SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaat over een American Football coach van een highschool. Gaat eigenlijk over het hele dorp en wat voor rol Football heeft in zo'n dorp. Is echt vet gedaan, je hoeft geen AF fanboy te zijn om het tof te vinden.quote:
Die Turken kunnen er in feite heel weinig van.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou het leukste zijn. Ik geniet intens van alle frustraties.
Klinkt best aardig.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:23 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Gaat over een American Football coach van een highschool. Gaat eigenlijk over het hele dorp en wat voor rol Football heeft in zo'n dorp. Is echt vet gedaan, je hoeft geen AF fanboy te zijn om het tof te vinden.
Friday Night Lights (TV Series 2006–2011) - IMDb
dan ist wel makkelijker jaquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet jij per se dronken zijn om te kunnen swipen dan?
jaquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:24 schreef Fera het volgende:
Heeft iemand verstand van .flac bestanden?
Oranje ook niet maar dat is nog het leukste.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die Turken kunnen er in feite heel weinig van.
Kun je die afspelen op je telefoon of moet je ze dan eerst omzetten naar mp3?quote:
Bedankt, Hans.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:25 schreef badschaap het volgende:
Nedeland gaat zich toch niet kwalificeren door die oetlul van een danny blind![]()
Meh, laat maar dan.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:25 schreef Typisch het volgende:
maar ik niet
hahahahaah wat een goede grap blijft dat toch!
Bert van Oostveen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:25 schreef badschaap het volgende:
Nedeland gaat zich toch niet kwalificeren door die oetlul van een danny blind![]()
Lewy schiet Polen naar de finale.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Kroatië gaat het EK winnen.
#110%teamkroatië
Het is of naar links schuiven met je vinger of naar rechts.quote:
Kroatië - Polen zou mijn droomfinale zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lewy schiet Polen naar de finale.
Rusland - Polen zou ook aardig zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kroatië - Polen zou mijn droomfinale zijn.
wordt gewoon iets van spanje duitslandquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben voorquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rusland - Polen zou ook aardig zijn.
Dan vallen er dooien
Ik zei al vanaf het begin Frankrijk-Belgie. Blijf er bijquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Duitsland is matig sinds de WK-winst. In de EK-poule zijn ze vrij matig.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
wordt gewoon iets van spanje duitsland
Zegt helemaal niks.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Duitsland is matig sinds de WK-winst. In de EK-poule zijn ze vrij matig.
Omdat ik een andere mening heb dan kontlikker Pechtold ben ik meteen een randdebiel?quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is of naar links schuiven met je vinger of naar rechts.
Door al je politieke en verder elk ander standpunt dan ook wisten we al dat je een complete randdebiel was maar een beetje met je vinger bewegen lukt nog wel toch?
Roland en ik zijn groot fan van Duitslandquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Staat genoteerd, al gun ik Duitsland het van harte. Nooit de haat jegens hen begrepen.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:29 schreef badschaap het volgende:
[..]
Omdat ik een andere mening heb dan kontlikker Pechtold ben ik meteen een randdebiel?
Je bevestigd maar weer het stereotype D66 stemmert. Maar hee het is half twee, ik heb geen zin in politiek
Haat is een groot woord, maar ik gun ze vrij weinig. Ben van nature vaak voor de underdog.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Staat genoteerd, al gun ik Duitsland het van harte. Nooit de haat jegens hen begrepen.
Ijsland wint en Nederland verliest.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:30 schreef badschaap het volgende:
Zullen de ijslanders alles op alles zetten om te winnen tegen de turkjes?
stiekem verdient bert v oostveen dat welquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ijsland wint en Nederland verliest.
OOOOH GENOT
Dan mag Blind onder poltiebegeleiding het stadion uitquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ijsland wint en Nederland verliest.
OOOOH GENOT
Haha.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan mag Blind onder poltiebegeleiding het stadion uit
Dan beginnen de discussies pas hierquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:29 schreef badschaap het volgende:
[..]
Maar hee het is half twee, ik heb geen zin in politiek
quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan gaat er in de 85e minuut nog een wave uit.
Ik ben ooit een keer bij Nederlands elftal geweest.quote:
Nee joh.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:33 schreef badschaap het volgende:
Nee als Nederland zoch niet kwalificeert, mogen bert van oostveen en blind onderduiken
Lekker de polonaise waggelen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben ooit een keer bij Nederlands elftal geweest.
Nog niet zo heel lang gelden zelfs.
In 2010 geloof ik.
Nederland speelde toen echt werelds tegen Zweden.
En niemand keek joh![]()
Dat is wel echt raar ja ;') Die wedstrijd kan ik me nog wel herinneren ja.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In 2010 geloof ik.
En niemand keek joh![]()
ik ooit eens in de kuip tegen roemenië oidquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In 2010 geloof ik.
En niemand keek joh![]()
Voetballend weter dan dat hele WK ervoor.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel echt raar ja ;') Die wedstrijd kan ik me nog wel herinneren ja.
Daarom clubvoetbal.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan gaat er in de 85e minuut nog een wave uit.
Het was nog in de arena ookquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ooit eens in de kuip tegen roemenië oid
man wat was dat een pure aids, hangt totaal geen voetbalsfeertje dan
Het is nog treuriger dan carnaval.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook de laatste keer dat ze me daar zullen izne.
Kwartfinales:quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:30 schreef Fok-it het volgende:
Belgie-Duitsland
Frankrijk-Polen (speciaal voor Inso) de halve finales.
Frankrijk-Belgie
Frankrijk wint Ek
wiequote:Op zondag 11 oktober 2015 01:35 schreef badschaap het volgende:
Maarja, iemand die affelay bij de selectie neemt kan je toch niet serieus nemen
I BELIEVE THAT WE WILL WINquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:35 schreef Fok-it het volgende:
Ik was bij Nederland-USA
3-1 voor 3-4 verlies. Dat ging ook echt nergens over.
En die Amerikanen maar USA USA USA achter ons
Wat een kut-ek wordt het danquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kwartfinales:
Rusland - Oekraïne
Polen - Duitsland
België - Kroatië
Roemenië - Bosnië
Halve finales
Rusland - Bosnië
Polen - Kroatië
Finale:
Rusland - Polen.
Ik moest heel hard lachen.quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:36 schreef Typisch het volgende:
ik heb net heel dat liedje genot voor het eerst geluisterd
weinig genot
Mooie wedstrijd was dat.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:35 schreef Fok-it het volgende:
Ik was bij Nederland-USA
3-1 voor 3-4 verlies. Dat ging ook echt nergens over.
En die Amerikanen maar USA USA USA achter ons
Nee Spanje vind ik ook niks nee.quote:
Al 3 toernooien achter elkaar waren echt heel kut qua niveauquote:
Bruma was toen zo belachelijk slechtquote:
Rusland - Oekraïne als kwartfinale zou episch zijn. Dan krijgen ze bij de UEFA de schrik van hun levenquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een kut-ek wordt het dan
Zijn toch geen leuke landen behalve Polen en Kroatie en Belgie
gekke gerritquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Van wie is JoseArcadio eigenlijk kloon
Staan ook in het paard van troje zag ik. Misschien daar kaarten voor halen, zou wel graag willen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
voor de hmh niet meer
gaan wel clubtourtje doen las ik
Van je vader die je ontdekt op fok?quote:
Kan ik niet prijsgeven.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Van wie is JoseArcadio eigenlijk kloon
quote:
wat was dat een koningszomerquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
2010 was wel genot qua drama
Engeland die een doelpunt 1 meter over de lijn krijgen afgekeurd
Suarez die een godenactie maakt
Mensen die toen vonden dat Uruguay reglementair geschorst moest worden
Golazo van Gio
Die slechtste WK finale ooit
Die karatetrap van de Jong
Van wie ben je een kloon?quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:41 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Met haar kurkdroge passievrucht
we laten hem gewoon bannenquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik word heel moe als ik niet weet van wie iemands kloon is.
In de zomer van 2010 ging ik van de basisschool af.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat was dat een koningszomer
vierde toen mijn verjaardag met die goal van gio
mensen zaten tegen het plafond
Je vergeet het totale debacle van Frankrijk.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Golazo van Gio
ik van de middelbarequote:Op zondag 11 oktober 2015 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de zomer van 2010 ging ik van de basisschool af.
Oja.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je vergeet het totale debacle van Frankrijk.
Ik deed die hele zomer niets anders dan elke dag zuipen met vrienden.quote:
Ik had echt zoiets: dat zou iedereen toch doen?quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat was het enige moment dat ik sympathie voor Suarez kon opbrengen trouwens.
Ik lach echt dubbel toen die Afrikaantje de penalty miste.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had echt zoiets: dat zou iedereen toch doen?
Ok, 2 hints. Ik ken enkele users uit dit topic redelijk goed en ik ben er een behoorlijke tijd tussenuit geweest.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van wie ben je een kloon?
Krijgen we hints?
Krijgen we hulplijnen?
Moeten we geld inleggen?
quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik deed die hele zomer niets anders dan elke dag zuipen met vrienden.
Ik vond het mooi dat er wedstrijden waren als je met een kater opstond.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:43 schreef Typisch het volgende:
enige wat ik nog weet van dat wk zijn de wedstrijden van nederland en die actie van suarez
mooie tijd
WK 2010 was prachtig.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:43 schreef Typisch het volgende:
enige wat ik nog weet van dat wk zijn de wedstrijden van nederland en die actie van suarez
mooie tijd
Dit zegt me niets.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:43 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Ok, 2 hints. Ik ken enkele users uit dit topic redelijk goed en ik ben er een behoorlijke tijd tussenuit geweest.
Retry zeker weerquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:43 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Ok, 2 hints. Ik ken enkele users uit dit topic redelijk goed en ik ben er een behoorlijke tijd tussenuit geweest.
Dan ben je niet Elan.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:43 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
2014 ook wel van genoten, al was ik meer aan het werkquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
WK 2010 was prachtig.
WK 2014 was echter geen genot. Achter deze bewering sta ik voor de volle honderd procent.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de zomer van 2010 ging ik van de basisschool af.
quote:
Ja dusquote:
Ik vond alle wedstrijden van Brazilië behalve de halve finale walgelijke televisie. Ik denk niet dat ik mijn TV zo kapot heb gescholden. Wat een verschrikkelijk eng team, echt eng.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
2014 ook wel van genoten, al was ik meer aan het werk
etsu zekerquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:43 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
meer bier zuipenquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond alle wedstrijden van Brazilië behalve de halve finale walgelijke televisie. Ik denk niet dat ik mijn TV zo kapot heb gescholden. Wat een verschrikkelijk eng team, echt eng.
Hij heeft goeie filmsmaak. Etsu had het nooit over filmsquote:
Dit zegt me heel vaag iets.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:46 schreef JoseArcadio het volgende:
Ik heb ook een kleurtje gehad, maar dat was geen groot succes. En ik heet geen Erwin.
net darth vader dood geschoten in battlefrontquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks worden we opgehaald door Darth Vader.
Norakiaan was mijn gesprekspartner toen ik net in VBL SC posttequote:
Zegt me vaag iets, maar ik ben hem niet. Hij had toch van die vage posts in de VBL SC?quote:
Oh die heb je vast gemist. Dat vond ik echt een raar figuur. Iedereen dacht dat het Smoofie was maar die user is uit het niets verdwenen.quote:
dan ikquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Norakiaan was mijn gesprekspartner toen ik net in VBL SC postte
Hij was nog rechtser dan mij.
Wat een genot was dat.
Jaquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:47 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Zegt me vaag iets, maar ik ben hem niet. Hij had toch van die vage posts in de VBL SC?
Allemaal de schuld van het interlandweekend.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:48 schreef Typisch het volgende:
ik ben moe maar kan niet slapen jongens
en er was vandaag ook niets te doen
wat een kutlevne
Neinquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben je voor Feyenoord?
Dan pak ik de schrapkaart er wel even bij.
was je de vriend van die andere blauwequote:Op zondag 11 oktober 2015 01:49 schreef JoseArcadio het volgende:
Kunnen jullie nog die ene zomer herinneren dat VBL over het hele forum rotzooi aan het schoppen was? Met HMF en ook nog stokstaartje volgens mij
gotchaquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was je de vriend van die andere blauwe
Ergernis wk finale nr 1,quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Golazo van Gio
BINGOquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:53 schreef Fok-it het volgende:
Ohh wacht die vriend van uhm
Arachide ofzo
Ja, en dus?quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:49 schreef JoseArcadio het volgende:
Kunnen jullie nog die ene zomer herinneren dat VBL over het hele forum rotzooi aan het schoppen was? Met HMF en ook nog stokstaartje volgens mij
lekker tochquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga morgenochtend weer naar de kerk, jippie.
Nu niet meer dus. En jij hebt alleen maar ruzie gemaakt de enkele keren dat je hier postte dus van jou heb ik een niet veel betere indrukquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij was een baas bji de radio maar hij is foetsie....
WW kwijt en had wel zin in een nieuw account. VH is dood, JA is springlevend.quote:
Ben jij gelovig Stijn?quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niks mis mee, ouwe reus. Dat is mijn wekelijkse mijmerochtendje.
Ik moet ook keer nieuw account makenquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:55 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
WW kwijt en had wel zin in een nieuw account. VH is dood, JA is springlevend.
Hahaha ik heb ook vaak ruzie gemaakt met outpossie. Maar hij is wel oké.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu niet meer dus. En jij hebt alleen maar ruzie gemaakt de enkele keren dat je hier postte dus van jou heb ik een niet veel betere indruk
Nee, ik niet maar ik vind het wel interessant om er met mensen over te discussiëren. Ik vraag me af hoe ze er serieus oer nadenken en n het leven.quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik niet maar ik vind het wel interessant om er met mensen over te discussiëren. Ik vraag me af hoe ze er serieus oer nadenken en n het leven.
Oeiiiiquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon christelijke kerk gereformeerd
Het meest fascinerende is hoe je dertig minuten kunt preken over een kutversje van twee zinnen. Machtig mooi.quote:
Dat doen ze bij ons nooit.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het meest fascinerende is hoe je dertig minuten kunt preken over een kutversje van twee zinnen. Machtig mooi.
bestequote:Op zondag 11 oktober 2015 01:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon christelijke kerk gereformeerd
Dominee leest 1/2 bijbelstukken voor en uit een gedeelte pakt hij een tekst en dan lullen ze een half uur door. Dan achteraf koffiezuipen en ben ik op tijd thuis voor de half1-wedstrijd in dequote:
Dat zeg jij, ik heb nog geen enkele post van hem gezien.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu niet meer dus. En jij hebt alleen maar ruzie gemaakt de enkele keren dat je hier postte dus van jou heb ik een niet veel betere indruk
Oh ja dat is in Zuid-Amerika he? Schijnt wel sick te zijnquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:00 schreef JoseArcadio het volgende:
Tenminste, als je ayahuasca wil doen dan kun je dus naar die kerk. Trippen tijdens een dienst
Radio 49 was het toen maar, bazen tijd.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ken outpost alleen van ONZ-Radio 2011.
In eerste half jaar nog niet hoorquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Radio 49 was het toen maar, bazen tijd.
Vraag me af hoe iemand tot het besluit komt om dat spul te proberen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:00 schreef JoseArcadio het volgende:
Tenminste, als je ayahuasca wil doen dan kun je dus naar die kerk. Trippen tijdens een dienst
ohja jij was een van die gasten die fylax pesttequote:Op zondag 11 oktober 2015 02:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Radio 49 was het toen maar, bazen tijd.
Nederland heeft ook 2 van die kerken. En sick is een understatement. Meest heftige wat ik ooit heb gedaan. Heb het trouwens gewoon thuis gedaan.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja dat is in Zuid-Amerika he? Schijnt wel sick te zijn
Vertel?quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:03 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Nederland heeft ook 2 van die kerken. En sick is een understatement. Meest heftige wat ik ooit heb gedaan. Heb het trouwens gewoon thuis gedaan.
Mijn vader was jarig we gingen uit etenquote:
Ik kwam pas bij de radio toen Radio onzin al kaput was. Ik heb toen niets gedaan. Pas toen Koelkast de stekker er uit trok...quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In eerste half jaar nog niet hoor
chanant jaquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn vader was jarig we gingen uit eten
Had Boss Bottled giftset gegeven
Kwam mijn brada met Maxitaset van 400 euro aan
Wat chanant
materialistische bullshit geef die man een paar sokkenquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn vader was jarig we gingen uit eten
Had Boss Bottled giftset gegeven
Kwam mijn brada met Maxitaset van 400 euro aan
Wat chanant
Wat doen we met het geld.quote:
zegt de man die een badbezittende vrouw zoektquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:06 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
materialistische bullshit geef die man een paar sokken
Is eigenlijk niet in woorden uit te drukken. Hele heftige en spirituele ervaring waarbij je o.a uit je lichaam treedt enzo. Denk aan paddo's alleen dan 5x zo sterk. Oh en kotsen is standaard op deze drug, het wordt gezien als een soort reiniging van je ziel.quote:
Ik volg koelkast alleen nog op twitterquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kwam pas bij de radio toen Radio onzin al kaput was. Ik heb toen niets gedaan. Pas toen Koelkast de stekker er uit trok...
NEEquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoi Stijn
Gaat Oranje het nog redden denk je
quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat doen we met het geld.
Ik stel voor kerken bouwen in de 3e wereld.
Typisch vind dit leuk
Heb dat geld wel.quote:
Dat kotsen heb ik ook gehoord ja. Lijkt me voor mij iets te heftigquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:07 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Is eigenlijk niet in woorden uit te drukken. Hele heftige en spirituele ervaring waarbij je o.a uit je lichaam treedt enzo. Denk aan paddo's alleen dan 5x zo sterk. Oh en kotsen is standaard op deze drug, het wordt gezien als een soort reiniging van je ziel.
Die heb ik nog gemeet.quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:03 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ohja jij was een van die gasten die fylax pestte
Arme Noord-Thaise jongetjes.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Noord-Thailand word ook overgenomen door katholieke kerk.
#GENOT
Ik kan het ook niemand aanraden. Je moet het echt zelf willen en wat ervaring met hallucinogene drugs is meer dan welkom. Het is veel te heftig om zomaar voor de leuk te doen iig.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kotsen heb ik ook gehoord ja. Lijkt me voor mij iets te heftig
Ik heb een soort angst voor overgeven.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kotsen heb ik ook gehoord ja. Lijkt me voor mij iets te heftig
Arachnide heet ze geloof ikquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ex van dat mokkeltje uit ONZ radio toch
Archide ofzo
Yes. arachide heb ik ook gemeet.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Archide ofzo
Lijkt me kaka.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:09 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Ik kan het ook niemand aanraden. Je moet het echt zelf willen en wat ervaring met hallucinogene drugs is meer dan welkom. Het is veel te heftig om zomaar voor de leuk te doen iig.
Gefeliciflapsteerd!quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik volg koelkast alleen nog op twitter
Nee, het is arachide, als in pinda.quote:
Was een feestje bij twi en Myraela.quote:
Ah oke, ik ken har wel uit JNGquote:
Jij bent ook een kloon. Ik vermoed van stokstaartje.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Archide ofzo
Arachide en ik hebben 3 maanden op dezelfde school gezeten.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah oke, ik ken har wel uit JNG
Maar ik kon nooit hoogte van haar krijgen
was zij mod?quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah oke, ik ken har wel uit JNG
Maar ik kon nooit hoogte van haar krijgen
Ja, samen met Browniequote:
Ritmoquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:11 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Jij bent ook een kloon. Ik vermoed van stokstaartje.
volgens mij was die fc een leuke soap om te lurkenquote:
In Rotterdam?quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Arachide en ik hebben 3 maanden op dezelfde school gezeten.
Koelkast is fan van darten dus sowieso een baasquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:11 schreef Elan het volgende:
De Koelkast is wel een baas
Zijn apparatuur kom je een nieuwe e klasse voor.
Vooral de feedback was genot op het eind. Met Stuartquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:12 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
volgens mij was die fc een leuke soap om te lurken
Elan is Ritmo.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:12 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
ValHallen. En jij bent Ritmo niet.
Wie ben jij vieze snitchquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:12 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
ValHallen. En jij bent Ritmo niet.
Nee, is al 1,5 jaar uit.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Woon je eigenlijk nog samen, ValHalen
Dat was volgens mij ook wel labiel wijf jaquote:
Waarom mag je haar eerste username niet meer posten weet jij dat.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:14 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
We zijn goed uit elkaar gegaan, dus all is well.
Niets tegen mijn oude schoolgenoten van scholen waar ik nooit op kwam dagenquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was volgens mij ook wel labiel wijf ja
wie niet op fokquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is jou mening.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Fylax is een hardere baas dan jij ooit zult zijn gore pedo
Vraag me iets over hem, dan ga ik het bewijzen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Lieg niet
VanHallen postte niet zo raar
quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sof en LBquote:
Truequote:
Ja.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom mag je haar eerste username niet meer posten weet jij dat.
Valt wel mee.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ze vond het schattig toen drnick stiekem foto's van haar maakte en opstuurdequote:Op zondag 11 oktober 2015 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
LB heeft een relatie met iemand die naakt poept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |