Ah dankjewel! Vast overheen gelezen met zoeken. Ga ik daarheenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 10:32 schreef Burdie het volgende:
Met een tweejarige kan je hier terecht: OUD / Het peutertopic (2-4 jaar) deel 173 in dit topic zijn de kindjes 1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herfst in het bos is zo fijn he, exode. Echt een leuk jaargetijde vind ik het, zeker met dit prachtige weer..
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:55 schreef Dyre het volgende:
Oh was jij dat!
Ze zei al dat ze iemand was tegengekomen. Toen heb ik een foto laten zien van iemand die bij mij in de straat woont en in augustus een kindje heeft gekregen. 'Ja, die was het volgens mij'
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:36 schreef Franny_G het volgende:
KnipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aw Jip en Janneke zijn zo leuk hé en wat is I mooi zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Pinnenmutske op 10-10-2015 22:55:22 ]Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fixed
[ Bericht 0% gewijzigd door Chanty op 11-10-2015 10:21:37 ]Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets anders: lucas luier was kurkdroog na 12 uur. Vind het wat vreemd want zijn vorige week juist over gestapt op pampers omdat hij steeds doorlekte.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:09 schreef Dot. het volgende:
Na de tweede test als het duidelijker isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik denk dat hij er even heel erg aan zou moeten wennen dus wil het zeker weten en hem niet een paar dagen laten zenuwen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind half 7 eigenlijk best een normale dreumesopstatijd hoor... Ze ligt er ook rond die tijd, 12 uur eerder, in. Gister sliep ze tot half 9, das echt uitzonderlijk hier! Vanochtend was het hier dus ook half 7 maar inmiddels ligt ze alweer 1,5 uur te slapen
. Ik haaaaat de overgang van 2 naar 1 slaapje zo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIKKI, wat een grote jongens heb je tochFijn dat je zo'n leuke dag met ze hebt gehad!
quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
ChantyJa ik weet: 1 zaadcel is genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar mijn lijf was zo regelmatig de laatste maanden dus ik was echt in de veronderstelling dat het veilig was
dus mijn lijf heeft me zitten foppen en dit kindje wilde er heeeeel graag zijn dan
Ik ben gaan testen omdat ik zes dagen erna me drie dagen heel vreemd voelde. Onwijs honger maar als ik at kreeg ik niks weg. En maar honger houden. En twee dagen geleden ineens wat bruinverlies. Wat totaal niet past in mijn cyclus dus dacht laat ik maar even testen.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:35 schreef Dyre het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIKKI, wat een grote jongens heb je tochFijn dat je zo'n leuke dag met ze hebt gehad!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
Niet hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sowieso is hij nauwelijks nog actief
quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:59 schreef BlueEyes het volgende:
Jullie zijn allemaal een stuk overtuigder dan ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hou nog een slag om de arm.
Gek! Is duidelijk genoegquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal een stuk overtuigder dan ikik hou nog een slag om de arm.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:28 schreef Chanty het volgende:
Misschien loopt mijn melk terug dat Lucas zo vaak een lang drinkt en dat zijn luier droog was. Verklaart ineens ook waarom ik de hele week niet hoefde te kolven op het werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]Oh nee r. zou niet boos zijn die snapt ook wel dat ik het zeker wil weten eerst. Maar met het oog op het arbeidsvoorwaardengesprek morgen is het misschien beter dat ik het wel zeg want kan nu mijn hoofd nergens bij houden en moet nog voorbereiden. Kan ik het tenminste delen. Niet dat jullie niet goed genoeg zijn om het mee te delen maar het neemt de spanning niet wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |