Ja dusquote:
Ik vond alle wedstrijden van Brazilië behalve de halve finale walgelijke televisie. Ik denk niet dat ik mijn TV zo kapot heb gescholden. Wat een verschrikkelijk eng team, echt eng.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
2014 ook wel van genoten, al was ik meer aan het werk
etsu zekerquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:43 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Ok, 2 hints. Ik ken enkele users uit dit topic redelijk goed en ik ben er een behoorlijke tijd tussenuit geweest.
meer bier zuipenquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond alle wedstrijden van Brazilië behalve de halve finale walgelijke televisie. Ik denk niet dat ik mijn TV zo kapot heb gescholden. Wat een verschrikkelijk eng team, echt eng.
Hij heeft goeie filmsmaak. Etsu had het nooit over filmsquote:
Dit zegt me heel vaag iets.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:46 schreef JoseArcadio het volgende:
Ik heb ook een kleurtje gehad, maar dat was geen groot succes. En ik heet geen Erwin.
net darth vader dood geschoten in battlefrontquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks worden we opgehaald door Darth Vader.
Norakiaan was mijn gesprekspartner toen ik net in VBL SC posttequote:
Zegt me vaag iets, maar ik ben hem niet. Hij had toch van die vage posts in de VBL SC?quote:
Oh die heb je vast gemist. Dat vond ik echt een raar figuur. Iedereen dacht dat het Smoofie was maar die user is uit het niets verdwenen.quote:
dan ikquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Norakiaan was mijn gesprekspartner toen ik net in VBL SC postte
Hij was nog rechtser dan mij.
Wat een genot was dat.
Jaquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:47 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Zegt me vaag iets, maar ik ben hem niet. Hij had toch van die vage posts in de VBL SC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |