Laatste buikfoto! Snel snel snel!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 08:53 schreef Limone het volgende:
Ik ben te hyper om een leuk plaatje voor in de op te zoeken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Vakantie zou ik het niet willen noemenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:03 schreef Fazzoletti het volgende:
Gefeliciteerd SQ! Mauwtje ook alweer 1![]()
oh en Spees, ook nog gefeliciteerd met S2![]()
Nikki, hand in hand klinkt echt super schattig![]()
Chanty, gaan jullie op vakantie dat er een paspoort nodig is?
Ghehehequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn kind at vandaag zuurkool...ik heb in tijden niet zulke bekken gezien...
uiteindelijk maar pasta gegeven want de zuurkool werd het niet... (had ik ook al verwacht maar toch even proberen)
Nee het is niet leukquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:39 schreef Fazzoletti het volgende:
F heeft vanmiddag een loempia gegeten, ging er goed in![]()
En, hij ging zittend van de glijbaan, zonder achterover te vallenEn hij kan opeens torens bouwen met duplo
![]()
Chanty, kan toch best leuk zijn? Of zit je dan 24/7 op elkaars lip![]()
JM, moet ik nog wat kleertjes posten??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Wat een heerlijk kind heb je tochquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:07 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, ik loop definitief over!
Crosspost verjaardagsspam!
Mauw had een heerlijke vermoeiende dag! Ze sliep om 18:00En blei en ik hebben een flesje Moët gedronken om ons jaar ouderschap te vieren
Wat een jaar! En het wordt nog steeds elk dag leuker!
Duplo bouwen met papa voor het ontbijt:
[ afbeelding ]
Taart! Het kaarsje stond al op mijn moeders en op mijn eerste verjaardagstaart
[ afbeelding ]
Who needs spoons anyway?
[ afbeelding ]
Hoe groot? ZOOO groot!
[ afbeelding ]
Met opa en oma(mijn moeders gezicht is wat opgezet door de prednison, dus niet schrikken
)
[ afbeelding ]
Mijn kleine grote kind
[ afbeelding ]
Gewoon Mauwtje
[ afbeelding ]
filmpjes:
Kaarsje uitblazen?
Taart eten
Vanaf morgen ga ik hier volop meelezen en leven!
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
SQ en mauwtje welkom![]()
Dat tongetje op t 2e filmpje is echt![]()
![]()
Tof dat ze een fijne 1e verjaardag heeft gehad.thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jij ook Burdie!disclaimer
Als je je zorgen maakt --> huisarts. Wij kunnen niet via een forum beoordelen of wat je zoontje heeft normaal is of niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 09:50 schreef -Bushok het volgende:
Goedemorgen iedereen, ik ben nieuw hier. Ik heb een zoontje van 2 jaar, heerlijk eigenwijs en zit voor mijn gevoel in de peuterpuberteit. De "Nee" periode laat zich (gelukkig) nog even op zich wachten maar hij weet al wel dondersgoed wat hij wil. Hij heeft het vaak over auto's en zijn vriendinnetje AnnaIk kom hier ook even binnen wandelen met een gekke vraag, Google resultaten hebben mij niet echt ver gebracht omwille zijn leeftijd. Het is mij opgevallen dat hij veel beenhaar heeft,nou weet ik sowieso dat ze meestal blonde donshaartjes hebben maar hij heeft al zwart behaarde bovenbenen (precies zoals papa) en donker rughaar. Is dit iets om even te checken bij de dokter? Hormoonbalans oid. Of maak ik mij veel te druk? (ik hoop dat ik in het goede topic zit aangezien ik alleen heel veel leuke foto's heb langs zien komen)
Dat is waar, ik was ergens ook benieuwd of iemand zich er in herkentquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 09:56 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Als je je zorgen maakt --> huisarts. Wij kunnen niet via een forum beoordelen of wat je zoontje heeft normaal is of niet.
Kinderen hebben overigens wel gewoon al rughaar, beenhaar, armhaar etc. en afhankelijk van de kleur van het haar zie je het goed (donker haar) of bijna niet (blond).quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 10:05 schreef -Bushok het volgende:
[..]
Dat is waar, ik was ergens ook benieuwd of iemand zich er in herkent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |