Ah, dat vermoeden had ik al en dat heb ik ook gezegd tegen hem, maar hij wil toch zelf kijken.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:00 schreef mousemicky het volgende:
Er zijn momenteel niet heel veel zwembroekjes te koop vrees ik LuDann. Ik kon er een maand geleden al geen meer vinden, gelukkig via hier wel één
Bij de Hema hebben ze meestal wel zwemkleding het hele jaar doorquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:14 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ah, dat vermoeden had ik al en dat heb ik ook gezegd tegen hem, maar hij wil toch zelf kijken.Eigenwijs.
Ik vermoed dat het hem dan ook meer gaat om het met haar op pad zijn dan het daadwerkelijk scoren van een zwembroekje.
Ik weet alleen dat hij het niet leuk vindt als ik dan tóch een zwembroekje koop hier want hij wil het zelf regelen. Nja, das prima natuurlijk.
Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Bij de Hema hebben ze meestal wel zwemkleding het hele jaar door
Ik wil het groene pakje wel als het er nog isquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:54 schreef mousemicky het volgende:
Ik heb te veel suitsDaarom mogen deze gaan. Vallen als 56/62, merk Wooden Buttons. ¤3,50 ps
[blauwe verkocht in afwachting van betaling...]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Spoken!
Sture & Lisa 62. Iets vaal en pillig, daarom ¤6,50
[ link | afbeelding ]
Uiltjes!
Sture & Lisa 56 zgan. Zoals te zien is wat breed voor F. ¤12,50
[ link | afbeelding ]
Die is er nog! Ik PB je evenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wil het groene pakje wel als het er nog is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb deze nog wel liggen in maat 62/68. Met fleece binnenbekleding.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:01 schreef LuDann het volgende:
Ik ben een beetje koopziek geloof ik.
Maar anyhoe, ik zoek nog mutsjes die je met een touwtje onder de kin kunt knopen.
En een zwembroekje maat 62 voor een meisje. Als iemand nog een restant wegwerp zwemluiers heeft heb ik daar ook interesse in. Of een leuke wasbare zwemluier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 23 oktober 2015 10:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[/quote]quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:26 schreef Hobbesje het volgende:
http://img.photobucket.co(...)/20151023_122202.jpg
En deze
http://img.photobucket.co(...)/20151023_122156.jpg
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 23 oktober 2015 10:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een badpak maat 86 liggen?
Oh tof. Dat hele setje is leuk.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:32 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
Ik heb deze nog wel liggen in maat 62/68. Met fleece binnenbekleding.
http://img.photobucket.co(...)2062_68/DSC_2007.jpg
Maillotjes.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:33 schreef LuDann het volgende:
[..]
Oh tof. Dat hele setje is leuk.En dat stapeltje op die andere foto, zijn dat sokken?
Je hebt het waarschijnlijk al gevonden, maar anders: ik zag gisteravond bij V&D ook nog veel babyzwemkleding hangen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:23 schreef LuDann het volgende:
Hmm, mijn man zegt net dat hij zwemspul nieuw voor haar wil kopen, hij wil zelf even kijken in de winkel. Toch bedankt.
En goed punt L-E, daar had ik niet bij stilgestaan.
Telefoon he...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:07 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
Wat zou je voor de bovenste willen hebben?
Edit: nu de onderste
Tof. Ik wil graag de groene, grijze, de blauwe, een witte en de licht roze er dan bij. Wat vraag je ervoor?quote:
Bedankt voor de tip! Hij is nog niet geweest dus das mooi, heb ik nu wat winkels om hem heen te dirigeren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:08 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Je hebt het waarschijnlijk al gevonden, maar anders: ik zag gisteravond bij V&D ook nog veel babyzwemkleding hangen.
Ik ga even overleggen!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:26 schreef Cathmar het volgende:
Ik heb 2 Kiddyguard hekjes kleur wit. Oud model en nieuw model. Helemaal nog prima! Opsturen doe ik niet maar als iemand regio Breda interesse heeft... 2 stuks voor ¤100.-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |