abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156800470
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
Kunnen jouw poezen door het traphekje, dot? Mijnes zijn daar te gespierd voor. Ik moet daar nog iets op bedenken!
Nee, ze springen er overheen en soms mauwen ze net zo lang tot we het hekje open doen. Wij hebben zo'n dicht hekje van de Ikea dat in elkaar klapt als het open staat, dus dan zit hij niet zo in de weg: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50200488/.

Maar wij hebben wel een soort plateautje waar vroeger een hek/leuning aan vast zat, dus ze kunnen even landen voor ze de treden op gaan.
pi_156800505
Die hekjes hebben wij ook Dot, ze springen er onderdaad overheen. Alhoewel ze soms vergeten hoe het moet en in blinde paniek zijn. Maar onze katten zijn niet bepaald slim....Wij hebben ze overigens alleen op de overloop op de 1e verdieping.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:28:18 #243
149959 SQ
snelle trees
pi_156800510
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 12:26 schreef Dot. het volgende:

[..]

Nee, ze springen er overheen en soms mauwen ze net zo lang tot we het hekje open doen. Wij hebben zo'n dicht hekje van de Ikea dat in elkaar klapt als het open staat, dus dan zit hij niet zo in de weg: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50200488/.

Maar wij hebben wel een soort plateautje waar vroeger een hek/leuning aan vast zat, dus ze kunnen even landen voor ze de treden op gaan.
Er overheen _O_
Nee, dat snappen ze hier niet :') ;(
Voor beneden is dat nog niet zo'n issue, daar kan ik een harmonicahekje monteren, maar voor bovenaan de trap vind ik het wel lastig. En het enige traphek dat ik kan vinden met een kattenluik is een klemhek. Gedoe :')
disclaimer
pi_156800549
Chanty *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SQ, wat knap van jouw dreumesje *O*
pi_156800686
Klemhekjes zijn een no-go voor boven he SQ. Daar heeft Ikea recent problemen mee gehad. Kan je ze geen cursus 'overheen springen' geven? Doe je het een paar keer voor. :P
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:46:42 #246
149959 SQ
snelle trees
pi_156800868
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 12:36 schreef exode het volgende:
Klemhekjes zijn een no-go voor boven he SQ. Daar heeft Ikea recent problemen mee gehad. Kan je ze geen cursus 'overheen springen' geven? Doe je het een paar keer voor. :P
daarom wil ik ze ook niet ;)
Ach, de katten zijn niet de jongsten meer :') ;(
disclaimer
pi_156800963
SQ, wij hadden een klemhekje tussen de woonkamer en de open keuken. Ik heb hem er zelf uitgeschopt, wat een vreselijke hekjes zijn dat. Die van de Ikea (die Dot ook heeft) zijn echt heel fijn. Onze overloop is niet zo groot en er is nogal wat 'verkeer' naar boven aangezien mijn massagepraktijk op zolder is. Ideaal!

Kan je geen katten trappetje over het hekje maken ;)
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:58:47 #248
149959 SQ
snelle trees
pi_156801097
Of een kattentrampoline O+
disclaimer
pi_156801246
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chanty *O* O+ Die is niet te missen, gefeliciteerd!

SQ, als je het niet prettig vind; deuren dicht! Hier zit er beneden een deur voor de trap. Boven ook geen hekje en gaat tot nu toe goed. Al wil ik er wel altijd zicht op hebben...

Room, fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad hier! Hebben jullie toch prachtige dagen gehad zo met het najaars zonnetje O+

Pffff ik heb veel te doen. Laat ik maar eens beginnen :')
pi_156801398
Oeh ja SQ, die wil ik dan ook!

B rent na het douchen altijd in zijn blote billen over de eerste verdieping dus een hekje boven is bij ons echt een must. Ook handig als ik de slaapkamers stof, de was opruim etc. Mijnheer kan gewoon boven spelen en rennen en ik weet zeker dat hij niet ineens beneden ligt. We moesten wel wat knutselen want naar boven is een open trap en het traphekje kon niet voor de eerste tree. Dus onderkant van die trede ook dicht moeten maken.

Niet van ons, maar op dit idee gebasseerd (de overloop op deze foto is qua opzet exact hetzelfde als bij ons):
pi_156801816
SPOILER
Chanty *O* *O*
Ik vind het zo tof voor jullie!

Gewoon naar de ha gaan hoor Razz! Ik heb met S ook vaak genoeg bij de ha gezeten omdat ze weer hoestte, rochelde, benauwd was of whatever. Gelukkig meestal voor niks. Ik ben het afgelopen jaar vaker bij de ha geweest dan in mijn hele leven voor de zwangerschap geloof ik :')

Room, fijn dat het fijn was! Ik zag ook nog ergens een leuke foto van O op de fiets langskomen!

Klimgeitje Mauw O+
Wij hebben beneden ook geen traphek, maar altijd de deur dicht.
Tegenwoordig klimt ze de trap niet meer op, maar gaat ze op de onderste tree zitten. oO<
pi_156801931
Haha herkenbaar Butter, B gaat ook vaak op de onderste tree zitten en roept dan 'sitten!'. Of hij ziet de katten op de trap en probeert ze te lokken. Gaat ie netjes zitten en roept 'poesssss beneden!' op behoorlijk volume.
pi_156802126
Wij hebben boven alleen een hekje in Stip's slaapkamerdeur, want de trap naar zolder is niet kindveilig te krijgen. Als wij dus boven zijn en even niet op kunnen letten speelt hij op zn eigen kamer. En op zolder een gewoon hekje waar de katten idd niet overheen kunnen, maar dat zorgt er ook voor dat we weer eens kunnen slapen zonder een kat tussen ons in en dat is stiekem erg fijn :@

Zouden ze door zo'n ouderwets schaarhek wel kunnen SQ?

Zoiets dus: http://www.marktplaats.nl(...)29b1&previousPage=lr (wat je dan dus zelf even wel kunt vast schroeven ;))
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 13:58:12 #254
149959 SQ
snelle trees
pi_156802178
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 13:55 schreef Dot. het volgende:
Wij hebben boven alleen een hekje in Stip's slaapkamerdeur, want de trap naar zolder is niet kindveilig te krijgen. Als wij dus boven zijn en even niet op kunnen letten speelt hij op zn eigen kamer. En op zolder een gewoon hekje waar de katten idd niet overheen kunnen, maar dat zorgt er ook voor dat we weer eens kunnen slapen zonder een kat tussen ons in en dat is stiekem erg fijn :@

Zouden ze door zo'n ouderwets schaarhek wel kunnen SQ?

Zoiets dus: http://www.marktplaats.nl(...)29b1&previousPage=lr (wat je dan dus zelf even wel kunt vast schroeven ;))
Ja, dat zou wel kunnen, maar dan heb ik het probleem bovenaan de trap nog niet getackled. Daar zit namelijk een stevig schroefhek van IKEA. En dat is nu nog lang geen probleem, want dat staat 's nachts gewoon open, maar tegen de tijd dat little miss sunshine zelf uit bed kan klimmen misschien wel.
Then again hebben we tegen die tijd wellicht niet eens meer een kat, dus waar maak ik me druk om :')
disclaimer
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 13:58:25 #255
149959 SQ
snelle trees
pi_156802187
En slapen zonder kat tussen je in ja O+
disclaimer
pi_156802261
Onze katten hebben een eigen kamer.... :@ En daar gaat de deur van dicht als wij gaan slapen, we visite hebben die allergisch zijn of katten stom vinden en als ik masseer. Het zijn 2 prinsjes dus.

Zo'n hekje in de deur is ook een goede Dot. Dat zie je steeds vaker. Als wij het zo niet op hadden kunnen lossen, hadden wij dat ook gedaan.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:58:05 #257
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_156803400
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
Kunnen jouw poezen door het traphekje, dot? Mijnes zijn daar te gespierd voor. Ik moet daar nog iets op bedenken!
Wij hebben een deurhekje met kattenluik tussen woonkamer/ keuken en de hal met trap. Lucas heeft nog steeds niet bedacht dat hij er ook door zou kunnen. Verder geen traphekjes. Denk dat er op termijn nog een deurhekje op de dreumeskamer komt. 1 kat is te groot om erdoor te passen en zou ook niet springen :{w 1 is gehandicapt dus kan niet springen en de 3e zou wel springen maarja... :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:59:15 #258
52229 Chanty
pi_156803420
Ohhhh en SQ: jouw druemes op die trap O+ Dat gezichtje ook O+
pi_156803679
Chanty, gefeliciteerd! O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:29:01 #260
52229 Chanty
pi_156803899
Dank jullie wel voor alle felicitaties O+

SPOILER
pi_156804459
Chanty wat een mooie verrassing O+ gefeliciteerd!
pi_156804519
Ik heb geen traphekje :@
Ik had er een op de eerste verdieping, maar hij komt telkens van de muur afzetten :@ en m'n peuter speelt tegenwoordig alleen boven, maar krijgt het hekje niet zelf open, en open staat het hekje in de weg :@
Beneden is de deur dicht of ik heb er zicht op, dus zie de noodzaak daar (nog) niet.

SPOILER
pi_156805610
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:04 schreef Loj het volgende:
Ik heb geen traphekje :@
Ik had er een op de eerste verdieping, maar hij komt telkens van de muur afzetten :@ en m'n peuter speelt tegenwoordig alleen boven, maar krijgt het hekje niet zelf open, en open staat het hekje in de weg :@
Beneden is de deur dicht of ik heb er zicht op, dus zie de noodzaak daar (nog) niet.

SPOILER
Waarom al die :@ ?
Ik heb ook geen traphekje bij de trap... ( wel bij de keuken :P ) boven past alleen zo'n klemhek en daar ben ik al eens bijna doorheen gekletterd dus no way!
Saar is gewoon niet alleen boven/in de gang.
S. 2014
J. 2016
pi_156806065
GM, als er geen traphekje kan, houdt het toch op. Ook voor Loj dus.

Ik vind het dus vooral fijn voor als ik nuttige dingen doe boven en hij gewoon kan rondrennen en spelen.

Mijn schoonzus heeft er een wasmand half voor staan. Haar peuter is anders in staat slaapdronken naar beneden te vallen. Die wasmand zorgt voor een 'wakker' moment zeg maar zodat hij niet per ongeluk naar beneden stapt.
pi_156806671
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 06:24 schreef Chanty het volgende:
Zullen we het maar officieel maken (op fok dan!).

IK BEN ZWANGER *O* O+

[ afbeelding ]

Nu ook te zien met telefoonfoto *O*
Twee streepjes voor mijn lootje!
Wat een mooi cadeautje!

Gefeliciteerd *O*
HoHoHo! Wat krijgt Chanty cadeau?
pi_156807640
Gefeliciteerd Chanty!! *O*
pi_156807701
Chanty! *O*
Nikki, ik kan me je gevoel wel voorstellen. Het is ineens zo anders dan je altijd gedacht had. Dan moet je even omschakelen. Maar wat een prachtige uitslag. :* Wat je in je latere post zegt, dat het traject zo meeviel, vind ik fijn om te lezen en maakt me ook minder bang voor wat er komen gaat bij ons, straks.
pi_156808028
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 06:24 schreef Chanty het volgende:
Zullen we het maar officieel maken (op fok dan!).

IK BEN ZWANGER *O* O+

[ afbeelding ]

Nu ook te zien met telefoonfoto *O*
Wat leuk!! Gefeliciteerd!! *O* *O*
pi_156808260
Chanty *O* O+
pi_156808433
Ik moet deze echt even delen hoor.. ze heeft voor haar verjaardag zo'n interactief boekje gehad, met veel tellen..

1,2,3
O+
S. 2014
J. 2016
pi_156808765
Ik kan je filmpje niet afspelen GM, photobucket doet altijd zo raar mobiel :?

A. zette vandaag haar eerste stapjes *O* ! Als een echte wiebelige pinguin van de tafel naar de TV. Dit is een filmpje van de tweede poging, die was iets korter:

SPOILER

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2015 19:24:26 ]
pi_156809045
A de wijde wereld in *O*
pi_156809084
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 19:24 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik kan je filmpje niet afspelen GM, photobucket doet altijd zo raar mobiel :?

A. zette vandaag haar eerste stapjes *O* ! Als een echte wiebelige pinguin van de tafel naar de TV. Dit is een filmpje van de tweede poging, die was iets korter:

SPOILER
Hij staat eventueel ook op fb.

A!! Wat goed *O*
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:42:06 #274
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156809285
A *O* Wandeldewandel!
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:43:32 #275
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_156809325
Jeeeeej A'tje!
pi_156809342
Ah, mauwtje die de trap op gaat, en dat gezichtje erbij. O+ !
En de eerste stapjes van A.! Wat mooi om te zien allemaal.

Wij hebben een huis met veel trappen, maar geen traphekjes. Dus voorheen was het deuren dichthouden waar I naar beneden kon gaan. En nu is het vooral een beetje opletten. I is voorzichtig en gaat niet zomaar zonder op ons te wachten alleen de trap af. Wel trap op, maar dan lopen we achter haar.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_156809486
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 19:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Hij staat eventueel ook op fb.

A!! Wat goed *O*
Gezien, wat goed van Saar, tellen ^O^ ! Lief hondje ook!
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:00:36 #278
449023 SpotTheSanta
Spot! The Santa
pi_156809721
oops
-NotTheSame
pi_156810751
Hier een open trap zonder traphek.
Die komt nog wel, ooit, een keer :@

En sinds het weekend boxloos :s)
Wat een verademing is dat.
Nu nog tafeltje met stoeltje en speelgoedkist aanschaffen.

Vandaag de mandarijn a la Nikki gegeven, door de helft.
En wat doet die gup, frot frot, 4 helften in 1 keer :X
Kokhalsfestijn *O*
pi_156811426
Yeah Razz, gooooo A!
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:56:20 #281
149959 SQ
snelle trees
pi_156811716
Saar aan de wiskunde! :D

En gooooo kleine A.! Stap maar! O+ wat geweldig!

Blue, verbaast het je? :') F. O+
disclaimer
pi_156815070
Hihi oeps BE. :D

Razz je meisje! O+

Saar aan het tellen. :o

Trapklimmende Mauw. O+

Wij hebben ook geen traphekjes. Bij L nooit gehad en nu dus ook niet. Er komen tzt wel hekjes in de deuropeningen van T en S maar dat is nu nog niet nodig.

T heeft vanavond tegen het bad op de douchevloer geplast. Hij vond het maar raar dat er ineens warme nattigheid op zijn voeten viel. :')

En S was boos op mijn zusje omdat zij in zijn ogen T aan het huilen had gemaakt (hij was gevallen op straat buiten het zicht van S). Vervolgens stampte S naar mijn zusje en zei bozig: "*naam zusje* oh oh *naam zusje*" Er mooi om te zien dat hij zijn broertje zo berschermd. O+
pi_156815466
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 21:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
Hihi oeps BE. :D

Razz je meisje! O+

Saar aan het tellen. :o

Trapklimmende Mauw. O+

Wij hebben ook geen traphekjes. Bij L nooit gehad en nu dus ook niet. Er komen tzt wel hekjes in de deuropeningen van T en S maar dat is nu nog niet nodig.

T heeft vanavond tegen het bad op de douchevloer geplast. Hij vond het maar raar dat er ineens warme nattigheid op zijn voeten viel. :')

En S was boos op mijn zusje omdat zij in zijn ogen T aan het huilen had gemaakt (hij was gevallen op straat buiten het zicht van S). Vervolgens stampte S naar mijn zusje en zei bozig: "*naam zusje* oh oh *naam zusje*" Er mooi om te zien dat hij zijn broertje zo berschermd. O+
Jouw jongens O+
S. 2014
J. 2016
pi_156824010
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 20:34 schreef BlueEyes het volgende:
En sinds het weekend boxloos :s)
Wat een verademing is dat.
Nu nog tafeltje met stoeltje en speelgoedkist aanschaffen.

Vandaag de mandarijn a la Nikki gegeven, door de helft.
En wat doet die gup, frot frot, 4 helften in 1 keer :X
Kokhalsfestijn *O*
Oh, dat vond ik ook zo fijn, die box eindelijk weg. Geeft zoveel meer ruimte :Y
Terwijl het eigenlijk geen enorme dingen zijn, maar toch!

En die mandarijnen :D :D O+

Nikki, wat lief, dat beschermende :)
[spoiler]Ik las overigens over het nieuws van laatst. Top nieuws natuurlijk, nu inderdaad rustig de tijd nemen om het een plekje te geven. Je hebt al goede stappen ondernomen :Y [spoiler]
pi_156824020
Razz! Eerste stapjes *O* O+

En Saar *O*
  woensdag 14 oktober 2015 @ 08:50:52 #286
52229 Chanty
pi_156824355
Razz wat goed *O* Niet raar opkijken als ze vandaag het hele huis door rent :') Als ze het eenmaal door hebben!

En blue zonder box! Hier is hij ook net een week weg, vond het ook een verademing. Ik zal er maar van genieten de komende acht maanden :+

En Saar is een rekenwonder in de dop? :D
  woensdag 14 oktober 2015 @ 09:23:24 #287
149959 SQ
snelle trees
pi_156824697
Wow nikki, wat bijzonder O+
En plassen op de vloer, check :') ik vond het kwijlspoor door de slaapkamer al zo verdacht royaal _O-
disclaimer
pi_156824709
Mijn kind dat altijd zo blij is op het KDV moest nu voor het eerst heel hard huilen toen ik wegging. En nu moet ik ook heel hard huilen ;( . Zou het raar zijn als ik straks even bel om te vragen hoe het gaat :@ ?
pi_156824733
Lekker he, de box weg Blue! Bij ons is ie sinds de zomervakantie weg en daar is een houten keuken voor de plaats gekomen. Ik dacht echt dat ik de box zou missen, wij gebruikten hem nog best vaak al was het maar voor 5 minuten. Maar geen seconde gemist.

Super lief van je jongens Nikki! Ik zie ze al helemaal gaan als ze ouder zijn, 2 broers op pad om samen ondeugende dingen te doen en elkaar dan in bescherming te nemen.

Ik zie een tellende Saar :D Wat goed zeg!

B was vanochtend al om 06:15 wakker (ipv uurtje of 07:30 op woensdag) en begon lekker sjago aan de dag met gekrijs bij het ontbijt etc. Ik vrees dat ik hem zo bij het boodschappen doen wakker moet houden. Duimen voor een lange middagslaap dan is hij daarna weer het mannetje.

SPOILER
pi_156824744
Razz, gewoon bellen hoor! Dan zit jij wat rustiger op je werk. B heeft die fase ook gehad, drama als hij werd weg gebracht maar als wij de hoek om waren, was hij het al vergeten.
pi_156824889
Razz, ik bel altijd als hij niet blij is bij het weggaan :Y

Wat verdrietig Exode. Gelukkig dat B haar wat kon opvrolijken O+
  woensdag 14 oktober 2015 @ 09:45:43 #292
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_156824985
Wat hebben jullie allemaal lang de box laten staan! Hij was hier voor kuikens eerste verjaardag weg. Wij kregen toen nieuwe banken en hebben de kasten anders neergezet, dus dat kwam toevallig ook mooi uit,maar anders was hij ook snel weg gegaan, kuiken vond het een afschuwelijk ding.

Chanty, nu is het echt *O*.

Lopende dreumessen *O*.

Nikki :* *O*

Exode wat verdrietig -O-.

En hoi, ik was even twee dagen op cursus om draagconsulent te worden :o :D. Kuiken was toch wel een beetje van de leg dat ik twee dagen weg was, vannacht werd hij wakker, bang dat ik weer weg was. Uiteindelijk heb ik hem maar bij ons in bed genomen, maar ik heb wel extra koffie nodig vanmorgen :o.

En vanmiddag gaan we naar Nijntje in het theater O+ :D!
KuikenGuppy
pi_156825119
Gebeld, ze was supervrolijk en was fruit aan het afpakken van andere kindjes O+ :') . Gelukkig! Valt het op dat ik haar nooit wegbreng? Dat is altijd papa's taak. Vandaag werk ik thuis, vandaar. Ze heeft nu wel gelukkig een keer normale kleren aan naar het KDV in plaats van papa's creaties. ("Oh, was dat een pyjama? En wat is eigenlijk het verschil tussen een legging en een maillot?" :+ )

Exode wat een heftig verhaal zeg. Wat bijzonder dat je kind dan zoveel blijdschap de wereld in brengt hè O+ . Zo mooi.

Wij hebben de box ook nog gewoon staan, A. vindt het een fijn speelplekje en ik vind het handig om haar er even in te zetten als ik naar boven moet om iets te pakken of ga koken. Het ultieme box-spelletje is alles eruit gooien en dan leg ik alles weer terug en kan zij weer opnieuw beginnen :P .

Wat leuk Burdie, Nijntje! Vanaf hoeveel maanden zou zoiets nou leuk zijn? A. kan zich exact 5 minuten concentreren op bijv. een Nijntje-filmpje op Youtube, dus ik denk dat ze nog wat ouder moet zijn.. En draagconsulente, tof! Kan jij me leren rugdragen *) ?
  woensdag 14 oktober 2015 @ 10:07:34 #294
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_156825321
Vijf minuten is best lang al, zoveel concentratie hebben ze nog niet ;). Theater is eigenlijk vanaf 2, maar ik merk bij kuiken vanaf 1,5 een verandering in concentratie en dingen leuk vinden dat ik dit wel al aan durf nu.
Wat A zeker nu al wel leuk zou vinden is het Nijntje huis in Utrecht :Y.
(Mocht je doordeweeks willen gaan, let me know, want ik wil ook nog een keer!)

Goed dat je even gebeld hebt, dan zit je zelf ook wat fijner he ;).

En rugdragen kan, ja!
KuikenGuppy
pi_156825733
Oeh, duoconsult graag!

Is het Nijntjehuis niet gesloten voor renovatie? Daarom was de tentoonstelling toch ook in het gewone museum? Wel leuk!

Ik wilde ook naar het prentenboekenfestival, maar dan ben ik 38 weken zwanger dus weet niet helemaal of dat gaat lukken.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 10:37:33 #296
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_156825782
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 10:34 schreef Dot. het volgende:
Oeh, duoconsult graag!

Is het Nijntjehuis niet gesloten voor renovatie? Daarom was de tentoonstelling toch ook in het gewone museum? Wel leuk!

Ik wilde ook naar het prentenboekenfestival, maar dan ben ik 38 weken zwanger dus weet niet helemaal of dat gaat lukken.
Klopt, het huis gaat in december weer open, museum zit er tegenover en is even leuk ;).
KuikenGuppy
pi_156825914
Wij hebben kaartjes voor de Keith Haring tentoonstelling, maar ik weet niet of ik Stip daar mee naartoe durf te nemen eigenlijk. Zo'n Nijntje tentoonstelling waar je alles aan mag raken is toch wat anders.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 10:46:34 #298
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_156825930
Misschien in de tula op je rug (of bij je man)? Dat zou ik wel aan durven.
KuikenGuppy
pi_156827187
Oh, wat gaan jullie pukkies allemaal hard O+ Tellen en stappen en boxen weg... Hoei!

Box is hier al weg, komt dus ook niet meer in de nieuwe inrichting straks :) In het nieuwe huis krijgt smurf een lange wandplank / tafel in de woonkamer, en daar komen uit de familie 2 stoeltjes bij waar (stief-)zwager en zijn inmiddels helaas overleden zusje op zaten als ukkies O+

Hier zijn op het kdv een paar kindjes die allemaal heel erg moeten huilen 's ochtends, Lucas hangt altijd een beetje tussen verwondering (wazzup??) en huils in, ben niet anders gewend ;) En ik breng 'm vaak weg, want thuiswerken enzo. Als het met zijn werk lukt haalt J 'm vaak op, kan ik vast koken.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_156827450
A aan de wandel *O*

Kokhalsfestijn :') klinkt niet best Blue! Maar volgens mij maakt het dus weinig uit hoe je het aanbiedt :+

Veel plezier vanmiddag Burd! Klinkt erg leuk :)
En tof, draagconsulent!

De box was hier al heel snel weg, ik vond het zo lelijk zo'n kooi in de kamer :@ Volgens mij dat rond 10/11 maanden. Geen moment gemist ook :)

Vanochtend zwemmen viel even in de soep omdat ik nergens de auto sleutel kon vinden :') Straks gaan we wel even lunchen in de stad, lekker even fietsen in de kou... ik ga z'n winterjas maar aan doen :{
  woensdag 14 oktober 2015 @ 12:22:05 #301
149959 SQ
snelle trees
pi_156827565
lijkt me geen overbodige luxe fazz, KOUD! :D

Oeh, burd is draagconsulent! Wil je daar meer mee gaan doen?

Mauw heeft 1 keer gehuild bij het kdv. Toen ik haar kwam ophalen :')_!
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')