Sjaak vond het best leuk. Hij had op een gegeven moment door hoe hij kon ronddraaien en toen vond hij het echt leuk. Daarvoor vond hij vooral de knisperblaadjes erg leuk om vast te houden.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:20 schreef LuDann het volgende:
Cactus, die Lamaze Draai en ontdektuin, is dat wat? Of iemand anders met ervaring?
Ze zijn van Pandababy. Die hebben maar 1 maat. Afhankelijk van de bouw van je baby past het na 4/5 kilo. Ze gaan mee tot zindelijkheid meen ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 02:43 schreef fysio-tje het volgende:
Mevr cactus, De wasbare luiers welk merk en maat zijn deze? En wat wil je er voor hebben?
Tof. Ik wil hem graag hebben, alleen dat zal vast een prijzig grapje worden met verzenden? In welke regio wonen jullie?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 07:42 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Sjaak vond het best leuk. Hij had op een gegeven moment door hoe hij kon ronddraaien en toen vond hij het echt leuk. Daarvoor vond hij vooral de knisperblaadjes erg leuk om vast te houden.
We vergaten alleen best vaak dat we het ding haddendus heel vaak issie niet gebruikt.
Ik PM je evenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:27 schreef LuDann het volgende:
[..]
Tof. Ik wil hem graag hebben, alleen dat zal vast een prijzig grapje worden met verzenden? In welke regio wonen jullie?
Woeeeiiiiiiiii het is inderdaad een jongetje!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:50 schreef McLaura het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ze staan in optie voor je!
Ik kan niet wachten op de foto's van JongetjeBlack in Koens pakjes!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Woeeeiiiiiiiii het is inderdaad een jongetje!!![]()
En dus trek ik m dolgraag deze pakjes aanIk moet geloof ik nog even mn pm-box legen, maar dan heb ik t vast gemeld
Kiala is maar ¤3,95quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:27 schreef LuDann het volgende:
[..]
Tof. Ik wil hem graag hebben, alleen dat zal vast een prijzig grapje worden met verzenden? In welke regio wonen jullie?
quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:22 schreef Sinister-D- het volgende:
Te koop aangeboden: Doomoo zitzak/poef inclusief slaapzak en speel-arch voor kinderen tot 30kg.
Op de een of andere manier wilt het niet lukken om deze foto in de juiste richting te uploaden omdat ie automatisch gedraait wordt door Tinypic telkens![]()
Vraagprijs ¤100.
Leuk! Maar wat zit er voor gigantisch label aan de zijkant?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Imps&elfs overslagjurkje maat 86.
Staat mijn dame niet.![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Gigantisch label? Ik zie een klein wit labeltje en een roze touwtje voor het vastmaken omdat het overslag is...quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:21 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Leuk! Maar wat zit er voor gigantisch label aan de zijkant?
Hoeveel vraag je er voor?
Oeh, de linker. Mooi! Heb je die nog?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:31 schreef mousemicky het volgende:
Nog 2 suits, vallen als 56. Staan F helaas niet. ¤10 ps.
[ link | afbeelding ]
En mijn favo rompers, mt 50. Ze passen nu echt niet meer. Beide voor ¤3,50.
[ link | afbeelding ]
Ik vind dat waar 30 of 3D op staat best grootquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:23 schreef danic het volgende:
[..]
Gigantisch label? Ik zie een klein wit labeltje en een roze touwtje voor het vastmaken omdat het overslag is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schoentjes mt 16/17 nieuw
1,50 per paar
[SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Positierokje mt 40 Miss Etam NIEUW
vraagprijs 7,50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZGAN Jurkje DESIGUAL mt M (kleine L)
Heerlijk zacht <3 en rekbaar bij de buik. Zelf voor de zwangerschap gekocht, niet
tijdens zwangerschap gedragen. Vind het niet meer mooi staan bij mijn figuur
maar voor een zwangere dame wel
Vraagprijs 17,50
Positierokje mamalicious met M (kan ook als kleine L)
Vraagprijs 5 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in de herhaling;
2x Herfst/winterjasjes mt62
5 euro per jasjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bruin berenpakje mt56 maar valt eerder als 62
3 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 jurkjes, zachte kleuren. mt 62/68
1,50 psSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 paar warme grijze slofjes mt 62
1,50 per paarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 jurkjes mt 62/68
1,50 psSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 jurkjes mt 62/68
1,50 psSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jep, voor jou als je wiltquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:34 schreef Malteser het volgende:
[..]
Oeh, de linker. Mooi! Heb je die nog?![]()
![]()
Ja?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:34 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Ik vind dat waar 30 of 3D op staat best groot
Ik vind het persoonlijk wel meevallen, maar dat is ook een kwestie van smaak natuurlijk. Ik zou er geen last van hebben.
Maar ik dacht dat je misschien dat touwtje erbij telde als label.![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:08 schreef Malteser het volgende:
Aangeboden, 2 aankleedkussenhoezen van Hema:
[ link | afbeelding ]
Maat 50
Pakje 1:
[ link | afbeelding ]
Achterkant pakje 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pakje 2:
[ link | afbeelding ]
Pakje 3:
[ link | afbeelding ]
Detail pakje 3:wat vraag je voor pakje 1 & 3?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pakje 4:
[ link | afbeelding ]![]()
Dit is het label idd;quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:21 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Leuk! Maar wat zit er voor gigantisch label aan de zijkant?
Hoeveel vraag je er voor?
Uhm 5 euro excl?S. 2014
J. 2016![]()
Uhm, ¤5,- voor allebei samen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wat vraag je voor pakje 1 & 3?![]()
Ik stuur je een PM!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ooh graag! G. Zwemt in zijn kleertjes, deze zijn leukkan ie nog wel ff in denk ik
![]()
![]()
Is goed!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dit is het label idd;
[ link | afbeelding ]
Uhm 5 euro excl?
Ik pb je ff![]()
Weer wat verkocht en weer ander spul toegevoegd aan beide albums
http://www.mijnalbum.nl/Album=DDDRTMZO
zwangerschapsspul
http://www.mijnalbum.nl/Album=CUEDC3XV
kinderkleding![]()
DMquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 20:15 schreef gestreeptestoel het volgende:
zwangerschapsspul
kinderkleding.
![]()
![]()
.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"![]()
Anticlimaxquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:28 schreef Burdie het volgende:
Whehe. Ik had laatst ook al op wat toffe truitjes gereageerd en vergat toen terug te DM'men. Vandaar de
want ze heeft het zelfs in dit topic nog gevraagd of ik haar berichtje wel had ontvangen
.
Dus. Nothing to see here, move along.
Stelletje popcorneters.
![]()
Mwah, niet helemaal mijn stijl. Ik zou denk ik een famfare inhurenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:29 schreef Skittles het volgende:
Stiekem ga je gewoon voor dat eerste truitje, toch?.
![]()
Maar wat doe je kuiken dan aan als hij bovenop die olifant zit onderweg naar iedereen die het nieuws mag horen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mwah, niet helemaal mijn stijl. Ik zou denk ik een famfare inhuren.
![]()
![]()
Heb je de slaapzak met lange mouwen nog?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 20:15 schreef gestreeptestoel het volgende:
zwangerschapsspul
kinderkleding![]()
Leuk dat speelgoed, waar woont je huis?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:13 schreef Zoë23 het volgende:
Pakket babyspeelgoed
10 euro exl verzenden
Heb nog meer mooi zgan speelgoed, dat doe ik er gratis bij. Staat alleen niet op de foto.
[ afbeelding ]
Tinylove speelkleed
Nieuw 89,95 euro
Vraagprijs 17,50
[ afbeelding ]
Bij interesse maak ik foto´s
moet nieuwe maken en de baby´s slapen nu![]()
Iemand nog een herfst/winterjas voor een jongen echt vallend als 86?
De jassen die ik nu heb zijn nog iets te ruim en dat vind ik niet zo leuk staan. Het is ineens zo koud al!!![]()
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:43 schreef Rawedni het volgende:
[..]
Leuk dat speelgoed, waar woont je huis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Zoë23 op 17-10-2015 21:40:25 ]![]()
Ik ga even voor je kijken!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:17 schreef Mabawa. het volgende:
Iemand nog een herfst/winterjas voor een jongen echt vallend als 86?
De jassen die ik nu heb zijn nog iets te ruim en dat vind ik niet zo leuk staan. Het is ineens zo koud al!!![]()
@ malteser
Ja die is er nog! Stuur maar n pb mocht je interesse hebben.
Ik reageer morgen denk ik op alle prive berichtjes![]()
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:09 schreef gestreeptestoel het volgende:
@ malteser
Ja die is er nog! Stuur maar n pb mocht je interesse hebben.
Ik reageer morgen denk ik op alle prive berichtjes![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: