SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Broekjes maat 50 (HEMA, Next, Noppies, Noppies, Next)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hema maat 50, vestje is dubbelzijdig te dragen, binnenkant is wit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shirtjes Hema LM, alles vallend als 50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shirtjes Noppies LM, maat 50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shirtjes KM maat 56 (V&D, Next (2x))SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat restantjes (korte broeken zijn Hema en Zeeman, maat 56. Summersuit is van Next, 56/62, bovenste pakje is van Primark, 44/50 en pakje met draak is van C&A, vallend als 50/56)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 55% gewijzigd door mousemicky op 12-10-2015 13:11:48 ]![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:16 schreef mousemicky het volgende:
F. is uit z'n maatjes 50 gegroeid. Jongens en unisex spul voor kleine prijsjes. M.u.v. een paar jumpsuits mag alles weg voor 50ct p/s.
Hema overslagrompers maat 50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Broekjes maat 50 (HEMA, Next, Noppies, Noppies, Next)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hjorth jumpsuit maat 50 (¤8,50)![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suits van Next maat 50 (¤2,50 p/s) bijpassende mutsjes krijg je erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hema maat 50, vestje is dubbelzijdig te dragen, binnenkant is wit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shirtjes Hema, alles vallend als 50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shirtjes maat 56 (V&D, Next (2x))SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat restantjes (korte broeken zijn Hema en Zeeman, maat 56. Summersuit is van Next, 56/62, bovenste pakje is van Primark, 44/50 en pakje met draak is van C&A, vallend als 50/56)Dibs op het Hjorth-pakjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Past door de brievenbus?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR![]()
Ja hoor, met gemak, maatjes 50 zijn maar kleinquote:Op maandag 12 oktober 2015 12:58 schreef Kuukske het volgende:
Dibs op het Hjorth-pakje. Past door de brievenbus?
As we speak heeft F. het 'opvolgpakje' van deze aan, groen met helikopters![]()
Ik heb echt belachelijk veel suits in maat 56 zie ik nu. Dus voor de liefhebbers, hou V&A in de gaten, als ie er uit is gegroeid verschijnen ze wel hier... (hjorth, ej sikke lej, sture & lisa, next...)
![]()
Noh te laat![]()
Ff de rest kijken :p
Mag ik de 2 rechter pakjes van next
en het dino broekje?
Zou dat met een brievenbus pakketje passen? Net niet zeker?
[ Bericht 21% gewijzigd door Lamb29 op 12-10-2015 13:08:14 ]We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me![]()
Als je maar op tijd roeptquote:Op maandag 12 oktober 2015 13:00 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ja hoor, met gemak, maatjes 50 zijn maar klein
As we speak heeft F. het 'opvolgpakje' van deze aan, groen met helikopters![]()
Ik heb echt belachelijk veel suits in maat 56 zie ik nu. Dus voor de liefhebbers, hou V&A in de gaten, als ie er uit is gegroeid verschijnen ze wel hier... (hjorth, ej sikke lej, sture & lisa, next...oeps...)
. Niet als ik lig te bevallen ofzo.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR![]()
Ik denk t wel hoor, zal straks even passen en meten en je dan laten weten hoeveel t wordtquote:Op maandag 12 oktober 2015 13:02 schreef Lamb29 het volgende:
Noh te laat![]()
en het dino broekje?
Zou dat met een brievenbus pakketje passen? Net niet zeker?
F. slaapt net weer in z'n kamer in z'n bed, waar ook zijn kleren liggen...
![]()
Ik heb nieuwe items aan mijn map toegevoegd:
Jongenskleertjes 50-68:
http://www.mijnalbum.nl/Album=LQFHPUTE![]()
Losse items, nieuw:
Shirt maat 68, Prenatal
![]()
Shirt maat 74, Bakkaboe![]()
Schoentjes maat 14, handwerk uit Argentinië
Carpe diem, quam minimum credula postero.![]()
Kleding ausverkauf, er volgt nog meer komende dagen...
Jongens en unisex 50/56 (en wat kleine 62jes) met:
Meisjes 50/56 met:
Meisjes 62/68
Meisjes 74/80
Prijzen staan er verder niet bij, komen we vast wel uit...![]()
Iemand nog een leuke regenjas in de buurt van 010 maat 98 te koop?
We gaan vrijdag op vakantie en er is VEEL regen voorspelt. En de regenjas die ik via ebay besteld heb valt heel groot helaas.![]()
Superleuk vond ik hem zelf niet, maar wel warm genoeg en comfortabel. H&M, paars.quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:08 schreef L0t.. het volgende:
Iemand nog een leuke meisjeswinterjas over in maat 98/104?
![]()
En nu zie ik in de beschrijving dat het een 104 is, geen 98-104.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Vind 'm wel prima als buitenspeeljas maar ik denk dat H&M 104 nog wel wat te ruim is.. Thnx iig!quote:Op maandag 12 oktober 2015 17:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Superleuk vond ik hem zelf niet, maar wel warm genoeg en comfortabel. H&M, paars.
[ afbeelding ]
En nu zie ik in de beschrijving dat het een 104 is, geen 98-104.![]()
Ja. Al weet ik niet precies hoeveel meer. Heb nl ook veel van 120 ml gehad.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 09:06 schreef Rawedni het volgende:
Heeft iemand misschien nog Avent bewaarbekers 240ml in de aanbieding?![]()
waar woon jij ergens, in de buurt van 040? Heb er nog een paar nieuw in de verpakking, maar verzenden is best veel natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 09:06 schreef Rawedni het volgende:
Heeft iemand misschien nog Avent bewaarbekers 240ml in de aanbieding?disclaimer![]()
PM!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waar woon jij ergens, in de buurt van 040? Heb er nog een paar nieuw in de verpakking, maar verzenden is best veel natuurlijk.![]()
![]()
PM!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 09:12 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ja. Al weet ik niet precies hoeveel meer. Heb nl ook veel van 120 ml gehad.![]()
![]()
Waarom groeien die baby's zo hard....
Maat 62, allebei slechts een paar keer gedragen. Links Villervalla, rechts Smafolk Katvig.
Samen voor 30 inc verzenden met track and trace.
GERESERVEERD VOOR LB.
Onze katten roken niet.
[ Bericht 2% gewijzigd door McLaura op 13-10-2015 20:52:59 ]And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!![]()
Je verkoopt ze niet los of wel? De Smafolk vind ik heel erg mooi! Helaas zijn uilen niet zo mijn ding...quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:29 schreef McLaura het volgende:
Maat 62, allebei slechts een paar keer gedragen. Links Villervalla, rechts Smafolk.
[ link | afbeelding ]
Onze katten roken niet.![]()
Liever niet. En ik had het niet goed: rechts is Katvig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:48 schreef Malteser het volgende:
[..]
Je verkoopt ze niet los of wel? De Smafolk vind ik heel erg mooi! Helaas zijn uilen niet zo mijn ding...And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
Maat 50!
Pakje 1
Pakje 1 achterkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pakje 2
Pakje 2 detailSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pakje 3
Pakje 3 detailSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pakje 4
Pakje 4 detailSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 08:22 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik heb evt wel interesse, ik overleg even.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage![]()
Dat is heel jammer! Ik had het graag overgenomen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:54 schreef McLaura het volgende:
[..]
Liever niet. En ik had het niet goed: rechts is Katvig.![]()
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:54 schreef Malteser het volgende:
Maat 50!
Pakje 1
[ link | afbeelding ]
Pakje 1 achterkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pakje 2
[ link | afbeelding ]
Pakje 2 detailSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pakje 3
[ link | afbeelding ]
Pakje 3 detailSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pakje 4
[ link | afbeelding ]
Pakje 4 detailWat wil je voor pakje 4 Malteser?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik dacht aan ¤3,00 excl. verzenden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:00 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Wat wil je voor pakje 4 Malteser?![]()
Opruiming!!;
Maat 50 t/m 68. Klein beetje 74 en wat diversen.
Rookvrij huis, wel huisdieren, geen strijkijzer
Pm/dm bij interesse.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sommige dingen lijken rood maar zijn roze.
[ Bericht 2% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 13-10-2015 17:35:22 ]S. 2014
J. 2016![]()
Ik had deze in het vorige topic staan. Maat 68/80 van de Hemaquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 09:21 schreef -Spring het volgende:
Heeft iemand een winterslaapzakje voor R? Ze is nu 62 cm.![]()
![]()
Thanks! Ik bedenk me alleen net dat ik er zelf op zolder mss nog wel een heb liggen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:49 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Ik had deze in het vorige topic staan. Maat 68/80 van de Hema
[ afbeelding ]Eerst ff kijken. Sorry!
![]()
Nog even ter promotie mijn mapje: http://s1318.photobucket.com/user/dot86/library/Kleertjes
Met daarin o.a.:
Dit hele fijne fleecepak van Carter's (9 maanden/ruime 68). Kan helemaal open worden gemaakt tot de enkeltjes.
Heel schetig gevoerd harembroekje van DPAM (71 cm).
Ej sikke lei badstoffen broekpak (maat 80)
Leuke truitjes (met mijn favoriet met raket en strepen)
(IJsbeer is al weg)
Deze twee spiksplinternieuwe Carter's pyjama's (18 maanden)
En nog een donkerblauwe positiejas (Mama-licious, maat L): 30 euro.
Alles op te halen omgeving Dordrecht, Den Haag Centraal of Helmond. Prijzen komen we wel uit
[ Bericht 0% gewijzigd door Dot. op 13-10-2015 20:46:01 ]![]()
Ohhhhhquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:29 schreef McLaura het volgende:
Maat 62, allebei slechts een paar keer gedragen. Links Villervalla, rechts Smafolk Katvig.
[ link | afbeelding ]
Onze katten roken niet.!
Kunnen die eventueel ook voor meisje denk je?Ik weet zoooooooo zeker dat ik een jongetje krijg, maar krijg donderdag pas uitsluitsel!
![]()
![]()
De uiltjes zijn helemaal unisex, en de Katvig is van smaak afhankelijk. Ik heb geen idee of hij bedoeld is voor een jongen of een meisje. De plaatjes 'heten' appels, maar zouden ook bloemen kunnen zijn.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohhhhh!
Kunnen die eventueel ook voor meisje denk je?Ik weet zoooooooo zeker dat ik een jongetje krijg, maar krijg donderdag pas uitsluitsel!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
2x Herfst/winterjasjes mt62
5 euro per jasjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bruin berenpakje mt56 maar valt eerder als 62
3 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 jurkjes, zachte kleuren. mt 62/68
1,50 psSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 paar warme grijze slofjes mt 62
1,50 per paarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 jurkjes mt 62/68
1,50 psSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 jurkjes mt 62/68
1,50 psSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No problem!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:07 schreef -Spring het volgende:
[..]
Thanks! Ik bedenk me alleen net dat ik er zelf op zolder mss nog wel een heb liggen.Eerst ff kijken. Sorry!
![]()
Haha t was meer een retorische vraag hoor.... ik heb echt zo sterk een jongetje in mn hoofd, dus ik vlieg hier gelijk op af. Maar volgens mij zouden ze allebei idd prima ook voor een meisje kunnen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:24 schreef McLaura het volgende:
[..]
De uiltjes zijn helemaal unisex, en de Katvig is van smaak afhankelijk. Ik heb geen idee of hij bedoeld is voor een jongen of een meisje. De plaatjes 'heten' appels, maar zouden ook bloemen kunnen zijn.
Mag ik nog ff respijt tot donderdag?![]()
![]()
Tuurlijk. Ze staan in optie voor je!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Haha t was meer een retorische vraag hoor.... ik heb echt zo sterk een jongetje in mn hoofd, dus ik vlieg hier gelijk op af. Maar volgens mij zouden ze allebei idd prima ook voor een meisje kunnen.
Mag ik nog ff respijt tot donderdag?And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
FoutjeAnd if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
In de herhaling van het vorige topic:
Wij hebben wat spullen opgeruimd!
Berenpakje maat 56 van Zeeman:
Nog hartstikke nieuw, want we kwamen het net onderin de kast tegen![]()
¤4,00
Krabwantjes en navelbandjes
Tegen verzendkosten
10 kleerhangertjes
¤2,50
Avent fles
Nooit gebruikt
¤3,00
Fisher Price fornuisje
¤5,00
Maxi Cosi Rodi XR autostoel
Gekregen van mensen maar staat ontzettend in de weg.
Mag weg voor ieder aannemelijk bod, of verzendkosten.
Zwembroekje Hema maat 50/56
¤1,50, kan door de brievenbus
Kinderwagen Mutsy Transporter
Past in de kleinste auto's (wij hebben een C1) in de achterbak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¤75,-
Compleet met:
- reiswieg
- matrasje
- dekbed
- stoeltje
- parasol
- regenhoes
- adapters voor Maxi Cosi
- 2 hoeslakens
- voetenzak
- instructieboekjes
- twee extra wielen, nooit gebruikt (niet op de foto)
Het handvat kan versteld worden in hoogte. Ik ben 1.64m en gebruikte de 1-na-laagste stand. Hij kan tot op z'n minst 1.90m gebruikt worden.
Met boodschappenmandje onderin.
[ Bericht 15% gewijzigd door MevrouwCactus op 15-10-2015 10:37:05 ]![]()
Hai! Had je mijn laatste PB nog gezien?quote:Op maandag 12 oktober 2015 13:02 schreef Lamb29 het volgende:
Noh te laat![]()
en het dino broekje?
Zou dat met een brievenbus pakketje passen? Net niet zeker?![]()
Oeps, helemaal de wasbare luiers vergetenIk denk dat ik ze voor nu even laat zitten
Man vindt dat 't babybudget deze maand al is overschreden
![]()
![]()
Ja sorryquote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:17 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Hai! Had je mijn laatste PB nog gezien?Ga je nu pben
We'll have love aplenty
You and Me![]()
Sjaak vond het best leuk. Hij had op een gegeven moment door hoe hij kon ronddraaien en toen vond hij het echt leuk. Daarvoor vond hij vooral de knisperblaadjes erg leuk om vast te houden.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:20 schreef LuDann het volgende:
Cactus, die Lamaze Draai en ontdektuin, is dat wat? Of iemand anders met ervaring?
We vergaten alleen best vaak dat we het ding haddendus heel vaak issie niet gebruikt.
![]()
Ze zijn van Pandababy. Die hebben maar 1 maat. Afhankelijk van de bouw van je baby past het na 4/5 kilo. Ze gaan mee tot zindelijkheid meen ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 02:43 schreef fysio-tje het volgende:
Mevr cactus, De wasbare luiers welk merk en maat zijn deze? En wat wil je er voor hebben?
Ik wil er graag ¤50,- voor hebben. Nu is het wel zo dat ik via pm iemand heb die ze wil hebben, dus dat gaat even voor. Mochten ze beschikbaar zijn weer, dan laat ik het weten.![]()
Tof. Ik wil hem graag hebben, alleen dat zal vast een prijzig grapje worden met verzenden? In welke regio wonen jullie?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 07:42 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Sjaak vond het best leuk. Hij had op een gegeven moment door hoe hij kon ronddraaien en toen vond hij het echt leuk. Daarvoor vond hij vooral de knisperblaadjes erg leuk om vast te houden.
We vergaten alleen best vaak dat we het ding haddendus heel vaak issie niet gebruikt.
![]()
Ik PM je evenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:27 schreef LuDann het volgende:
[..]
Tof. Ik wil hem graag hebben, alleen dat zal vast een prijzig grapje worden met verzenden? In welke regio wonen jullie?![]()
![]()
Maat 98, 3 euro. Niet heel dik, maar met een maillot eronder prima voor dit seizoen.
![]()
![]()
Staat maat 104 in, maar valt als 92/98. 3 euro.![]()
![]()
![]()
Woeeeiiiiiiiii het is inderdaad een jongetje!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:50 schreef McLaura het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ze staan in optie voor je!![]()
En dus trek ik m dolgraag deze pakjes aanIk moet geloof ik nog even mn pm-box legen, maar dan heb ik t vast gemeld
![]()
![]()
Ik kan niet wachten op de foto's van JongetjeBlack in Koens pakjes!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Woeeeiiiiiiiii het is inderdaad een jongetje!!![]()
En dus trek ik m dolgraag deze pakjes aanIk moet geloof ik nog even mn pm-box legen, maar dan heb ik t vast gemeld
Kiala is maar ¤3,95quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:27 schreef LuDann het volgende:
[..]
Tof. Ik wil hem graag hebben, alleen dat zal vast een prijzig grapje worden met verzenden? In welke regio wonen jullie?
Wir müssen leben, bis wir sterben!![]()
Deze nog maar eens onder de aandacht brengenquote:Op zondag 4 oktober 2015 11:22 schreef Sinister-D- het volgende:
Te koop aangeboden: Doomoo zitzak/poef inclusief slaapzak en speel-arch voor kinderen tot 30kg.
Op de een of andere manier wilt het niet lukken om deze foto in de juiste richting te uploaden omdat ie automatisch gedraait wordt door Tinypic telkens![]()
Vraagprijs ¤100.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Leuk! Maar wat zit er voor gigantisch label aan de zijkant?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Imps&elfs overslagjurkje maat 86.
Staat mijn dame niet.![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hoeveel vraag je er voor?![]()
Gigantisch label? Ik zie een klein wit labeltje en een roze touwtje voor het vastmaken omdat het overslag is...quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:21 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Leuk! Maar wat zit er voor gigantisch label aan de zijkant?
Hoeveel vraag je er voor?![]()
Oeh, de linker. Mooi! Heb je die nog?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:31 schreef mousemicky het volgende:
Nog 2 suits, vallen als 56. Staan F helaas niet. ¤10 ps.
[ link | afbeelding ]
En mijn favo rompers, mt 50. Ze passen nu echt niet meer. Beide voor ¤3,50.
[ link | afbeelding ]![]()
Ik vind dat waar 30 of 3D op staat best grootquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:23 schreef danic het volgende:
[..]
Gigantisch label? Ik zie een klein wit labeltje en een roze touwtje voor het vastmaken omdat het overslag is...![]()
2 Dooky's van Fleece.
(de ringen staan niet op de foto, zitten er natuurlijk wel bij)
http://www.bol.com/nl/p/dooky-bescherming-creme/9200000009883410/
Vraagprijs 2 voor 12,50 (1 voor op de MC en 1 op de kinderwagen bijv)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schoentjes mt 16/17 nieuw
1,50 per paar
[SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Positierokje mt 40 Miss Etam NIEUW
vraagprijs 7,50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZGAN Jurkje DESIGUAL mt M (kleine L)
Heerlijk zacht <3 en rekbaar bij de buik. Zelf voor de zwangerschap gekocht, niet
tijdens zwangerschap gedragen. Vind het niet meer mooi staan bij mijn figuur
maar voor een zwangere dame wel
Vraagprijs 17,50
Positierokje mamalicious met M (kan ook als kleine L)
Vraagprijs 5 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in de herhaling;
5 euro per jasjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bruin berenpakje mt56 maar valt eerder als 62
3 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 jurkjes, zachte kleuren. mt 62/68
1,50 psSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 paar warme grijze slofjes mt 62
1,50 per paarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 jurkjes mt 62/68
1,50 psSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 jurkjes mt 62/68
1,50 psSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jep, voor jou als je wiltquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:34 schreef Malteser het volgende:
[..]
Oeh, de linker. Mooi! Heb je die nog?![]()
![]()
Ja?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:34 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Ik vind dat waar 30 of 3D op staat best groot
Ik vind het persoonlijk wel meevallen, maar dat is ook een kwestie van smaak natuurlijk. Ik zou er geen last van hebben.
Maar ik dacht dat je misschien dat touwtje erbij telde als label.![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:08 schreef Malteser het volgende:
Aangeboden, 2 aankleedkussenhoezen van Hema:
[ link | afbeelding ]
Maat 50
Pakje 1:
[ link | afbeelding ]
Achterkant pakje 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pakje 2:
[ link | afbeelding ]
Pakje 3:
[ link | afbeelding ]
Detail pakje 3:wat vraag je voor pakje 1 & 3?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pakje 4:
Dit is het label idd;quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:21 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Leuk! Maar wat zit er voor gigantisch label aan de zijkant?
Hoeveel vraag je er voor?
Uhm 5 euro excl?S. 2014
J. 2016![]()
Uhm, ¤5,- voor allebei samen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wat vraag je voor pakje 1 & 3?![]()
Ik stuur je een PM!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ooh graag! G. Zwemt in zijn kleertjes, deze zijn leukkan ie nog wel ff in denk ik
![]()
![]()
Is goed!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dit is het label idd;
[ link | afbeelding ]
Uhm 5 euro excl?
Ik pb je ff![]()
Weer wat verkocht en weer ander spul toegevoegd aan beide albums
http://www.mijnalbum.nl/Album=DDDRTMZO
zwangerschapsspul
http://www.mijnalbum.nl/Album=CUEDC3XV
kinderkleding![]()
DMquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 20:15 schreef gestreeptestoel het volgende:
zwangerschapsspul
kinderkleding.
![]()
![]()
.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"![]()
Anticlimaxquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:28 schreef Burdie het volgende:
Whehe. Ik had laatst ook al op wat toffe truitjes gereageerd en vergat toen terug te DM'men. Vandaar de
want ze heeft het zelfs in dit topic nog gevraagd of ik haar berichtje wel had ontvangen
.
Dus. Nothing to see here, move along.
Stelletje popcorneters.
![]()
Mwah, niet helemaal mijn stijl. Ik zou denk ik een famfare inhurenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:29 schreef Skittles het volgende:
Stiekem ga je gewoon voor dat eerste truitje, toch?.
![]()
Maar wat doe je kuiken dan aan als hij bovenop die olifant zit onderweg naar iedereen die het nieuws mag horen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mwah, niet helemaal mijn stijl. Ik zou denk ik een famfare inhuren.
![]()
![]()
Heb je de slaapzak met lange mouwen nog?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 20:15 schreef gestreeptestoel het volgende:
zwangerschapsspul
kinderkleding![]()
Leuk dat speelgoed, waar woont je huis?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:13 schreef Zoë23 het volgende:
Pakket babyspeelgoed
10 euro exl verzenden
Heb nog meer mooi zgan speelgoed, dat doe ik er gratis bij. Staat alleen niet op de foto.
[ afbeelding ]
Tinylove speelkleed
Nieuw 89,95 euro
Vraagprijs 17,50
[ afbeelding ]
Bij interesse maak ik foto´s
moet nieuwe maken en de baby´s slapen nu![]()
Iemand nog een herfst/winterjas voor een jongen echt vallend als 86?
De jassen die ik nu heb zijn nog iets te ruim en dat vind ik niet zo leuk staan. Het is ineens zo koud al!!![]()
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:43 schreef Rawedni het volgende:
[..]
Leuk dat speelgoed, waar woont je huis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Zoë23 op 17-10-2015 21:40:25 ]![]()
Ik ga even voor je kijken!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:17 schreef Mabawa. het volgende:
Iemand nog een herfst/winterjas voor een jongen echt vallend als 86?
De jassen die ik nu heb zijn nog iets te ruim en dat vind ik niet zo leuk staan. Het is ineens zo koud al!!![]()
@ malteser
Ja die is er nog! Stuur maar n pb mocht je interesse hebben.
Ik reageer morgen denk ik op alle prive berichtjes![]()
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:09 schreef gestreeptestoel het volgende:
@ malteser
Ja die is er nog! Stuur maar n pb mocht je interesse hebben.
Ik reageer morgen denk ik op alle prive berichtjes![]()
![]()
![]()
2 Dooky's van Fleece.
(de ringen staan niet op de foto, zitten er natuurlijk wel bij)
http://www.bol.com/nl/p/dooky-bescherming-creme/9200000009883410/
Vraagprijs 2 voor 12,50 (1 voor op de MC en 1 op de kinderwagen bijv)
afbeelding ]
Schoentjes mt 16/17 nieuw
1,50 per paarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Positierokje mt 40 Miss Etam NIEUW
vraagprijs 7,50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZGAN Jurkje DESIGUAL mt M (kleine L)
Heerlijk zacht <3 en rekbaar bij de buik. Zelf voor de zwangerschap gekocht, niet
tijdens zwangerschap gedragen. Vind het niet meer mooi staan bij mijn figuur
maar voor een zwangere dame wel
Vraagprijs 17,50
afbeelding
Positierokje mamalicious met M (kan ook als kleine L)
Vraagprijs 5 euro
afbeelding
in de herhaling;
Spelletjes, met de klok mee: Bobo Dobbelpret, Piet Piraat Magneetpret, Bert Bever, Jip & Janneke Memory, Toy Story puzzels (70 stukjes).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unconditional Parenting van Alfie Kohn (ziet er vanbinnen beter uit dan de staat van de omslag doet vermoeden hoor)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En, kijkt er nog iemand dvd's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, wij in de autoquote:
Heb je de 2 DVD's van Thomas Trein nog? En zouden die samen in 1 enveloppe passen?![]()
Mijn kinderen zijn allebei in broekenstaking. Wie heeft er nog leuke jurkjes te koop? Maat 92/98 en maat 104 (of kleine 110)?![]()
Ik waarschijnlijk wel wat.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:14 schreef danic het volgende:
Mijn kinderen zijn allebei in broekenstaking. Wie heeft er nog leuke jurkjes te koop? Maat 92/98 en maat 104 (of kleine 110)?
Ben nu bezig alles van maat 50 - 122 op de foto te zetten van wat ik nog van O. heb liggen.
3 nov heb ik de 20wk echo dus dan hopelijk even dubbele jommesbevestigingEn dan mag alles gaan. Kom er dus nog op terug
Is er evt interesse in winterjassen maat 98 of 110/116? Die mogen evt nu al gaan want anders zit ik er hoogstwaarschijnlijk tot volgend jaar mee
Oh en heb ook nog een grote witte kledingkast. Iemand daar interesse in?
Onderdeel van O's babykamer.
[ Bericht 4% gewijzigd door Lamb29 op 18-10-2015 18:10:34 ]We'll have love aplenty
You and Me![]()
Winterjas in maat 98quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:56 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk wel wat.
Ben nu bezig alles van maat 50 - 122 op de foto te zetten van wat ik nog van O. heb liggen.
3 nov heb ik de 20wk echo dus dan hopelijk even dubbele jommesbevestigingEn dan mag alles gaan. Kom er dus nog op terug
Is er evt interesse in winterjassen maat 98 of 110/116? Die mogen evt nu al gaan want anders zit ik er hoogstwaarschijnlijk tot volgend jaar mee
En ik heb 3 november in mijn agenda gezet voor de uitverkoop![]()
Ignorance is bliss, but knowledge is power.![]()
quote:
Er zitten nu een paar muurstickers op de kast maar ik gok dat deze er makkelijk af gaan.
Hij woont nu in die mooie stad met grachten in het midden van het land
We'll have love aplenty
You and Me![]()
Ik sluit vast aan voor 86/92quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:56 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
S. 2014
J. 2016![]()
Iemand nog Dora dvd's toevallig?
Youtube voorziet niet in mijn zoon zijn dora behoefte.
En/of pawpatrol trouwens
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.![]()
Ik misschien. Zal even kijken zoquote:Op maandag 19 oktober 2015 08:24 schreef AwayTL het volgende:
Iemand nog Dora dvd's toevallig?
Youtube voorziet niet in mijn zoon zijn dora behoefte.
En/of pawpatrol trouwensWe'll have love aplenty
You and Me![]()
Oeh, ik hou me aanbevolen voor niet-roze minimaatjesquote:Op zondag 18 oktober 2015 17:56 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Onderdeel van O's babykamer.![]()
![]()
Ik heb per ongeluk een vestje 2x besteld![]()
Is dus nieuw![]()
Verder ook nog dit in de verkoop:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer staat er hier![]()
Mijn kast even aan het opruimen. De positiekleding die ik nog heb mag weg!
5 euro per stuk of alles samen voor 27,50 euro exclusief verzendkosten. Komt uit een rookvrij en huisdiervrij huis. Strijken doe ik niet (zoals op de foto's te zien is). Verzenden kan met DHL, Kiala of PostNL. Ophalen kan in Rotterdam of Tholen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iemand nog interesse in iets van onderstaande?
Of doe een leuk bod voor meerdere items
Foto 1 maat 86 geel ¤2,00 appeltjes ¤4,50 (noppies)
Foto 2 maat 86 ¤3,00
Foto 3 maat 86 spijkerbroek ¤5,00 legergroene broek ¤4,00
Foto 4 maat 80 ¤5,00
Foto 5 maat 98 groen ¤2,00 gestreept ¤1,00 tractors ¤3,50 (lindex)
Foto 6 maat 86 links boven ¤4,00 grijze trui ¤2,00 onder (noppies) ¤5,00
Foto 7 maat 86 blauw ¤2,00 bruine hoodie ¤3,50 gebreid vest Hema ¤3,00
Foto 8 shirt obaibi maat 81 ¤3,50 broek maat 80 ¤3,00
Foto 9 maat 98 ¤4,00
Foto 10 maat 92 rood ¤2,50 ribbenkast ¤3,50 blauw met gele print ¤3,00 met koptelefoon ¤3,00
Foto 11 maat 104 links boven ¤2,50 met tijger ¤3,50 cars monstertrucks (lindex) ¤5,00
Foto 12 maat 68 gratis
Als er nog interesse is in kleinere maatjes laat me maar weten. Heb zowel jongens als meiden klein spul.
Laat me maar weten welke maat ga ik kijken wanneer ik het op de foto kan zetten
[ Bericht 1% gewijzigd door hilliebillie op 19-10-2015 12:13:42 ]![]()
Mag ik van foto 1 het appelshirt?!quote:Op maandag 19 oktober 2015 12:03 schreef hilliebillie het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Foto 2 maat 86 ¤3,00
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Foto 4 maat 80 ¤5,00
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Foto 9 maat 98 ¤4,00
[ link | afbeelding ]
Foto 10 maat 92 rood ¤2,50 ribbenkast ¤3,50 blauw met gele print ¤3,00 met koptelefoon ¤3,00
[ link | afbeelding ]
Foto 11 maat 104 links boven ¤2,50 met tijger ¤3,50 cars monstertrucks (lindex) ¤5,00
[ link | afbeelding ]
Foto 12 maat 68 gratis
Als er nog interesse is in kleinere maatjes laat me maar weten. Heb zowel jongens als meiden klein spul.
Laat me maar weten welke maat ga ik kijken wanneer ik het op de foto kan zetten
Mag ik van foto 5 de trekkers en van 11 de cars en de tijger?quote:Op maandag 19 oktober 2015 12:03 schreef hilliebillie het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Foto 2 maat 86 ¤3,00
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Foto 4 maat 80 ¤5,00
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Foto 9 maat 98 ¤4,00
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Foto 12 maat 68 gratis
Laat me maar weten welke maat ga ik kijken wanneer ik het op de foto kan zetten*poef* nu is het weg![]()
Welke maat zoek je?quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Iemand nog leuke schoentjes met flexzool voor een meisje?
Ik heb deze:
/lukt ff niet. Bunnies Zelma Zacht is het iig.
In mt 20, Suus wil ze niet aan. Denk dat ik ze wel wil verkopen. Ze zijn zgan
![]()
Oh ze zijn leukquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Welke maat zoek je?
Ik heb deze:
! Het is dat A nog niet loopt
![]()
![]()
Heeft er nog iemand aapies maat L? Ik heb leuke gekocht in maar M, maar ze vallen uit. Om nou nieuwe te kopen om te testen of dat het is, is ook zo wat.
Voor een jongen!Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.![]()
Heb je nog leuk jongensspul in maat 62 en/of 68? Toffe jumpsuits of shirts?quote:Op maandag 19 oktober 2015 12:03 schreef hilliebillie het volgende:
.…
Laat me maar weten welke maat ga ik kijken wanneer ik het op de foto kan zetten![]()
Waarom wil Suus ze niet aan?quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Welke maat zoek je?
Ik heb deze:
En bedankt maar is niet mijn smaak.
S. 2014
J. 2016![]()
Jumpsuits heb ik niet meer. Ik ga straks als de kinderen slapen even kijken wat ik heb in 62/68quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:28 schreef Malteser het volgende:
[..]
Heb je nog leuk jongensspul in maat 62 en/of 68? Toffe jumpsuits of shirts?![]()
Ze geeft geen antwoord als ik het vraagquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Waarom wil Suus ze niet aan?
En bedankt maar is niet mijn smaak.. Nee, ze wil sowieso maar 1 paar schoenen aan, cheape nep all-stars van de hennes... No probs!
Razz, ik kan ze bewaren hoor!![]()
Nee, helaas, maar ik weet een goedkoop ebay alternatief: Carozoo slofjes. Ik heb 3 paar voor 21 euro gekocht laatst, gratis verzonden, wel 100 verschillende illustraties. Gaan gewoon op schoenmaat, ook handig.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:12 schreef AwayTL het volgende:
Heeft er nog iemand aapies maat L? Ik heb leuke gekocht in maar M, maar ze vallen uit. Om nou nieuwe te kopen om te testen of dat het is, is ook zo wat.
Voor een jongen!![]()
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 19 oktober 2015 18:12 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Jumpsuits heb ik niet meer. Ik ga straks als de kinderen slapen even kijken wat ik heb in 62/68!
![]()
Thnx mm. Zijn die ook van echt keer en hebben ze een goede pasvorm?
Blijf benieuwd naar de aapies maat L. Ben niet zo van de sloffenprints.
Lamb, ben benieuwd als je ze hebt!Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.![]()
Soesa, ik ben anders ook wel geïnteresseerd. De oxxislofjes worden toch wel te koud nu Lou ook op straat en in de winkel wil lopen.
Hoe vallen bunnies? Van Shoesme heeft Lou maat 20.![]()
Ze zijn van leer ja (wel geitenleer geloof ik). Die voor F. zijn nog te groot, maar die van J. zitten prima. Ziet er wel grappig uit, van die babysloffen in een peutermaat 25/26Maar ja, hij keek mee, en zag sloffen met treinen, dus toen waren alle andere niet meer goed genoeg.
Ze hebben trouwens ook redelijk neutrale, met een ster oid, of sneakermodel. Ik had iig moeite met kiezen![]()
![]()
Fazz ik kan je link niet bekijken. Private.. maar ik vind dat grijze vest in je post superleuk! Zitten er maten bij die ik moet bekijken? Ik zoek breedvallende 80 en 86. edit: nvm, inmiddels gezien!
[ Bericht 7% gewijzigd door Crumpette op 19-10-2015 20:37:56 ]![]()
Ik kijk als ik weer thuis ben ook even voor je!quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:28 schreef Malteser het volgende:
[..]
Heb je nog leuk jongensspul in maat 62 en/of 68? Toffe jumpsuits of shirts?Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end![]()
Heeft er iemand nog leuke jongenskleding in maat 74 in de aanbieding? Jumpsuits/longsleeves?
Ik hou van vrolijke printjes of juist heel rustig. Niet van schreeuwerige teksten en nummers op kleding.![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:28 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Winterjas in maat 98
En ik heb 3 november in mijn agenda gezet voor de uitverkoop![]()
![]()
Slechte foto zie ik... in de spoiler betere qua kleur![]()
Maat 98 van h&mSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hiervan is de rits matig aan het worden. Mag tegen verzendkosten weg of met de paarse mee. Stond erg leuk en evt dus een fijn bos/speeltuin/modder jasje? Officieel maat 104 ze droeg hem met 98/104We'll have love aplenty
You and Me![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:39 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Ik kijk als ik weer thuis ben ook even voor je!![]()
![]()
Hier de rest van mijn voorraad winter kinder kleding. Zowel jongens als meisjes. Heb er nog geen richtprijs bij staan. Pm maar met een voorstel ofzo. Komen wel wel uit. (Even verder genummerd van de vorige reeks anders wordt het voor mezelf verwarrend)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:46 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Slechte foto zie ik... in de spoiler betere qua kleur![]()
Maat 98 van h&mWat vraag je voor ze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Hiervan is de rits matig aan het worden. Mag tegen verzendkosten weg of met de paarse mee. Stond erg leuk en evt dus een fijn bos/speeltuin/modder jasje? Officieel maat 104 ze droeg hem met 98/104
Ignorance is bliss, but knowledge is power.![]()
Ik weet het niet zo goed Skits, ik denk dat ze gemiddeld vallen? Suus had volgens de meetdame mt 19-20.quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:59 schreef Skittles het volgende:
Soesa, ik ben anders ook wel geïnteresseerd. De oxxislofjes worden toch wel te koud nu Lou ook op straat en in de winkel wil lopen.
Hoe vallen bunnies? Van Shoesme heeft Lou maat 20.
Ik heb nog wat kleding op de foto gezet, ben begonnen met maar 50/56/62/68. De rest volgt nog!
http://s1171.photobucket.(...)ibrary/fok/kleertjes![]()
Ik ben op zoek naar lekkere winterslofjes voor een jongetje. Voor in de Tula bijvoorbeeld. Sjaaks voeten zijn 9,5 cm, dus bijvoorbeeld Aapies maat S.
Ook zoek ik leuke, stoere beenwarmers voor Sjaak. Hij draagt nu net broekmaat 68.![]()
iemand nog regenlaarsje in maat 21? (meisje)
laat maar, al voorzien
[ Bericht 39% gewijzigd door Bla_Bla_Bla op 20-10-2015 11:13:16 ]![]()
Geen probleem hoor. Veel van wat ik in die maten had is blijkbaar al weg. (Of het zijn zomer dingen die dus in een andere bak liggen).
Ach en nu heb ik ook al m'n winterspul op de foto staan![]()
![]()
Startpakket voor jommetjes:
Heleboel rompers, aantal shirts (longsleeves en een paar t-shirts), 3 jasjes, 1 Swaddle me inbakerdoek, 1 Lodger Hopper slaapzakje-met-wantjes, pyjama's etc. En een omslagdoek die als voetenzak in de MaxiCosi kan van Snoozebaby.
Bijna alles 50/56, paar 62.
[ Bericht 15% gewijzigd door McLaura op 20-10-2015 12:14:54 ]And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
Ik heb nog Aapies in S, Street Milan is het type. Piranha heeft ze nooit aangehad, die leeft op grote voetquote:Op maandag 19 oktober 2015 23:09 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik ben op zoek naar lekkere winterslofjes voor een jongetje. Voor in de Tula bijvoorbeeld. Sjaaks voeten zijn 9,5 cm, dus bijvoorbeeld Aapies maat S.
Ook zoek ik leuke, stoere beenwarmers voor Sjaak. Hij draagt nu net broekmaat 68.. Dus nog nieuw in de verpakking. Sold
.
[ Bericht 7% gewijzigd door NotTheSame op 20-10-2015 19:45:05 ]![]()
Ik heb je geDM'd, voor als Cactus ze niet wilquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:51 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ik heb nog Aapies in S, Street Milan is het type. Piranha heeft ze nooit aangehad, die leeft op grote voet. Dus nog nieuw in de verpakking.
Maat 50:
Setje van Feetje, vestje is mooi dik en omkeerbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumpsuit Jip & Janneke
BoxpakjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankleedkussenhoes Hema 2 stuks![]()
![]()
Denk dat ze dan wel zullen passen! Wat wil je ervoor?quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:53 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik weet het niet zo goed Skits, ik denk dat ze gemiddeld vallen? Suus had volgens de meetdame mt 19-20.
Ik heb nog wat kleding op de foto gezet, ben begonnen met maar 50/56/62/68. De rest volgt nog!
http://s1171.photobucket.(...)ibrary/fok/kleertjes![]()
![]()
¤25? Ik zal straks nog even checken wat exact de staat is (goed maar ze heeft ze wel een keer of 5 aan gehad) en nog even foto's maken!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:18 schreef Skittles het volgende:
[..]
Denk dat ze dan wel zullen passen! Wat wil je ervoor?![]()
Die zijn leukquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:51 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ik heb nog Aapies in S, Street Milan is het type. Piranha heeft ze nooit aangehad, die leeft op grote voet. Dus nog nieuw in de verpakking.
Wat wil je ervoor hebben?
![]()
Uhmmm... ¤15 incl.?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:55 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Die zijn leukWat wil je ervoor hebben?
![]()
Ik heb te veel suitsDaarom mogen deze gaan. Vallen als 56/62, merk Wooden Buttons. ¤3,50 ps
[blauwe verkocht in afwachting van betaling...]
Spoken!
Sture & Lisa 62. Iets vaal en pillig, daarom ¤6,50
Uiltjes!
Sture & Lisa 56 zgan. Zoals te zien is wat breed voor F. ¤12,50
[ Bericht 17% gewijzigd door mousemicky op 21-10-2015 18:47:07 ]![]()
Oh die vind ik beide erg leuk. <3 zo even overleggen hier
We'll have love aplenty
You and Me![]()
Laat maar even wetenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:15 schreef Lamb29 het volgende:
Oh die vind ik beide erg leuk. <3 zo even overleggen hier
Onomatopee, mocht Lamb afhaken, dan zijn ze voor jou.
En LuDann, mochten Lamb en Ono afhaken, dan zijn ze voor jou![]()
![]()
Dank je wel hoor!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:50 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Laat maar even weten
Onomatopee, mocht Lamb afhaken, dan zijn ze voor jou.
En LuDann, mochten Lamb en Ono afhaken, dan zijn ze voor jou![]()
![]()
Heb je deze nog?quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:53 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik weet het niet zo goed Skits, ik denk dat ze gemiddeld vallen? Suus had volgens de meetdame mt 19-20.
http://s1171.photobucket.(...)ibrary/fok/kleertjes
Licht verwassen Name-it suit, maar 62
Cleasens Suit, verwassen, gratis (welke maat is dit?)
13 langemouwenrompers, maat 62/68 (zit er veel rekbaar spul tussen?)
En hoeveel zou je ervoor willen hebben?![]()
Ik heb alles nog!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:03 schreef LuDann het volgende:
[..]
Heb je deze nog?
Licht verwassen Name-it suit, maar 62
Cleasens Suit, verwassen, gratis (welke maat is dit?)
13 langemouwenrompers, maat 62/68 (zit er veel rekbaar spul tussen?)
En hoeveel zou je ervoor willen hebben?
Claesens suit is mt 62/68 en er zitten haast geen rekbare rompers meer bij helaas.
¤7,- voor alles?
Nog een keer m'n linkje, nu weer aangevuld!
http://s1171.photobucket.(...)ibrary/fok/kleertjes
Met o.a.:![]()
![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2015 09:00 schreef Zoë23 het volgende:
[s]
2 paar warme grijze slofjes mt 62
1,50 psIk wil dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar niet alles. Wil graag 1 paar van die slofjes en 1 zo'n roze/rood jurkje met stippen. Past dat door de brievenbus denk je?
![]()
Oh mooi, perfect maatje als reserve pakje op het KDV. Past ze voorlopig nog wel even in. Heb nu een van mijn mooie nieuwe pakjes als reserve daar liggen, is zonde.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:53 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik heb alles nog!
Claesens suit is mt 62/68 en er zitten haast geen rekbare rompers meer bij helaas.
¤7,- voor alles?
Ik weet uit ervaring dat ik niet-rekbare rompers met lange mouwen gewoon niet ga gebruiken. Hoeveel heb je er die wel rekbaar zijn?![]()
Je hebt PBquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:08 schreef onomatopee het volgende:
Als Lamb29 ze niet wil, dan ben ik wel geïnteresseerd in de spookjes en de uiltjes!![]()
![]()
![]()
Ik ben een beetje koopziek geloof ik.
Maar anyhoe, ik zoek nog mutsjes die je met een touwtje onder de kin kunt knopen.
En een zwembroekje maat 62 voor een meisje. Als iemand nog een restant wegwerp zwemluiers heeft heb ik daar ook interesse in. Of een leuke wasbare zwemluier.
[ Bericht 2% gewijzigd door LuDann op 21-10-2015 21:23:55 ]![]()
Volgens mij ik nog .. Roze met visjes erop..quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:01 schreef LuDann het volgende:
Maar anyhoe, ik zoek nog mutsjes die je met een touwtje onder de kin kunt knopen.
En een zwembroekje maat 62 voor een meisje. Als iemand nog een restant wegwerp zwemluiers heeft heb ik daar ook interesse in. Of een leuke wasbare zwemluier.
Ik heb heel veel wegwerp zwemluiers liggen, maar volgens mij zijn de verzendkosten duurder dan zo'n pak bij Kruidvat?
Ik zoek wollen ondergoed in maat 92. (Of tips voor waar dat goedkoper te krijgen is)![]()
Hmm, mijn man zegt net dat hij zwemspul nieuw voor haar wil kopen, hij wil zelf even kijken in de winkel. Toch bedankt.
En goed punt L-E, daar had ik niet bij stilgestaan.![]()
![]()
Hij is hier 1 keer gedragen en ook nog eens over een zwemluier..quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:23 schreef LuDann het volgende:
Hmm, mijn man zegt net dat hij zwemspul nieuw voor haar wil kopen, hij wil zelf even kijken in de winkel. Toch bedankt.
En goed punt L-E, daar had ik niet bij stilgestaan.
Oh maar daar gaat het niet om hoor, het is meer dat hij er lekker op uit wil met haar en dan zelf iets leuks uit wil zoeken.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:55 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Hij is hier 1 keer gedragen en ook nog eens over een zwemluier..![]()
![]()
Er zijn momenteel niet heel veel zwembroekjes te koop vrees ik LuDann. Ik kon er een maand geleden al geen meer vinden, gelukkig via hier wel één![]()
![]()
Ah, dat vermoeden had ik al en dat heb ik ook gezegd tegen hem, maar hij wil toch zelf kijken.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:00 schreef mousemicky het volgende:
Er zijn momenteel niet heel veel zwembroekjes te koop vrees ik LuDann. Ik kon er een maand geleden al geen meer vinden, gelukkig via hier wel éénEigenwijs.
Ik vermoed dat het hem dan ook meer gaat om het met haar op pad zijn dan het daadwerkelijk scoren van een zwembroekje.
Ik weet alleen dat hij het niet leuk vindt als ik dan tóch een zwembroekje koop hier want hij wil het zelf regelen. Nja, das prima natuurlijk.![]()
Bij de Hema hebben ze meestal wel zwemkleding het hele jaar doorquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:14 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ah, dat vermoeden had ik al en dat heb ik ook gezegd tegen hem, maar hij wil toch zelf kijken.Eigenwijs.
Ik vermoed dat het hem dan ook meer gaat om het met haar op pad zijn dan het daadwerkelijk scoren van een zwembroekje.
Ik weet alleen dat hij het niet leuk vindt als ik dan tóch een zwembroekje koop hier want hij wil het zelf regelen. Nja, das prima natuurlijk.![]()
![]()
Ik heb alles maar even in 1 album gemikt, en iets aangevuld.
Jongens en unisex mt 50/56/beetje 62 (een heleboel broekjes en shirtjes voor weinig, behoorlijk wat rompers, nog een paar jumpsuits) + Lodger wrapper en badcapes prenatal.
http://s1017.photobucket.(...)K/Kleding%20MM/story![]()
Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Bij de Hema hebben ze meestal wel zwemkleding het hele jaar door![]()
Ik wil het groene pakje wel als het er nog isquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:54 schreef mousemicky het volgende:
Ik heb te veel suitsDaarom mogen deze gaan. Vallen als 56/62, merk Wooden Buttons. ¤3,50 ps
[blauwe verkocht in afwachting van betaling...]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Spoken!
Sture & Lisa 62. Iets vaal en pillig, daarom ¤6,50
[ link | afbeelding ]
Uiltjes!
Sture & Lisa 56 zgan. Zoals te zien is wat breed voor F. ¤12,50
[ link | afbeelding ]
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Die is er nog! Ik PB je evenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wil het groene pakje wel als het er nog is![]()
![]()
Mijn aanbod (veel!). Prijs komen we wel over uit.
Meisjes 62 t/m 86
Jongens 92 t/m 116
En nog meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb deze nog wel liggen in maat 62/68. Met fleece binnenbekleding.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:01 schreef LuDann het volgende:
http://img.photobucket.co(...)2062_68/DSC_2007.jpg![]()
Wij hebben een ledikant/cosleeper/peuterbed-in-1 te koop
Het is de Hensvik van Ikea, inclusief matras (normaal zou ik een kindermatras echt niet verkopen, maar we hebben deze 1,5 jaar geleden nieuw gekocht en er is nauwelijks op geslapen omdat hij in ons bed slaapt), zonder matras mag natuurlijk ook![]()
Dekbed, kussen, en dekbedovertreksetjes kunnen erbij, kunnen ook los verkocht (naast de set op de foto hebben we ook een overtreksetje wit/groen met bosdiertjes (waarvan ik even geen link kan vinden op de Ikea-site, wellicht al uit het assortiment gehaald)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote]Op vrijdag 23 oktober 2015 10:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een badpak maat 86 liggen?
[/quote]![]()
En deze![]()
![]()
[/quote]quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:26 schreef Hobbesje het volgende:
http://img.photobucket.co(...)/20151023_122202.jpg
En deze
http://img.photobucket.co(...)/20151023_122156.jpg
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 23 oktober 2015 10:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een badpak maat 86 liggen?
Wat zou je voor de bovenste willen hebben?
Edit: nu de onderste
S. 2014
J. 2016![]()
Oh tof. Dat hele setje is leuk.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:32 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
Ik heb deze nog wel liggen in maat 62/68. Met fleece binnenbekleding.
http://img.photobucket.co(...)2062_68/DSC_2007.jpgEn dat stapeltje op die andere foto, zijn dat sokken?
![]()
Maillotjes.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:33 schreef LuDann het volgende:
[..]
Oh tof. Dat hele setje is leuk.En dat stapeltje op die andere foto, zijn dat sokken?
![]()
Je hebt het waarschijnlijk al gevonden, maar anders: ik zag gisteravond bij V&D ook nog veel babyzwemkleding hangen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:23 schreef LuDann het volgende:
En goed punt L-E, daar had ik niet bij stilgestaan.![]()
Telefoon he...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:07 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
Wat zou je voor de bovenste willen hebben?
Edit: nu de onderste![]()
2 euro.
[/quote]
Deze dus
Ik stuur je een dm.S. 2014
J. 2016![]()
Tof. Ik wil graag de groene, grijze, de blauwe, een witte en de licht roze er dan bij. Wat vraag je ervoor?quote:Bedankt voor de tip! Hij is nog niet geweest dus das mooi, heb ik nu wat winkels om hem heen te dirigeren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:08 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Je hebt het waarschijnlijk al gevonden, maar anders: ik zag gisteravond bij V&D ook nog veel babyzwemkleding hangen.![]()
![]()
![]()
Excl. verzendkosten![]()
Broekje hema is donkerblauw.
Ik strijk wel, behalve als het niet meer aangetrokken wordt. En onze kat is te groot voor maatje 50/56![]()
![]()
Ik heb 2 Kiddyguard hekjes kleur wit. Oud model en nieuw model. Helemaal nog prima! Opsturen doe ik niet maar als iemand regio Breda interesse heeft... 2 stuks voor ¤100.-Met een meidenkwartet![]()
Ik ga even overleggen!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:26 schreef Cathmar het volgende:
Ik heb 2 Kiddyguard hekjes kleur wit. Oud model en nieuw model. Helemaal nog prima! Opsturen doe ik niet maar als iemand regio Breda interesse heeft... 2 stuks voor ¤100.-![]()
Ik heb wel interesse, Cholula. Ik moet alleen even met mijn man overleggen over het 'ophalen' gedeelte. We wonen niet in de buurt maar ik geloof dat hij voor zijn werk die kant op moet over niet al te lange tijd.![]()
Ik kwam deze nog tegen in de kast: VERKOCHT in afwachting van betaling
Vind m toch te meisjesachtig voor F.(hij heeft de jongensvariant wel supervaak aan
)
Maat 56, mag gaan voor ¤10,-
De rest staat hier:
maat 50/56: http://s1017.photobucket.(...)leding%2050-56/story
overig: http://s1017.photobucket.(...)apzakken%20etc/story
[ Bericht 2% gewijzigd door mousemicky op 26-10-2015 13:34:19 ]![]()
Na wijs beraad bedacht dat we iets katdoorlatends zoeken. Ik zoek nog even verder dus!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:20 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Is goed hoor! PM maar als je intersse hebt![]()
Heeft er iemand een Wallaboo voetenzak te koop voor in de maxi cosi? Kleur maakt niet uit, zolang het maar geen roze is.![]()
Vanmorgen wilde ik mijn dochter deze trui aantrekken,blijkt het een 74 te zijn ipv de 86 die op het kaartje stond...mja kaartje er al af getrokken, dus teruggaan is geen optie.
Het is een hele zachte warme trui van H&M maat 74.
Heb er vorige week 10 euro voor betaald en dat zou ik er nu graag (incl verz) voor terug hebben.
Hij is echt helemaal nieuw.
S. 2014
J. 2016![]()
Nou inderdaad. A's H&M shirtjes zijn nu jurk, straks tuniek, dan oversized sweater en over een paar maanden shirt![]()
![]()
In de breedte wel idd, maar de lengtequote:Op maandag 26 oktober 2015 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
past ie niet, GM? Hier valt H&M altijd twee maten groter uit namelijk
Lang bovenlijf... ze zou prima in maat 80 passen qua breedte maar die lengte maakt t dan van die hoog water dingen...S. 2014
J. 2016![]()
Ik niet, maar ik scoorde wel een paar weken geleden een wallaboo op marktplaats voor 15 eu. Staan er best wel wat op vond ik dus misschien de moeite waard om ff te kijken?quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:53 schreef FlyingFish het volgende:
Heeft er iemand een Wallaboo voetenzak te koop voor in de maxi cosi? Kleur maakt niet uit, zolang het maar geen roze is.:)![]()
Hier nog een keer al mijn spul, het is weer up to date..
Voor diegene die denken.. hee! Dat was toch al weg? Ik hoor van 1 iemand helemaal niks meer, dus het is er nog steeds.
kinderspul
zwangerschapsspul![]()
Wat Mignonne zegt, ik had er op MP eentje voor 20 incl verzenden, ding is zo goed als nieuwquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:53 schreef FlyingFish het volgende:
Heeft er iemand een Wallaboo voetenzak te koop voor in de maxi cosi? Kleur maakt niet uit, zolang het maar geen roze is.(die mensen hadden een voorjaarsbaby, tegen de tijd dat de Wallaboo nodig was, paste kind er niet meer in
)
![]()
Ik houd me nog steeds aanbevolen voor die twee dopo dopo mini truitjes.quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:45 schreef gestreeptestoel het volgende:
Hier nog een keer al mijn spul, het is weer up to date..
Voor diegene die denken.. hee! Dat was toch al weg? Ik hoor van 1 iemand helemaal niks meer, dus het is er nog steeds.
kinderspul
zwangerschapsspul![]()
Ik had gisteren hier in de regio al gekeken, maar daar was weinig aanbod, alleen een handelaar (te zien aan de verschillende soorten). Maar ik zal eens breder gaan kijken!quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:50 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Wat Mignonne zegt, ik had er op MP eentje voor 20 incl verzenden, ding is zo goed als nieuw(die mensen hadden een voorjaarsbaby, tegen de tijd dat de Wallaboo nodig was, paste kind er niet meer in
)
![]()
Showen maar de bunting en t kussen notthesame
We'll have love aplenty
You and Me![]()
Ja? Stuur maar ff berichtje.quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik houd me nog steeds aanbevolen voor die twee dopo dopo mini truitjes.![]()
Even kijken of het zo lukt:quote:Op maandag 26 oktober 2015 15:42 schreef Lamb29 het volgende:
Showen maar de bunting en t kussen notthesameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NotTheSame, Wat wil je voor het dirkje shirt en broekje maat 50 en hema broekje en shirt maat 50 met die huisjes erop ?![]()
ah die bunting bag is lief ♡ ik heb er ook nog eentje ela die doe ik weg tzt als mijn baby er uit is. Bruin met vogeltje er op is ie.:)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze dus. Gare foto, kleine bruine rib en aan de binnenkant zachtgekleurde streepjes. Vogeltje enz is geborduurd. Gaat er tzt uit dus ik gok na een maand of wellicht twee ofzo.:)![]()
Oh die is lief! Hoe werken die knoopjes aan de bovenkant?We'll have love aplenty
You and Me![]()
Ik heb ook een bunting bag in de aanbieding,een roze.
Bij interesse zal ik een foto maken“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Ophalen gaat niet lukken helaas, sorry en bedankt voor het vasthouden!quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 07:55 schreef Cholula het volgende:
Heeft iemand interesse in een wipstoeltje?
Gratis af te halen in Ede of Oirschot.
[ afbeelding ]![]()
Als je de hoeken naar het midden brengt en de drukkers op elkaar drukt, heb je een puntmutsquote:Op maandag 26 oktober 2015 18:18 schreef Lamb29 het volgende:
Oh die is lief! Hoe werken die knoopjes aan de bovenkant?.
Dat voedingskussen ga ik straks nog even online proberen te zetten.
Het is in ieder geval deze:
![]()
![]()
Ik kom hier vanavond, uiterlijk morgenvroeg op terug. Laptopstruggles en spitsuur hieroquote:Op maandag 26 oktober 2015 17:01 schreef fysio-tje het volgende:
NotTheSame, Wat wil je voor het dirkje shirt en broekje maat 50 en hema broekje en shirt maat 50 met die huisjes erop ?.
![]()
Dat is een grote zo te zien? (Zoek een kleintje) ga straks even de bunting overleggen met vriend. Bang dat hij um te meisjes vindquote:Op maandag 26 oktober 2015 18:54 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Als je de hoeken naar het midden brengt en de drukkers op elkaar drukt, heb je een puntmuts.
Dat voedingskussen ga ik straks nog even online proberen te zetten.
Het is in ieder geval deze:
[ afbeelding ]![]()
Wat moet hij opleveren?
We'll have love aplenty
You and Me![]()
Ik DM je even!quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:27 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Dat is een grote zo te zien? (Zoek een kleintje) ga straks even de bunting overleggen met vriend. Bang dat hij um te meisjes vind![]()
Wat moet hij opleveren?![]()
Resume: je bedoelt deze?quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:01 schreef fysio-tje het volgende:
NotTheSame, Wat wil je voor het dirkje shirt en broekje maat 50 en hema broekje en shirt maat 50 met die huisjes erop ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:19 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Resume: je bedoelt deze?Ja die bedoel ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Geen probleem!quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:53 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ophalen gaat niet lukken helaas, sorry en bedankt voor het vasthouden!![]()
Moet het perse een wallaboo zijnquote:Op maandag 26 oktober 2015 14:11 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik had gisteren hier in de regio al gekeken, maar daar was weinig aanbod, alleen een handelaar (te zien aan de verschillende soorten). Maar ik zal eens breder gaan kijken!
Of is een maxicosi voetenzak ook fijn ?
Je mag deze hebben, als je wil
Als je het wat vindt, geef je dan een gil?
https://www.dropbox.com/s(...)1027_052534.jpg?dl=0I'm flying high, I'm flying high in to the sky![]()
Ik heb mn kleertjes-stash doorgewerkt, en mn emotionele ik heeft afstand kunnen doen van een aantal kleertjes![]()
Is er belangstelling voor meisjesspul maat 50/56 en maat 62 t/m 80?![]()
Mignonne, die is ook lief, maar ik zoek er eentje zoals NotTheSame, waar je een 'muts' kan maken van het bovenste gedeelte! Dus ik wacht even af of Lamb die van NotTheSame wil![]()
![]()
Oh ja! Nee helaasch dat truukje kent de mijne nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:45 schreef elamanilo het volgende:
Mignonne, die is ook lief, maar ik zoek er eentje zoals NotTheSame, waar je een 'muts' kan maken van het bovenste gedeelte! Dus ik wacht even af of Lamb die van NotTheSame wil![]()
:)![]()
Ik heb hier een hoop kleren liggen voor een gemiddelde meid van 13-14. 8 shirts maat XS, 2 maat S. Gaat om leuke shirts van CoolCat en H&M. 6 broeken maat 158/164, waarvan 4 spijkerbroeken en twee fel gekleurde broeken (rood en groen). Vraagprijs: 100¤.![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb mn kleertjes-stash doorgewerkt, en mn emotionele ik heeft afstand kunnen doen van een aantal kleertjes![]()
Is er belangstelling voor meisjesspul maat 50/56 en maat 62 t/m 80?(Het voornemen niet al te vroeg te beginnen met kleertjes kopen gaat me niet goed af
)
![]()
Oeh, dit is wel een goede hintquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:55 schreef vliegenderudolph het volgende:
[..]
Moet het perse een wallaboo zijn
Of is een maxicosi voetenzak ook fijn ?
Je mag deze hebben, als je wil
Als je het wat vindt, geef je dan een gil?
https://www.dropbox.com/s(...)1027_052534.jpg?dl=0
Je hebt in ieder geval een niet-meer-kleine-baby-kind.
En foto's gebruik je dropbox voor
Daarmee ga ik morgen wel even speuren hoor!
Ik heb ondertussen een optie op een Wallaboo,
Maar als dat niet doorgaat (het blijft marktplaats...) zwaai ik hier nog even joehoe!![]()
Komt ie dan........
Meisjes 50 t/m 80 zo'n beetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geloof dat er ook nog een stapeltje te kleine broeken in E's kast ligt, maar daar kan ik morgen pas weer bij.
[ Bericht 3% gewijzigd door LadyBlack op 28-10-2015 11:00:04 ]![]()
Lamb ziet er vanaf, dus hij is voor jouquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:45 schreef elamanilo het volgende:
!
![]()
<3 dm!quote:Op woensdag 28 oktober 2015 07:20 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Lamb ziet er vanaf, dus hij is voor jou!
![]()
Broekjes! Maat 80 t/m 92SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:06 schreef LadyBlack het volgende:
Broekjes! Maat 80 t/m 92Wat vraag je voor de tuinbroek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ik nu in maat 80, maar begint wat klein te worden
![]()
Mag ik jouw maat 80 dan overnemenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:21 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Wat vraag je voor de tuinbroek?
Die heb ik nu in maat 80, maar begint wat klein te worden
?
![]()
Hij is echt nog helemaal spotless en ik vond m vreselijk leuk, dus 10 euro?
Als ik nou een vreselijke krent ben, doe dan vooral een tegenbod hoor, ik ben echt niet zo goed in prijzen schatten...![]()
Ik vind t goed!quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:35 schreef LadyBlack het volgende:
Hij is echt nog helemaal spotless en ik vond m vreselijk leuk, dus 10 euro?
Als ik nou een vreselijke krent ben, doe dan vooral een tegenbod hoor, ik ben echt niet zo goed in prijzen schatten...
Pb je zo ff!![]()
Da's goed!quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:27 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Mag ik jouw maat 80 dan overnemen?
Ook 10 euro dan? Ze heeft m niet zo vaak aangehad en hij ziet er nog als nieuw uit. Als ik vanmiddag/vanavond thuis ben zal ik foto's maken.![]()
Ik wacht de foto's even af, maar 10 euro lijkt me prima!quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:47 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Da's goed!
Ook 10 euro dan? Ze heeft m niet zo vaak aangehad en hij ziet er nog als nieuw uit. Als ik vanmiddag/vanavond thuis ben zal ik foto's maken.![]()
F. groeit als kool, dus mijn mapje is weer aangevuld met een aantal jumpsuits, alles valt als 56.
Maxomorra zippersuit 50-56 zgan - ¤12,50 verkocht
Maxomorra playsuit 50-56 zgan - ¤12,50
KikKid velours pakje 62 (valt dus erg klein) - ¤7,50
Next 56 - ¤3,- verkocht
Next 56 - ¤3,-
De rest staat in de bucket: http://s1017.photobucket.(...)leding%2050-56/story
En J. heeft een mening. Deze twee shirts zijn niet ok bevonden, en mogen dus weg.
Smafolk maat 92-98 (valt qua lengte als 92) - ¤7,-
Blaaa maat 92 - ¤12,50 verkocht
[ Bericht 9% gewijzigd door mousemicky op 30-10-2015 10:17:14 ]![]()
Oh die eerste next <3
Stuur even die next en auto's naar vriend wat hij vind...
We'll have love aplenty
You and Me![]()
Jup beestjes van next please!
Auto's nietWe'll have love aplenty
You and Me![]()
Welke kleuren zijn het Kikid pakje? Rood en grijs?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:45 schreef mousemicky het volgende:
F. groeit als kool, dus mijn mapje is weer aangevuld met een aantal jumpsuits, alles valt als 56.
Maxomorra zippersuit 50-56 zgan - ¤12,50
[ link | afbeelding ]
Maxomorra playsuit 50-56 zgan - ¤12,50
[ link | afbeelding ]
KikKid velours pakje 62 (valt dus erg klein) - ¤7,50
[ link | afbeelding ]
Next 56 - ¤3,- verkocht
Next 56 - ¤3,-
[ link | afbeelding ]
De rest staat in de bucket: http://s1017.photobucket.(...)leding%2050-56/story
En J. heeft een mening. Deze twee shirts zijn niet ok bevonden, en mogen dus weg.
Smafolk maat 92-98 (valt qua lengte als 92) - ¤7,-
[ link | afbeelding ]
Blaaa maat 92 - ¤12,50 (wazige foto, de kleuren zijn echt nog helder)
Knalrood en grijs idd. Kan voor zowel een jongetje als meisjequote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:19 schreef Dot. het volgende:
[..]
Welke kleuren zijn het Kikid pakje? Rood en grijs?![]()
![]()
Is goedquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:08 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil de autootjes!!!!!
Hoe valt Maxomorra?, PM je even?
En valt als de grootste maat, 56 dus, en normaal qua breedte.![]()
als ze leuk Zijn welquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:36 schreef Fannetje het volgende:
Is er interesse in jongetjes jumpsuits maat 68?![]()
![]()
Oh my gaaaawd en dan moet iedereen even stoppen met zn leuke pakjes hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:10 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Is goed, PM je even?
En valt als de grootste maat, 56 dus, en normaal qua breedte.ik ga failliet zo.
![]()
Jazeker!quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:36 schreef Fannetje het volgende:
Ja!! Heel veel zelfsquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:36 schreef Fannetje het volgende:
Is er interesse in jongetjes jumpsuits maat 68?!
![]()
Waarschijnlijk welquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:36 schreef Fannetje het volgende:
![]()
Niet zo veel, ze stonden al een tijdin de kast te wachten tot ze ze aan kon, maar ik kwam er te laat achter dat het maat 20 was en niet 21![]()
rond de 10 euro.
Zal vanavond even ene eigen foto plaatsen![]()
Oh als iemand nog flexibele-zool-schoenen in goede staat heeft (maat 19) hou ik me aanbevolen!
Alleen geen zilver en liever geen roze. Tenzij supermooi roze![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:21 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik wacht de foto's even af, maar 10 euro lijkt me prima!![]()
![]()
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:59 schreef Tante_Soesa het volgende:
Wat zou je voor die onderste willen hebben Bla? Ik heb wellicht interesse. Is er veel op gelopen?![]()
![]()
Ja leuk! DM je rekeningnummer maar, dan maak ik het overquote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:24 schreef Butterflower het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Jij neemt haar broek over voor 10,- en zij de jouwe voor 10,- toch? Dan hoeven jullie toch alleen maar de broeken op te sturen? Of mis ik ietsquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:43 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja leuk! DM je rekeningnummer maar, dan maak ik het over
S. 2014
J. 2016![]()
Je mist ietsquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 09:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Jij neemt haar broek over voor 10,- en zij de jouwe voor 10,- toch? Dan hoeven jullie toch alleen maar de broeken op te sturen? Of mis ik iets![]()
![]()
Met de verhuizing in aantocht nog even door de kast gegaan.
Rookvrij huis maar we hebben wel katten. Pakketje kan met kiala voor ¤3,95.
Gympen gedragen met maat 29. De blauwe zijn nog helemaal goed. De groene heeft een slijtplekje op de stof en daar valt het vuil wel opSamen voor ¤2,50
Bor*z valt als 122. ¤2,50
Maxomorra 110-116 ¤3,50
River Island maat 116 ¤2,50
Next 110 ¤2,-
H&M 104/110 ¤2,50 slechte foto is gewoon donker blauw
Next maat 104 ¤3
H&M officieel 98 maar valt minimaal als 104 ¤7,50
Maxomorra 110-116 ¤5
Lekkere warme trui spaans merk valt als 104/110 ¤3
Mouwloos topje Lindex valt als 116 ¤2,-
Moonkids 104 maar kan bij 110 ook nog.
¤10,-
JNY design maat 110 ¤7,50
Ik heb je lief mijn hele leven![]()
heb je dat boxpakje van next nog, en die met die uiltjes? Welke maat is de laatste?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:34 schreef mousemicky het volgende:
Ik heb alles maar even in 1 album gemikt, en iets aangevuld.
Jongens en unisex mt 50/56/beetje 62 (een heleboel broekjes en shirtjes voor weinig, behoorlijk wat rompers, nog een paar jumpsuits) + Lodger wrapper en badcapes prenatal.
http://s1017.photobucket.(...)K/Kleding%20MM/story![]()
Hm, deze link linkt nu naar t album met alles wat al verkocht isquote:Op zondag 1 november 2015 13:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
heb je dat boxpakje van next nog, en die met die uiltjes? Welke maat is de laatste?![]()
De juiste linkjes met wat ik nog heb staan in mijn sig... Of onder dit linkje teruggaan naar 'mijn album' en dan een van de andere beschikbare albums kiezen (50-56, 62-68, overig).![]()
DM voor lazi!
Oke, plotseling groeispurtje hier. Als ik nieuw spul heb ingeslagen komt er wat 86/92 aan vanuit hier.
En iemand interesse in blauwe Ipanema's maat 20?![]()
quote:Op zondag 1 november 2015 18:48 schreef L-E het volgende:
Oke, plotseling groeispurtje hier. Als ik nieuw spul heb ingeslagen komt er wat 86/92 aan vanuit hier.![]()
![]()
Iemand interesse in deze Desigual jurk met bijbehorende longsleeve?
Mijn dochter wil 'm niet aan, dus hij hangt hier niks te doen. Ongedragen dus! Maat 5-6 jaar, valt voor Desigual begrippen best groot, dus als 116 denk ik. ¤15 incl verzendkosten?
En ik heb dit moodstreet shirtje nog in maat 62 waarvan ik me niet kan voorstellen dat niemand het wil hebben![]()
¤5 incl verzenden. Mja, en hij staat op z'n kop maar dat is maar even zo![]()
![]()
Heeft iemand misschien interesse in een Noppies jurkje maat L? Ik vind hem bij nader inzien toch echt te kort, dus niet gedragen. Het is wel een dun jurkje, met driekwart mouwen, dus ik zou een dikke panty en vest aanraden voor de komende maanden
Meer foto's: https://www.zalando.nl/no(...)s-n1429f00h-c11.html![]()
Heeft er hier iemand nog verlengde glijders liggen voor de tripp trapp stoel in de oude versie??
Of weet iemand waar ik die nog kan kopen misschien? Ze zijn niet meer te verkrijgen...
Toch nog gevonden!
[ Bericht 43% gewijzigd door Hobbesje op 02-11-2015 13:34:32 ]![]()
Stuur maar een pb!quote:Op maandag 2 november 2015 11:10 schreef Appelientje het volgende:
Fannetje die Desigualjurk neem ik graag over!!![]()
![]()
Ik zit net naar onze oude tripp trapp te kijken maar zie die dingen helemaal niet zitten. Waar dienen ze voor?quote:Op maandag 2 november 2015 12:18 schreef Hobbesje het volgende:
Heeft er hier iemand nog verlengde glijders liggen voor de tripp trapp stoel in de oude versie??
Of weet iemand waar ik die nog kan kopen misschien? Ze zijn niet meer te verkrijgen...
[ afbeelding ]![]()
Tegen het omkiepen. Ons dametje drukt met haar voetjes tegen de tafel de stoel zo dat hij gaat kiepen (al 2 keer gebeurd). Met de verlengers zou dat niet moeten kunnen. Bij onze 2 jongens nooit nodig gehad....quote:Op maandag 2 november 2015 12:54 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik zit net naar onze oude tripp trapp te kijken maar zie die dingen helemaal niet zitten. Waar dienen ze voor?![]()
ah zo. Ik kan je er dus helaas niet bij helpenquote:Op maandag 2 november 2015 12:56 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
Tegen het omkiepen. Ons dametje drukt met haar voetjes tegen de tafel de stoel zo dat hij gaat kiepen (al 2 keer gebeurd). Met de verlengers zou dat niet moeten kunnen. Bij onze 2 jongens nooit nodig gehad....![]()
Sorry, ik heb je post helemaal gemist! Ik ga vanavond of morgen even kijkenquote:Op zondag 1 november 2015 09:00 schreef LadyBlack het volgende:
Nog interesse in de meisjeskleertjes? Appelientje? Onomatopee?![]()
![]()
Ik zal eens kijken want volgens mij heb ik de verlengers wel maar de schroeven niet dus dan heb je er nog niks aan.quote:Op maandag 2 november 2015 12:56 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
Tegen het omkiepen. Ons dametje drukt met haar voetjes tegen de tafel de stoel zo dat hij gaat kiepen (al 2 keer gebeurd). Met de verlengers zou dat niet moeten kunnen. Bij onze 2 jongens nooit nodig gehad....Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
In de aanbieding: twee flinke zakken kleertjes in maat 50-56-62. Grotendeels neutraal, een aantal meer voor jongens of meisjes.
Ik heb het vrijwel allemaal gratis gekregen, dus ik hoef er geen geld voor. Af te halen als één partij in Delft.Carpe diem, quam minimum credula postero.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: