Ja, en dus?quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:49 schreef JoseArcadio het volgende:
Kunnen jullie nog die ene zomer herinneren dat VBL over het hele forum rotzooi aan het schoppen was? Met HMF en ook nog stokstaartje volgens mij
lekker tochquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga morgenochtend weer naar de kerk, jippie.
Nu niet meer dus. En jij hebt alleen maar ruzie gemaakt de enkele keren dat je hier postte dus van jou heb ik een niet veel betere indrukquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij was een baas bji de radio maar hij is foetsie....
WW kwijt en had wel zin in een nieuw account. VH is dood, JA is springlevend.quote:
Ben jij gelovig Stijn?quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niks mis mee, ouwe reus. Dat is mijn wekelijkse mijmerochtendje.
Ik moet ook keer nieuw account makenquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:55 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
WW kwijt en had wel zin in een nieuw account. VH is dood, JA is springlevend.
Hahaha ik heb ook vaak ruzie gemaakt met outpossie. Maar hij is wel oké.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu niet meer dus. En jij hebt alleen maar ruzie gemaakt de enkele keren dat je hier postte dus van jou heb ik een niet veel betere indruk
Nee, ik niet maar ik vind het wel interessant om er met mensen over te discussiëren. Ik vraag me af hoe ze er serieus oer nadenken en n het leven.quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik niet maar ik vind het wel interessant om er met mensen over te discussiëren. Ik vraag me af hoe ze er serieus oer nadenken en n het leven.
Oeiiiiquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon christelijke kerk gereformeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |