quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:59 schreef Tante_Soesa het volgende:
Wat zou je voor die onderste willen hebben Bla? Ik heb wellicht interesse. Is er veel op gelopen?
Ja leuk! DM je rekeningnummer maar, dan maak ik het overquote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:24 schreef Butterflower het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij neemt haar broek over voor 10,- en zij de jouwe voor 10,- toch? Dan hoeven jullie toch alleen maar de broeken op te sturen? Of mis ik ietsquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:43 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja leuk! DM je rekeningnummer maar, dan maak ik het over
Je mist ietsquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 09:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Jij neemt haar broek over voor 10,- en zij de jouwe voor 10,- toch? Dan hoeven jullie toch alleen maar de broeken op te sturen? Of mis ik iets
heb je dat boxpakje van next nog, en die met die uiltjes? Welke maat is de laatste?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:34 schreef mousemicky het volgende:
Ik heb alles maar even in 1 album gemikt, en iets aangevuld.
Jongens en unisex mt 50/56/beetje 62 (een heleboel broekjes en shirtjes voor weinig, behoorlijk wat rompers, nog een paar jumpsuits) + Lodger wrapper en badcapes prenatal.
http://s1017.photobucket.(...)K/Kleding%20MM/story
Hm, deze link linkt nu naar t album met alles wat al verkocht isquote:Op zondag 1 november 2015 13:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
heb je dat boxpakje van next nog, en die met die uiltjes? Welke maat is de laatste?
quote:Op zondag 1 november 2015 18:48 schreef L-E het volgende:
Oke, plotseling groeispurtje hier. Als ik nieuw spul heb ingeslagen komt er wat 86/92 aan vanuit hier.
Stuur maar een pb!quote:Op maandag 2 november 2015 11:10 schreef Appelientje het volgende:
Fannetje die Desigualjurk neem ik graag over!!
Ik zit net naar onze oude tripp trapp te kijken maar zie die dingen helemaal niet zitten. Waar dienen ze voor?quote:Op maandag 2 november 2015 12:18 schreef Hobbesje het volgende:
Heeft er hier iemand nog verlengde glijders liggen voor de tripp trapp stoel in de oude versie??
Of weet iemand waar ik die nog kan kopen misschien? Ze zijn niet meer te verkrijgen...
[ afbeelding ]
Tegen het omkiepen. Ons dametje drukt met haar voetjes tegen de tafel de stoel zo dat hij gaat kiepen (al 2 keer gebeurd). Met de verlengers zou dat niet moeten kunnen. Bij onze 2 jongens nooit nodig gehad....quote:Op maandag 2 november 2015 12:54 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik zit net naar onze oude tripp trapp te kijken maar zie die dingen helemaal niet zitten. Waar dienen ze voor?
ah zo. Ik kan je er dus helaas niet bij helpenquote:Op maandag 2 november 2015 12:56 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
Tegen het omkiepen. Ons dametje drukt met haar voetjes tegen de tafel de stoel zo dat hij gaat kiepen (al 2 keer gebeurd). Met de verlengers zou dat niet moeten kunnen. Bij onze 2 jongens nooit nodig gehad....
Sorry, ik heb je post helemaal gemist! Ik ga vanavond of morgen even kijkenquote:Op zondag 1 november 2015 09:00 schreef LadyBlack het volgende:
Nog interesse in de meisjeskleertjes? Appelientje? Onomatopee?
Ik zal eens kijken want volgens mij heb ik de verlengers wel maar de schroeven niet dus dan heb je er nog niks aan.quote:Op maandag 2 november 2015 12:56 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
Tegen het omkiepen. Ons dametje drukt met haar voetjes tegen de tafel de stoel zo dat hij gaat kiepen (al 2 keer gebeurd). Met de verlengers zou dat niet moeten kunnen. Bij onze 2 jongens nooit nodig gehad....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |