk. Maar ergens past dat wel bij Yolanthe.quote:Op woensdag 1 juni 2016 11:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een deel van die broers en zussen was bij het overlijden van vader toch nog minderjarig?
Dan is het vooral afhankelijk van de rest van de erfenis, en de verhalen daarover variëren van schatrijk tot diep in de schulden.
Hoe dan ook; als de rest van de broers en zussen niet konden betalen of konden meedelen in (een deel van) de kosten, dan had ze dat moeten regelen voor ze daar voor een godsvermogen aan ging verbouwen.
Als zus Rebecca afstand gedaan zou hebben zou ze nu niet miepen, want dan zou het voor de rechter zo klaar zijn.
Ja hoor, ik zou het niet zo vreemd vinden bij m'n eigen familie (zusjes enzo) als ze het geld echt niet hebben. En ik zou het geld van de wereld hebben. Maar het kan toch niet zo zijn dat je, terwijl je allen iets erft, het jezelf toe-eigent omdat je super veel hebt betaald?Dan had je dat van tevoren moeten afspreken met iedereen. Als iedereen akkoord was gegaan, was er geen gezeur.quote:Op woensdag 1 juni 2016 10:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dan wat, zou je ze tienduizenden euro's cadeau doen? Je kan als erfgenaam niet wel de lusten (het bezit) en niet de lasten (kosten van dat bezit) hebben. Kijk, ik zou ze vooraf afstand hebben laten doen om elke schijn en discussie te voorkomen, maar ik weet dan ook hoe vreselijk hebberig mensen kunnen zijn en hoe doodnormaal ze het vinden dat jij hun dingen maar betaalt. En dan ben ik niet eens rijk (was ik dat maar). Yolanthe had die ervaring kennelijk nog niet (voldoende).
Of ze zijn destijds akkoord gegaan en komen er nu op terug.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:16 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zou het niet zo vreemd vinden bij m'n eigen familie (zusjes enzo) als ze het geld echt niet hebben. En ik zou het geld van de wereld hebben. Maar het kan toch niet zo zijn dat je, terwijl je allen iets erft, het jezelf toe-eigent omdat je super veel hebt betaald?Dan had je dat van tevoren moeten afspreken met iedereen. Als iedereen akkoord was gegaan, was er geen gezeur.
Omdat het me, aan de hand van de beschrijving in dat stuk hierboven, geen erfrechtprobleem lijkt.quote:Op maandag 27 juni 2016 17:40 schreef Leandra het volgende:
Waarom speelt een Spaans erfrechtprobleem zich in een Nederlandse rechtbank af?
quote:Yolanthe en ruziënde zus treffen regeling
UPDATEYolanthe Sneijder-Cabau en haar zus Rebecca hebben een regeling getroffen, zo heeft de advocaat van Rebecca laten weten. Onder toeziend oog van de rechter bleek een erfenisruzie een diep spoor door de familie Cabau Van Kasbergen te hebben getrokken. Yolanthe en haar familie betwisten hun meningsverschil vandaag bijna vijf uur lang voor de rechter.
De deur van de ingang van de Amsterdamse rechtbank ging op slot, de lichten uit en de beveiligingsploeg wenste elkaar een prettige avond. Maar binnen in het gerechtsgebouw ging de zaak van de familie Cabau Van Kasbergen gewoon verder. Om 17.00 uur was de zitting al 3,5 uur bezig. Pas na 18.00 uur verliet de beroemdste telg uit de Spaans-Nederlandse familie, Yolanthe Sneijder Cabau, begeleid door twee parketwachten in strakke pas de rechtbank.
Ze sprak geen woord en negeerde verzoeken van aanwezige persmensen. Haar zus Rebecca wilde wel even poseren voor de fotografen, maar commentaar gaf ze niet. Haar raadsman Michiel Ellens evenmin. Is het conflict nu de wereld uit? Ja dat is het, zo bevestigde advocaat Ellens later op de avond per sms. ,,Beide partijen hebben een regeling getroffen. Inhoudelijk doen ze daar geen mededelingen over.''
Dat stilzwijgen tekende even na het middaguur ook de aankomst van de familieleden. In de Amsterdamse miezerregen zou een op het Spaanse feesteiland Ibiza ontstane twist worden beslecht.
Uitgelekt
Presentatrice en societykoningin Yolanthe (31) kwam samen met de strak in pak gestoken Wesley Sneijder. Haar tegenstreefster, zus Rebecca, was er. En ook broer Xavier. Zus Xelly, de vaste visagiste van Yolanthe, was de enige die sprak. Zij meldde kort dat het een familiezaak betrof. Dat laatste was de afgelopen weken al uitgelekt.
De zaak draait om de erfenis van de in 2007 overleden vader van de familie: Xavier Cabau. Hij was een vermogend horeca-ondernemer op Ibiza en liet zijn kinderen een klein dorp aan vastgoed na. Onder deze villa's en appartementen bevond zich ook het ouderlijk huis van Yolanthe. Zij heeft het pand inmiddels in gebruik genomen als vakantieverblijf voor haar en haar man, voetballer Wesley Sneijder.
De twee hebben plannen zich er na het einde van Sneijders voetballoopbaan permanent te vestigen. Via de zaakwaarnemer van de voetballer liet het koppel weten dat Yolanthe het huis heeft verkregen in ruil voor het betalen van alle successierechten van de erfenis. Die kosten, naar verluidt opgelopen tot ruim 4 miljoen euro, konden door de overige familieleden niet worden opgebracht. Zus Rebecca stelde vraagtekens bij deze ruiltransactie en weigerde verdere medewerking aan het afhandelen van de erfenis.
Te laag
Yolanthe had deze taak op zich willen nemen, maar zag zich uiteindelijk gedwarsboomd door haar zus. Die stelde voorafgaand aan de rechtszaak haar verzet pas te willen opgeven als alle huizen vastgoed - naar verluidt liet Xavier nauwelijks geld, maar alleen vastgoed na - opnieuw zouden zijn getaxeerd. De door Yolanthe genoemde waarde, zou volgens Rebecca te laag zijn. Rebecca verdacht haar zus ervan gunstiger voorwaarden te hebben gecreëerd om zich de oude familiewoning toe te eigenen.
De zaakwaarnemer van Sneijder stelde in een reactie dat Rebecca slechts op meer geld maar op meer geld uit was en zich ondankbaar gedroeg. Onder dat gesternte verschenen de familieleden gisteren in de rechtbank. Moeder Richarda bleef thuis. Zij zou slechts hopen dat de ruzie in de familie (Yolanthe heeft zeven broers en zussen en als gevolg van het tweede gezin dat Xavier Cabau stichtte ook nog vijf half- broers en -zussen) zo snel mogelijk gaat liggen en zich onpartijdig opstellen. Maar getuige de onverwacht lange vergadertijd verliepen de onderhandelingen uiterst moeizaam. Dit zou mede het gevolg zijn van het parallel lopende overleg met de Spaanse justitie. Hiervoor moest de zitting enkele malen worden verdaagd met de marathonlengte tot gevolg.
quote:Yolanthe dreigt media met ‘aanzienlijke dwangsommen’
RTL-ster Yolanthe Sneijder-Cabau dreigt media die zondag komen opdagen bij de doop van haar kindje Xess Xava met ‘aanzienlijke dwangsommen en schadevergoedingen’. Dat meldt het AD, dat een bericht van haar manager Xenia Kasper heeft ontvangen. Het AD spreekt van een ‘welhaast koninklijke mediacode’. Opnames van Wes en Yo en de overige aanwezigen op het terrein zijn volgens de brief ‘niet toegestaan ongeacht of deze vanaf het terrein of van openbare weg zijn genomen’.
Ongeautoriseerde publicatie van dergelijke opnamen is eveneens niet toegestaan, laat het voetbalkoppel weten. “Tegen het maken van dergelijke opnamen, het in het bezit hebben van de opnamen en de publicatie daarvan zal direct worden opgetreden, aangezien dergelijke publicatie geen enkel redelijk doel zal dienen.’‘
“Wij vertrouwen erop dat u bovenstaande reeds in de praktijk brengt, maar menen er goed aan te doen u ter voorkoming van verdere misverstanden tevoren te waarschuwen“, laat het management weten.
“Wesley en Yolanthe Sneijder-Cabau wensen dat hun privacy en die van hun gasten in hun eigen huis en op hun eigen terrein gewaarborgd zijn en blijven.”
De doop van het kind vindt plaats op Ibiza, een Spaans vakantie-eiland.
Lijkt me wel. Voor die gekke mediacode van het koninklijk huis zijn volgens mij ook niet echt puur juridische onderbouwingen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:51 schreef Wimperkruller het volgende:
Wat een queen is ze toch! Maar van een openbare plek mag je gewoon foto's maken toch?
Welke openbare plek? Het is in hun eigen huis op hun eigen terrein!quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:51 schreef Wimperkruller het volgende:
Wat een queen is ze toch! Maar van een openbare plek mag je gewoon foto's maken toch?
Lees je wel? Dat staat er: 'of van openbare weg zijn genomen’.quote:Op woensdag 29 juni 2016 16:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Welke openbare plek? Het is in hun eigen huis op hun eigen terrein!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |