abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 10:32:29 #51
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_156727065
Met een tweejarige kan je hier terecht: OUD / Het peutertopic (2-4 jaar) deel 173 in dit topic zijn de kindjes 1 ;).
KuikenGuppy
pi_156727229
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 10:32 schreef Burdie het volgende:
Met een tweejarige kan je hier terecht: OUD / Het peutertopic (2-4 jaar) deel 173 in dit topic zijn de kindjes 1 ;).
Ah dankjewel! Vast overheen gelezen met zoeken. Ga ik daarheen :D
pi_156730246
Wat een leuke foto's SQ en wat enorm bijzonder van het kaarsje.
Uitslaap Nikki, lekker hoor, dikke genieten.
Al die vakanties....ik wil ook weeeeer (maar ons geld gaat ff naar andere dingen toe zoals ons huis boven water trekken en een nieuwe website voor mijn bedrijf)

Vanochtend bij Rhijnauwen in het bos gewandeld. Heerlijk. B heeft veel gelopen, paddestoelen gezocht en eikels geraapt. Hij vond het geweldig en wij ook. De hele route 1x gevallen en dat was exact in een modderplas, hihi.
pi_156730313
Dat zie eruit als een zeer relaxte eerste verjaardag van Mauwtje, SQ. Jullie zien er allemaal heel gelukkig uit.

I wilde vanochtend heel graag haar Hema regenlaarsjes aan. Toen heb ik er maar een Hema ochtendje van gemaakt, wel met groot succes. Eerst wat dierenstickertjes gekocht en velletjes papier. Toen in het restaurant zitten plakken samen. En daarna kon ze spelen in het Jip&Janneke speelhuisje. Ze had het super naar haar zin, Langzamerhand begint ze nu ook te leren dat we afspraken maken over hoe ver ze van me vandaag mag lopen. Op een gegeven moment ging ze het uittesten door steeds een stukje verder te gaan dan we hadden afgesproken. Maar dan wel voortdurend achterom kijken om te zien wat ik zou zeggen en toen knalde ze natuurlijk met haar hoofd tegen een stoel aan. :P .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herfst in het bos is zo fijn he, exode. Echt een leuk jaargetijde vind ik het, zeker met dit prachtige weer. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_156730784
Kijk haar nou O+

En exode lekker in t bos! Ik wil ook weer n keer gaan. Heerlijk met de herfst.

Mijn meisje heeft een dik opgezwollen oor.. hoera voor muggen }:| kind ingesmeerd met muggenmelk, maar oren vergeten... vuilen CIA muggen.
S. 2014
J. 2016
pi_156733586
Echt vervelend joh, dat ze er zo heftig op reageert.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_156733765
Franny, wat een mooie meid in die geweldige laarsjes O+

Gm wat sneu zeg, ik zie ze hier ook nog regelmatig vliegen, die muggen. Gelukkig begint het buiten snel af te koelen en zijn ze straks hopelijk snel weer weg.

Hormonale-post:
SPOILER
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 16:43:42 #58
149959 SQ
snelle trees
pi_156734216
Franny, wat een boevensnoet kan ze soms hebben O+ en leuk dat schoenen zo jong al zo'n ding kunnen zijn :D

Dyre, ik zag jouw moeder volgens mij gisteren in de jumbo met L. :P
disclaimer
pi_156734557
Oh was jij dat! :D

Ze zei al dat ze iemand was tegengekomen. Toen heb ik een foto laten zien van iemand die bij mij in de straat woont en in augustus een kindje heeft gekregen. 'Ja, die was het volgens mij' :P
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 17:01:06 #60
149959 SQ
snelle trees
pi_156734700
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 16:55 schreef Dyre het volgende:
Oh was jij dat! :D

Ze zei al dat ze iemand was tegengekomen. Toen heb ik een foto laten zien van iemand die bij mij in de straat woont en in augustus een kindje heeft gekregen. 'Ja, die was het volgens mij' :P
lol _O- O+
disclaimer
pi_156735033
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 13:36 schreef Franny_G het volgende:

Knip

SPOILER
SPOILER
Aw Jip en Janneke zijn zo leuk hé en wat is I mooi zeg.

[ Bericht 6% gewijzigd door Pinnenmutske op 10-10-2015 22:55:22 ]
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
pi_156739654
Franny je mooie eigenwijze I O+
pi_156741973
Ik val even binnen met een vraag. De wheelybug hebben meerdere hier toch?
Ik heb eentje op de kop kunnen tikken voor 20 euro op marktplaats. Even als bevestiging, dat is wel echt een succes toch? O-) Mijn dreumes over een dag kan nog niet los lopen maar achter een loopwagen en zit graag op de smarttrike (zo'n duw fiets).
pi_156742135
Als het nu nog geen succes is dan over een paar maanden wel... wmb is een wheelybug n goede koop hoor.

Ik kwam even mijn sneutje dr dikke oor showen...

Inmiddels ook bij dr wenkbrauw geprikt... ik ga dr echt door de lavendel/citroen/muggenmelk rollen want die muggen hebben gewoon schijt aan mijn spul... :(
S. 2014
J. 2016
pi_156742350
Hilmo, ik had er eentje op koninginnedag gekocht, maar voor I was het niet echt een groot succes. Ze liep sowieso vrij laat los, en tot die tijd lukte het niet met de wheelybug. Wat ze deed was: ze duwde zichzelf er vanaf waardoor ze er altijd achter liep in plaats van erop zat. :') . Toen ze eenmaal wel goed losliep, ging ze er ook niet vaak op. Het loopfietsje dat hier laatst nog voorbij kwam, is een veel groter succes.

Maarja, voor iedereen weer anders waarschijnlijk!!

Zo hadden wij voor I's verjaardag een loopwagentje gekocht. Toen begreep ik van sommigen hier dat die niet altijd veel werd gebruikt, maar I heeft er dus wel echt heel veel plezier van. Soms is het ook een beetje afwachten.

GM, wat een pech dat jullie zoveel muggen hebben ook. Ik zie ze hier helemaal niet, ik ben zelf meestal de klos als ze er zijn.

I zat echt ademloos naar Kinderen voor Kinderen te kijken zojuist. En op het laatst probeerde ze de dansmoves met haar handjes na te doen. _O- .
pi_156743938
Wij hebben hier ook geen muggen in huis, eigenlijk nooit. Mijn man is er nogal gevoelig voor dus wij letten erg goed op met deuren opendoen i.c.m. licht in huis aan bijvoorbeeld. T en S hebben daardoor beiden gelukkig nog nooit een muggenbult gehad.

Ahhw I. O+ Ze heeft altijd zo'n mooie blik in haar ogen Franny.

Dyre veel plezier vanavond! :)

Exode heerlijk hè het bos. O+ Wij hebben dat voor morgenochtend op de planning staan.

Ik ben vandaag bizar gelukkig. Gewoon omdat het kan. O+
T en S vermaken zich samen prima, ze hebben vanmiddag bij hun oom in de tuin "gewerkt". Samen bezemen, harken, blaadjes en kastanjes zoeken en lekker in de vieze aarde kliederen.
Na het harde werken in de tuin hebben we nog bij mijn zusje en zwager gegeten en T en S waren zo gezellig dat we zelfs nog even gebleven zijn om een kop koffie te drinken. O+ We merken in dit soort situaties echt dat T en S ouder worden en meer kunnen hebben. Tot 2 maanden geleden moesten we na het eten altijd direct naar huis omdat ze dan helemaal afgedraaid en daardoor niet te genieten waren. Nu redden ze het wel tot 19:30-20:00 uur en dat is wel heel erg fijn als we een keer een avond bij mijn zusje eten.

We bereikten vandaag een nieuwe mijlpaal. T en S drinken nu beiden uit een normale beker. S had er eerst wat moeite mee maar hij kan het nu ook. We doen er nu elke keer kleine beetjes in en dan gaat het verrassend goed. Grotere hoeveelheden werkt nog iets minder goed, dat eindigt standaard met een nat slabbetje en shirt. :+

Actiefoto's in spoiler. :)
SPOILER
  zondag 11 oktober 2015 @ 07:23:46 #67
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_156752668
Anders is je kind gewoon om 6.30 uur klaarwakker. Op een zondag. ;(.
KuikenGuppy
  zondag 11 oktober 2015 @ 07:24:49 #68
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_156752669
Gelukkig is er het carwash filmpje van Dot :P.
KuikenGuppy
pi_156752698
Oef Burdie, da's vroeg :{
En Nikki, wat goed en fijn, je twins!

Wij hadden een goede nacht, uk was al vroeg opperdepop gister dus lag er om 18.30 al in :o 3.00 nachtfles en nu ligt-ie nog :z
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_156752752
Burd c_/

JM heerlijk uitslapen

Wij zitten allemaal al gewassen en aangekleed beneden. Man en ik waren om 6 uur al wakker en de kinderen pas om half 8. :') We konden dus heerlijk even rustig wakker worden in plaats van "oh sjit huilende baby dreumes, ga jij of ga ik?" Zometeen lekker ontbijten en dan gaan we richting het bos. *O*
  zondag 11 oktober 2015 @ 08:52:25 #71
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_156752896
HELP!

SPOILER
Fixed

[ Bericht 0% gewijzigd door Chanty op 11-10-2015 10:21:37 ]
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_156752909
Uit jezelf Nikki? :o

Stip was ook om 6 uur wakker, maar dat is wel standaard. Hij was ook helemaal doorgelekt dus dan wordt hij helemaal wakker van het omkleden. Gelukkig is er Zappelin en hebben we nog tot 7 uur in bed gelegen met z'n allen :)
pi_156752935
SPOILER
pi_156752941
Chanty

SPOILER
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_156752967
SPOILER
pi_156752968
SPOILER
pi_156753019
SPOILER
  zondag 11 oktober 2015 @ 09:13:34 #78
52229 Chanty
pi_156753043
SPOILER
Iets anders: lucas luier was kurkdroog na 12 uur. Vind het wat vreemd want zijn vorige week juist over gestapt op pampers omdat hij steeds doorlekte.
  zondag 11 oktober 2015 @ 09:15:27 #79
52229 Chanty
pi_156753056
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 09:09 schreef Dot. het volgende:
SPOILER
Na de tweede test als het duidelijker is ;) ik denk dat hij er even heel erg aan zou moeten wennen dus wil het zeker weten en hem niet een paar dagen laten zenuwen.
  zondag 11 oktober 2015 @ 09:21:11 #80
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156753096
SPOILER
pi_156753107
Chanty

SPOILER
  zondag 11 oktober 2015 @ 09:32:53 #82
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_156753156
SPOILER
Ik vind half 7 eigenlijk best een normale dreumesopstatijd hoor... Ze ligt er ook rond die tijd, 12 uur eerder, in :+. Gister sliep ze tot half 9, das echt uitzonderlijk hier! Vanochtend was het hier dus ook half 7 maar inmiddels ligt ze alweer 1,5 uur te slapen ;). Ik haaaaat de overgang van 2 naar 1 slaapje zo...
pi_156753179
SPOILER
NIKKI, wat een grote jongens heb je toch O+ Fijn dat je zo'n leuke dag met ze hebt gehad!
pi_156753194
SPOILER
  zondag 11 oktober 2015 @ 09:39:34 #85
52229 Chanty
pi_156753211
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 09:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
Chanty

SPOILER
Ja ik weet: 1 zaadcel is genoeg :D maar mijn lijf was zo regelmatig de laatste maanden dus ik was echt in de veronderstelling dat het veilig was :+ dus mijn lijf heeft me zitten foppen en dit kindje wilde er heeeeel graag zijn dan O+

Ik ben gaan testen omdat ik zes dagen erna me drie dagen heel vreemd voelde. Onwijs honger maar als ik at kreeg ik niks weg. En maar honger houden. En twee dagen geleden ineens wat bruinverlies. Wat totaal niet past in mijn cyclus dus dacht laat ik maar even testen.
  zondag 11 oktober 2015 @ 09:42:48 #86
52229 Chanty
pi_156753231
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 09:35 schreef Dyre het volgende:
SPOILER
NIKKI, wat een grote jongens heb je toch O+ Fijn dat je zo'n leuke dag met ze hebt gehad!
SPOILER
  zondag 11 oktober 2015 @ 09:45:13 #87
149959 SQ
snelle trees
pi_156753254
SPOILER
disclaimer
pi_156753372
SPOILER
pi_156753376
SPOILER
  zondag 11 oktober 2015 @ 10:05:00 #90
52229 Chanty
pi_156753426
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
SPOILER
Niet hier ;) sowieso is hij nauwelijks nog actief
  zondag 11 oktober 2015 @ 10:06:09 #91
52229 Chanty
pi_156753438
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 09:59 schreef BlueEyes het volgende:
SPOILER
Jullie zijn allemaal een stuk overtuigder dan ik :D ik hou nog een slag om de arm.
pi_156753533
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 10:06 schreef Chanty het volgende:

[..]

Jullie zijn allemaal een stuk overtuigder dan ik :D ik hou nog een slag om de arm.
Gek! Is duidelijk genoeg ;)
♥ J & S
  zondag 11 oktober 2015 @ 10:20:53 #93
52229 Chanty
pi_156753555
Zie nu pas dat ik in mijn eerste bericht in de gauwigheid twee zinnen door elkaar heb gegooid: "zeg tegen die tijd pas iets" en "zeg nu nog niks" werd "zeg tegen die tijd dan nog niks" :'). Anyway: dinsdag bij een tweede positieve test ga ik het natuurlijk wel zeggen :7
  zondag 11 oktober 2015 @ 10:28:27 #94
52229 Chanty
pi_156753631
Misschien loopt mijn melk terug dat Lucas zo vaak een lang drinkt en dat zijn luier droog was. Verklaart ineens ook waarom ik de hele week niet hoefde te kolven op het werk.
  zondag 11 oktober 2015 @ 11:17:18 #95
52229 Chanty
pi_156754179
Is het al dinsdag? :') misschien moet ik het toch maar vandaag zeggen want ik ontplof. als er over twee dagen ineens geen streep meer is zeg ik het ook immers.
pi_156754188
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 10:28 schreef Chanty het volgende:
Misschien loopt mijn melk terug dat Lucas zo vaak een lang drinkt en dat zijn luier droog was. Verklaart ineens ook waarom ik de hele week niet hoefde te kolven op het werk.
SPOILER
Kwak
  zondag 11 oktober 2015 @ 11:27:02 #97
52229 Chanty
pi_156754313
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 11:18 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

SPOILER
Oh nee r. zou niet boos zijn die snapt ook wel dat ik het zeker wil weten eerst. Maar met het oog op het arbeidsvoorwaardengesprek morgen is het misschien beter dat ik het wel zeg want kan nu mijn hoofd nergens bij houden en moet nog voorbereiden. Kan ik het tenminste delen. Niet dat jullie niet goed genoeg zijn om het mee te delen maar het neemt de spanning niet weg :P
pi_156754326
Chanty!!!

SPOILER
pi_156754439
Chanty

SPOILER
S. 2014
J. 2016
  zondag 11 oktober 2015 @ 12:16:22 #100
52229 Chanty
pi_156755074
Tom pouchen gehaald en een kaartje met augurken en gefeliciteerd zwanger erop :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')