twitter:babettevanveen twitterde op donderdag 15-10-2015 om 22:56:19Das n kruising tussen cava en xanax, kan alleen maar een heel vrolijk leven worden! reageer retweet
Ach, Yo heeft het tenminste niet met Bas Westerweel hoeven doenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:01 schreef bloempje-moi het volgende:
twitter:babettevanveen twitterde op donderdag 15-10-2015 om 22:56:19Das n kruising tussen cava en xanax, kan alleen maar een heel vrolijk leven worden! reageer retweet
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:01 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik gok op Ekses Eksavaquote:
het is wel een exces(s), deze naam.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:44 schreef MaLo het volgende:
Net als je denkt dat het niet erger kan qua namen, verzinnen Yo en Wes dit
Nee. Wel een nieuw model tablet van Alcatel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Is dat geen Spaanse naam?! Want Yo heeft Spaanse bloed.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee. Wel een nieuw model tablet van Alcatel.
Aha. We voegen hem toe aan de theorieënquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
omdat een familielid van me Xuxa heet en dat spreek je uit als 'Zoeksa'.
Oh ik dacht ksabjeequote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:40 schreef IJsmuts het volgende:
Xavie spreek je volgens mij uit als 'Tjaabie' > dus dan zou dit iets als Tjes Tjaaba..
wel gefeliciteerd trouwens!
zou ook maar zo kunnen..maar als het spaans is dan wordt de V uitgesproken als een B, dat weet ik wel zeker, dus dan is de 2e naam iets van Ksaaba of Tjaabaquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee. Wel een nieuw model tablet van Alcatel.
Aldus Xania, de manager.quote:"De eerste naam is een mix van Yolanthes zusje Xelly en de naam van Wes en de laatste S is van Wes' moeder Sylvia. De tweede naam is een andere vorm van de naam van Yolanthes vader Xavier."
Als ik Xenia was geweest, had ik zonder blikken of blozen gezegd: 'De Xe is natuurlijk naar mij'quote:
Echt? Ik dat dat de S van Scoren zou zijn, want dat werd wel weer eens tijdquote:
👎Wat gemeen van je om zo iets te zeggen😕quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:11 schreef bombmannl het volgende:
xxs, nu snap ik waarom t zo'n moeite kostte om yolanthe zwanger te maken.
Moeten ze dat kind maar niet opzadelen met dat soort initialen. Dat is vragen om grappen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:38 schreef Haaibaaike het volgende:
👎Wat gemeen van je om zo iets te zeggen😕
Ik heb zo het idee dat ze daar niet over nagedacht hebben.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moeten ze dat kind maar niet opzadelen met dat soort initialen. Dat is vragen om grappen.
Zo stupide verwacht ik ze inderdaad ook nog wel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:44 schreef Ole het volgende:
Ik heb zo het idee dat ze daar niet over nagedacht hebben.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo stupide verwacht ik ze inderdaad ook nog wel.
Ja echt hequote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo stupide verwacht ik ze inderdaad ook nog wel.
quote:Yolanthe (30) en haar echtgenoot Wesley Sneijder (31) zijn met een verklaring gekomen van de naam die ze hebben gegeven aan hun donderdagavond geboren zoontje Xess Xava. Volgens Xenia Kasper, de manager van Yo, gaat het om een combinatie van meerdere namen die samenkomen in de naam die de baby kreeg. Yo heeft haar familieleden vrijdag een ketting gegeven met daaraan in goud de initialen XX van de boreling.
De naam Xess blijkt een mix van Xelly (de jongere zus van Yolanthe), Wes (de afkorting en roepnaam van Wesley) terwijl de laatste 's' een verwijzing is naar Sylvia: de moeder van Wesley Sneijder. De tweede naam van de baby - Xava - is volgens het stel een andere vorm van de naam van Yolanthes vader Xavier. Xavier overleed in 2007 op 53-jarige leeftijd op het Spaanse eiland Ibiza waar Yolanthe opgroeide. Hij ligt daar begraven. Yolanthe, die samen met Wesley een strandvilla heeft op het eiland, bezoekt haar vader als ze daar is.
Ketting met initialen
Xelly, Yolanthes zus, heeft vrijdag een foto op Instagram (zie onder) gezet. Daarop is een halsketting te zien waaraan de goudkleurige initialen van Xess Xava zijn bevestigd. ,,Een kado van mijn zus''. Xelly is blij dat ze is vernoemd, zo laat ze weten. ,,Ik voel me gezegend dat ik, mijn vader, Xess' grootmoeder en Wesley zijn vernoemd''. Turkse fans van Wesley hebben vrijdag een afbeelding van het geboortekaartje op Instagram gezet (zie onder). Of het om het officiële kaartje gaat is onbekend.
Xess Xava kwam donderdagavond ter wereld in een ziekenhuis in de Turkse stad Istanbul. Xenia Kasper verklaarde donderdag dat Yolanthe op een natuurlijk manier is bevallen. Het kerngezonde kleintje weegt ruim 3500 gram en is 53 centimeter lang. Yolanthe en Wesley keken langs uit naar gezinsuitbreiding. Dat lukte aanvankelijk niet wegens problemen met de vruchtbaarheid. Na een eierstokoperatie en hormooninjecties bleek Yo toch nog zwanger. Ze vertelde het goede nieuws op 14 februari (Valentijnsdag) aan haar man.
De reacties op de gekozen babynaam zijn divers. Vooral de afkorting van de voornamen en achternaam (XXS) doet de nodige wenkbrauwen fronsen, omdat extra extra small in verband wordt gebracht met de geringe lengte van de trotse vader.
Yolanthe maakte het goed, zo meldde haar manager donderdag toen het nieuws over de geboorte bekend werd. ,,Zij en Wes zijn heel gelukkig''. Familieleden van Yolanthe en Wesley verblijven momenteel in Istanbul om bij het gelukkige gezin te kunnen zijn. Wesley heeft uit een eerder huwelijk als een zoontje: Jessey (9).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |