SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaat over een American Football coach van een highschool. Gaat eigenlijk over het hele dorp en wat voor rol Football heeft in zo'n dorp. Is echt vet gedaan, je hoeft geen AF fanboy te zijn om het tof te vinden.quote:
Die Turken kunnen er in feite heel weinig van.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou het leukste zijn. Ik geniet intens van alle frustraties.
Klinkt best aardig.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:23 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Gaat over een American Football coach van een highschool. Gaat eigenlijk over het hele dorp en wat voor rol Football heeft in zo'n dorp. Is echt vet gedaan, je hoeft geen AF fanboy te zijn om het tof te vinden.
Friday Night Lights (TV Series 2006–2011) - IMDb
dan ist wel makkelijker jaquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet jij per se dronken zijn om te kunnen swipen dan?
jaquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:24 schreef Fera het volgende:
Heeft iemand verstand van .flac bestanden?
Oranje ook niet maar dat is nog het leukste.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die Turken kunnen er in feite heel weinig van.
Kun je die afspelen op je telefoon of moet je ze dan eerst omzetten naar mp3?quote:
Bedankt, Hans.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:25 schreef badschaap het volgende:
Nedeland gaat zich toch niet kwalificeren door die oetlul van een danny blind![]()
Meh, laat maar dan.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:25 schreef Typisch het volgende:
maar ik niet
hahahahaah wat een goede grap blijft dat toch!
Bert van Oostveen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:25 schreef badschaap het volgende:
Nedeland gaat zich toch niet kwalificeren door die oetlul van een danny blind![]()
Lewy schiet Polen naar de finale.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Kroatië gaat het EK winnen.
#110%teamkroatië
Het is of naar links schuiven met je vinger of naar rechts.quote:
Kroatië - Polen zou mijn droomfinale zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lewy schiet Polen naar de finale.
Rusland - Polen zou ook aardig zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kroatië - Polen zou mijn droomfinale zijn.
wordt gewoon iets van spanje duitslandquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben voorquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rusland - Polen zou ook aardig zijn.
Dan vallen er dooien
Ik zei al vanaf het begin Frankrijk-Belgie. Blijf er bijquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Duitsland is matig sinds de WK-winst. In de EK-poule zijn ze vrij matig.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
wordt gewoon iets van spanje duitsland
Zegt helemaal niks.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Duitsland is matig sinds de WK-winst. In de EK-poule zijn ze vrij matig.
Omdat ik een andere mening heb dan kontlikker Pechtold ben ik meteen een randdebiel?quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is of naar links schuiven met je vinger of naar rechts.
Door al je politieke en verder elk ander standpunt dan ook wisten we al dat je een complete randdebiel was maar een beetje met je vinger bewegen lukt nog wel toch?
Roland en ik zijn groot fan van Duitslandquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Staat genoteerd, al gun ik Duitsland het van harte. Nooit de haat jegens hen begrepen.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:29 schreef badschaap het volgende:
[..]
Omdat ik een andere mening heb dan kontlikker Pechtold ben ik meteen een randdebiel?
Je bevestigd maar weer het stereotype D66 stemmert. Maar hee het is half twee, ik heb geen zin in politiek
Haat is een groot woord, maar ik gun ze vrij weinig. Ben van nature vaak voor de underdog.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Staat genoteerd, al gun ik Duitsland het van harte. Nooit de haat jegens hen begrepen.
Ijsland wint en Nederland verliest.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:30 schreef badschaap het volgende:
Zullen de ijslanders alles op alles zetten om te winnen tegen de turkjes?
stiekem verdient bert v oostveen dat welquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ijsland wint en Nederland verliest.
OOOOH GENOT
Dan mag Blind onder poltiebegeleiding het stadion uitquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ijsland wint en Nederland verliest.
OOOOH GENOT
Haha.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan mag Blind onder poltiebegeleiding het stadion uit
Dan beginnen de discussies pas hierquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:29 schreef badschaap het volgende:
[..]
Maar hee het is half twee, ik heb geen zin in politiek
quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan gaat er in de 85e minuut nog een wave uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |