Yes. arachide heb ik ook gemeet.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ex van dat mokkeltje uit ONZ radio toch
Archide ofzo
Lijkt me kaka.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:09 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Ik kan het ook niemand aanraden. Je moet het echt zelf willen en wat ervaring met hallucinogene drugs is meer dan welkom. Het is veel te heftig om zomaar voor de leuk te doen iig.
Gefeliciflapsteerd!quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik volg koelkast alleen nog op twitter
Nee, het is arachide, als in pinda.quote:
Was een feestje bij twi en Myraela.quote:
Ah oke, ik ken har wel uit JNGquote:
Jij bent ook een kloon. Ik vermoed van stokstaartje.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ex van dat mokkeltje uit ONZ radio toch
Archide ofzo
Arachide en ik hebben 3 maanden op dezelfde school gezeten.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah oke, ik ken har wel uit JNG
Maar ik kon nooit hoogte van haar krijgen
was zij mod?quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah oke, ik ken har wel uit JNG
Maar ik kon nooit hoogte van haar krijgen
Ja, samen met Browniequote:
Ritmoquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:11 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Jij bent ook een kloon. Ik vermoed van stokstaartje.
volgens mij was die fc een leuke soap om te lurkenquote:
In Rotterdam?quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Arachide en ik hebben 3 maanden op dezelfde school gezeten.
Koelkast is fan van darten dus sowieso een baasquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:11 schreef Elan het volgende:
De Koelkast is wel een baas
Zijn apparatuur kom je een nieuwe e klasse voor.
Vooral de feedback was genot op het eind. Met Stuartquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:12 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
volgens mij was die fc een leuke soap om te lurken
Elan is Ritmo.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:12 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
ValHallen. En jij bent Ritmo niet.
Wie ben jij vieze snitchquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:12 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
ValHallen. En jij bent Ritmo niet.
Nee, is al 1,5 jaar uit.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Woon je eigenlijk nog samen, ValHalen
Dat was volgens mij ook wel labiel wijf jaquote:
Waarom mag je haar eerste username niet meer posten weet jij dat.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:14 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
We zijn goed uit elkaar gegaan, dus all is well.
Niets tegen mijn oude schoolgenoten van scholen waar ik nooit op kwam dagenquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was volgens mij ook wel labiel wijf ja
wie niet op fokquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is jou mening.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Fylax is een hardere baas dan jij ooit zult zijn gore pedo
Vraag me iets over hem, dan ga ik het bewijzen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Lieg niet
VanHallen postte niet zo raar
quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sof en LBquote:
Truequote:
Ja.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom mag je haar eerste username niet meer posten weet jij dat.
Valt wel mee.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ze vond het schattig toen drnick stiekem foto's van haar maakte en opstuurdequote:Op zondag 11 oktober 2015 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
LB heeft een relatie met iemand die naakt poept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |