Wij hebben hier ook geen muggen in huis, eigenlijk nooit. Mijn man is er nogal gevoelig voor dus wij letten erg goed op met deuren opendoen i.c.m. licht in huis aan bijvoorbeeld. T en S hebben daardoor beiden gelukkig nog nooit een muggenbult gehad.
Ahhw I.

Ze heeft altijd zo'n mooie blik in haar ogen Franny.
Dyre veel plezier vanavond!

Exode heerlijk hè het bos.

Wij hebben dat voor morgenochtend op de planning staan.
Ik ben vandaag bizar gelukkig. Gewoon omdat het kan.
T en S vermaken zich samen prima, ze hebben vanmiddag bij hun oom in de tuin "gewerkt". Samen bezemen, harken, blaadjes en kastanjes zoeken en lekker in de vieze aarde kliederen.
Na het harde werken in de tuin hebben we nog bij mijn zusje en zwager gegeten en T en S waren zo gezellig dat we zelfs nog even gebleven zijn om een kop koffie te drinken.

We merken in dit soort situaties echt dat T en S ouder worden en meer kunnen hebben. Tot 2 maanden geleden moesten we na het eten altijd direct naar huis omdat ze dan helemaal afgedraaid en daardoor niet te genieten waren. Nu redden ze het wel tot 19:30-20:00 uur en dat is wel heel erg fijn als we een keer een avond bij mijn zusje eten.
We bereikten vandaag een nieuwe mijlpaal. T en S drinken nu beiden uit een normale beker. S had er eerst wat moeite mee maar hij kan het nu ook. We doen er nu elke keer kleine beetjes in en dan gaat het verrassend goed. Grotere hoeveelheden werkt nog iets minder goed, dat eindigt standaard met een nat slabbetje en shirt.

Actiefoto's in spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.