Nee, ze springen er overheen en soms mauwen ze net zo lang tot we het hekje open doen. Wij hebben zo'n dicht hekje van de Ikea dat in elkaar klapt als het open staat, dus dan zit hij niet zo in de weg: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50200488/.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
Kunnen jouw poezen door het traphekje, dot? Mijnes zijn daar te gespierd voor. Ik moet daar nog iets op bedenken!
Er overheenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:26 schreef Dot. het volgende:
[..]
Nee, ze springen er overheen en soms mauwen ze net zo lang tot we het hekje open doen. Wij hebben zo'n dicht hekje van de Ikea dat in elkaar klapt als het open staat, dus dan zit hij niet zo in de weg: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50200488/.
Maar wij hebben wel een soort plateautje waar vroeger een hek/leuning aan vast zat, dus ze kunnen even landen voor ze de treden op gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SQ, wat knap van jouw dreumesje![]()
daarom wil ik ze ook nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:36 schreef exode het volgende:
Klemhekjes zijn een no-go voor boven he SQ. Daar heeft Ikea recent problemen mee gehad. Kan je ze geen cursus 'overheen springen' geven? Doe je het een paar keer voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty![]()
Die is niet te missen, gefeliciteerd!
SQ, als je het niet prettig vind; deuren dicht! Hier zit er beneden een deur voor de trap. Boven ook geen hekje en gaat tot nu toe goed. Al wil ik er wel altijd zicht op hebben...
Room, fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad hier! Hebben jullie toch prachtige dagen gehad zo met het najaars zonnetje![]()
Pffff ik heb veel te doen. Laat ik maar eens beginnen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty![]()
![]()
Ik vind het zo tof voor jullie!
Gewoon naar de ha gaan hoor Razz! Ik heb met S ook vaak genoeg bij de ha gezeten omdat ze weer hoestte, rochelde, benauwd was of whatever. Gelukkig meestal voor niks. Ik ben het afgelopen jaar vaker bij de ha geweest dan in mijn hele leven voor de zwangerschap geloof ik![]()
Room, fijn dat het fijn was! Ik zag ook nog ergens een leuke foto van O op de fiets langskomen!
Klimgeitje Mauw![]()
Wij hebben beneden ook geen traphek, maar altijd de deur dicht.
Tegenwoordig klimt ze de trap niet meer op, maar gaat ze op de onderste tree zitten.![]()
Ja, dat zou wel kunnen, maar dan heb ik het probleem bovenaan de trap nog niet getackled. Daar zit namelijk een stevig schroefhek van IKEA. En dat is nu nog lang geen probleem, want dat staat 's nachts gewoon open, maar tegen de tijd dat little miss sunshine zelf uit bed kan klimmen misschien wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:55 schreef Dot. het volgende:
Wij hebben boven alleen een hekje in Stip's slaapkamerdeur, want de trap naar zolder is niet kindveilig te krijgen. Als wij dus boven zijn en even niet op kunnen letten speelt hij op zn eigen kamer. En op zolder een gewoon hekje waar de katten idd niet overheen kunnen, maar dat zorgt er ook voor dat we weer eens kunnen slapen zonder een kat tussen ons in en dat is stiekem erg fijn
Zouden ze door zo'n ouderwets schaarhek wel kunnen SQ?
Zoiets dus: http://www.marktplaats.nl(...)29b1&previousPage=lr (wat je dan dus zelf even wel kunt vast schroeven)
Wij hebben een deurhekje met kattenluik tussen woonkamer/ keuken en de hal met trap. Lucas heeft nog steeds niet bedacht dat hij er ook door zou kunnen. Verder geen traphekjes. Denk dat er op termijn nog een deurhekje op de dreumeskamer komt. 1 kat is te groot om erdoor te passen en zou ook niet springenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
Kunnen jouw poezen door het traphekje, dot? Mijnes zijn daar te gespierd voor. Ik moet daar nog iets op bedenken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:04 schreef Loj het volgende:
Ik heb geen traphekje
Ik had er een op de eerste verdieping, maar hij komt telkens van de muur afzettenen m'n peuter speelt tegenwoordig alleen boven, maar krijgt het hekje niet zelf open, en open staat het hekje in de weg
Beneden is de deur dicht of ik heb er zicht op, dus zie de noodzaak daar (nog) niet.Waarom al dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Ik heb ook geen traphekje bij de trap... ( wel bij de keuken) boven past alleen zo'n klemhek en daar ben ik al eens bijna doorheen gekletterd dus no way!
Saar is gewoon niet alleen boven/in de gang.S. 2014
J. 2016
Twee streepjes voor mijn lootje!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 06:24 schreef Chanty het volgende:
Zullen we het maar officieel maken (op fok dan!).
IK BEN ZWANGER![]()
[ afbeelding ]
Nu ook te zien met telefoonfoto
Wat leuk!! Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 06:24 schreef Chanty het volgende:
Zullen we het maar officieel maken (op fok dan!).
IK BEN ZWANGER![]()
[ afbeelding ]
Nu ook te zien met telefoonfoto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2015 19:24:26 ]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:24 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik kan je filmpje niet afspelen GM, photobucket doet altijd zo raar mobiel
A. zette vandaag haar eerste stapjes! Als een echte wiebelige pinguin van de tafel naar de TV. Dit is een filmpje van de tweede poging, die was iets korter:
Hij staat eventueel ook op fb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A!! Wat goed
S. 2014
J. 2016
Gezien, wat goed van Saar, tellenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hij staat eventueel ook op fb.
A!! Wat goed
Jouw jongensquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
Hihi oeps BE.
Razz je meisje!
Saar aan het tellen.
Trapklimmende Mauw.
Wij hebben ook geen traphekjes. Bij L nooit gehad en nu dus ook niet. Er komen tzt wel hekjes in de deuropeningen van T en S maar dat is nu nog niet nodig.
T heeft vanavond tegen het bad op de douchevloer geplast. Hij vond het maar raar dat er ineens warme nattigheid op zijn voeten viel.
En S was boos op mijn zusje omdat zij in zijn ogen T aan het huilen had gemaakt (hij was gevallen op straat buiten het zicht van S). Vervolgens stampte S naar mijn zusje en zei bozig: "*naam zusje* oh oh *naam zusje*" Er mooi om te zien dat hij zijn broertje zo berschermd.
Oh, dat vond ik ook zo fijn, die box eindelijk weg. Geeft zoveel meer ruimtequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:34 schreef BlueEyes het volgende:
En sinds het weekend boxloos![]()
Wat een verademing is dat.
Nu nog tafeltje met stoeltje en speelgoedkist aanschaffen.
Vandaag de mandarijn a la Nikki gegeven, door de helft.
En wat doet die gup, frot frot, 4 helften in 1 keer![]()
Kokhalsfestijn
Klopt, het huis gaat in december weer open, museum zit er tegenover en is even leukquote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:34 schreef Dot. het volgende:
Oeh, duoconsult graag!
Is het Nijntjehuis niet gesloten voor renovatie? Daarom was de tentoonstelling toch ook in het gewone museum? Wel leuk!
Ik wilde ook naar het prentenboekenfestival, maar dan ben ik 38 weken zwanger dus weet niet helemaal of dat gaat lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |