Laatste buikfoto! Snel snel snel!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 08:53 schreef Limone het volgende:
Ik ben te hyper om een leuk plaatje voor in de op te zoeken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Vakantie zou ik het niet willen noemenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:03 schreef Fazzoletti het volgende:
Gefeliciteerd SQ! Mauwtje ook alweer 1![]()
oh en Spees, ook nog gefeliciteerd met S2![]()
Nikki, hand in hand klinkt echt super schattig![]()
Chanty, gaan jullie op vakantie dat er een paspoort nodig is?
Ghehehequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn kind at vandaag zuurkool...ik heb in tijden niet zulke bekken gezien...
uiteindelijk maar pasta gegeven want de zuurkool werd het niet... (had ik ook al verwacht maar toch even proberen)
Nee het is niet leukquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:39 schreef Fazzoletti het volgende:
F heeft vanmiddag een loempia gegeten, ging er goed in![]()
En, hij ging zittend van de glijbaan, zonder achterover te vallenEn hij kan opeens torens bouwen met duplo
![]()
Chanty, kan toch best leuk zijn? Of zit je dan 24/7 op elkaars lip![]()
JM, moet ik nog wat kleertjes posten??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Wat een heerlijk kind heb je tochquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:07 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, ik loop definitief over!
Crosspost verjaardagsspam!
Mauw had een heerlijke vermoeiende dag! Ze sliep om 18:00En blei en ik hebben een flesje Moët gedronken om ons jaar ouderschap te vieren
Wat een jaar! En het wordt nog steeds elk dag leuker!
Duplo bouwen met papa voor het ontbijt:
[ afbeelding ]
Taart! Het kaarsje stond al op mijn moeders en op mijn eerste verjaardagstaart
[ afbeelding ]
Who needs spoons anyway?
[ afbeelding ]
Hoe groot? ZOOO groot!
[ afbeelding ]
Met opa en oma(mijn moeders gezicht is wat opgezet door de prednison, dus niet schrikken
)
[ afbeelding ]
Mijn kleine grote kind
[ afbeelding ]
Gewoon Mauwtje
[ afbeelding ]
filmpjes:
Kaarsje uitblazen?
Taart eten
Vanaf morgen ga ik hier volop meelezen en leven!
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
SQ en mauwtje welkom![]()
Dat tongetje op t 2e filmpje is echt![]()
![]()
Tof dat ze een fijne 1e verjaardag heeft gehad.thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jij ook Burdie!disclaimer
Als je je zorgen maakt --> huisarts. Wij kunnen niet via een forum beoordelen of wat je zoontje heeft normaal is of niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 09:50 schreef -Bushok het volgende:
Goedemorgen iedereen, ik ben nieuw hier. Ik heb een zoontje van 2 jaar, heerlijk eigenwijs en zit voor mijn gevoel in de peuterpuberteit. De "Nee" periode laat zich (gelukkig) nog even op zich wachten maar hij weet al wel dondersgoed wat hij wil. Hij heeft het vaak over auto's en zijn vriendinnetje AnnaIk kom hier ook even binnen wandelen met een gekke vraag, Google resultaten hebben mij niet echt ver gebracht omwille zijn leeftijd. Het is mij opgevallen dat hij veel beenhaar heeft,nou weet ik sowieso dat ze meestal blonde donshaartjes hebben maar hij heeft al zwart behaarde bovenbenen (precies zoals papa) en donker rughaar. Is dit iets om even te checken bij de dokter? Hormoonbalans oid. Of maak ik mij veel te druk? (ik hoop dat ik in het goede topic zit aangezien ik alleen heel veel leuke foto's heb langs zien komen)
Dat is waar, ik was ergens ook benieuwd of iemand zich er in herkentquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 09:56 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Als je je zorgen maakt --> huisarts. Wij kunnen niet via een forum beoordelen of wat je zoontje heeft normaal is of niet.
Kinderen hebben overigens wel gewoon al rughaar, beenhaar, armhaar etc. en afhankelijk van de kleur van het haar zie je het goed (donker haar) of bijna niet (blond).quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 10:05 schreef -Bushok het volgende:
[..]
Dat is waar, ik was ergens ook benieuwd of iemand zich er in herkent
Ah dankjewel! Vast overheen gelezen met zoeken. Ga ik daarheenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 10:32 schreef Burdie het volgende:
Met een tweejarige kan je hier terecht: OUD / Het peutertopic (2-4 jaar) deel 173 in dit topic zijn de kindjes 1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herfst in het bos is zo fijn he, exode. Echt een leuk jaargetijde vind ik het, zeker met dit prachtige weer..
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:55 schreef Dyre het volgende:
Oh was jij dat!
Ze zei al dat ze iemand was tegengekomen. Toen heb ik een foto laten zien van iemand die bij mij in de straat woont en in augustus een kindje heeft gekregen. 'Ja, die was het volgens mij'
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:36 schreef Franny_G het volgende:
KnipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aw Jip en Janneke zijn zo leuk hé en wat is I mooi zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Pinnenmutske op 10-10-2015 22:55:22 ]Werewolf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fixed
[ Bericht 0% gewijzigd door Chanty op 11-10-2015 10:21:37 ]Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets anders: lucas luier was kurkdroog na 12 uur. Vind het wat vreemd want zijn vorige week juist over gestapt op pampers omdat hij steeds doorlekte.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:09 schreef Dot. het volgende:
Na de tweede test als het duidelijker isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik denk dat hij er even heel erg aan zou moeten wennen dus wil het zeker weten en hem niet een paar dagen laten zenuwen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind half 7 eigenlijk best een normale dreumesopstatijd hoor... Ze ligt er ook rond die tijd, 12 uur eerder, in. Gister sliep ze tot half 9, das echt uitzonderlijk hier! Vanochtend was het hier dus ook half 7 maar inmiddels ligt ze alweer 1,5 uur te slapen
. Ik haaaaat de overgang van 2 naar 1 slaapje zo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIKKI, wat een grote jongens heb je tochFijn dat je zo'n leuke dag met ze hebt gehad!
quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
ChantyJa ik weet: 1 zaadcel is genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar mijn lijf was zo regelmatig de laatste maanden dus ik was echt in de veronderstelling dat het veilig was
dus mijn lijf heeft me zitten foppen en dit kindje wilde er heeeeel graag zijn dan
Ik ben gaan testen omdat ik zes dagen erna me drie dagen heel vreemd voelde. Onwijs honger maar als ik at kreeg ik niks weg. En maar honger houden. En twee dagen geleden ineens wat bruinverlies. Wat totaal niet past in mijn cyclus dus dacht laat ik maar even testen.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:35 schreef Dyre het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIKKI, wat een grote jongens heb je tochFijn dat je zo'n leuke dag met ze hebt gehad!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
Niet hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sowieso is hij nauwelijks nog actief
quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:59 schreef BlueEyes het volgende:
Jullie zijn allemaal een stuk overtuigder dan ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hou nog een slag om de arm.
Gek! Is duidelijk genoegquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal een stuk overtuigder dan ikik hou nog een slag om de arm.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:28 schreef Chanty het volgende:
Misschien loopt mijn melk terug dat Lucas zo vaak een lang drinkt en dat zijn luier droog was. Verklaart ineens ook waarom ik de hele week niet hoefde te kolven op het werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]Oh nee r. zou niet boos zijn die snapt ook wel dat ik het zeker wil weten eerst. Maar met het oog op het arbeidsvoorwaardengesprek morgen is het misschien beter dat ik het wel zeg want kan nu mijn hoofd nergens bij houden en moet nog voorbereiden. Kan ik het tenminste delen. Niet dat jullie niet goed genoeg zijn om het mee te delen maar het neemt de spanning niet wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh my, ik zit hier heel zenuwachtig te zijn. Over een half uur ga ik onderweg naar m'n eerste run ooit, en dan ook nog 10k met obstakels'Komt echt wel goed' is het mantra dat ik al de hele ochtend herhaal
![]()
Nikki, veel plezier in het bos!
Burd, hoeveel koffie al ondertussen?![]()
Wij waren gisteren ook even naar het bos, ik probeerde het principe van blazen naar de paardenbloem uit te leggen. Ging niet helemaal goed
Gelukkigquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:52 schreef Chanty het volgende:
Whahaha razz
Fazz omnomnomrapley hé
Pruillippen zijn ze goed in ja.
En hij weet het. Hij moest enorm lachen gelukkig
20 juni is echt de allertofste datumquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:04 schreef Chanty het volgende:
Ik vind het echt heel bizar![]()
En heel tof ook al was het idee dat we over een jaar zouden nadenken over een tweede
Mijn UD wordt ook leuk: 20 juni volgens de berekening nu Lucas is van de 21ste![]()
Timing: I haz it. Zal morgen met het arbeidsvoorwaardengesprek maar niet zeggen dat ik zeer waarschijnlijk zwanger ben
Ik ookquote:
Bewaar die nog maar even tot dinsdag. Ik wil eerst zien dat die streep donkerder wordt voordat ik echt ga juichenquote:
Precies dat dus.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:24 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ookGewoon een baby gemaakt zoals het hoort: zonder gedoe, ovulatietesten, en de hele meuk
Hopelijk mag ik weer zo fijn zwanger zijn als de vorige keer
![]()
Wat spannend, Chanty,quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:43 schreef Chanty het volgende:
[..]
Bewaar die nog maar even tot dinsdag. Ik wil eerst zien dat die streep donkerder wordt voordat ik echt ga juichen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe dan ook, het is je zeer gegund!!"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:42 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Wat spannend, Chanty,Haha hij vroeg hier ook of die vage streep genoeg is en of dat niet door de borstvoeding kan komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe dan ook, het is je zeer gegund!!
Hij moest ontzettend hard lachen en hebben ons vervolgens samen verbaasd over hoe het mogelijk isquote:
Hopen wel, denken nietquote:Op zondag 11 oktober 2015 16:35 schreef Roomsnoes het volgende:
Wat fijn Chanty! En ondanks dat het misschien wat snel is, toch ontzettend tof dat het weer gewoon zelf gelukt is. Had je dat drie jaar geleden durven hopen?
Lokquote, ik moest nogquote:Op zondag 11 oktober 2015 11:27 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh nee r. zou niet boos zijn die snapt ook wel dat ik het zeker wil weten eerst. Maar met het oog op het arbeidsvoorwaardengesprek morgen is het misschien beter dat ik het wel zeg want kan nu mijn hoofd nergens bij houden en moet nog voorbereiden. Kan ik het tenminste delen. Niet dat jullie niet goed genoeg zijn om het mee te delen maar het neemt de spanning niet weg
quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:53 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Precies dat dus.![]()
Wij hebben het heerlijk gehad in het bos vanmorgen. T en S hebben al heel fijn geknutseld met de blaadjes die ze in het bos vonden en nu liggen ze lekker te slapen.Welke verf heb je ?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Chanty, mocht het zo zijn!
Een voorzichtige gefeliciteerd ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Rijstebuiltje op 11-10-2015 17:07:20 ]Wir müssen leben, bis wir sterben!
quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:53 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Welke verf heb je ?!
En Chanty, mocht het zo zijn!
Een voorzichtige gefeliciteerd ..Action kinderverf. Geen idee overigens of opeten een probleem zou zijn, maar ik zit er toch met mijn neus bovenop, vandaar dat ik me niet in de 'ingrediënten' heb verdiept.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Jaaa leuk! Wel eerst ff op vakantiequote:Op zondag 11 oktober 2015 21:16 schreef BlueEyes het volgende:
JM echt als ik eerdaags weer in het Noorden ben en jij en ik hebben beide tijd en ruimte 'moet' ik jullie leuke jochie echt weer eens zien hoor!![]()
En je spoiler![]()
Trouwens, cool shirtquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:36 schreef JufMariska het volgende:
Ghehehe Razz!
En ChantyToitoitoi!
Om te bewijzen dat onze smurf echt niet altijd lacht maar ook een prachtig pruilbekkie kan trekken:
https://instagram.com/p/8sVpT8HEsN/
Rond de 2 jaar toch? Bij mijn oudste pas toen ze bijna 3 was maar soit, die van mij zijn daar sowieso wat traag mee.quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:44 schreef WupWup het volgende:
Wanneer komen die laatste reutel kiezen eigenlijk zo'n beetje? Wij hebben de laatste paar dagen ook prutnachten
De laatste was rond 18 maanden toch?quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:16 schreef GotC het volgende:
Loj, dat zijn heftige nachten
Is er ook een sprong oid rond 24 mnd?
Wat een bijzondere volgorde inderdaadquote:Op maandag 12 oktober 2015 14:39 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Ja, dat zijn de eerste inderdaad
Nog niet compleet los, maar we verwachten dat ze die laatste vingers ook elke moment los kan laten...quote:Op maandag 12 oktober 2015 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
stoere laarzen GM! Loopt Saar al ja?
Nee dat klopt, deze zijn ook vooral voor de zitquote:Op maandag 12 oktober 2015 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
he gets, beterschap WMIK
GM, ik dacht dat flexibele zooltjes werden aangeraden tot het kindje al enige tijd stabiel los loopt? Of is dat achterhaald?
Oh godquote:Op maandag 12 oktober 2015 14:21 schreef Loj het volgende:
[..]
De laatste was rond 18 maanden toch?
24 maanden is peutergedrag![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:01 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Rond de 2 jaar toch? Bij mijn oudste pas toen ze bijna 3 was maar soit, die van mij zijn daar sowieso wat traag mee.
Wanneer komen de tanden en kiezen?
6 maanden: 2 snijtanden onder;
8 maanden: 2 snijtanden boven;
9-12 maanden: de tweede snijtanden onder en boven;
14-16 maanden: de eerste melkkiezen;
18-20 maanden: de hoektanden;
24-30 maanden: de tweede melkkiezen.
Ik gaf het vorig jaar gewoon als partjesquote:Op maandag 12 oktober 2015 17:15 schreef BlueEyes het volgende:
Even hele suffe vraag hoor![]()
Hoe geven jullie die ukken een mandarijntje?
Partje in stukjes of zonder vel?
De inner controlfreak in mij is bijna in staat ze voor te kauwen om te zorgen dat hij niet stikt
quote:Op maandag 12 oktober 2015 17:20 schreef Chanty het volgende:
Onderhandelen over geld is niet aan mij besteedt. Maar ik kan nog eten kopenvanaf 1 januari begin ik bij mijn nieuwe baan en ga ik vier dagen werken
was nog even spannend. Ze dachten dat ik meteen een vast contract moest krijgen en dan was het feestje niet door gegaan. Maar dit is mijn derde contract die het kon wel op pfoeh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op maandag 12 oktober 2015 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op maandag 12 oktober 2015 17:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]Ik zou me niet direct zorgen makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn collega is zojuist aangenomen op een nieuwe functie waar drie hele sterke kandidaten voor waren en ze is 24 weken zwanger met een flinke buik. Als je de beste bent, ben je de beste. Daar maken die paar maanden weinig op uit.
(disclaimer: tenzij je voor een tijdelijk project wordt aangenomen met een deadline op een korte termijn etc)
Goede instelling Chanty! En ik heb het volste vertrouwen hoor
disclaimer
quote:Op maandag 12 oktober 2015 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Zo sta ik er ook wel in. Na al die jaren onzekerheid word je daar wat makkelijker in geloof ikquote:Op maandag 12 oktober 2015 17:38 schreef GotC het volgende:
Komt vast goed dan Chanty!En zo niet, dan niet. Zo simpel is het ook
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:09 schreef AwayTL het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:43 schreef Chanty het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hè jammer Franny, in een (te) fanatiek groepje trek ik het ook slecht. Het moet wel leuk blijven![]()
Ik vind het buiten zijn vooral fijn, de geur van het bos![]()
Exode, ik snap wel wat je bedoelt, het lijkt me ook een lastige keuze. Wij praten er ook wel ons over, m'n vriend komt uit kopje NH terwijl ik altijd in de randstad heb gewoond. Maar echt serieus is het bij ons niet, ook ivm ons werk. Succes met dromen en het overdenken van alles![]()
Blue, ik geef hele stukken mandarijn. Hij vind het leuk om dan zelf de partjes los te trekken![]()
Chanty,1 januari dus, fijn! De rest komt allemaal echt wel goed!
SQ, wanneer begin jij met je nieuwe baan?
Gaaaaap, kan ik nog steeds moe zijn van gisteren?Vannacht toch echt de 8 uur gehaald dus ik had niet verwacht nu alweer gapend op de bank te zitten
[ Bericht 11% gewijzigd door Fazz op 12-10-2015 21:28:06 ]
Ze schelen idd maar 2 dagen. Had heeel lang niet meer op t forum gekeken. Slaap ging voor!quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat een bijzondere volgorde inderdaad
Lange tijd niet gezien trouwens! Jouw zoon scheelt volgens mij maar twee dagen met mijn dochter
(en die had met 7,5 maand al 8 tandenzo grappig die verschillen!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien wel zo netjes om reacties op een spoiler die misschien weggehaald wordt ook in een spoiler te zetten
Hoera Chanty, nu openbaar. Ik vind het zo leuk!
Wij hebben het zo fijn gehad in NederlandTe fijn.
Nu weer aan het werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit een beetje met het gehoest van m'n dreumes. Ze heeft nu al zeker vier weken 's nachts hele nare hoestbuien. Overdag niet echt, dan af en toe tussendoor een kuchje. Wel snot, altijd en overal. Al een paar keer bij de huisarts geweest maar longen zijn steeds schoon en dan kunnen ze verder niks doen. Vannacht weer met een overstuur meisje gezeten, het was zo zielig
. Ik wil eigenlijk gewoon wéér naar de huisarts maar ben bang dat ze gewoon hetzelfde gaan zeggen. Wat zouden jullie doen?
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2015 07:53:27 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Razz, gewoon gaan hoor als je dat zo voelt. Misschien kan de huisarts toch iets betekenen, je kunt het altijd proberen."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 07:15 schreef Roomsnoes het volgende:
Alleen op fok. Facebook houd ik het nog een paar maanden stilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien wel zo netjes om reacties op een spoiler die misschien weggehaald wordt ook in een spoiler te zetten
Hoera Chanty, nu openbaar. Ik vind het zo leuk!
Wij hebben het zo fijn gehad in NederlandTe fijn.
Nu weer aan het werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weten jullie nog dat ik twee dagen geleden "zeurde" over mijn slecht slapende dreumes? Ik hoor hem nu net.... Voor het eerst sinds gisteravond 20.00![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loj slaaps![]()
Whiieeeehooooquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 06:24 schreef Chanty het volgende:
Zullen we het maar officieel maken (op fok dan!).
IK BEN ZWANGER![]()
[ afbeelding ]
Nu ook te zien met telefoonfoto
wat een geweldig nieuws, ook voor het perspectief van je kinderen. maar ook goed nieuws kan een heftige impact hebben. ik hoop dat je zus ook geen drager blijkt te zijn, en dat je snel bij een psycholoog terecht kunt.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:25 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ja inderdaad, ik had natuurlijk zwanger kunnen worden. Maar mocht ik weer voor de keuze komen te staan, dan zou ik weer dezelfde keuze maken. Het traject is me echt niet tegengevallen en voor mij persoonlijk veel beter dan abortus na negatieve vlokkentest.
Doorgeven kan als je het zelf niet hebt niet meer, dus de kinderen zijn ook definitief veilig. Zij hadden namelijk nog steeds 2% kans, dat is het percentage wat het zh aanhoudt als foutmarge. Als we het voor de kinderen echt zeker hadden willen weten dan hadden we een vruchtwaterpunctie/vlokkentest moeten doen, maar dat vond ik een te groot risico. Nu moeten man en ik misschien nog maar een liefdesbaby erbij gaan maken.
Volg je gevoelquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 10:55 schreef Razztwizzle het volgende:
Loj, dat inderdaad! Ze slaapt wel gewoon prima 12 a 13 uur door, na zo'n bui meestal zelf en soms na een knuffel en een slokje water. Ze is vrolijk, eet goed, geen koorts. Overdag nergens last van. Dus ik maakte me niet zoveel zorgen.
Alleen, sinds mijn moeder er over begon maak ik me dus wel zorgen. ("Ja zo erg heb jij het nooit gehad, dit is niet normaal hoor, en ze rust ook niet uit zo, hier moet je echt mee naar de dokter hoor!") .
Ik wacht het nog wel even af en anders ga ik vrijdag nog wel even, dan is het nog voor het weekend. Ui en luuf en neusspray en bed schuin doen we inderdaad al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty!Gefeliciteerd! Het wordt steeds gezelliger in Z&G met mededreumesmama's
![]()
Nee, ze springen er overheen en soms mauwen ze net zo lang tot we het hekje open doen. Wij hebben zo'n dicht hekje van de Ikea dat in elkaar klapt als het open staat, dus dan zit hij niet zo in de weg: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50200488/.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
Kunnen jouw poezen door het traphekje, dot? Mijnes zijn daar te gespierd voor. Ik moet daar nog iets op bedenken!
Er overheenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:26 schreef Dot. het volgende:
[..]
Nee, ze springen er overheen en soms mauwen ze net zo lang tot we het hekje open doen. Wij hebben zo'n dicht hekje van de Ikea dat in elkaar klapt als het open staat, dus dan zit hij niet zo in de weg: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50200488/.
Maar wij hebben wel een soort plateautje waar vroeger een hek/leuning aan vast zat, dus ze kunnen even landen voor ze de treden op gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SQ, wat knap van jouw dreumesje![]()
daarom wil ik ze ook nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:36 schreef exode het volgende:
Klemhekjes zijn een no-go voor boven he SQ. Daar heeft Ikea recent problemen mee gehad. Kan je ze geen cursus 'overheen springen' geven? Doe je het een paar keer voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty![]()
Die is niet te missen, gefeliciteerd!
SQ, als je het niet prettig vind; deuren dicht! Hier zit er beneden een deur voor de trap. Boven ook geen hekje en gaat tot nu toe goed. Al wil ik er wel altijd zicht op hebben...
Room, fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad hier! Hebben jullie toch prachtige dagen gehad zo met het najaars zonnetje![]()
Pffff ik heb veel te doen. Laat ik maar eens beginnen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty![]()
![]()
Ik vind het zo tof voor jullie!
Gewoon naar de ha gaan hoor Razz! Ik heb met S ook vaak genoeg bij de ha gezeten omdat ze weer hoestte, rochelde, benauwd was of whatever. Gelukkig meestal voor niks. Ik ben het afgelopen jaar vaker bij de ha geweest dan in mijn hele leven voor de zwangerschap geloof ik![]()
Room, fijn dat het fijn was! Ik zag ook nog ergens een leuke foto van O op de fiets langskomen!
Klimgeitje Mauw![]()
Wij hebben beneden ook geen traphek, maar altijd de deur dicht.
Tegenwoordig klimt ze de trap niet meer op, maar gaat ze op de onderste tree zitten.![]()
Ja, dat zou wel kunnen, maar dan heb ik het probleem bovenaan de trap nog niet getackled. Daar zit namelijk een stevig schroefhek van IKEA. En dat is nu nog lang geen probleem, want dat staat 's nachts gewoon open, maar tegen de tijd dat little miss sunshine zelf uit bed kan klimmen misschien wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:55 schreef Dot. het volgende:
Wij hebben boven alleen een hekje in Stip's slaapkamerdeur, want de trap naar zolder is niet kindveilig te krijgen. Als wij dus boven zijn en even niet op kunnen letten speelt hij op zn eigen kamer. En op zolder een gewoon hekje waar de katten idd niet overheen kunnen, maar dat zorgt er ook voor dat we weer eens kunnen slapen zonder een kat tussen ons in en dat is stiekem erg fijn
Zouden ze door zo'n ouderwets schaarhek wel kunnen SQ?
Zoiets dus: http://www.marktplaats.nl(...)29b1&previousPage=lr (wat je dan dus zelf even wel kunt vast schroeven)
Wij hebben een deurhekje met kattenluik tussen woonkamer/ keuken en de hal met trap. Lucas heeft nog steeds niet bedacht dat hij er ook door zou kunnen. Verder geen traphekjes. Denk dat er op termijn nog een deurhekje op de dreumeskamer komt. 1 kat is te groot om erdoor te passen en zou ook niet springenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
Kunnen jouw poezen door het traphekje, dot? Mijnes zijn daar te gespierd voor. Ik moet daar nog iets op bedenken!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:04 schreef Loj het volgende:
Ik heb geen traphekje
Ik had er een op de eerste verdieping, maar hij komt telkens van de muur afzettenen m'n peuter speelt tegenwoordig alleen boven, maar krijgt het hekje niet zelf open, en open staat het hekje in de weg
Beneden is de deur dicht of ik heb er zicht op, dus zie de noodzaak daar (nog) niet.Waarom al dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Ik heb ook geen traphekje bij de trap... ( wel bij de keuken) boven past alleen zo'n klemhek en daar ben ik al eens bijna doorheen gekletterd dus no way!
Saar is gewoon niet alleen boven/in de gang.S. 2014
J. 2016
Twee streepjes voor mijn lootje!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 06:24 schreef Chanty het volgende:
IK BEN ZWANGER![]()
[ afbeelding ]
Wat leuk!! Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 06:24 schreef Chanty het volgende:
IK BEN ZWANGER![]()
[ afbeelding ]
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2015 19:24:26 ]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:24 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik kan je filmpje niet afspelen GM, photobucket doet altijd zo raar mobiel
A. zette vandaag haar eerste stapjes! Als een echte wiebelige pinguin van de tafel naar de TV. Dit is een filmpje van de tweede poging, die was iets korter:
Hij staat eventueel ook op fb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A!! Wat goed
S. 2014
J. 2016
Gezien, wat goed van Saar, tellenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hij staat eventueel ook op fb.
A!! Wat goed
Jouw jongensquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
Hihi oeps BE.
Razz je meisje!
Saar aan het tellen.
Trapklimmende Mauw.
Wij hebben ook geen traphekjes. Bij L nooit gehad en nu dus ook niet. Er komen tzt wel hekjes in de deuropeningen van T en S maar dat is nu nog niet nodig.
T heeft vanavond tegen het bad op de douchevloer geplast. Hij vond het maar raar dat er ineens warme nattigheid op zijn voeten viel.
En S was boos op mijn zusje omdat zij in zijn ogen T aan het huilen had gemaakt (hij was gevallen op straat buiten het zicht van S). Vervolgens stampte S naar mijn zusje en zei bozig: "*naam zusje* oh oh *naam zusje*" Er mooi om te zien dat hij zijn broertje zo berschermd.
Oh, dat vond ik ook zo fijn, die box eindelijk weg. Geeft zoveel meer ruimtequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:34 schreef BlueEyes het volgende:
En sinds het weekend boxloos![]()
Wat een verademing is dat.
Nu nog tafeltje met stoeltje en speelgoedkist aanschaffen.
Vandaag de mandarijn a la Nikki gegeven, door de helft.
En wat doet die gup, frot frot, 4 helften in 1 keer![]()
Kokhalsfestijn
Klopt, het huis gaat in december weer open, museum zit er tegenover en is even leukquote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:34 schreef Dot. het volgende:
Oeh, duoconsult graag!
Is het Nijntjehuis niet gesloten voor renovatie? Daarom was de tentoonstelling toch ook in het gewone museum? Wel leuk!
Ik wilde ook naar het prentenboekenfestival, maar dan ben ik 38 weken zwanger dus weet niet helemaal of dat gaat lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |