Na wijs beraad bedacht dat we iets katdoorlatends zoeken. Ik zoek nog even verder dus!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:20 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Is goed hoor! PM maar als je intersse hebt
In de breedte wel idd, maar de lengtequote:Op maandag 26 oktober 2015 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
past ie niet, GM? Hier valt H&M altijd twee maten groter uit namelijk
Ik niet, maar ik scoorde wel een paar weken geleden een wallaboo op marktplaats voor 15 eu. Staan er best wel wat op vond ik dus misschien de moeite waard om ff te kijken?quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:53 schreef FlyingFish het volgende:
Heeft er iemand een Wallaboo voetenzak te koop voor in de maxi cosi? Kleur maakt niet uit, zolang het maar geen roze is.
Wat Mignonne zegt, ik had er op MP eentje voor 20 incl verzenden, ding is zo goed als nieuwquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:53 schreef FlyingFish het volgende:
Heeft er iemand een Wallaboo voetenzak te koop voor in de maxi cosi? Kleur maakt niet uit, zolang het maar geen roze is.
Ik houd me nog steeds aanbevolen voor die twee dopo dopo mini truitjes.quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:45 schreef gestreeptestoel het volgende:
Hier nog een keer al mijn spul, het is weer up to date..
Voor diegene die denken.. hee! Dat was toch al weg? Ik hoor van 1 iemand helemaal niks meer, dus het is er nog steeds.
http://www.mijnalbum.nl/Album=CUEDC3XV
kinderspul
http://www.mijnalbum.nl/Album=DDDRTMZO
zwangerschapsspul
Ik had gisteren hier in de regio al gekeken, maar daar was weinig aanbod, alleen een handelaar (te zien aan de verschillende soorten). Maar ik zal eens breder gaan kijken!quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:50 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Wat Mignonne zegt, ik had er op MP eentje voor 20 incl verzenden, ding is zo goed als nieuw(die mensen hadden een voorjaarsbaby, tegen de tijd dat de Wallaboo nodig was, paste kind er niet meer in
)
Ja? Stuur maar ff berichtje.quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik houd me nog steeds aanbevolen voor die twee dopo dopo mini truitjes.
Even kijken of het zo lukt:quote:Op maandag 26 oktober 2015 15:42 schreef Lamb29 het volgende:
Showen maar de bunting en t kussen notthesame
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze dus. Gare foto, kleine bruine rib en aan de binnenkant zachtgekleurde streepjes. Vogeltje enz is geborduurd. Gaat er tzt uit dus ik gok na een maand of wellicht twee ofzo.:)
Ophalen gaat niet lukken helaas, sorry en bedankt voor het vasthouden!quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 07:55 schreef Cholula het volgende:
Heeft iemand interesse in een wipstoeltje?
Gratis af te halen in Ede of Oirschot.
[ afbeelding ]
Als je de hoeken naar het midden brengt en de drukkers op elkaar drukt, heb je een puntmutsquote:Op maandag 26 oktober 2015 18:18 schreef Lamb29 het volgende:
Oh die is lief! Hoe werken die knoopjes aan de bovenkant?
Ik kom hier vanavond, uiterlijk morgenvroeg op terug. Laptopstruggles en spitsuur hieroquote:Op maandag 26 oktober 2015 17:01 schreef fysio-tje het volgende:
NotTheSame, Wat wil je voor het dirkje shirt en broekje maat 50 en hema broekje en shirt maat 50 met die huisjes erop ?
Dat is een grote zo te zien? (Zoek een kleintje) ga straks even de bunting overleggen met vriend. Bang dat hij um te meisjes vindquote:Op maandag 26 oktober 2015 18:54 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Als je de hoeken naar het midden brengt en de drukkers op elkaar drukt, heb je een puntmuts.
Dat voedingskussen ga ik straks nog even online proberen te zetten.
Het is in ieder geval deze:
[ afbeelding ]
Ik DM je even!quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:27 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Dat is een grote zo te zien? (Zoek een kleintje) ga straks even de bunting overleggen met vriend. Bang dat hij um te meisjes vind![]()
Wat moet hij opleveren?
Resume: je bedoelt deze?quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:01 schreef fysio-tje het volgende:
NotTheSame, Wat wil je voor het dirkje shirt en broekje maat 50 en hema broekje en shirt maat 50 met die huisjes erop ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:19 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Resume: je bedoelt deze?Ja die bedoel ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen probleem!quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:53 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ophalen gaat niet lukken helaas, sorry en bedankt voor het vasthouden!
Moet het perse een wallaboo zijnquote:Op maandag 26 oktober 2015 14:11 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik had gisteren hier in de regio al gekeken, maar daar was weinig aanbod, alleen een handelaar (te zien aan de verschillende soorten). Maar ik zal eens breder gaan kijken!
Oh ja! Nee helaasch dat truukje kent de mijne nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:45 schreef elamanilo het volgende:
Mignonne, die is ook lief, maar ik zoek er eentje zoals NotTheSame, waar je een 'muts' kan maken van het bovenste gedeelte! Dus ik wacht even af of Lamb die van NotTheSame wil![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb mn kleertjes-stash doorgewerkt, en mn emotionele ik heeft afstand kunnen doen van een aantal kleertjes![]()
Is er belangstelling voor meisjesspul maat 50/56 en maat 62 t/m 80?
Oeh, dit is wel een goede hintquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:55 schreef vliegenderudolph het volgende:
[..]
Moet het perse een wallaboo zijn
Of is een maxicosi voetenzak ook fijn ?
Je mag deze hebben, als je wil
Als je het wat vindt, geef je dan een gil?
https://www.dropbox.com/s(...)1027_052534.jpg?dl=0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geloof dat er ook nog een stapeltje te kleine broeken in E's kast ligt, maar daar kan ik morgen pas weer bij.
[ Bericht 3% gewijzigd door LadyBlack op 28-10-2015 11:00:04 ]
Lamb ziet er vanaf, dus hij is voor jouquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:45 schreef elamanilo het volgende:
Mignonne, die is ook lief, maar ik zoek er eentje zoals NotTheSame, waar je een 'muts' kan maken van het bovenste gedeelte! Dus ik wacht even af of Lamb die van NotTheSame wil![]()
<3 dm!quote:Op woensdag 28 oktober 2015 07:20 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Lamb ziet er vanaf, dus hij is voor jou!
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:06 schreef LadyBlack het volgende:
Broekjes! Maat 80 t/m 92Wat vraag je voor de tuinbroek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ik nu in maat 80, maar begint wat klein te worden
Mag ik jouw maat 80 dan overnemenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:21 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Wat vraag je voor de tuinbroek?
Die heb ik nu in maat 80, maar begint wat klein te worden
Ik vind t goed!quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:35 schreef LadyBlack het volgende:
Hij is echt nog helemaal spotless en ik vond m vreselijk leuk, dus 10 euro?
Als ik nou een vreselijke krent ben, doe dan vooral een tegenbod hoor, ik ben echt niet zo goed in prijzen schatten...
Da's goed!quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:27 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Mag ik jouw maat 80 dan overnemen?
Ik wacht de foto's even af, maar 10 euro lijkt me prima!quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:47 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Da's goed!
Ook 10 euro dan? Ze heeft m niet zo vaak aangehad en hij ziet er nog als nieuw uit. Als ik vanmiddag/vanavond thuis ben zal ik foto's maken.
Welke kleuren zijn het Kikid pakje? Rood en grijs?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:45 schreef mousemicky het volgende:
F. groeit als kool, dus mijn mapje is weer aangevuld met een aantal jumpsuits, alles valt als 56.
Maxomorra zippersuit 50-56 zgan - ¤12,50
[ link | afbeelding ]
Maxomorra playsuit 50-56 zgan - ¤12,50
[ link | afbeelding ]
KikKid velours pakje 62 (valt dus erg klein) - ¤7,50
[ link | afbeelding ]
Next 56 - ¤3,- verkocht
Next 56 - ¤3,-
[ link | afbeelding ]
De rest staat in de bucket: http://s1017.photobucket.(...)leding%2050-56/story
En J. heeft een mening. Deze twee shirts zijn niet ok bevonden, en mogen dus weg.
Smafolk maat 92-98 (valt qua lengte als 92) - ¤7,-
[ link | afbeelding ]
Blaaa maat 92 - ¤12,50 (wazige foto, de kleuren zijn echt nog helder)
[ link | afbeelding ]
Knalrood en grijs idd. Kan voor zowel een jongetje als meisjequote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:19 schreef Dot. het volgende:
[..]
Welke kleuren zijn het Kikid pakje? Rood en grijs?
Is goedquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:08 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil de autootjes!!!!!
Hoe valt Maxomorra?
als ze leuk Zijn welquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:36 schreef Fannetje het volgende:
Is er interesse in jongetjes jumpsuits maat 68?
Oh my gaaaawd en dan moet iedereen even stoppen met zn leuke pakjes hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:10 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Is goed, PM je even?
En valt als de grootste maat, 56 dus, en normaal qua breedte.
Jazeker!quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:36 schreef Fannetje het volgende:
Ja!! Heel veel zelfsquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:36 schreef Fannetje het volgende:
Waarschijnlijk welquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:36 schreef Fannetje het volgende:
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:21 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik wacht de foto's even af, maar 10 euro lijkt me prima!
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:59 schreef Tante_Soesa het volgende:
Wat zou je voor die onderste willen hebben Bla? Ik heb wellicht interesse. Is er veel op gelopen?
Ja leuk! DM je rekeningnummer maar, dan maak ik het overquote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:24 schreef Butterflower het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij neemt haar broek over voor 10,- en zij de jouwe voor 10,- toch? Dan hoeven jullie toch alleen maar de broeken op te sturen? Of mis ik ietsquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:43 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja leuk! DM je rekeningnummer maar, dan maak ik het over
Je mist ietsquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 09:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Jij neemt haar broek over voor 10,- en zij de jouwe voor 10,- toch? Dan hoeven jullie toch alleen maar de broeken op te sturen? Of mis ik iets
heb je dat boxpakje van next nog, en die met die uiltjes? Welke maat is de laatste?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:34 schreef mousemicky het volgende:
Ik heb alles maar even in 1 album gemikt, en iets aangevuld.
Jongens en unisex mt 50/56/beetje 62 (een heleboel broekjes en shirtjes voor weinig, behoorlijk wat rompers, nog een paar jumpsuits) + Lodger wrapper en badcapes prenatal.
http://s1017.photobucket.(...)K/Kleding%20MM/story
Hm, deze link linkt nu naar t album met alles wat al verkocht isquote:Op zondag 1 november 2015 13:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
heb je dat boxpakje van next nog, en die met die uiltjes? Welke maat is de laatste?
quote:Op zondag 1 november 2015 18:48 schreef L-E het volgende:
Oke, plotseling groeispurtje hier. Als ik nieuw spul heb ingeslagen komt er wat 86/92 aan vanuit hier.
Stuur maar een pb!quote:Op maandag 2 november 2015 11:10 schreef Appelientje het volgende:
Fannetje die Desigualjurk neem ik graag over!!
Ik zit net naar onze oude tripp trapp te kijken maar zie die dingen helemaal niet zitten. Waar dienen ze voor?quote:Op maandag 2 november 2015 12:18 schreef Hobbesje het volgende:
Heeft er hier iemand nog verlengde glijders liggen voor de tripp trapp stoel in de oude versie??
Of weet iemand waar ik die nog kan kopen misschien? Ze zijn niet meer te verkrijgen...
[ afbeelding ]
Tegen het omkiepen. Ons dametje drukt met haar voetjes tegen de tafel de stoel zo dat hij gaat kiepen (al 2 keer gebeurd). Met de verlengers zou dat niet moeten kunnen. Bij onze 2 jongens nooit nodig gehad....quote:Op maandag 2 november 2015 12:54 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik zit net naar onze oude tripp trapp te kijken maar zie die dingen helemaal niet zitten. Waar dienen ze voor?
ah zo. Ik kan je er dus helaas niet bij helpenquote:Op maandag 2 november 2015 12:56 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
Tegen het omkiepen. Ons dametje drukt met haar voetjes tegen de tafel de stoel zo dat hij gaat kiepen (al 2 keer gebeurd). Met de verlengers zou dat niet moeten kunnen. Bij onze 2 jongens nooit nodig gehad....
Sorry, ik heb je post helemaal gemist! Ik ga vanavond of morgen even kijkenquote:Op zondag 1 november 2015 09:00 schreef LadyBlack het volgende:
Nog interesse in de meisjeskleertjes? Appelientje? Onomatopee?
Ik zal eens kijken want volgens mij heb ik de verlengers wel maar de schroeven niet dus dan heb je er nog niks aan.quote:Op maandag 2 november 2015 12:56 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
Tegen het omkiepen. Ons dametje drukt met haar voetjes tegen de tafel de stoel zo dat hij gaat kiepen (al 2 keer gebeurd). Met de verlengers zou dat niet moeten kunnen. Bij onze 2 jongens nooit nodig gehad....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |