Het meest fascinerende is hoe je dertig minuten kunt preken over een kutversje van twee zinnen. Machtig mooi.quote:
Dat doen ze bij ons nooit.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het meest fascinerende is hoe je dertig minuten kunt preken over een kutversje van twee zinnen. Machtig mooi.
bestequote:Op zondag 11 oktober 2015 01:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon christelijke kerk gereformeerd
Dominee leest 1/2 bijbelstukken voor en uit een gedeelte pakt hij een tekst en dan lullen ze een half uur door. Dan achteraf koffiezuipen en ben ik op tijd thuis voor de half1-wedstrijd in dequote:
Dat zeg jij, ik heb nog geen enkele post van hem gezien.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu niet meer dus. En jij hebt alleen maar ruzie gemaakt de enkele keren dat je hier postte dus van jou heb ik een niet veel betere indruk
Oh ja dat is in Zuid-Amerika he? Schijnt wel sick te zijnquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:00 schreef JoseArcadio het volgende:
Tenminste, als je ayahuasca wil doen dan kun je dus naar die kerk. Trippen tijdens een dienst
Radio 49 was het toen maar, bazen tijd.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ken outpost alleen van ONZ-Radio 2011.
In eerste half jaar nog niet hoorquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Radio 49 was het toen maar, bazen tijd.
Vraag me af hoe iemand tot het besluit komt om dat spul te proberen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:00 schreef JoseArcadio het volgende:
Tenminste, als je ayahuasca wil doen dan kun je dus naar die kerk. Trippen tijdens een dienst
ohja jij was een van die gasten die fylax pesttequote:Op zondag 11 oktober 2015 02:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Radio 49 was het toen maar, bazen tijd.
Nederland heeft ook 2 van die kerken. En sick is een understatement. Meest heftige wat ik ooit heb gedaan. Heb het trouwens gewoon thuis gedaan.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja dat is in Zuid-Amerika he? Schijnt wel sick te zijn
Vertel?quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:03 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Nederland heeft ook 2 van die kerken. En sick is een understatement. Meest heftige wat ik ooit heb gedaan. Heb het trouwens gewoon thuis gedaan.
Mijn vader was jarig we gingen uit etenquote:
Ik kwam pas bij de radio toen Radio onzin al kaput was. Ik heb toen niets gedaan. Pas toen Koelkast de stekker er uit trok...quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In eerste half jaar nog niet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |