SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Ze schelen idd maar 2 dagen. Had heeel lang niet meer op t forum gekeken. Slaap ging voor!quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat een bijzondere volgorde inderdaad
Lange tijd niet gezien trouwens! Jouw zoon scheelt volgens mij maar twee dagen met mijn dochter
(en die had met 7,5 maand al 8 tandenzo grappig die verschillen!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien wel zo netjes om reacties op een spoiler die misschien weggehaald wordt ook in een spoiler te zetten
Hoera Chanty, nu openbaar. Ik vind het zo leuk!
Wij hebben het zo fijn gehad in NederlandTe fijn.
Nu weer aan het werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit een beetje met het gehoest van m'n dreumes. Ze heeft nu al zeker vier weken 's nachts hele nare hoestbuien. Overdag niet echt, dan af en toe tussendoor een kuchje. Wel snot, altijd en overal. Al een paar keer bij de huisarts geweest maar longen zijn steeds schoon en dan kunnen ze verder niks doen. Vannacht weer met een overstuur meisje gezeten, het was zo zielig
. Ik wil eigenlijk gewoon wéér naar de huisarts maar ben bang dat ze gewoon hetzelfde gaan zeggen. Wat zouden jullie doen?
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2015 07:53:27 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Razz, gewoon gaan hoor als je dat zo voelt. Misschien kan de huisarts toch iets betekenen, je kunt het altijd proberen."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 07:15 schreef Roomsnoes het volgende:
Alleen op fok. Facebook houd ik het nog een paar maanden stilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien wel zo netjes om reacties op een spoiler die misschien weggehaald wordt ook in een spoiler te zetten
Hoera Chanty, nu openbaar. Ik vind het zo leuk!
Wij hebben het zo fijn gehad in NederlandTe fijn.
Nu weer aan het werk.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weten jullie nog dat ik twee dagen geleden "zeurde" over mijn slecht slapende dreumes? Ik hoor hem nu net.... Voor het eerst sinds gisteravond 20.00![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loj slaaps![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whiieeeehooooquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 06:24 schreef Chanty het volgende:
Zullen we het maar officieel maken (op fok dan!).
IK BEN ZWANGER![]()
[ afbeelding ]
Nu ook te zien met telefoonfoto
wat een geweldig nieuws, ook voor het perspectief van je kinderen. maar ook goed nieuws kan een heftige impact hebben. ik hoop dat je zus ook geen drager blijkt te zijn, en dat je snel bij een psycholoog terecht kunt.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:25 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ja inderdaad, ik had natuurlijk zwanger kunnen worden. Maar mocht ik weer voor de keuze komen te staan, dan zou ik weer dezelfde keuze maken. Het traject is me echt niet tegengevallen en voor mij persoonlijk veel beter dan abortus na negatieve vlokkentest.
Doorgeven kan als je het zelf niet hebt niet meer, dus de kinderen zijn ook definitief veilig. Zij hadden namelijk nog steeds 2% kans, dat is het percentage wat het zh aanhoudt als foutmarge. Als we het voor de kinderen echt zeker hadden willen weten dan hadden we een vruchtwaterpunctie/vlokkentest moeten doen, maar dat vond ik een te groot risico. Nu moeten man en ik misschien nog maar een liefdesbaby erbij gaan maken.
Volg je gevoelquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 10:55 schreef Razztwizzle het volgende:
Loj, dat inderdaad! Ze slaapt wel gewoon prima 12 a 13 uur door, na zo'n bui meestal zelf en soms na een knuffel en een slokje water. Ze is vrolijk, eet goed, geen koorts. Overdag nergens last van. Dus ik maakte me niet zoveel zorgen.
Alleen, sinds mijn moeder er over begon maak ik me dus wel zorgen. ("Ja zo erg heb jij het nooit gehad, dit is niet normaal hoor, en ze rust ook niet uit zo, hier moet je echt mee naar de dokter hoor!") .
Ik wacht het nog wel even af en anders ga ik vrijdag nog wel even, dan is het nog voor het weekend. Ui en luuf en neusspray en bed schuin doen we inderdaad al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty!Gefeliciteerd! Het wordt steeds gezelliger in Z&G met mededreumesmama's
![]()
Nee, ze springen er overheen en soms mauwen ze net zo lang tot we het hekje open doen. Wij hebben zo'n dicht hekje van de Ikea dat in elkaar klapt als het open staat, dus dan zit hij niet zo in de weg: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50200488/.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
Kunnen jouw poezen door het traphekje, dot? Mijnes zijn daar te gespierd voor. Ik moet daar nog iets op bedenken!
Er overheenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:26 schreef Dot. het volgende:
[..]
Nee, ze springen er overheen en soms mauwen ze net zo lang tot we het hekje open doen. Wij hebben zo'n dicht hekje van de Ikea dat in elkaar klapt als het open staat, dus dan zit hij niet zo in de weg: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50200488/.
Maar wij hebben wel een soort plateautje waar vroeger een hek/leuning aan vast zat, dus ze kunnen even landen voor ze de treden op gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SQ, wat knap van jouw dreumesje![]()
daarom wil ik ze ook nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:36 schreef exode het volgende:
Klemhekjes zijn een no-go voor boven he SQ. Daar heeft Ikea recent problemen mee gehad. Kan je ze geen cursus 'overheen springen' geven? Doe je het een paar keer voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty![]()
Die is niet te missen, gefeliciteerd!
SQ, als je het niet prettig vind; deuren dicht! Hier zit er beneden een deur voor de trap. Boven ook geen hekje en gaat tot nu toe goed. Al wil ik er wel altijd zicht op hebben...
Room, fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad hier! Hebben jullie toch prachtige dagen gehad zo met het najaars zonnetje![]()
Pffff ik heb veel te doen. Laat ik maar eens beginnen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |